Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
dobrý den,
mně jste tedy na dotaz stran nových designů odpověděli, že nové motivy
budou až za 2–3 měsíce, což výrazně limitovalo možnost výběru zboží
a tedy i voucheru :(
Dobrý den paní Mirko, děkujem za dotaz. Ano, víme, že výběr plenek
není veliký, také proto jsou dostupné pouze vouchery s malým počtem
plenek.Maminky mají alespoň možnost zakoupit jednu plenku a vyzkoušet ji. Do
budoucna budou tak lépe vědět jestli investovat do více plenek nebo jestli
to není nic pro ne:)
A jednu plenku si z našeho obchodu určitě každý vybere bez velkých
problému:)
Dobrý den,
také by mě zajímalo, zda se design plenek doplňuje a dále také to, zda
když si objednám 12 ks plenek plus tu tašku – budu si v obchodě poté
vybírat plenky po jednom kusu?
Dobré odpoledne paní Martinko,
nové modely bychom měly naskladňovat začátkem září. Půjde především
o jednořadé plenky různých motivů. Co se týká objednávky, tak po
zakoupení voucheru půjdete na naše stránky www.ecobabynz.cz a vložíte si do košíku
zboží, které si sama vyberete – plenky vybíráte v sekci Látkové pleny
a tašku v sekci voděodolné tašky. Pokud byste si chtěla k voucheru něco
přiobjednat extra, není problém, můžete vše vložit do košíku nebo extra
zboží napsat do poznámky / po vyplnění doručovacích údajů se vám
zobrazí pole poznámka – tam napíšete jak kód voucheru, který ze
slevomatu dorazí + pokud budete mít zájem o extra zboží, můžete připsat
také / Co se týká vložek, vkládat je nemusíte, vložky z mikrovlákna
dáváme automaticky, pokud máte zájem o výměnu extra vložek za
bambusové – připište do poznámky, obratem vás budeme kontaktovat
ohledně doplatku.
Pokud byste měla další dotazy, pište na ecobabynz@gmail.com, rády
odpovíme. Hezký večer
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dotaz jsem pokládala když byly k dispozici všechny typy voucherů a akce začínala. Takže vaše dnešní odpověď je celkem neadekvátní tomu na co jsem se ptala. Minulá zase nepravdivá.
Dobrý den paní Muchová, v emailu, ve kterém řešila kolegyňka vaši objednávku vám nabídla 7 nových plenek, které již nebyly skladem.V eshopu bylo dalších 19 jiných druhů. Vybrala jste si plenky z eshopu + 3 plenky z nabídky po emailu. Proběhlo mezi vámi a kolegyňkou několik emailů a po emailech jste byla spokojena. Nerozumím vaší reakci, napište nám do emailu číslo, rády vám zavoláme a vše vyřešíme tak, abyste byla s objednávkou spokojena. děkuji, Marcela Živčáková