Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Tři dny na Valašsku – wellness a 2 děti s rodiči do 12 let ubytování zdarma

4,4 / 5 Hotel Sirákov Střední Morava (mapa) 47 prodejů

Hodnocení podniku Hotel Sirákov

4,4 1 586×
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Podrobné hodnocení
Prostředí 4,3
86.974%
Personál 4,5
89.03%
Jídlo 4,5
89.876%
Wellness 4,2
84.958%
Volnočasové služby 4,1
82.522%
Lokalita 4,5
90.548%
Průběh rezervace 4,7
94.838%

Filtry
Recenze zákazníků
Kateřina
září 2015
 5,0/5

Personál byl vstřícný a ochotný, ubytování perfektní, jídlo dobré. Všichni jsme byli spokojeni.

Lukáš
září 2015
 5,0/5

Osluha. Prostredi. Klidne prostredi.

Petr
srpen 2015
 4,0/5

Příjemné prostředí a ochotný personál…dobrá kuchyně…

Nedostatek zásuvek.(volná pouze v koupelně)

Lucie
srpen 2015
 5,0/5

Příjemný personál, pěkné a čisté ubytování. Prostředí krásné, výhled. Možnost mnoha výletů – Roznov, Lesna zoo, … pan z hotelu poradil i koupání. Hotel s Wi‑Fi, soc.zařízením, restaurací, a wellness ve sklepě. Delaji dojem, ze si každého hosta váží. To mame dvě male děti a nebyl s ničím problém.

Ing. Pavel
srpen 2015
 1,0/5

Prostředí, okolí, možnosti poznání Beskyd

Dobrý den.
Při psaní hodnocení jsem dost na rozpacích. Prostředí, stylizace hotelu a nabídka vyžití odpovídá velmi dobrému standardu, ALE SKUTEČNOST JE JINÁ. Pokud jde o ubytování, vybavení pokoje nábytkem je standardní, postrádal jsem ale ledničku, což už dnes je naprosto běžná součást vybavení pokoje. Hodnocení ostatního je velmi nelichotivé. Matrace přikrývky a polštáře jsou dávno za horizontem použití a trávení noci v nich je spíš než odpočinkem černou můrou. Povlečení provokuje otázku, zda vůbec bylo vypráno po předchozích hostech. Rovněž tak úklid po předchozích uživatelích. Pod postelemi a v koupelně byl úklid velmi nedbalý, pokud byl vůbec proveden, koš s odpadky nevynesený. Hotel nabízí ubytování za 480,– Kč za noc. Považuji to za výsměch hostům.
Prostřednictvím Slevomatu byly v rámci welness nabízeny procedury. Sauna, whirpool a tenis. Z těchto procedur byl použitelný pouze sauna a whirpool s ohledem na počasí. Bohužel ani zbývající dvě procedury nebyly dostupné vzhledem k tomu, že čas těchto procedur byl obsazený. Nejsem schopen vyhodnotit, zda hosty z nabídky, nebo ze Slevomatu, ale v okamžiku dožadování se těchto procedur jsme byli informování o nedostupnosti. Proč hotel nabízí služby, nechá si za ně zaplatit a není schopen je pak poskytnout. Navíc upozorňuji na skutečnost, že v termínu námi požadovaném byl k dispozici pouze voucher s těmito procedurami, tedy dražší. Názor mám takový, že pokud odeberu zákazníkovi volbu a vnutím mu pouze poukaz rozšířený o welness, tak jsem povinen mu umožnit tyto služby využít. Bohužel personál na který jsme se obrátili byl zřejmě nesvéprávný. Číšník a recepční v jedné osobě informoval o tom, že to je věcí vedení podniku, on že za to nemůže a schovával svoji neschopnost zajistit za chyby předcházející směny, která v té době nebyla.
Kuchyně to je samostatná a velmi nelichotivá kapitola. Personál zřejmě pochází z éry družstevních vývařoven. Objednaná Pizza byla velmi ošizená. Rajčatový základ skoro nebyl a čtyři druhý sýra byli zaměněny za pár plátku hermelínu nadrobenou nivu a nastrouhaný eidam. Ať počítám, jak počítám, do čtyř mě to nevychází. Pikantnost topinky spočívala v silném předávkování kečupu. Pikantnost se nějak vytratila. No a grilovaná zelenina, ta zřejmě o grilu slyšela jen z vyprávění. Studená, syrová a velmi lehce ohřátá. Kyselice to byla parodie a v pořádku snad byla na snídani nakrájená šunka a eidam. Na těchto jídlech se snad nenechá nic zkazit.
Závěrem chci uvést na pravou míru fakt, že nejsem rozmazlený fracek, ale jako obchodní cestující jsem během aktivní praxe poznal nespočet ubytovacích zařízení a předmětný hotel považuji za velmi slabý. Mám za to, že kvalita nabízených služeb by měla především odpovídat ceně. Pokud má hotel, myšleno personál, pocit, že host využívající Slevomat je méněcenný, tak žije ve velikém omylu. Navíc, hotel, který nabízí své služby prostřednictvím Slevomatu by si měl udělat statistiku, neboť je na bíledni, že obsazování hotelu je docilováno právě jeho prostřednictvím. No a Slevomatu doporučuji prověřovat, zda to, co prodává odpovídá skutečnosti, nenechal si kazit dobré jménu nepoctivými nabídkami.
Je to tedy tak. Za hranice všedních dnů se Slevomatem určitě, na hotel Sirákov už nikdy. Bylo to veliké zklamání.

 Vyjádření podniku
Před 9 roky
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní popis.
Nahoru