Po zakoupení voucheru/ů zašlete co nejdříve mail na adresu obchodni@divadlopalace.cz – uveďte kód/y voucheru/ů a vaši adresu, na kterou vám budou vstupenky zaslány poštou.
Dobrý den, když zakoupím lístky, jak zjistím, do které řady jsou?
Děkuji
Petra Čepelková
Proste to nejde ani tou kartouuu;(
Slevomat.cz
Dobrý den,
omlouváme se za komplikace, nejspíše IT chybička. Požádala jsem
zákaznické oddělení o kontakt s Vámi. Je to skupinka šikovných lidiček
a pevně věřím, že se podaří lístky zakoupit.
S pozdravem
Bronislava Maťátková
Dnes 2.11.2015 jsem měla možnost VIP nabídky (Silver) na tuto divadelní
hru, zarezervovala jsem si 4 lístky, nepodařilo se mi zaplatit on-line,
zkoušela jsem to ještě 1×, také se to nepovedlo. Zkusila jsem ještě 1× a
napsalo mi to, že můžu získat maximálně 10 lístků a já nemám
žádný. Díky této nezdařené transakci jsem přišla o VIP Silver
nabídku. Je to škoda, chtěli jsme jít na toto představení s rodinou.
Slevomat.cz
Dobrý den,
omlouváme se za komplikace, nejspíše IT chybička. Požádala jsem
zákaznické oddělení o kontakt s Vámi. Je to skupinka šikovných lidiček
a pevně věřím, že se podaří lístky zakoupit.
S pozdravem
Petra Čepelková
Objednavka nelze zaplatit bankovnim prevodem?ze tuto moznost ani
nezobrazujete v objednavce
Slevomat.cz
Dobrý den paní Čepelková,
za minutku nastavíme možnost platby i bankovním převodem .
Děkuji a přeji krásný zbytek večera.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Proste to nejde ani tou kartouuu;(
Dobrý den,
omlouváme se za komplikace, nejspíše IT chybička. Požádala jsem zákaznické oddělení o kontakt s Vámi. Je to skupinka šikovných lidiček a pevně věřím, že se podaří lístky zakoupit.
S pozdravem