Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Objednávky na www.florea.cz
- 1. Vyberte počet růží dle zakoupeného voucheru, klikněte na zakoupit, nebo darovat a vložte zboží do košíku.
- 2. Vyplňte dodací údaje.
- 3. Kód voucheru zadejte do poznámky.
- 4. Zvolte zda chcete dopravu platit předem kartou přes internet, nebo při převzetí hotově.
- Doprava:
- Osobní odběr není možný.
- Dodání po celé ČR za 95 Kč ( pouze všední dny )
- Doba dodání do 48 hodin od objednání.
Po zadání objednávky na e-shopu je rezervace závazná. Při nevyzvednutí propadá.
Dobry den,
prave jsem si koupil voucher
Vse vyprodano
prosim poradte.
Dobrý den, pokud se jedná o růže v 60 cm, tak můžete objednat ještě s dodáním tento týden. Růže v 50 cm objednat můžete http://www.florea.cz/detail/rosa-gr-burgundy-50cm-5572, ale s dodáním od příštího týdne. Pokud budete potřebovat dodání ještě tento týden na růže, které skladem nejsou, tak nás určitě kontaktujte.
Dobrý den,
když voucher objednám dnes je možné doručení tento pátek 2.10.?
Praha – Smíchov?
Předem děkuji
Dobrý den, je to možné. Jen je potřeba vyplnit objednávku a uplatnit vouchery do 30.9. Přeji příjemný den.
Dobrý den, ráda bych si 2× zakoupila voucher po 10 růží. Chtěla jsem se Vás zeptat zda dodání růží by mohlo být využito až 27.10 v úterý i když máte na webových stránkach dopravu do Karlových Varů jen pondělí, středa, pátek? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, do 30.9. je potřeba vyplnit objednávku a uplatnit voucher.
Doporučila bych Vám tedy dodat květiny co nejdříve po tomto datu. Jen takto
Vám zaručíme ty nejčerstvější květiny a nemohla bych Vám slíbit, že
na 27.10. bude tento druh květin k dostání na Holandské burze. Co se
týká doručování do Karlových Varů, tak Vám nemohu nabídnou jiné
termíny než pondělí, středu a pátek. Přeji příjemný den.
Dobrý den, chtěl bych objednat dvě kytice pro dvě kolegině pracující ve stejném domě na jedné adrese jen v jiném patře. Potřebuji jednu nebo dvě dopravy. Děkuji.
Dobrý den, pokud se jedná o jednu dodací adresu, tak Vám stačí jedna doprava. Je tedy potřeba dopsat doplňující informace do poznámky v objednávce. Komu přesně a jaký počet květiny doručit. Přeji příjemný den.
Dobrý den měl bych zájem o 48 růží s dopravou na 29.9. je to možne děkuji předem za odpověd
Dobrý večer, je potřeba objednat 50 růží, protože máme balení po 10 ks. Pokud zadáte v objednávce dárkové balení tak Vám květiny svážeme do jedné kytice. Do poznámky nám také můžete napsat, že si přejete svázat jen 48 ks a zbytek přiložit zvlášť. Co se týká termínů rozvozu, tak zde najdete mapu rozvozových dnů pro různé kraje http://www.florea.cz/txt/doprava. Přeji příjemný večer.
Dobrý den,
bylo by možné doručit 3 svazky růží 13.10. mezi 15:00–20:00 do
Oslavan? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, platnost voucheru je do 30.9. a do tohoto data je potřeba vytvořit objednávku a uplatnit vouchery. Doporučila bych doručení květin co nejdříve po tomto datu, aby byly květiny co nejčerstvější. Oslavany zavážíme každé pondělí, středu a pátek. Čas Vám bohužel předem slíbit nemohu, kvůli velkému počtu zakázek. Přesný čas doručení Vám je zaslán formou SMS den před dodáním po 19:00. Přeji příjemný den.
Dobrý den,
chtěl bych udělat svazek 50 ks růží délky 70 cm s dodáním do Chodova
( okres Sokolov ) v pátek 25.9.2015
když zakoupím tedy 5 ks voucherů a dopravu můžu počítat že to
zvládnete?
děkuji a s pozdravem
Dobrý den, do Chodova v pátek doručujeme. Můžete tedy bez problémů objednat. Pokud by objednávka přesáhla 1200,–, tak není potřeba kupovat voucher na dopravu. Při objednání nad 1200,– je u nás doprava zdarma. Přeji příjemný den.
Dobrý den,
jen prosím o zkušenost ostatní kupující – jedná se o dárek pro
kolegyni, tak si nechci utrhnout ostudu – je svazek 10 růží dostatečně
„bohatý“?
Dobrý den,
omlouvám se, varianty nabídky jsem přehlédla;)
Moc děkuji za rychlou odpověď, hezký den.
Dobrý den, to je v pořádku :) Přeji příjemný den.
Dobrý den,
zaznamenala jsem rozdílnou informaci – jedná se o růže Burgundy 50cm,
nebo 70cm? (v textu uvedena pokaždé jiná délka).
Děkuji moc za odpověď.
Dobrý den, v nabídce máte 3 různé délky a každé mají jinou cenu. Záleží už na Vás jaká délka Vám vyhovuje. Přeji příjemný den.
A kdyz bych chtela ruze pro obdarovanou do prace, napisu do poznamky adresu doruceni? Dekuju moc
Dobrý den, pokud chcete květiny zaslat jako dárek, tak stačí označit, že si přejete květiny doručit na jinou adresu. Poté vyplníte všechny doručovací údaje. Přeji příjemný den.
Dobry den. Prosim, dovazite ruze i do Jiznich Cech – Vodňany?
Dobrý den,
Vodňany zavážíme každé úterý a čtvrtek.
Přeji příjemný den.
Dobrý den, potřebovala bych doručit kytici 73 ks růží, lze 3 ks růží do kytice dokoupi?
Dobrý den, tento druh růží máme po svazcích a to po 10 ks. V tomto případě je potřeba objednat 80 ks a do poznámky v objednávce nám můžete zapsat Vámi požadované svázání a jestli si přejete zbytek růží přiložit zvlášť. Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.
Mohu se zeptat je možné Květiny objednat až na 22.10.2015..? Děkuji Morgan
Dobrý den, platnost voucheru je do 30.9. a do tohoto data je potřeba vytvořit objednávku. Doporučila bych Vám raději vybrat co nejbližší termín po tomto datu, aby byly květiny co nejčerstvější. Nemohu Vám slíbit, že na 22.10. ještě tento druh mít budeme. Přeji příjemný den.
Dobrý den, je možné květiny vyzvednout osobně a nepoužít rozvoz?
Dobrý den, kamenný obchod bohužel nemáme. Osobní převzetí je možné pouze v našem logistickém skladu 12 km za Plzní. Přeji příjemný den.
Dobrý večer,pokud budu chtít 2svazky,musím zaplatit 2×
dopravu?Děkuji
Dobrý den, pokud budete chtít 2 svazky na jedno dodací místo, tak budete platit jen jednu dopravu. Přeji příjemný den.
Moc dekuji za bleskovou odpověď! V tuto hodinu?
Fakt dobry
Dobrý večer, nemáte za co děkovat a přeji příjemný večer.
Dobry den, je mozne ruze dodat jako 2× 5ks?
Dobrý den, je to možné. Pokud zakoupíte jedno balení po 10 ks, tak nám jen stačí napsat do poznámky v objednávce, jak si přejete květiny svázat. Přeji příjemný den.
Dobrý den,
bylo by možné doručit růže až 8.10., když provedu objednávku již
dnes?
Děkuji
Dobrý den, čas na objednání a uplatnění voucherů máte do
30.9. Objednávku můžete vytvořit. Jen Vám nebude v objednávce nabídnut
tento termín dodaní, ale jen první tři. Napište nám tedy do poznámky den
doručení.
Přeji příjemný den.
Zdravim, musim koupit i voucher na dopravu, kdyz chci 6 svazku ruzi, tudiz celkova castka bude hodne nad 1200 Kc?
Dobrý den, pokud celková částka přesáhne 1200,–, tak už není potřeba kupovat voucher na dopravu. Přeji příjemný den.
Dobrý den, jakým způsobemv e-shopu uplatním voucher na dopravu? Našla
jsem jen výběr na platbu kartou on-line a při doručení hotově.
Děkuji
Dobrý den, dole v objednávce při vyplňování máte kolonku pro slevové vouchery. Do této kolonky je potřeba vouchery zadat postupně a vždy uplatnit. Cena v objednávce se Vám ihned odečte. Jeden způsob platby je potřeba vybrat. Pokud máte vouchery na květiny i na dopravu, tak samozřejmě nebudete platit žádnou částku. Přeji příjemný den.
Dobrý den,
když si dnes koupím voucher mohu ho využít až 10.10 (přítelkyně má
narozeniny)?
Děkuji
Dobrý den, platnost voucheru je do 30.9. Do tohoto data je potřeba vytvořit objednávku. Do 10.10. by nebyl problém květiny ještě doručit. Jen upřesňuji, že doručujeme pouze ve všední dny a 10.10. je sobota. Přeji příjemný den.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jak je to s časem doručení? Dá se domluvit dodání na odpoledne po 16 hodině?
Dobré ráno,
trasu rozvozu i čas doručení sestavuje počítač podle doručených
objednávek. Nejsme schopni čas slíbit. Můžete si zadat požadavek do
poznámky a my se pokusíme Vám vyhovět.
Dobrý den chtěl bych se zeptat. Pokud si zakoupím voucher a vytvořím objednávku v pátek 18.9 odpoledne, aby doručení bylo v Praze v pondělí 21.9 na večer. Budou květiny z pátečního nakoupení od pěstitelů?
Dobré ráno,
ano květiny budou čerstvé z pátečního nákupu.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, vcera jsem si zde objednal dva svazky ruzi, ale bohuze mi jeste nedosel zadny kod voucheru ktery bych mel zadat pri objednavce. Kam zmineny kod prijde ? na email ? ani ve spamovych zpravach nic nemam… prosim o rychlou radu vzhledem k tomu ze dana sleva dnes konci … dekuji
Dobrý den, zde si už objednáváte pouze růže. slevové vouchery objednáváte na stránkách Slevomat.cz a od této společnosti Vám přijdou na mailovou adresu. Přeji příjemný den.