Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Belgický tatarák (300 g) pro dva U Zlaté cihly

4,1 / 5 U Zlaté cihly Praha  (mapa) 25 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Storno podmínky
Benefity
Eva

Po přečtení těchto dvou příspěvků mi to nedalo a podívala jsem se na hodnocení restaurace. Jsem v šoku, jakým způsobem provozovatel reaguje na různá negativní hodnocení. Ne, že reaguje, ale jak reaguje. Dobrý obchodník by měl být přeci rád za každou zpětnou vazbu, a tyto informace použít k nápravě. A pokud má pocit, že zákazník přehání, má potlačit své ego a nereagovat takovým nadřazeným způsobem. Belgický tatarák mi zní zajímavě, nikdy jsem ho nezkoušela, no raději ani v této restauraci zkoušet nebudu.

Zetlpg

Mate pravdu u hodne komentaru se musim drzet. U techto dvou slecen to neslo. Byl jsem bohuzel pritomen u jejich navstevy naseho podniku a kdyz pak napsali kritiku. Nedalo se nic jinneho delat. Ono se zas neda vse jen tak prekousnout a byt asertivni a elementarne slusny uplne ve vsech smerech. Dekuji za pochopeni

Lili

P.S Já jsem ve Vaší restauraci nebyla, pouze se chytám na návštěvu Prahy a čtu recenze, takže jsem reagovala na odpověď dotyčného, která mě šokovala. Majitel ani kdokoliv jiný z restaurace, nemůže za žádných okolností si dovolit takto kritizovat svého hosta, je to o jakési profesní asertivitě a vlastně elementární slušnosti vůči hostům restaurace, takovou "Upřímnost"si nechte pro personál a své známé. Nedovedu si představit, že by takto reagoval restauratér na adresu svého hosta v jakékoliv dobré restauraci třeba v Londýně, vím o čem mluvím, pár jsem jich už navštívila, když cestuji.

S pozdravem.

 Lil

Lili

„Prvni jedna hvezdicka. To pekne dekujem. Nepise se jedlo, ale jidlo!! A mam pocit, ze toto napsaly dve damy co prisli do restaurace a neumeli si ani obednat piti!! Takze pro tyto dve slecny palec dolu. Bohuzel i takovyto hosti se najdou.“..Když opominu, že pisatel neovládá základy gramatiky, tak si nedovedu představit, jak si toto může dovolit napsat kdokoliv z restaurace na adresu hosta, kdybych byla nadřízená tohoto pisatele a on byl u mě provozní nebo číšník, tak za toto ho na hodinu vyhodím. Jestli to psal majitel, tak se vůbec nedivím, že to v našich restauracích vypadá tak jak to vypadá. Uroven této odpovědi vypovídá o úrovni celé restaurace, tak že i kdyby tam vařili nevím jak, tak mě tam nikdo nedostane a budu od návštěvy opdrazovat i ostatní.

zetlpg

Dekujeme za Vasi odpoved. Jsme radi, ze nasi restauraci vyhledava stale vice lidi, diky nasi skvele kuchyni a obsluze. Je to dukaz, nasi vysoke urovne. Vas komentar je velika vyjimka. Uz hodnoceni 91% spokojenosti o tom vypovida. A podle vasi reakce jsme se asi trefili do cerneho. Omlouvame se za uprimnost. S pozdravem majitel.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru