Odhalte všechny otazníky 100+1 historie!
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Snažím se uplatnit bonusové kredity,ale bez úspěchu.Nevím kde je problém.Políčko „Uplatnit na tuto objednávku kredity“ nenalezeno.
Dobrý večer
chtěla bych si objednat 2 předplatné na 2 různe adresy ale při zadání
mám možnost zadat pouze jednu adresu (nebo alespon mě to nejde)
jak mám postupovat? Děkuji M.Ch
Děkuji za uklidnění, a omlouvám se, špatně jsem si nabídku přečetla. Brala jsem tak nějak automaticky, že jde jen o stará již vydaná čísla, která přijdou najednou, když je to tak dobrá cena. Tak to jsem teď již naopak příjemně překvapena…Hezký den.Krčová
Pro Veronika k. Také mi došla pouze 4 čísla v balení. Ale tu někde v odpovědi se zmínili,že bude odesláno v několika zásilkach. Tak snad vše v pořádku doručí. :-)
Vse pred a po rozbaleni jsem si nafotila jako dukaz.Mohu Vam to nekam zaslat.Krcova
Vse pred a po rozbaleni jsem si nafotila jako dukaz.Mohu Vam to nekam zaslat.Krcova
Dobry den,jsem mirne rozladena. Proc mi prisly jen 4 casopisy namisto 19(varianta za tech cca 150 kc).Doufam ze je to nejaky omyl a ne podvod.Dekuji za rychlou reakci.Krcova
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Není důvod k znepokojení, vše je v pořádku. Jak jsme již avizovali, časopisy budou doručeny v několika zásilkách. Starší vydání jsou doručována postupně, aby nedošlo k zahlcení poštovní schránky a poškození časopisů. Nová vydání (která zatím nevyšla) vám budou přicházet postupně tak, jak budou vydávána. V případě, že budete mít další dotazy, kontaktujte nás prosím přímo na akce@epublishing.cz, rádi Vám odpovíme. Pro upřesnění, 24. 9. jsme zasílali další balíček. Třetí zásilka bude odeslaná příští týden, kdy vychází 100+1 historie č. 10/2015.
Dobrý den,
ráda bych využila této nabídky pro školní knihovnu, ale to bych
potřebovala předtím než zakoupím voucher vystavit fakturu, kterou bych pak
přes účetní ve škole zaplatila. Je to možné?
díky moc za odpověď
Dobrý den, děkujeme za dotaz.
Zde níže je návod: Pokud potřebujete proforma fakturu pro svého
zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku
na bankovní převod. Poté se na obraťte na daného poskytovatele slevy
(vydavatele Extra publishing). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo
účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními
údaji vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané
nabídky v sekci „Kde uplatnit“."
V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti,
není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak je standardně
uváděno.
Dobrý den,
bylo by možné časopis objednat s tím, že bych chtěla aby první číslo
přišlo až v prosinci?
Děkuji a přeji pěkný den
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Objednaná předplatná jsou hromadně zasílána v pravidelných intervalech cca do týdne od zaplacení objednávky na Slevomatu. Individální nastavení zasílání není bohužel možné.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat když teď objednám 12 čísel, tak objednávka bude trvat do roku 2016 nebo to v prosinci 2015 skončí. Děkuji za odpověď
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Akce je na ročník 2015, tzn. získáte čísla 1 až 12/2015. V prosinci vychází poslední z nich, tj. dvanáctka.
Dobrý den, objednala jsem si a už i zaplatila verzi za 99 kč, nevím,
jestli sem si nevyšimla, že je tam i jiná, nebo tam ještě druhá verze
nebyla… Je nějak možné rozdíl doplatit, č jak bych měla postupovat,
když chci tu dražší verzi a mám zaplacenou tu levnější. Děkuji za
odpověď
Dobrý den Jitko,
musel jsem ohledně tohoto kontaktovat dodavatele zboží, zda již objednávku
nevyřizuje. Pak by případně šel původní nákup stornovat a vy byste si
vytvořila novou a správnou objednávku.
Prosíme o strpení.
Dobrý deň,
bude mi chodiť časopis aj na slovensko v tejto akciovej cene?
Dobrý den, akce je platná pouze pro zasílání na adresy v ČR.
Dobrý deň,
je možné časopis zasielať aj na adresu v SR?
Ďakujem.
Dobrý den, akce je platná pouze pro zasílání na adresy v ČR.
Dobrý den,
dne 15.9.2015 jsem zakoupil, zaplatil online kartou a objednávka visí stále
ve stavu Objednávka přijata a neposunula se dále, je toto správně. Při
objednání časopisů v minulosti reagoval vydavatel do mailu s informací
vždy do druhého dne a nyní to již čtvrtý den visí ve stavu Objednávka
přijata. Nevznikl problém? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, objednávky jsou vyřizovány stejně jako v minulosti – tedy hromadně, rozesílka probíhá vždy jeden den v týdnu. Jakmile objednávku vyřídíme=odešleme, změní se stav na odesláno. Objednávání nyní funguje jinak, dříve bylo nutné registrovat adresu přímo u vydavatele, nyní stačí uvést dodací adresu přímo v objednávce na Slevomatu. Vaše objednávka je tedy v pořádku registrovaná a čeká na vyřízení.
Měla bych zájem o předplatné na rok 2016 s dodáním voucheru jako ve formátu „dárek“, Prosím o sdělení kalkulace ceny a kam zaslat objednávku.
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Předplatné v této nabídce je pevně stanoveno na ročník 2015, tj. od č. 1–12/2015. Předplatné od č. 1/2016 není součástí této nabídky. Tuto variantu je možné objednat přímo ve vydavatelství na e-mailu: predplatne@epublishing.cz či na tel: 545 211 880 za standardní ceníkové ceny.
Chápu to dobře, že když teď objednám přijde mi balík všeho co dosud
vyšlo a zbytek bude chodit jednotlivě do schránky?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Ano, je to přesně tak, jak píšete. Již vydaná čísla budou doručena v několika zásilkách (podle zvolené varianty) a zbytek bude chodit k datu vydání.
dobrý večer, chystám předplatné jako vánoční dárek..lze si nastavit, od kdy bude chodit, tedy počínaje 1.vydáním 2016? děkuji
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Předplatné v této nabídce je pevně stanoveno na ročník 2015, tj. od č. 1–12/2015. Předplatné od č. 1/2016 není součástí této nabídky. Tuto variantu je možné objednat přímo ve vydavatelství na e-mailu: predplatne@epublishing.cz či na tel: 545 211 880 za standardní ceníkové ceny.
Je možné objednat 2 předplatné na dvě různé adresy ( dárek), Děkuji předem za odpověď.
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Ano, předplatná můžete takto objednat, stačí vyplnit 2 různé doručovací adresy při nákupu. V případě, že se jedná o dárek,doporučujeme obdarovaného informovat dopředu, že má očekávat zásilky, aby nedošlo k tomu, že budou vráceny jako nevyžádaná pošta. Případně je ještě jiná možnost – při nákupu vyplnit svou doručovací adresu a poté, jakmile obdržíte první zásilky, hromadně předat jako dárek a následně u vydavatele změnit adresu pro doručování zbylých vydání.
Odpověď pro p.Petruželu – stačí na své poště nahlásit,že chcete tzv.odnos, to je,že si pro poštu budete chodit. Služba je zdarma.Aspoň Vám ho nikdo nevezme :-).Mám to také tak.
kdy nabídka končí?
Dobrý den Hano,
nabídka končí 29. 9. – času máte dost :)
Hezký den.
Dobrý den, z lonského roku mám horší zkušenosti s dodaním do schránky od české pošty, kdy mi prostě několik čísel nejspíš ze schránky někdo odcizil, proto se chci zeptat jestli je možné si zvolit(připlatit) dodání zásilky např. do vlastních rukou, radši si to vyzvednu odpoledne na poště když mě doma nezastihnou protože v době kdy chodí poštačka nejsem většinou doma.děkuji za odpověd.
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Zásilky jsou zasílány všem zákazníkům hromadně, nelze tedy vyhovět individuálním požadavkům na rozesílku. V případě, že Vám nebudou doručena všechna avizovaná vydání, prosím kontaktujte nás na e-mailu: akce@epublishing.cz. Děkujeme.
Ted jsem si u vas objednal + zaplatil casopis ´´100+1 historie´´ 159Kc.
Ale omylem jsem napsal chybne jedno pismeno v Emailu – lukaswagnarlukas@yahoo.com
, ALE SPRAVNE MA BYT : lukaswagnerlukas@yahoo.com.!!!!!!!!!!
ZADAM VAS O OPRAVU , PROSIM........
Dekuji vam.
Dobrý den,
vidím, že je vše již v pořádku na správném emailu, takže někdo
z kolegů již pomohl.
Kdyby cokoliv, tak nás neváhejte kontaktovat.
Hezký den.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,využila jsem této nabídky,objednala,zaplatila 159kč na uvedený učet a platba mi přišla nazpět a č.učtu jsem měla dobře,protože se mi zobrazilo,že platba nazpět je ze slevomatu.Moje objednávka se tedy neuskutečnila?Děkuji za odpověd
Dobrý den Kateřino,
je nám líto, ale žádná platba pod variabilním symbolem z vašich platebních údajů nedorazila.
Prosíme o novou platbu.
Hezký den přejeme.