Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Spodní prádlo a další zboží za 1300 Kč v e‑shopu Beate Uhse

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Janková

Dobrý den,
dnes jsem si chtěla objednat zboží, ale po zadání kódu voucheru mi to jen vždy napsalo, že byl voucher již uplatněn, ale žadná sleva se mi nezobrazila a přitom jsem ho ještě nepoužila. Pro jistotu jsem nepoužila ani chrome, na který jsem zvyklá, protože jsem si přečetla o problém s ním spojené. Dnes jsem Vám i poslala e-mail, ale ještě mi nepřišla odpověď. Předem děkuji za odpověď.

Beate Uhse

Dobrý deň pani Janková,
Váš email nám prišiel včera večer a dnes bude vybavovaný. V každom prípade budeme potrebovať, aby ste nám (emailom, nie sem do chatu) uviedli číslo vouchera, aby sme to mohli skontrolovať.

Daniel

kdyby si člověk lépe četl, že Dominiku?

Maximální počet voucherů na osobu: 1
Uplatnit lze vždy jen 1 voucher, nelze kombinovat více voucherů.

Dominik Jakeš

Dobrý den,
když koupím 2 vouchery, budu moci tedy nakoupit za 2600kč? Stačí jen ty 2 vouchery napsat do objednávky nebo musím nakoupit zvlášť? Díky za odpověď, S pozdravem.

Beate Uhse

Dobrý deň Dominik,
je možné zakúpiť a uplatniť len jeden voucher na osobu. Prajeme pekný deň.

Anonin Moser

Dobry den.Pri zadani slevy se mi nacte pradlo.Ja mam zajem o jiné zboží,jak s toho ven?Dekuji Tony

Beate Uhse

Dobrý deň Antonin,
s podobným dotazom sme sa ešte nestretli. Odporúčame objednávku zadávať cez internet explorer. Vymžte najskor cookies a históriu prehliadača. Následne otvorte stránku priamo v písaním webovej adresy: www.beate-uhse.cz. Potom sa prihláste a skúste zadať objednávku opatovne. V ďalších problémov sa možete obrátiť na náš zákaznícky servis. Prajeme pekný deň.

Martina

Dobrý den,zapomněla jsem při objednávce zadat číslo voucheru..Jde to tam nějak dodat nebo objednávku zrušit? Případně na koho se obrátit,děkuji

Beate Uhse

Dobrý deň Martina, obrátiť sa možete na náš zákaznícky servis na zakaznicky.servis@beate-uhse.com. Voucher však do objednávky doplniť nevieme, musí byť uplantený v nákupnom košíku ako je uvedené v informáciách.

Beate Uhse

Vážení zákazníci, niektorí z vás nám hlásili problém s uplatňovaním vouchera cez prehliadač CHROME. Odporúčame preto všetkým zákazníkom, aby ste objednávky s voucherom radšej zadávali cez klasický Internet Explorer (príp. Firefox).

Jitka Ryndova

Dobrý den,
kupón jsem chtěla využít, ale jak jsem Vás již bez odpovědi kontaktovala, nepřišel mi žádný potvrzovací e-mail k objednávce.. Proto jsem chtěla vyzkoušet, zda-li náhodou nedošlo k chybě a objednávka se neuložila, ale hlásí mi to, že číslo voucheru již použito bylo. Zatím to vypadá, že jsem si zaplatila voucher kvůli konkrétním položkám v konkrétním dni, ale peníze byly jen vyhozeny do vzduchu.. Žádám o zkontakování z Vaší strany, protože na mou výzvu ještě nikdo nereagoval. Doufám, že objednávku dohledáte. Děkuji!

Beate Uhse

Dobrý deň Jitka,
Váš dotaz evidujeme objednávka žiaľ v systéme skutočne nie je. Pokúšali sme sa s Vami spojiť telefonicky, aby sme do situácie vniesli viacej svetla, žial neúspešne. Budeme Vás teda kontaktovať emailom.

eva

Tino, asi mate smulu, jestli jste objednavala tesne po pulnoci. Stalo se mi totez – po vyberu veci (ve sleve) a zadani voucheru vse OK (ceny), pri pokracovani v objednavce par min po pulnoci najednou vsechny slevy zmizely (asi konec akce) a cena vzrostla na dvojnasobek – nastesti jsem si toho vsimla, voucher vymazala a objednavku neodeslala. Pokud si ale nevsimnete a odeslete, maji v podminkach „Po odeslání již nelze objednávku v eshopu měnit“. Takze priste bacha.

Beate Uhse

Dobrý deň Eva,
skutočne ako píšete treba dávať pozor a objednávku odoslať len ak súhlasíte s obsahom košika. V objednávkach nevieme robiť zmeny. Všetky akcie majú určitú platnosť a systém je maximálne automatizovaný. Ak nejaká akcia končí, tak sa cenník automaticky v noci aktualizuje. Mávame však často rozne zaujímavé zľavové akcie a ak nejaká konči, často začína nejaká iná. Niekedy možno aj výhodnejšia. Prajeme pekný deň a bezproblémové nakupovanie.

Tina Fialka

Promiňte, zákaznické číslo k předchozímu dotazu je 200042352 (objednávka číslo HS13213662). Děkuji.

Beate Uhse

Dobrý deň Tina,
kontrolovali sme kontaktný formulár a je plne funkčný. Ak máte problémy, možete nám písať aj priamo na zakaznicky.servis@beate-uhse.com
Taktiež stránka bola včera funčná. V čase, keď sme obdržali Vašu objednávku nám normálne chodlili aj objednávky od iných zákazníkov. V každom prípade objednávka je prijatá a voucher bol vnej správne uplatnený. Veríme teda, že je všetko v poriadku. Prajeme pekný deň.

Tina Fialka

Dobrý den,
včera jsem se snažila udělat objednávku, ale přes výpadky stránek to šlo velmi pomalu. Po odeslání objednávky mi na mail přišlo potvrzení, ve kterém ale byla cena skoro o tisíc korun více než byla v košíku (ceny zboží byly bez slev). S nákupy na Beate Uhse jsem až doteď byla velmi spokojená, toto je první problém. Nepsala bych to na Slevomat, ale potvrzení přišlo z e-mailu no-reply, e-mail ani telefon ne webu zobrazeny nejsou a kontaktní formulář nefunguje. Kontaktujte mě prosím, abychom mohli situaci vyřešit.
Předem moc děkuji. Tina

Jess

Dobrý den,
Pokud je zboží již ve slevě (původní cena 500 kč nyní 200 kč) mužu i přes to uplatnit woucher (vztahuje se na to?) nebo musím vybírat jen nezlevněné zboží ???

Beate Uhse

Dobrý deň Jess,

voucher samozrejem možete uplatniť. Nakupujete za aktuálne ceny. Tieto sa Vám doplnia aj do nákupného košíka a následne možete uplatniť voucher. Prajeme pekný deň.

Věra Vaňková

pro slečnu nebo paní Markétu – pod druhým obrázkem máte uvedeno, že nakoupit můžete i za víc a cenu přesahující 1 300 doplatíte spolu s poštovným. stačí pořádně číst a nemusíte se ptát

Markéta

Dobrý den,
do limitu přesně 1300kč se asi dostane málokdo. Jak by se tedy postupovalo, kdyby se výše nákupu přehoupla přes 1300kč.

Beate Uhse

Dobrý deň Markéta,
v prípade, že si objednáte za viac, túto sumu doplatíte spolu s poštovným ako dobierku. Prajeme pekný deň.

Martina Dvořáková

Dobrý den,
když podprsenka stojí 500kč a tato částka je přeškrtnutá na novou cenu 180kč, je to sleva, a na to se voucher vztahuje či ne, když uvádíte, že voucher nelze kombinovat s dalšími slevami?
Děkuji

Beate Uhse

Dobrý deň Martina,
platí cena 180,– Kč a možete uplatniť aj voucher. (voucher sa nedá kombinovať s inými akčnými kódmi = ak by ste napríklad mali kód na poštovné zdarma, v objednávke sa dá uplaniť len jeden kód) V tomto prípade však zrejme ide o výpredajový tovar, ktorý je precenený priamo v cenníku, takže sa Vám to vloží do nákupného košíka za zľavnenú cenu a samozrjeme možete uplatniť aj voucher. Prajeme pekný deň.

Katka

Dobrý den, nemám dotaz, ale upozornění pro budoucí zákazníky. Punčochy s podvazky, které se na stránce prodávají jako velikost S/L, sedí možná na trpaslíky s výškou max. do 160 cm a s konfekční velikostí do XS. Já osobně nosím vel. S a ani jedny z 3 kupovaných punčoch s podvazky z uvedené stránky nejsou nositelné díky ozdobnému zakončení, které není elastické, je hodně pevné. Celková kvalita asi horší než aliexpress. Jejich nákup nedoporučuji. Jinak jsem spokojená s ostatním nakoupeným zbožím na stránce.

Beate Uhse

Dobrý deň Katka,
sme radi, že Vám vačšina tovaru vyhovovala a ste s ním spokojná a ďakujeme za pripomienku ohľadom podvazkových punčoch. Tento problém nám nebol hásený a preto sme Vašu pripomienku sme preposlali na nákupné oddelnie, aby nechali prekontrolovať zásobu a odstránili prípadne nedostatky. Nevyhovujúci tovar samozrjeme možete vždy do 14 dní vrátiť spať. Veríme, že v nových objednávkach Vám tovar bude vyhovať.

Vendula Mládková

Dobrý den, prosím Vás, lze kombinovat se zbožím v akci?
Předem Vám moc děkuji za odpověď.

Beate Uhse

Dobrý deň Vendula,
na stránke na kupujete za akutálne ceny. Voucher možete uplatniť na celý sortiment. Prajeme pekný deň.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru