Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Italské menu pro dva v restaurantu Bella Italia

3,4 / 5 Bella Italia Plzeň - Slovany  (mapa) 296 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Storno podmínky
Benefity
Josef K.

Dobrý den,
když druhou pizzu nedojíme je možnost si jí nechat zabalit domu ? Děkuji

Petr

No, když to tak čtu..tak to ani nemá cenu kupovat… docela tragédie a to si pamatuju Bella Italii jako hodně slušný podnik…

Slevomat.cz

Dobrý den Petře,

tragédie je spíše forma dramatu – zde vás čeká zcela jiný zážitek.

Neváhejte přijít ochutnat :)

Hezký den přejeme.

Petr

Dobrý den, paní majitelko,
můžete mi prosím vysvětlit, z jakého důvodu jste si přivlastnila voucher, který nebyl uplatněn? Objednali jsme si u Vás menu a po 45 minutách jsme místo předkrmu dostali spálené toasty. Po reklamaci jsme místo bagetek dostali tentokrát toasty, které nebyly ani opečené. Nakonec jsme se domluvili, že přijdeme jindy, protože jste prostě neměla svůj den (to se stane…) s tím, že voucher nám stále platí. Jaké překvapení, když po příchodu domů zjistím na netu, že voucher byl uplatněn??? To je normální?

Slevomat.cz

Dobrý den,

voucher byl omylem uplatněn s ostatními vouchery, na Vaší návštěvu se restaurace těší a počítá s Vámi. V případě, že voucher budete chtít stornovat, kontaktujete naší zákaznickou podporu.

Děkujeme moc

S pozdravem

Julie

Dobrý den, již několikrát jsem se pokoušela dovolat na Vámi uvedené číslo. Nejdříve mi to bylo „vytípnuto“ a teď mi to hlásí, že volaný účastník je nedostupný. Psala jsem tedy e-mail na rezervaci a odezva žádná. V odpovědi výše píšete, že to bylo vyřešeno včera, je to nějaké divné.

Honza

Proc je rezervace povinná, když v popisu je napsano slovo doporučeno. Doporučeno znamena možnost volby. Nebo je psano doporučeno a myšleno nutnost udělat rezervaci po telefonu? Když přijdu jako platící zákazník tak mi jako z restaurace vyhodí kdyz budu chtit to same co je na voucheru? :)

Slevomat.cz

Dobrý den,

rezervace je nutná, aby pro Vás v restauraci bylo místo. V tomto případě jste také platícím zákazníkem. Přejeme dobrou chuť!

S pozdravem

Honza Kohut

Dobrý den, zakoupil jsem 2 vouchery, již druhý den se snažím dovolat na uvedené číslo, abych si mohl rezervovat stůl na víkend. Číslo je však stále nedostupné. Dorazím tedy bez rezervace, jelikož rezervaci není možno provést.

Slevomat.cz

Dobrý den,

omlouváme se za komplikaci, problem byl s telefonním zařízením, teď už se můžete rezervovat.

Děkujeme.

S pozdravem

L.

Dobrý den, je možné odnést si jídlo s sebou?

Slevomat.cz

Dobrý den,

jídlo je určené pouze pro konzumaci v restauraci.

S pozdravem

Martin Rybár

Dobrý den, zajímalo by mně, z jakého důvodu trvá podnik na rezervaci dva dny dopředu. Zejména, jde-li o pizzerii a má volno.

Slevomat.cz

Dobrý den Martine,

je to podmínka poskytovatele služby a prosíme o její dodržení, pokud voucher zakoupíte. Vždy je lepší jít na jistotu pro rezervovaný stůl.

Hezký den přejeme.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru