Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Třídenní pobyty v Jizerkách s all inclusive či polopenzí

Populární
Nabídka, která má velmi vysoké hodnocení našich zákazníků a má dostatečný počet recenzí.
4,6 / 5
Hotel Perla Jizery Jizerské hory (mapa) 211 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Bohdana Martinovcová

Omlouvám se,teď jsem si všimla,že se mám ohledně termínů obracet na hotel:-)
Děkuji B.

recepce

Nic se neděje :-)

Bohdana

Dobrý den,
mohu se zeptat,prosím,zda by byl volný termín od 21.10–23.10. 2015 ? :-)
Děkuji Bohdana

recepce

Dobrý den, dotazy na termín prosíme na hotel@hotel-perla-jizery.cz . Také si požádejte o blokaci termínu , počkejte na odpověď, že Vám pokoj blokujeme a pak si můžete pohodlně vouhcer koupit s jistotou, že Váš termín bude! Děkujeme

Ivana Berková

Dobrý den , rádi bychom navštívili hotel Perla Jizery a zakoupili třídenní pobyt all inklusive , ale mohu pouze v termínu od 5.10. do 7.10. .Máte v tomto termínu volno ? Děkuji velice .

recepce hotelu

Dobrý den,
dotazy na termín prosíme na hotel@hotel-perla-jizery.cz . Také si požádejte o blokaci termínu , počkejte na odpověď, že Vám pokoj blokujeme a pak si můžete pohodlně vouhcer koupit s jistotou, že Váš termín bude! Děkujeme

Tereza Kratochvilova

Dobry den, pokud zakoupim variantu all inclusive, poprosila bych vas o kalkulaci pro deti ( vek 5 a 8) take na pobyt all inclusive. Mate k zapujceni i detska kola? Dekuji

recepce

Dobrý den,
informace na hotel@hotel-perla-jizery.cz

Josef

Dobrý den, měl bych zájem o voucher za 1890 kč pokud máte volno v termínu od 25.10.-27.10. Je možné mít sebou 2× psa střední rasy? Děkuji. JK

recepce

Dobrý den,
informace na hotel@hotel-perla-jizery.cz

recepce

Dobrý den,

už jste si všichni koupili vouchery ? :-) Termíny se prodávají kvapem. Nechte si pokoj zablokovat před koupí voucheru a počkejte na odpověď, že Vám jej blokujeme. Máte tak jistotu, že Váš termín bude k dispozici . Vše na hotel@hotel-perla-jizery.cz

JS

Dobrý den,

máte volné termíny v období 26.10.-28.10., případně ±2 dny okolo tohoto termínu?

Děkuji a přeji příjemný den.

recepce

Dobrý den,
tenhle termín už není k dispozici.

Barbora Dubská

Dobrý den,
velice mne zaujala Vaše nabídka, konkrétně varianta za 1890,–. Chtěla bych ale voucher darovat a předpokládám, že obdarovaní si budou chtít zarezervovat víkendový pobyt. Je u této varianty voucheru rezervace na pá-so-ne možná?
Velice Vám děkuji za odpověď a přeji krásný den. :-)

Slevomat.cz

Dobrý den Barboro,

jak je u této varianty uvedeno, tak je voucher na pobyt v týdnu.

Hezký den přejeme.

Markéta

dobrý den…zakoupili jsme voucher na říjen…je potřeba ho vytisknout nebo stačí na prokázání se v hotelu jen číslo voucheru??? děkuji M.

Slevomat.cz

Dobrý den Markéto,

vytištěný voucher není nutný – stačí pouze kód voucheru.

Přejeme příjemný pobyt.

recepce

Dobrý den,
pro upřesnění kód stačí poslat sebou emailem . Sebou si pak vezmete občanku a občana :-)

Klára

Dobrý den, když máme u Vás objednaný all inclusive a check in je od 14:00, máme tento příjezdový den nárok na oběd? Děkuji pěkně

r

Dobrý den,

v den příjezdu pokud začnete obědem tak celý pobyt skončíte snídaní a pokud začnete večeří celý pobyt skončíte obědem nebo obědovým balíčkem, který si den před odjezdem nahlásíte.

vendula

Dobrý den. Máte ještě volný pobyt od zítra na tři dny pro dvě osoby s polopenzí ??? Děkuji

recepce

Dobrý den,

je nám líto.

Jarka

Vim, ze to plati do prosince.. Ale nebylo by mozne objednat lednovy termin?

recepce hotelu

Dobrý den,
leden lze objednat. Info na hotel@hotel-perla-jizery.cz

Božena Dokonalá

Dobrý den, chci se zeptat zda dítě kterýmu je 6 let, je také zdarma nebo je to do 5,9 let? a zda máte volný pokoj pro dva dospělé a dvě děti n atermín od pátku 30.10 do 1.11.? děkuji

recepce

Dobrý den,
do 6 let. Ale 6 leté dítě už nároky na stravu má a zdarma znamená, že bude spát s Vámi v posteli a nebude mít žádné jídlo. Snídaní a podobně bude potřeba doplatit na místě.

Petra Tesařová

Dobrý den,chtěla jsem zakoupit voucher,ale potřebovala bych vystavit fakturu,kterou mi uhradí zaměstnavatel.To ale bohužel není možné,jelikož musím voucher zaplatit platební kartou přes internet.Dá se to nějak po domluvě změnit?Tesařová

Slevomat.cz

Dobrý den Petro,

nyní jsou v nabídce dvě poslední varianty voucherů a ty lze uhradit pomocí bankovního převodu.

Pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se na obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Kde uplatnit“."

V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti, není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme.

Hezký den.

Gábina Doleželová

Dobrý den , jsem sama a malý pes je možné si pobyt třeba natáhnout když bude jen jedna osoba?

recepce

Dobrý den,
informace na hotel@hotel-perla-jizery.cz

Kamila K.

Dobrý den, vešli bychom se do jednoho pokoje na jeden voucher + doplatek za nejstarší dítě, když jsme dva dospělí, dvě děti do šesti let a jedno starší? Nocleh 4 osoby v manželské posteli dvě noci zvládneme a o jídlo se lze podělit z talíře dospělých? Doplácet za polopenzi pro malé nám přijde zbytečné, nesnědí tolik – máme zkušenost. Doplatek za dvě noci s polopenzí pro starší dítě by bylo 2 × 450 Kč?

recepce

Dobrý den,
ano.

Roman Borl

Dobrý den, vidím sice, že máte přesně dané temíny nástupu NE-ST, ale nedá mi to, abych se nezeptal, jestli by se nešlo domluvit na termín 2–4.10. který by nemusel být tak exponovaný a navíc by se jednalo o cca 10 osob, tz. 5 poukazů.
 Děkuji

recepce

Dobrý den,

dnes nebo zítra budou na akci tyto kupony k sehnání :-)

Kašová

Dobrý den, je možné sčítat vouchry? Děkuji!

recepce

Dobrý den,
ano . Je potřeba dodržet příjezdové dny.

Jackanič

Dobry den, meli byste volny pokoj od 7 do 9/9 pro ctyri osoby?

 Dekuji

recepce

Dobrý den,
zde jsou informace o obsazenosti zavádějící. Všechny dotazy na hotel@hotel-perla-jizery.cz
Děkujme

Marcela Plačková

Dobrý den, chtěli bychom jet i se synem (10let). V nabídce máte pro děti možnost dokoupení polopenze – znamená to, že my bychom měli v rámci voucheru plnou penzi s all inclusive nápoji a on ne? A také: mohli bychom jedině v termínu 26.-28.9.15, ale nejsem si jistá, zda lze použít ta 2.varianta voucheru (termín dle platnosti voucheru za 3490,–)? Nebo jaká vůbec… A máte i bazén, nebo jen saunu? Děkuji, Plačková

recepce

Dobrý den,
dá se dokoupit i do plné penze se službami balíčku. Více na hotel@hotel-perla-jizery.cz
Saunu máme a fakt dobrou !

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru