Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Kožené peněženky Loranzo s dopravou zdarma

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Naďa

Nevím, jaké další detaily potřebujete znát. Úplně stejnou peněženku se stejným logem Loranzo, stejným vnitřkem, kterou jsem si koupila u vás, jsem viděla v obchodě za 169,00 Kč. Je to úsměvné ;o). Hezký den

Partner

Dobrý den, jak jsme již zmínili v předešlém příspěvku, v době spuštění nabídky jsme byli nejlevnější napříč internetem ČR, to jestli existuje nějaký obchod někde v ČR se stejným nebo podobným produktem za nějakou cenu opravdu nemůžeme zjistit, ani ovlivnit, což jistě chápete. Hezký den

Naďa

Dobrý den,
tak jsem tyto peněženky viděla v obchodě za 169,00 Kč. Mě stála 199,00 Kč, vracet ji tedy nebudu. Jen pochybuji o jejím luxusu ;o).

Partner

Dobrý den,
neznáme detaily, nemůžeme adekvátně reagovat. V naší akci jsou peněženky s dopravou zdarma a v době spuštění nabídky byly nejlevnější na internetu v ČR. Hezký den

Renata L

Dobrý den, zboží jme vraceli jako REKLAMACI. Zpět má být tedy vrácena částka včetně ceny za námi vynaložené poštovné. Vaše odpověd v diskusi výše před 29 dny : „Pokud produkt vykazuje vadu, lze řešit klasickou formou reklamace, pak jsou vynaložené náklady na poštovné na straně prodejce, v případě odstoupení od smlouvy je vám proplacena plná částka včetně přepravních nákladů, které jste za produkt platila. .“ Znovu se tedy ptám, proč poštovné za vrácení vadného zboží nám dodnes (již téměř dva týdny) nebylo vráceno? Také jste dosud neodpověděli na muj dotaz : „Kdo je výrobcem peněženek.“ ?! Děkuji

Partner

Dobrý den,
vaším požadavkem bylo vrácení peněz, nikoliv výměna, oprava zboží apod., vše se řeší zákonem stanovenou formou. Vašemu požadavku bylo okamžite vyhověno. Zboží je vyrobeno v Indii. Hezký den

Renata L

Dobrý den, vrátili jsme vám zpět 2 peněženky s mnoha vadami – reklamace. Vrátili jste sice peníze za zboží, ale ne 40kč, které nás stálo poštovné… proč?

Partner

Dobrý den,
dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) máte právo zakoupené zboží vrátit v zákonem stanovené lhůtě, prodávající proplácí zpět cenu za zboží včetně vzniklých nákladů, které zaplatil v souvislosti s jeho dodáním. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího. Hezký den

Jana Kubizňáková

Dobrý den,včera 17.12.2015 jsem platbu v hotovosti vložila v bance GE Money Bank.
Chci se zeptat zda zboží stačíte vyexpedovat,aby mi do 23.12.2015 doš­lo.Moc děkuji

Partner

Dobrý den,
objednávka zaplacena 18.12., právě probíhá okamžitá expedice a předání české poště, dodání do vánoc by mělo být zajištěno. Hezký den

Iva Hlobilová

Dobrý den,
jaký je prosím rozdíl mezi typem C462 a C464? Děkuji, hezký den.

Partner

Dobrý den,
model C462 je situovaný na výšku, zatímco model C464 je na šířku. Vnitřní uspořádání a množství přihrádek je podobné, využitelnost je prakticky stejná. Hezký den

Zuzana Typnerová

Dobrý den, prosím dáte mi vědět, kdyby se uvolnila rezervace na peněženku Luxusní kožená peněženka Loranzo C464 – černá
nebo hnědá? Moc děkuji:)

Partner

Dobrý den,
model C464 černá je již k dispozici. Neváhejte akce využít. Hezký den

Lenka Kasalá

děkuji za pozit zpravu ,,,, určite ji využiji Hezký den

Partner

Dobrý den,
děkujeme. Hezký den

Lenka Kasalá

Dobrý den …mužete mi prosím řict do kdy bude akceptovana rezervace penženkyC464 černe? jeste jsem to tady nevidela aby se dalo tady neco rezervovat a držet to nekolik dni .děkuji

Partner

Dobrý den,
uvedený model bude během dne navýšen o dalších 100ks. Neváhejte akce využít, jakmile budou k dispozici. Hezký den

Monita Mars

Dobry den,
je ta penezenka skutecne z hovezi kuze? Neni to nejaka levna napodobenina? Bohuzel mam uz s takovymi podvody zkusenost. Dekuji za odpoved.

Partner

Dobrý den,
dodávané zboží odpovídá popisu v akci, na zboží je poskytována plná zákonná záruka, taktéž máte právo případně, pokud vám zboží nebude vyhovovat, jej vrátit ve 14 denní lhůtě. Neváhejte akce využít. Hezký den

Lucie

Dobrý den, objednala jsem si od vás peněženku, která mi má být dne 8.12. doručena. Chci se zeptat, zda bude odeslána jako balík do ruky nebo balík na poštu. Od České pošty jsem nedostala ještě žádné potvrzení o převzetí zboží nebo jeho aktuálním stavu. Děkuji

Partner

Dobrý den,
zásilka není odesílána jako balík do ruky. Neváhejte nám zaslat e-mail s číslem vaší objednávky, obratem vám zašleme podací číslo zásilky. Hezký den

Helena Novotna

Chtěla jsem panskou peněženku,ale nejsem si jistá,zda tam vejdou doklady řidiče,které musí mít u sebe,děkuji za odpověď.

Partner

Dobrý den,
doklady pro řidiče se do peněženky bezproblémů vejdou. Hezký den

Petra Mejtová

Dobrý den dnes mi přišla peněženka a jsem relativně spokojena, je hezká. Jediné o mě zklamalo je barva. Chápu, že barvy pc zkresluje, ale hnědá peněženka, kterou jsem chtěla je spíš černohnědá. Mohli byste uvádět odstíny.
Hezký den

Jana Lísková
Partner

Dobrý den, model C464 je zde: https://slevomat.sgcdn.cz/images/t/660/43/63/4363293-6fa869.jpg, případně vám můžeme zaslat více fotek a informací k uvedenému typu e-mailem. Hezký den

Renata L

Dobrý den, peněženka má dvě patentky tesně na sobě – na vašich fotkách nic podobného není. První je na těsném okraji pěněženky. Můžete prosím napsat, kdo tyto peněženky vyrábí? Obě byly zabalené v igelitu, žádný uzavřený originální obal neměly. Výrobce jsem nikde udaného nenašla. Neodpověděli jste mi na dotaz – kdo při reklamaci platí poštovné? Bude zasláno spolu s penězi za peněženky?

Partner

Dobrý den, pokud produkt vykazuje vadu, lze řešit klasickou formou reklamace, pak jsou vynaložené náklady na poštovné na straně prodejce, v případě odstoupení od smlouvy je vám proplacena plná částka včetně přepravních nákladů, které jste za produkt platila. Reklamace jsou vždy řádně posuzovány a vyřizovány nejpozději v zákonem stanovené lhůtě. Peněženky jsou dodávány českým dodavatelem, na váš doplňující dotaz ohledně výrobce si vyžádáme odpověď od dodavatele. V případě vrácení či reklamaci prosíme využijte formulář slevomatu na vrácení, zboží spolus s vyplněným formulářem zašlete na naší adresu. Hezký den

Renata L

Dobrý den, obdržela jsem od vás dvě peněženky – jsou ušité nakřivo, trčí z nich nitě a okraje se třepí a jedna má místo jedné zapínací patentky těsně vedle sebe patentky hned dvě. Opravdu je to ona kožená luxusní peněženka za puvodně 500kč, kterou nabízíte? Pokud je vrátíme – jak to bude s poštovným?

Partner

Dobrý den,
zboží podléhá plné zákonné záruce, taktéž máte možnost v případě, že nejste s produktem spokojena zboží vrátit v zákonem stanovené lhůtě 14dnů, obratem vám jsou poté vráceny peníze. Co se produktu týče, je dodáván v originálním obalu tak, jak jej obdržíme od dodavatele. Patentky umožňují lepší zapínání, pokud máte např. peněženku velmi plnou apod. Hezký den

Michal

Dobrý den,
byl by možný osobní odběr v Praze? Tak, abych měl peněženku již zítra.
Předem děkuji za odpověď.

Partner

Dobrý den,
osobní odběr u této akce nenabízíme. Zaslání poštou je však velmi rychlé. Hezký den

Nikola Fridrichová

Dobrý den, dnes mi dorazila objednaná peněženka, bohužel neodpovídá mým představám o kvalitě a chtěla bych jí vrátit. Prosím o informaci, jakým způsobem to mám provést a kdy mi vrátíte peníze. Děkuji. NF

Partner

Dobrý den, mrzí nás, že nejste spokojena, nicméně máte plné právo od smlouvy odstoupit, přímo na svém zákaznickém účtu máte vzorový formulář na vrácení zboží, zboží zašlete na naší adresu spolu s vyplněným formulářem. Obratem vám budou vráceny peníze. Hezký den

Jana

Dobrý den,
úplně stejné peněženky jsem náhodou objevila v jednom vietnamském obchodě, kde je nabízeli také jako „pravá kůže“ za cenu 155 Kč. Jejich cena vzhledem k nabídce pravé kůže je vtipná, ale kde mám u Vás jistotu, že to prává kůže bude a nedostanu to samé zboží, jak mají v tomto vietnamském obchodě?

Partner

Dobrý den, nevíme, co a kde jste přesně objevila, proto ani nemůžeme takto na dálku něco komentovat, nicméně vám můžeme garantovat dodání kvalitního produktu shodného s popisem v akci, se 100% zárukou za zvýhodněnou cenu a dopravou zcela zdarma. Navíc můžete zboží v případě, že vám nebude vyhovovat, vrátit v zákonem stanovené lhůtě 14dnů. Hezký den

Lucie

Dobrý den, je možné k peněžence přiobjednat i jiné zboží z vaše e-shopu v rámci jedné objednávky? Děkuji za odpověď.

Partner

Dobrý den, objednávka probíhá přímo na slevomatu, tzn. pokud byste měla zájem i o jiné zboží, je nutné, abyste nás e-mailem kontaktovala a specifikovala váš výběr, zboží bychom poté poslali najednou. Hezký den

Alenka Fojtová

Dobry den,objednala jsem nechtene hnedou penezenku chci černou typ C464.Jde zmenit objednavku na cernou?dekuji

Partner

Dobrý den, zašlete nám e-maile číslo objednávky a požadovanou změnu, bezproblémů objednávku upravíme. Hezký den

Žanet

MUŽU POPROSIT O FOTO PENEŽENKY BEZ TOHO ZAPINANI Z VENKU DIKY

Partner

Dobrý den,
vnitřek peněženky resp. uspořádání je vždy stejné s modely se zapínámín z venku i bez zapínání. Hezký den

Peter Plekanec

Peněženku již mám. Obdržel jsem ji bez ozdoby. Dá se s tím něco dělat?

Partner

Dobrý den,
jakou ozdobu máte na mysli, napište nám e-mail, rádi dané prověříme, případně zboží vyměníme. Hezký den

Lucie Strouhová

Dobrý den, budou doplněny fotky i vnitřku peněženky? A vejdou se do peněženky C462 pohodlně velké bankovky na celou délku (1000KČ atd.) aniž by se musely ohýbat a vejde se do peněženky velká stará občanka tak, aby šla peněženka pohodlně zavřít? Děkuji

Partner

Dobrý den,
velké bankovky bez nutnosti ohýbání se vejdou do všech typů peněženek, taktéž vždy obsahují i kapsu s průhlednou folií pro doklady velikosti typu starého OP. Hezký den

Vladimíra

Dobrý den, byl by moc veliký problém nafotit ty peněženky otevřené. Stačí od každého typu jedna fotka. Děkuji.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru