Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Running sushi nebo sety z podniku Ginza na Floře
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Pro osobní odběr objednávejte na tel. 776 501 603, 777 788 166 minimálně 2 hodiny předem (při zvýšeném zájmu a pro zachování čerstvosti sushi může být doba pro vydání prodloužena max. o 15 minut). Osobní odběr je možný Po–Ne v čase 11–22 h.
- Pro konzumaci v restauraci si stůl jednoduše rezervujte 24 hodin předem online na Restu.cz nebo na tel. 777 788 166.
- Podnik je nekuřácký.
- Děti do 3 let zdarma.
- Dítě do 10 let v čase 14–17 h za 158 Kč.
- Dítě do 10 let v čase 17–22 h za 198 Kč.
Změna rezervace je možná maximálně jednou. Neuplatněné vouchery propadají. Při nevyzvednutí jídla je voucher brán jako uplatněný.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Naše stravenka – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Dobrý den, mohu se prosím zeptat, jestli by nebyla náhodou možná varianta running sushi na 120 min jen pro 1 osobu? Partner sushi nemusí, tak by si objednal na místě něco jiného. Předem děkuji
Dobrý den Jitko,
je nám líto, ale voucher pro jednu osobu nenabízíme – bohužel.
Hezký den přejeme.
Dobrý den, mohu se prosím zeptat, jestli by nebyla náhodou možná varianta running sushi na 120 min jen pro 1 osobu? Partner sushi nemusí, tak by si objednal na místě něco jiného. Předem děkuji
Dobrý den. Je rozdíl v pestrosti nabízeného sushi pro konzumaci do 17 hod a po 17 hod nebo je pozdější konzumace dražší jen kvůli lepšímu času? Děkuji.
Dobrý den, Kristýno,
večerní nabídka má širší výběr sushi (úhoř, tuňák) a také větší
výběr teplých jídel a dezertů.
Hezký den.
Dobry den, je mozne si variantu č. 1 …25ks pro jednu osobu, snist v restauraci nebo je jen s sebou? A musi se delat rezervace ? dekuji
Dobrý den,
podmínky využití voucheru jsou následující:
„Konzumace sushi setu v restauraci je možná Po–Ne v čase 11–22 h.
Pro osobní odběr objednávejte na tel. 776 501 603,
777 788 166 minimálně 2 hodiny předem (při zvýšeném zájmu a pro
zachování čerstvosti sushi může být doba pro vydání prodloužena max.
o 15 minut). Osobní odběr je možný Po–Ne v čase 11–22 h.
Pro konzumaci v restauraci si stůl jednoduše rezervujte 24 hodin předem
online na Restu.cz nebo na tel. 777 788 166.
Podnik je nekuřácký.“
Přejeme dobrou chuť.
Dobry den, když tedy koupím jeden woucher za 199kč, je to pro 2 osoby na 120 min ??? Dekuji Freisslerova
Dobrý den Andreo,
voucher ve variantě za 199,–-Kč obsahuje následující:
2× nigiri losos
4× futo
18× maki (losos, avokado)
1× miso polévka
(s sebou 3× krabička á 10 Kč)
Prosím podívejte se na jednotlivé varianty, které jsou různé drahé a
obsahují různé služby.
Hezký den přejeme.
Dobrý den, v nabídce je uvedeno, že restaurace zavírá ve 22 hodin, ale na voucheru je otevírací doba každý den 9–21 hodin, kde je tedy pravda?Děkuji Svobodová
Dobrý den, paní Svobodová,
u akce byla uvedena špatná otevírací doba. Správná je od 10,30 do
22,30 hodin.
Přejeme příjemný den.
Dobrý den, prosím bylo by možné vytvořit nějakou zvýhodněnou nabídku na running sushi od 14–17hod pro 3osoby?
Dobrý den Pavlo,
je nám líto, ale voucher je koncipován pro dvě osoby – jedině najít
ještě jednoho kamaráda či kamarádku a vyrazit ve čtyřech :)
Hezký den přejeme.
Dobrý den, kolik bych doplácena za dítě 13 let? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Gabrielo,
dítě nad 10 let platí plnou cenu. Máte tedy možnost zakoupit voucher pro
dvě osoby v této akci nebo pro jednu osobu na místě: nabídka do 17 hodin
za 288Kč, nabídka od 17 hodin za 388Kč.
Děkujeme za dotaz a přejeme příjemné odpoledne.
Dobrý den, mohu se zeptat, kde na vašich stránkách najdu nápojový lístek? Nemohu ho tam najít. Ráda bych se podívala zda máte v nabídce Saké a příp. za jakou cenu. Pokud máte v nabíce, nejeli bysme pak autem abychom si ho mohli dát k sushi. Děkuji.
Dobrý den, Michaelo,
saké je v nabídce restaurace, auto tedy můžete nechat doma:-)
Hezké odpoledne.
Dobrý den, je nutné mít vytištěny voucher nebo stačí ukázat kód v aplikaci?
Dobrý den, Marku,
stačí kód v aplikaci.
Přejeme hezký večer.
Dobrý den,
jaký je rozdíl mimo ceny v obědovém running sushi a večerním?
Dobrý den, paní Eichlerová,
večerní nabídka má širší výběr sushi (úhoř, tuňák) a také větší
výběr teplých jídel a dezertů.
Děkujeme za dotaz a přejeme příjemný večer.
Dobry den
Nabidka running sushi plati od 14 hodin nebo normanli od 11?
Dobrý den, Tatiano,
nabídka running sushi platí v časech 14 – 17 hodin a 17 –
22 hodin.
Děkujeme za dotaz a přejeme hezký večer.
Dobrý den,
je možné zakoupit sushi set za 199 a přijít ve dvou? Ještě nikdy jsme
sushi neměli a chtěla bych tuto nabídku využít spíše jako
ochutnávku. Děkuji
Dobrý den, Evo,
ano, je to možné.
Přejeme příjemný večer.
Dobrý den,
Když bych chtěl jít na running sushi od 16.00 nebo 16.30, jaký si mám
koupit kupón? 14–17 nebo 17–22? Děkuji
Dobrý den, od 17 hod již bude běžet večerní runnig, jak je rodíl v ceně tak je i rozdíl v jídle,kdybyste seděli jen do 17:30,tak platí ještě cena kuponu 14–17. děujeme a budeme se těšit na vaši návštěvu.
Dobrý den, prosím, jak je to s dítětem 9let při Running Sushi, cena je stejná? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, dětí do 10 let je za 158 KČ, děkujeme a budeme se těšit
na vaši návštěvu.
Dobrý den, Andreo,
jen upřesním informaci:
Dítě do 10 let v čase 14–17 h za 158 Kč.
Dítě do 10 let v čase 17–22 h za 198 Kč.
Mějte příjemný den.
Dobrý den, je možné nahradit miso polévku/y něčím jiným? Pokud ano,
čím prosím?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, ano,můžete místo polévky si dát závitky. Děkujeme a budeme
se těšit na vaši návštěvu.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer, mám dotaz ohledně objednávky.. Dnes jsem si objednala u Vás voucher a ihned poslala peníze na účet. Chtěli bychom přijet v patek večer.
Ale co když mi do té doby ještě nepřijde voucher, který je platný??
Jakým jiným způsobem se mohu prokázat, že jsem ho opravdu zaplatila??
Děkuji za odpověď..
Dobrý den,
jak vidím, platba dorazila a voucher vám byl již odeslán.
Přejeme dobrou chuť.