Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Vytištění 10 velkoformátových fotek
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Objednávky na www.tiskni-online.cz
- Vyberte rozměr podle zakoupeného voucheru a postupujte dál dle pokynů.
- Zadejte jméno, adresu, nahrajte fotografie a vložte kód voucheru.
- Dokončete objednávku.
- Doprava
- Osobní odběr v Praze nebo v Brně.
- Dodání Českou poštou je zdarma.
- Doba dodání je 7 dní od odeslání objednávky.
Výrobek nelze vrátit v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů – viz ust. § 53 odst. 8 písm. c) občanského zákoníku – jedná se o dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Dobrý den,
náš internetový sw je uzpůsoben na velikost fotografií 20 × 30 cm, tak
zní i nabídka a s tím i další eventuality. Fotografie Vámi
požadovaného rozměru, ale umíme dodat, avšak formou samostatné zakázky.
Zkuste prosím Váš požadavek napsat na e-mail: info@tiskni-online.cz
kolega Vám odpoví a domluvíte se. Příjemný den
Dobrý den,
zakoupila jsem si voucher na 10× fotografie 30×40 cm. Chci se zeptat, zda-li
tento rozměr je jak na výšku tak na šířku, tzn. jestli můžu vkládat
fotky se 40cm na délku a také naopak 40cm na výšku. Jak to prosím ve Vašem
uložení zaměnit jestli je fotka na výšku či na šířku.
Dále prosím o Váš email, Váš zadaný info@tiskni-online.cz se
vrátí jako nedoručitelný. Děkuji
Dobrý den,
fotografie lze v editoru otočit a tím dosáhnout formát, jenž
potřebujete.
Nefungují ani stránky tedy ta část s uplatněním voucheru, nefunguje ani info email uvedený výše!!! Odeslal jsem objednávku s č. voucheru v poznámce, jinak to možné nebylo a ani u tohoto způsobu nevím zda se odeslala úspěšně? Žádné potvrzovací okno to nevrátilo ani potvrzovací mail nepřišel!!!!
Dobrý den,
Vaše objednávka proběhla a potvrzovací e-mail byl zaslán na Vámi zadanou
adresu.
Dobrý den, dnes mi po uhrazení přišlo číslo voucheru, to jsem zadala do
políčka zadej voucher a na mail mi přišlo potvrzení objednávky č..... a
ať uhradím 349,–. Přitom mám koupeno přes slevomat na 149. Co
teď?nevím si rady, děkuji
Dobrý den,
nahoře je popsaný způsob řešení této situace. Na email info@tiskni-online.cz
prosím zašlete číslo Vaší objednávky a číslo Vámi zakoupeného
voucheru (pokud jste jej nenapsala do poznámky v objednávce) a my objednávku
vynulujeme ručně – tzn. že platit nám již nebude nic.
Velice se omlouváme za komplikace.
S pozdravem
Daniela
Dobrý den,
ve chvíli kdy vyberete jakýkoliv slevový portál, bude systém vyžadovat
vyplnění voucheru a nepustí Vás v objednávce dál. Proto Vás poprosím,
vyberte u kolonky „uplatnit voucher“ možnost „Vyberte slevový
portál“ a číslo voucheru napište do poznámky k objednávce. Objednávku
potom dokončíte s naúčtovanou plnou cenou, kterou v systému ručně
vynuluji a pošlu Vám email, že je voucher je v pořádku.
Pokud se nebude dařit ani tak, volejte prosím na číslo 777 709 702.
Velice se omlouváme za komplikace.
S pozdravem
Daniela
Dobrý den, dělám vše dle návodu, ale prostě objednávku nelze dokončit i když zadám jen portál slevomat 10fotografii atd tak to chce voucher, zadám ho a nic…Některý voucher nebyl správně vyplněn a ani se nic nevynuluje prostě nedokončím objednávku… dá se s tím něco dělat nebo ne? Děkuji.
Dobrý den,
ve chvíli kdy vyberete jakýkoliv slevový portál, bude systém vyžadovat
vyplnění voucheru a nepustí Vás v objednávce dál. Proto Vás poprosím,
vyberte u kolonky „uplatnit voucher“ možnost „Vyberte slevový
portál“ a číslo voucheru napište do poznámky k objednávce. Objednávku
potom dokončíte s naúčtovanou plnou cenou, kterou v systému ručně
vynuluji a pošlu Vám email, že je voucher je v pořádku.
Pokud se nebude dařit ani tak, volejte prosím na číslo 777 709 702.
Velice se omlouváme za komplikace.
S pozdravem Daniela
NÁVOD NA ZAVEDENÍ VOUCHERU DO OBJEDNÁVKY
Dobrý den,
na základě dotazů si dovoluji přidat příspěvek, který by měl
vysvětlit, proč došlo k problémům se zaváděním voucherů a jak můžeme
situaci společně vyřešit.
V současnosti implementujeme do vnitřního systému eshopu novinky, které
umožňují pokročilé úpravy fotografií, aby naši zákazníci měli
možnost vytvořit si produkty podle svých představ – např. natáčení
fotografií, tvorba koláží apod. Bohužel se vyskytly neočekávané
problémy, které dnem i nocí řešíme a doufáme, že v se nám
v nejbližších hodinách podaří systém technicky zabezpečit tak, aby Vám
umožňoval pohodlnou objednávku bez starostí.
Jak tedy postupovat při zavedení voucheru:
- Po vložení fotek do nákupního košíku si v jeho obsahu všimněte
okénka „uplatnit voucher“. Zde vyberte možnost „Slevomat.cz – sada
fotografií – platí do 31. 10.“. Do okénka vpravo zkopírujte číslo
voucheru (obecně se jedná o formát XXXXXXXXX0A-XXX nebo
XXXXXXXXX0B-XXX).
- Zkontrolujte, zda se částka „CELKEM“ vynulovala a pokračujte
v objednávce.
Pokud výše uvedený způsob selže (např. systém hlásí „Některý
voucher nebyl správně vyplněn“) a nejde dokončit objednávku uvedeným
způsobem, postupujte následovně:
- V obsahu košíku si v kolonce „uplatnit voucher“ vyberte možnost
„Vyberte slevový portál“ – tím vymažete možnost vkládat voucher a
budeme postupovat jako při objednávce bez voucheru.
- Pod Vámi vyplněnými údaji (jméno, adresa, telefon, email) najdete
velké pole „Poznámka k objednávce“. Sem prosím zkopírujte číslo
Vašeho voucheru.
- Jako možnost dopravy zvolte Českou poštu – Balík do ruky a jako
způsob platby vyberte bankovním převodem.
- NEMUSÍTE SE OBÁVAT ODESLAT OBJEDNÁVKU S BĚŽNOU CENOU PRODUKTU.
Zkontrolujte, zda máte v poznámce napsané číslo voucheru, dokončete a
odešlete objednávku. My si následně v systému vše projdeme. Pokud najdeme
číslo voucheru uvedené v poznámce, doplníme jej ručně a ručně také
celou částku vynulujeme.
- Zašleme Vám krátký email s potvrzením, že voucher je v pořádku, je
správně zaveden a u Vaší objednávky zbývá k úhradě 0 Kč. Pokud Vám
tento email nepřijde do druhého dne, obraťte se na nás prosím na emailovou
adresu info@tiskni-online.cz
nebo na telefonní číslo 777 709 702.
Velice se omlouváme za veškeré komplikace a děkujeme za Vaši trpělivost. Celá situace nás velice mrzí a ujišťujeme Vás, že usilovně pracujeme na nápravě.
Přeji krásný den.
S pozdravem
Daniela
za tým Tiskni-online.cz
Dobrý den, přidávám se objednávku nejde dokončit „Některý voucher
nebyl správně vyplněn.“
Děkuji za pomoc
Dobrý den,
dole jsem přidala podrobný návod jak postupovat. Pokud budete mít další
problémy, volejte prosím 777 709 702.
Velice děkuji.
Dobrý den,
mám pravděpodobně stejný problém jako paní Michaela. Ačkoliv do políčka
pro číslo voucheru toto číslo zadám, nelze dokončit objednávku, hlásí
„Některý voucher nebyl správně vyplněn.“ Prosím o radu jak problém
vyřešit. Děkuji
Dobrý den,
dole jsem přidala podrobný návod jak postupovat. Pokud budete mít další
problémy, volejte prosím 777 709 702.
Velice děkuji.
Nelze dokončit stále kod to nechce přijmout
Učiňte dle zaslaného mailu, děkuji.
Dobrý den, mám zakoupeny slevový voucher přes slevomat, ale bohužel mi nejde dokončit objednávka.
Dobrý den, jaký problém máte? Nelze zadat kód voucheru nebo se objednávka nechce dokončit? Děkuji za upřesnění
Dobrý den,
prosím informaci, zda menší formát fotografie rozšíříte automaticky do
formátu např. 30×40 nebo zda na menších fotografií necháváte bílé
okraje?
Děkuji
Dobrý den,
fotografie nahrajete do našeho editoru, kde si zvolíte jaké zvětšení
použijete pro fotografii a tedy i možnost zda vyplnit celý formát
nebo ne.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, kdybych zakoupila fota ve formátu 20×30, abych dodržela cenu, upravili byste mi je na menší formát? Potřebuji 18×24.
Děkuji velice, Petra
Dobrý den, náš internetový sw je uzpůsoben na velikost fotografií 20 × 30 cm, tak zní i nabídka a s tím i další eventuality. Fotografie Vámi požadovaného rozměru, ale umíme dodat, avšak formou samostatné zakázky. Zkuste prosím Váš požadavek napsat na e-mail: info@tiskni-online.cz kolega Vám odpoví a domluvíte se. Příjemný den