Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Vytištění 10 velkoformátových fotek

4,0 / 5 Tiskni-online.cz (2 pobočky) Brno  (mapa) 471 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Storno podmínky
Martin

Dobrý den,
náš internetový sw je uzpůsoben na velikost fotografií 20 × 30 cm, tak zní i nabídka a s tím i další eventuality. Fotografie Vámi požadovaného rozměru, ale umíme dodat, avšak formou samostatné zakázky. Zkuste prosím Váš požadavek napsat na e-mail: info@tiskni-online.cz kolega Vám odpoví a domluvíte se. Příjemný den

Petra Absolonová

Dobrý den, kdybych zakoupila fota ve formátu 20×30, abych dodržela cenu, upravili byste mi je na menší formát? Potřebuji 18×24.

Děkuji velice, Petra

Martin

Dobrý den, náš internetový sw je uzpůsoben na velikost fotografií 20 × 30 cm, tak zní i nabídka a s tím i další eventuality. Fotografie Vámi požadovaného rozměru, ale umíme dodat, avšak formou samostatné zakázky. Zkuste prosím Váš požadavek napsat na e-mail: info@tiskni-online.cz kolega Vám odpoví a domluvíte se. Příjemný den

Pavla

Dobrý den,
zakoupila jsem si voucher na 10× fotografie 30×40 cm. Chci se zeptat, zda-li tento rozměr je jak na výšku tak na šířku, tzn. jestli můžu vkládat fotky se 40cm na délku a také naopak 40cm na výšku. Jak to prosím ve Vašem uložení zaměnit jestli je fotka na výšku či na šířku.
Dále prosím o Váš email, Váš zadaný info@tiskni-online.cz se vrátí jako nedoručitelný­. Děkuji

Martin

Dobrý den,

fotografie lze v editoru otočit a tím dosáhnout formát, jenž potřebujete.

Lukas Pokorny

Nefungují ani stránky tedy ta část s uplatněním voucheru, nefunguje ani info email uvedený výše!!! Odeslal jsem objednávku s č. voucheru v poznámce, jinak to možné nebylo a ani u tohoto způsobu nevím zda se odeslala úspěšně? Žádné potvrzovací okno to nevrátilo ani potvrzovací mail nepřišel!!!!

Martin

Dobrý den,
Vaše objednávka proběhla a potvrzovací e-mail byl zaslán na Vámi zadanou adresu.

Lenka Zálešáková

Dobrý den, dnes mi po uhrazení přišlo číslo voucheru, to jsem zadala do políčka zadej voucher a na mail mi přišlo potvrzení objednávky č..... a ať uhradím 349,–. Přitom mám koupeno přes slevomat na 149. Co teď?nevím si rady, děkuji

Tiskni-online.cz - Daniela

Dobrý den,

nahoře je popsaný způsob řešení této situace. Na email info@tiskni-online.cz prosím zašlete číslo Vaší objednávky a číslo Vámi zakoupeného voucheru (pokud jste jej nenapsala do poznámky v objednávce) a my objednávku vynulujeme ručně – tzn. že platit nám již nebude nic.

Velice se omlouváme za komplikace.

S pozdravem

Daniela

Tiskni-online.cz

Dobrý den,

ve chvíli kdy vyberete jakýkoliv slevový portál, bude systém vyžadovat vyplnění voucheru a nepustí Vás v objednávce dál. Proto Vás poprosím, vyberte u kolonky „uplatnit voucher“ možnost „Vyberte slevový portál“ a číslo voucheru napište do poznámky k objednávce. Objednávku potom dokončíte s naúčtovanou plnou cenou, kterou v systému ručně vynuluji a pošlu Vám email, že je voucher je v pořádku.

Pokud se nebude dařit ani tak, volejte prosím na číslo 777 709 702.

Velice se omlouváme za komplikace.

S pozdravem
Daniela

Lucie Vrbová

Dobrý den, dělám vše dle návodu, ale prostě objednávku nelze dokončit i když zadám jen portál slevomat 10fotografii atd tak to chce voucher, zadám ho a nic…Některý voucher nebyl správně vyplněn a ani se nic nevynuluje prostě nedokončím objednávku… dá se s tím něco dělat nebo ne? Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den,
ve chvíli kdy vyberete jakýkoliv slevový portál, bude systém vyžadovat vyplnění voucheru a nepustí Vás v objednávce dál. Proto Vás poprosím, vyberte u kolonky „uplatnit voucher“ možnost „Vyberte slevový portál“ a číslo voucheru napište do poznámky k objednávce. Objednávku potom dokončíte s naúčtovanou plnou cenou, kterou v systému ručně vynuluji a pošlu Vám email, že je voucher je v pořádku.
Pokud se nebude dařit ani tak, volejte prosím na číslo 777 709 702.
Velice se omlouváme za komplikace.
S pozdravem Daniela

TISKNI-ONLINE.CZ

NÁVOD NA ZAVEDENÍ VOUCHERU DO OBJEDNÁVKY

Dobrý den,

na základě dotazů si dovoluji přidat příspěvek, který by měl vysvětlit, proč došlo k problémům se zaváděním voucherů a jak můžeme situaci společně vyřešit.

V současnosti implementujeme do vnitřního systému eshopu novinky, které umožňují pokročilé úpravy fotografií, aby naši zákazníci měli možnost vytvořit si produkty podle svých představ – např. natáčení fotografií, tvorba koláží apod. Bohužel se vyskytly neočekávané problémy, které dnem i nocí řešíme a doufáme, že v se nám v nejbližších hodinách podaří systém technicky zabezpečit tak, aby Vám umožňoval pohodlnou objednávku bez starostí.

Jak tedy postupovat při zavedení voucheru:

  1. Po vložení fotek do nákupního košíku si v jeho obsahu všimněte okénka „uplatnit voucher“. Zde vyberte možnost „Slevomat.cz – sada fotografií – platí do 31. 10.“. Do okénka vpravo zkopírujte číslo voucheru (obecně se jedná o formát XXXXXXXXX0A-XXX nebo XXXXXXXXX0B-XXX). 

  1. Zkontrolujte, zda se částka „CELKEM“ vynulovala a pokračujte v objednávce.


Pokud výše uvedený způsob selže (např. systém hlásí „Některý voucher nebyl správně vyplněn“) a nejde dokončit objednávku uvedeným způsobem, postupujte následovně:
 

  1. V obsahu košíku si v kolonce „uplatnit voucher“ vyberte možnost „Vyberte slevový portál“ – tím vymažete možnost vkládat voucher a budeme postupovat jako při objednávce bez voucheru.

  1. Pod Vámi vyplněnými údaji (jméno, adresa, telefon, email) najdete velké pole „Poznámka k objednávce“. Sem prosím zkopírujte číslo Vašeho voucheru. 

  1. Jako možnost dopravy zvolte Českou poštu – Balík do ruky a jako způsob platby vyberte bankovním převodem.

  1. NEMUSÍTE SE OBÁVAT ODESLAT OBJEDNÁVKU S BĚŽNOU CENOU PRODUKTU. Zkontrolujte, zda máte v poznámce napsané číslo voucheru, dokončete a odešlete objednávku. My si následně v systému vše projdeme. Pokud najdeme číslo voucheru uvedené v poznámce, doplníme jej ručně a ručně také celou částku vynulujeme.

  1. Zašleme Vám krátký email s potvrzením, že voucher je v pořádku, je správně zaveden a u Vaší objednávky zbývá k úhradě 0 Kč. Pokud Vám tento email nepřijde do druhého dne, obraťte se na nás prosím na emailovou adresu info@tiskni-online.cz nebo na telefonní číslo 777 709 702.

Velice se omlouváme za veškeré komplikace a děkujeme za Vaši trpělivost. Celá situace nás velice mrzí a ujišťujeme Vás, že usilovně pracujeme na nápravě.

Přeji krásný den.

S pozdravem

Daniela
za tým Tiskni-online.cz

Artee Karbulková

Dobrý den, přidávám se objednávku nejde dokončit „Některý voucher nebyl správně vyplněn.“
Děkuji za pomoc

Daniela

Dobrý den,

dole jsem přidala podrobný návod jak postupovat. Pokud budete mít další problémy, volejte prosím 777 709 702.

Velice děkuji.

Lenka

Dobrý den,
mám pravděpodobně stejný problém jako paní Michaela. Ačkoliv do políčka pro číslo voucheru toto číslo zadám, nelze dokončit objednávku, hlásí „Některý voucher nebyl správně vyplněn.“ Prosím o radu jak problém vyřešit. Děkuji

Daniela

Dobrý den,

dole jsem přidala podrobný návod jak postupovat. Pokud budete mít další problémy, volejte prosím 777 709 702.

Velice děkuji.

ichaela

Nelze dokončit stále kod to nechce přijmout

Martin

Učiňte dle zaslaného mailu, děkuji.

Michaela

Dobrý den, mám zakoupeny slevový voucher přes slevomat, ale bohužel mi nejde dokončit objednávka.

Martin

Dobrý den, jaký problém máte? Nelze zadat kód voucheru nebo se objednávka nechce dokončit? Děkuji za upřesnění

Špinler

Dobrý den,

prosím informaci, zda menší formát fotografie rozšíříte automaticky do formátu např. 30×40 nebo zda na menších fotografií necháváte bílé okraje?

 Děkuji

Martin

Dobrý den,
fotografie nahrajete do našeho editoru, kde si zvolíte jaké zvětšení použijete pro fotografii a tedy i možnost zda vyplnit celý formát nebo ne.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru