Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Mňam pizza s sebou – pizza, na které si pochutnáte
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: Pizzu s objednejte předem na telefonním čísle 737 422 948.
- Jídlo je určeno pouze k odnesení s sebou.
- V restauraci nelze platit kartou.
- Storno: Při nevyzvednutí pizzy do 1 hod. od domluveného termínu voucher propadá.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Naše stravenka – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Také spíše připomínka – ochutnala jsem malou 7 a velkou 12. Velká je opravdu velká :) a pizzám není, co vytknout – bohatá, vyvážené obloha, vše dle obrázků, milá obsluha, dodržený čas vyzvednutí, na to, že jsem celkem kritik, musím jen doporučit! Mám další dva vouchery, a kdyby byla delší doba uplatnění, neváhám a zakoupím další
Dobry den , opravdu si musim vzdy zavolat a objednat pizzu ? Kdyz bych sel nahodou kolem a zeptal bych se ze si treba i 30 min pockam tak by to neslo ??
Dobrý den, Tome,
pokud Vám nevadí, že budete muset třeba chvíli čekat, pak pizzu
objednávat nemusíte.
Mějte hezký den.
Spíše připomínka, než-li dotaz…V nabídce jsou velikost pizzy 32 a 45 cm, na jídelním lístku jsou ovšem 35 a 42. Předpokládám tedy, že správně je 35 a 42.
Dd, lze udělat pizzu každá půlka jiná? Děkuji
Dobrý den, Simono,
v nabídce jsou pizzy dle výběru – vždy však celá stejná.
Přejeme příjemný den.
Smes eidamu a mozarelly? To me desi… Muzete prosim specifikovat, kolik mozarelly se na pizzu dostane? Abychom pak mohli odhadnout, zda-li jde o ceskou napodobeninu pizzy a rozhodnout se o koupi.
Dobrý den,
pokud máte ráda výhradně jen pizzu s mozzarellou, nemůžem koupi tohoto
voucheru doporučit, protože používáme směs sýrů, jak bylo uvedeno
výše.
Pokud k nám přesto zavítáte, mohu zaručit, že vám naše pizza bude
chutnat stejně jako mnoha ostatním spokojeným zákazníkům. Na přání vám
dokážeme upéct i klasickou italskou Margheritu s kolečky mozzarelly, nebo
nějaké její variace, kterou také umíme, ale nespecializujeme se na ni a
nelze na ni bohužel uplatnit voucher.
Hm, díky za veleochotu… Bývala bych si tu pizzu ráda koupila, ale teď teda fakt ne-e. S lidmi, kteří takhle komunikují za svůj podnik fakt nerada obchoduju. Obvykle pak je všechno špatně i u samotného produktu.
Odpoví mi někdo na můj dotaz??
Je to možné v ten samý den
Dobrý den. Je možné si, prosím, na místě někde sednout a v klidu si pizzu sníst?
Dobrý den, máme posezení pro 2 osoby, venku i uvnitř
Mohu se zeptat, jaky syr na bezne pizzy davate?
Dobrý den, běžně používáme směs mozarelly a eidamu.
S jak velkým předstihem je nutné pizzu objednat? Je možné ten den nebo je nutné několik dní předem?
v nabídce je psáno krabice v ceně
Dobrý den, v ceně je i krabice na pizzu nebo jak je pizza zabalená?
Dobrý den,
krabice na pizzu je již zahrnuta v ceně voucheru.
Děkujeme za dotaz
Dobrý den, Jaroslavo,
ano, krabice na pizzu je v ceně.
Hezký den.
Dobry den,
Nemuzu se k vam vubec dovolat..jak mam objednat pizzu??
Dobrý den, Lucie,
zkuste, prosím, znovu. Spojení už by mělo být v pořádku.
Přejeme dobrou chuť.
Dobrý den,
nabídka vypadá moc hezky, ale mohla bych výjimečně poprosit při
objednávce o změnu podkladu z tomatového na smetanový, jsem alergická na
rajčata a moc se mí líbí č. 7, ale se smetanou :(
Děkuji
Dobrý den, Moniko,
změna tomatového základu za smetanový je možná. Domluvte si tuto změnu
při objednání.
Mějte se hezky.
Dobrý den. Mohu se zeptat, kde je konkrétně adresa k vyzvednutí? Jičínská 10 je jinde než odkaz uvedený na mapě (po rozkliknutí) a je to rovněž jinde než OC Flora. Kde konkrétně si budu moci pizzu vyzvednout?
Dobrý den, Ireno,
omlouváme se za chybu, správně je vestibul metra Flora – při východu
z metra do ulice Jičínská. Adresa Jičínská 10, viz odkaz na mapě.
Přejeme hezký den.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Proč Slevomat cenzuruje negativní hodnocení?
Ještě dnes odpoledne byla součástí této nabídky – jako u ostatních nabídek – rubrika HODNOCENÍ. Obsahovala cca jednu pochvalu (pisateli se líbila nízká cena) a dvě negativní kritiky, včetně mé. Už v první den nabídky jsem totiž zakoupil tři vouchery na větší pizzy (45 cm), a druhý den před polednem jsem je vyzvedl. Doma nás čekalo nemilé překvapení. V dnešním hodnocení jsem pak po pravdě napsal, že byly ošizené, téměř bez ingrediencí a silně se lišící od pizz, uveřejněných na fotografiích k této nabídce. Dětem ani dospělým nechutnaly a proto jsem u Slevomatu ihned uplatnil Garanci spojenosti a u třetího voucheru jsem odstoupil od kupní smlouvy.
Bohužel uvedené hodnocení, jež mj. mělo být upozorněním i pro další kupující, aby trvali na dodání kvalitních a neošizených pizz odpovídajících popisům a fotografiím v nabídce, však Slevomat s celou rubrikou HONOCENÍ už po několika hodinách svévolně smazal.
Pamatujme si to.
Dobrý den Vladimíre,
v rámci změny vzhledu našich stránek a určitých úprav se nyní přímo u nabídky zobrazuje hodnocení až při 30 a více hodnocení.
Není však pravdou, že by Slevomat snad něco mazal či cenzuroval – vaše hodnocení a veškeré další naleznete na profilu podniku – https://www.slevomat.cz/podnik/101239-pizza-mnam
Přejeme vám klidný den.