Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Superrychlé posílání balíků po ČR i Evropě službou DeliBarry

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Jan

Dobry den, chtel bych poslat balikem z CR do Velke Britanie, sleva je na balik do 30 kg. Pokud mam 2 baliku o vaze 9 a 7 kg, musim pouzit 2 vauchery a nebo je mozno pouze jeden, kdyz celkova vaha je polovine? Dekuii

Eva Malinová

Dobrý den,

na každý balík musí být voucher.

Přeji hezký den

Jiří

Dobrý den, 24h doručení po ČR je od objednání nebo od vyzvednutí? A za jak dlouho od objednání je zásilka u mně vyzvednuta?

Eva Malinová

Dobrý den,

platí to od vyzvednutí. Zásilka objednána po ČR do půlnoci je druhý den vyzvednutá.

Přeji hezký den

Jitka Kocurová Hrušková

Dobrý den, bylo by možno přepravit dětské kolo 20". Je možné za poplatek přepravovat i na dobírku?

Eva Malinová

Více info: https://delibarry.zendesk.com/hc/cs/articles/202949982-P%C5%99epravujete-j%C3%ADzdn%C3%AD-kola

Na dobírku lze pouze po ČR.

Hezký den přeji

kamila slováková

Dobrý den , chci se zeptat potřebuji doručit asi 30kg balík z anglie do česka rozměry 50,50,50cm , a chci se zeptat zda i na toto se vztahuje váš voucher když si ho zakoupím tak mi to za cenu 399kč doručíte ??? Předem děkuji

Eva Malinová

Dobrý den, paní Kamilo,

pokud bude zásilky do 30kg tak se na to voucher vztahuje.

Rádo se stalo, přeji hezký den

Ivana Reháková

Dobrý den
Zakoupila jsem voucher po Evropě. Potřebovala bych zaslat balíček na 13.9. do Oxfordu v UK. Kolikátého bych měla uplatnit s jistotou, že dorazí do 13.9.? Děkuji

Eva Malinová

Dobrý den, paní Reháková,

udělejte objednávku týden předem, ať tam máte rezervu. Když uděláte objednávku do 16:00, zásilku vyzvedneme druhý den.

Marcel Jung

Mohl bych se zeptat, zda by bylo možné prodloužit nějak platnost voucheru či se domluvit na pozdějším využití služby (třebaže s objednáním v době platnosti, na tom mi nezáleží)? Potřeboval bych ho využít v listopadu.
Pro jistotu – vaši kurýři jezdí kamkoliv (i do menších měst)? A jak je to s rozměry – vyjádření „3 m = 2× výška + 2× šířka + 1× délka“ nerozumím. Jak to může být dlouhé, jak vysoké a jak široké? Co znamená „2 x výška“ (atd.)? Podmínky pro zaslání po ČR jsou jasné, po zahraničí nikoliv. ČP využívá jasné vyjádření „součet všech tří rozměrů nesmí přesáhnout x cm“ případně doplnění o „nejdelší rozměr nesmí přesáhnout…“, to chápu, tohle ne.

Eva Malinová

Dobrý den, pane Jungu,

bohužel voucher nelze prodloužit. Ano jezdí i do menších měst. Rozměry do zahraničí jsou 2×0,8×0,6m. Obvod by neměl přesahovat 3m.

S pozdravem

J.B.

Dobrý den! Mohl bych se zeptat, proč zaslání alkoholu je na vlastní riziko (proč je to problém)? Co se stane, když dotyčného nezastihnete? Budete znovu doručovat či bude mít dotyčný možnost si to někde vyzvednout?

Eva Malinová

Dobrý den,

protože to má náš dopravce v podmínkách. Pokud dotyčného nezastihneme tak buď doručujeme znovu nebo si může zásilku vyzvednout na depu. Vždy to je dle země doručení.

Olga Pifflová

Dobrý den, lze vaší službou převézt kolo ze Španělska do Prahy?

Eva Malinová
Miroslav

Bohužel musím se přidat k ostatním. Včera jsem objednal přepravu, ráno dorazila SMS, dopoledne email, ale přepravce nikdo neviděl. A řešit vše přes zákaznickou linku si nemyslíš, že je nejlepší způsob řešení každé banální zakázky v ceně 49Kč. Takže velké zklamání a myslím že by měl zakročit Slevomat.

Eva Malinová

Dobrý den, pane Miroslave,

velice nás mrzí tato situace. Mohu Vás poprosit jestli by jste mi na email eva@delibarry.com poslal o jakou zásilku se jedná, abych zjistila, kde se stala chyba a neopakovalo se to.

Děkuji Vám a přeji hezký den

Iva

Ja vcera objednala vyzvednuti kuryrem s dnes uz tu pan byl.U me tedy zatim spokojenost a snad balicek OK dorazi.SMS i email rano dosel…

Eva Malinová

Dobrý den,

děkujeme Vám za komentář. Doufáme, že nadále budete využívat naších služeb a budete spokojena.

Přeji hezký den

Michal

Dobrý den,
také musím přidat s kapkou do mlýna. Naprosté fiasko. Bohužel nikdo se mne předem neozval, kdy si kurýr zásilku vyzvedne. To jsem již posílal 2 balíky a pokaždé stejné. Pokud nejste zrovna doma, máte smůlu. A den dodání po ČR? tak to se musím pousmát. bohužel. Nyní lituji, že jsem jich koupil 20 ks. Není nad to chtít ušetřit :-( a výmluvy typu, že je akce… no nezlobte se na mne, ale......

Eva Malinová

Dobrý den, pane Michale,

omlouváme se za případné nepříjemnosti. Mohu Vás poprosit jestli by jste mi na email eva@delibarry.com poslal o jaké zásilky se jednalo, abych zjistila, kde se stala chyba a neopakovalo se to.

Tomáš

Bohužel, žádná SMS nedorazila, své číslo jsem znovu v zadání přepravy překontroloval a je správné. Číslo zásilky jsem zaslal na hello@delibarry.com

Eva Malinová

Velice se omlouváme, za chybu dopravce.
Nyní by mělo být již vše v pořádku. Pokud ne, kontaktujte mě na telefonním číslu 228 883 663.

Děkuji s pozdravem

Tomáš

Dobrý den,

mám objednán na dnešek pickup zásilky, ale stále mne kurýr nekontaktoval, kdy pro zásilku přijede a na vaší zákaznické lince mi pouze automatem oznámíte, že bohužel operátoři nejsou dostupní, ať zanechám vzkaz v hlasové schránce.

Eva Malinová

Hezký den,

omlouváme se za horší dostupnost zákaznické linky, která je nyní vytížena z důvodu této akce.

Ráno by Vám měla přijít SMSka, ve které by mělo být přibližná hodina vyzvednutí + číslo na samotného řidiče. Zkuste tedy prosím kontaktovat jeho. Určitě Vám rád sdělí více podrobností.

Přeji hezký den.

Irena Vychopeňová

Já balík zabalit umím.:o) Byl zabalen, byl připraven. Kurýr měl dorazit během dopoledne. Po telefonickém dotazu ve 12:35 byl potvrzen příjezd každou chvíli a v 16:35 byl balík odnesen na poštu a před 5 minutami jsem si ho rozbalila. Sice jsem u vás bez splnění objednávky zaplatila „levných“ 49,– Kč a možná, pokud bych si ještě den (dva?) počkala, by byl balíček odvezen a někomu někdy dovezen. Jen si nejsem jistá, že se to (i za tu cenu) vyplatí.:o)

Eva Malinová

Hezký den,

rozumím, za kurýra se omlouváme a rádi Vám plnou cenu přepravy refundujeme.

Děkuji a přeji pěkný zbytek dne.

Irena Vychopeňová

Absolutní fiasko. Pokud si najedete na facebookové stránky uvidíte, že to ode mně není jediné špatné hodnocení. Rozhodně nikomu nedoporučuji tuto nabídku. Nespolehlivá firma. Po celodenním domlouvání, kdy se kurýr nakonec vůbec nedostavil, byla služba zrušena a balík odnesen na poštu.

Eva Malinová

Hezký den,

mrzí nás špatná zkušenost s pickupem zásilky. V ČR zásilky doručuje společnost InTime, zároveň jejich kurýři obstarávají pickup.

Za 49 Kč však dostáváte službu, kdy si pro balíček někdo dojede a následně ho doručí.

Můžete si samozřejmě připlatit za kurýra DHL s cenou okolo 400 – 500 Kč / balík. Ten Vám dokonce balíček rád zabalí.

Děkuji a přeji pěkný zbytek dne.

darja komínková

Dobrý den,garantujete dodání do 48hodin po celé Evropě???

Eva Malinová

Hezký den,
bohužel, časy nejsou garantovány.

Děkuji a přeji pěkný zbytek dne.

Jirka

Dobrý den,
lze službu využít k odeslání zásilek i právnické osobě? např. k vrácení nevhodného nákupu? Pokud ano, tak jak obejít zadání e-mailové adresy a tel. čísla příjemce? Děkuji za odpověd

Eva Malinová

Hezký den,

je potřeba zadat tel. číslo, na které někdo zareaguje a balíček si převezme. Jinak je samozřejmě možné poslání právnické osobě, nicméně bude lepší si to předem u eshopu ověřit, zda-li zboží převezmou.

Děkuji a přeji pěkný zbytek dne.

Alena Kučerová

je na balíčku videt cena?

Eva Malinová

Dobrý den,

neměla by být vidět.

Přeji hezký den.

Petr

Pane Fcko, nejste sam, komu neodvezli baliky. Na maily a telefonaty nereaguji. Nedoporucuji.

Eva Malinová

Hezký den,
telefonická zákaznická podpora je pouze do 16:00. Dá se předpokládat, že díky akci bude linka hodně vytížena.

Prosím o detailnější informace včetně čísla objednávky.

Děkuji a přeji pěkný zbytek dne.

Julie

Dobry den, mam dotaz k zaslani vice krabic. Na vasich strankach jsem videla, ze krabice nemam svazovat dohromady. Pokud chci ale zaslat vic veci (kazda je ve vlastni krabici – jde o originalni baleni) naraz na stejnou adresu a krabice dohromady nepresahuji limit na kila ani na rozmery, muzu je zaslat na jeden voucher? Dekuji.

Eva Malinová

Hezký den,
každá krabice se bere zvlášť a pro každou je nutné zakoupit voucher. Svazování není povoleno a kurýr zásilku nepřevezme.

Děkuji.

Radek Frcka

Dobrý den, mám objednané vyzvednutí balíků na dnešek. Je v pořádku, že mne kurýr ještě nekontaktoval?
 Děkuji

Eva Malinová

Hezký den,
kontaktujte prosím zákaznickou podporu. Kurýr může balíček vyzvednout kdykoliv během dne.

Přeji pěkný zbytek dne.

Eva

Hello Does the UK count for you as Europe?

Thanks for letting me know

Eva Malinová

Hello,
yes, it does.

Thanks.

Dominika Šimková

Dobrý den, v rámci voučra na posielaní balíkov do Európy, je to platné aj na Istanbul (Turecko)? Ďakujem

Eva Malinová

Hezký den,
ano, nicméně je potřeba počítat s doručením až do 8 prac. dnů.

Děkuji a přeji hezký den.

Veronika

Dobrý den, je možné vyzvednutí balíku kurýrem i po 17:00 hodině? (Kuřim u Brna) děkuji

Eva Malinová

Dobrý den,

přesný čas, bohužel negarantujeme. Většinou kurýr vyzvedává do 17:00.

Nada Sojkova

Dobry den,chtela bych si poslat kufr do Irska ale az koncem zari.Musim si zaplatit poplatek uz dnes a udelat objednavku az v zari?

Eva Malinová

Dobrý den,

voucher platí po zakoupení do 30.9.2015. Naše nabídka koupě končí za 2 dny.

Přeji hezký den.

Libor

Dobrý den, rád bych se zeptal na něco, co jsme na vašich stránkách nenašel. Kde máte sídlo v ČR (na webu není uvedeno ani IČO). Kde máte uvedené obchodní podmínky a reklamační řád (to co je v nápovědě je jen informativní). Adresa uvedena v kontaktech (3579 US Highway 50 E
Carson City, NV 89701
United States of America ) mi ukazuje na dvougaráž…chyba nebo skutečnost? Prosím o odpověď, ne o smazání ;) Děkuji

Eva Malinová

Hezký den,
sídlo v ČR nemáme. Společnost je provozována americkou firmou Delibarry Inc.

Adresa je správna, jedná se o sklad.

Na obchodních podmínkách pracujeme, tento týden by měly být vystaveny na webu.

Miroslav

Dobrý den,
je možno balík sledovat přes tracking number?
 Díky

Eva Malinová

Dobrý den,

ano, svojí zásilku můžete sledovat na našich stránkách nebo přímo na stránkách přepravce.

Přeji hezký den.

Ditus Dv

dobrý den\nchtěla bych poslat asi 2 kg balík po ČR ale jako křehké je to možné a musím za tuto službu připlatit a jakým způsobem děkuji za odpověď

Eva Malinová

Dobrý den,

doplácet nemusíte. Ale je velmi důležité, to zabalit dle návodu.
Viz. zde: https://delibarry.zendesk.com/hc/cs/articles/203595912-Jak-p%C5%99ipravit-k%C5%99ehkou-z%C3%A1silku-na-p%C5%99epravu-

Přeji hezký den

Olga

Dobrý den, mám vouchery a chci se zeptat, jestli lze poslat dva kufry a jednu tašku na kolečkách. Každé do 30 kg

Eva Malinová

Dobrý den,

určitě jde, pouze je nutné zásilky zabalit, aby se při přepravě neponičili.

Viz. zde na stránkách: https://delibarry.zendesk.com/hc/cs/articles/203018081-Jak-z%C3%A1silku-zabalit-

S přáním hezkého dne

Radek

Dobrý den,
když dnes zadám objednávku vyzvedne si kurýr zásilku v pondělí? A jste schopni doručit balík i na adresu letního tábora?
Předem děkuji za odpovědi a přeji hezký den.

Eva Malinová

Dobrý den,

pokud dnes objednáte, v pondělí bude zásilku kurýr vyzvedávat. Ano, kurýr by toho měl být schopen, prosíme do objednávky tel. číslo, aby mohl kontaktovat příjemce.

Martina

Dobry den,
prosim, lze za nejaky priplatek poslat zasilku po CR ,kdyz ma balik tyto rozmery : 87×52×59cm.
Predem dekuju

Eva Malinová

Dobrý den,

rozměry jsou v pořádku. Po ČR jsou možné rozměry 250 × 80 × 80 cm.

Přeji hezký den

Julie

Dobry den, kdybych si chtela nechat zaslat balik z Portugalska do CR, objednavku si vytvorim ja v cestine. Potom ale k vyzvednuti baliku: pani na portugalské strane nemluvi jinak, nez portugalsky, bude to tak v poradku? A opravdu i tam prijedete pro balik kamkoli? (Pani bydli blizko Porta)
A jeste jedna vec: kdyz jsem si zkusila zadat na Vasich strankach balik 30kg z PT do CR, vyhodilo mi to cenu pres 5000 – opravdu je pouhych 399 Kc konecna cena i pro takovou zasilku, co se chystam objednat? Asi se ptam hloupe, ale prijde mi to tak neuveritelna cena, ze bych pak nerada zjistila, ze jeste neco musim doplacet… Dekuji:)

Eva Malinová

Dobrý den,

ano, určitě to bude v pořádku. Balík bude vyzvedávat u nich místní kurýr. Kurýr přijede na Vámi určenou adresu. Cena bude 399,–- pokud nepřesáhnete váhu 30kg, jedná se o skvělou akci.

Není zač a přeji hezký den.

Hana

Dobrý den,
je možné zaslat na dobírku? Jaký by byl příplatek?

Eva Malinová

Dobrý den,

je možné, ale pouze po ČR.

Cena je dle hodnoty dobírky.

do 5000,–- (20 Kč)
do 10 000,–- (30 Kč)
do 20 000,–- (40 Kč)
do 30 000,–- (60 Kč)
do 50.000,–- (70 Kč)
do 99,999,–- (100 Kč)

Přeji hezký den

Monika

Jaké jsou maximální rozměry balíku do zahraničí? Nikde jsem to nenašla. Děkuji.

Eva Malinová

Dobrý den,

po Evropě max. 3m = 2× výška + 2× šířka + 1× délka.

Přeji hezký den

Lucie Chlubnová

Dobrý den,

je možno zaslat matrace o rozměrech: 195×85×15?
A je možno tento balík doručit do chatové osady?

Děkuji za odpověď
 Lucie

Eva Malinová

Dobrý den,

zásilky po ČR bereme do rozměrů 250×80×80 cm.
Jelikož Váš rozměr přesahuje z jedné části, tak je na kurýrovi, zda by vzal. Doručení do chatové osady by neměl být problém, pokud si to tam bude mít kdo převzít.

Přeji hezký den

darja komínková

Děkuji,k dotazu Magdy,nelze dát ani 1litr alkoholu do balíku,v bezcelní zoně je toto množství dovoleno??

Eva Malinová

Pouze na své riziko.

S pozdravem

Magda - doplnění

Zapomněla jsem dodat, že by šlo jen o dva 30 kg balíky, k vlastnímu užití.

Magda

Dobrý den,
je možné balíkem posílat i alkohol nebo trvanlivé potraviny? V severských zemích jsou velmi drahé a poslat je z ČR by bylo daleko levnější, jen nevím, jak se to se clem.
Děkuji za odpověď a přeji hezký den.

Eva Malinová

Dobrý den,

níže na našich stránkách najdete informace, co nemůžete zasílat.

https://delibarry.zendesk.com/hc/cs/articles/202949812-Je-n%C4%9Bco-co-nemohu-poslat-

Přeji hezký den.

darja komínková

Dobrý den,opravdu bude cena 399,– po Evropě??Na vašich stránkách při zadání požadavku balíku 20kg do Norska se objevuje zcela jiná výchozí cena než 690,–???

Eva Malinová

Dobrý den,

ano, opravdu bude cena 399,–- Kč.


S pozdravem a přáním hezkého dne.

Eva Malinová

Dobrý den,

ano určitě je to možné.

Přeji hezký den

Martin

Dobrý den,
Při možnosti zasílaní do zahraničí je možné zaslat balík do Norska přesněji města Bergen?

Eva Malinová

Dobrý den,
ano určitě je to možné.

Přeji hezký den

Zuzka

Dobrý den,
vejde se do přepravy zásilka s rozměry 2mx1,5mx0,2m?
 Děkuji

Eva Malinová

Dobrý den,

po ČR vozíme rozměry 250×80×80 cm.


Hezký zbytek dne.

Ajka Svozilová

Dobrý den, lze zakoupit více voucherů za 49Kč a posílat třeba 2–5 balíků denně?Při jakém počtu balíků doptavce přijede, stačí 1?

Eva Malinová

Hezký den, paní Svozilová,

určitě můžete. Dopravce přijede i při vyzvednutí jednoho balíku.

Přeji hezký den.

Marta Hollá

Dobrý den.
Lze poslat i dřevěnou truhlu o rozměrech š66 v60 d115cm? Děkuji za odpověď a přeji příjemný den. Hollá

Eva Malinová

Hezký den, paní Hollá,

určitě lze poslat truhlu s těmito rozměry.

Vám také příjemný zbytek dne.

Táňa

Dobrý den, doručíte i koberec? Děkuji

Eva Malinová

Bude záležet na konkrétních rozměrech, koberec by mohl být až příliš dlouhý.

Děkuji a přeji pěkný zbytek dne.

Iva

Dobry den,

kdybych si koupila variantu po Evrope.Srl by balik poslat z Italie do CR?Dekuji Iva

Eva Malinová

Hezký den,
ano, je jedno v jakém směru objednávku vytvoříte. Můžete jak exportovat, tak importovat do ČR.

Děkuji a přeji pěkný zbytek dne.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru