Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dvě osvěžující fresh lemonade různých příchutí
Hodnocení podniku Coffeeshop Company
Vyborne napoje
Mila a pratelska obsluha
Obsluha byla vynikající, velmi vyhovovalo, že nebyla nutná předem rezervace.
Vynikající limonáda. Příjemná, milá a usměvavá obsluha.
všechny příchutě byly výborné, limonády jsem si brala s sebou a dostala jsem k nim praktický držáček:-)
Příjemný a vstřícný personál! Skvělé limonády. :-)
Limonády vynikající, obsluha příjemná. Příjdu zase.
Skvělá chuť, příjemná obsluha! Spokojenost.
profesionalita, exkluzivní provedení
jen trošku malé :-(
Milá obsluha a hlavně opravdu výborné limonády. Být v malinové ještě kousky čersvých malin, bylo by to ještě dokonalejší, ale nestěžuji si, i přesto to bylo skvělé a doporučuji!
Vynikajici, osvezujici..... k venkovnim 38 stupnum. Doporucuji. Lukas
Výborná, osvěžující limonáda. My otestovali příchuť malina a bezový květ a opravdu osvěží a je vynikající.
Vstřícný a milý personál, určitě se zastavím i na nějakou kávovou specialitu.
Limonáda byla výborná, velmi jemně perlivá a zjevně vyrobená z čerstvých surovin. Pro horký letní den jako dělaná. Taktéž obsluha byla bezchybná.
Obsluha v Letňanech byla milá a příjemná. Limonády nás příjemně osvěžily a zpříjemnily chvíli při vytváření dárkových balíčků. Doporučujeme.
Velmi špatné chování personálu – při odchodu na nás obsluha na Zličíně řvala ať laskavě zaplatíme za limonádu. Při odpovědi, že jsme ji předali voucher, nám bylo odpovězeno, že voucher je 1+1, takže máme doplatit jednu limonádu. Později se nám slečna omluvila, ale bohužel předchozí řev tím už nedokázala omluvit. Do tohoto podniku nikdy více.
Dobrý den, předně bych se chtěl jménem Coffeeshop Company omluvit za trapnou situaci, do které jsme vás přivedli. Jednalo se o první uplatnění voucheru na kavárně. Bohužel obsluhující slečna mylně pochopila smysl voucheru, špatně jej namarkovala a při vašem odchodu se domnívala, že odcházíte bez placení, neboť v pokladně byla stále neuzavřená objednávka. Plně chápu vaše rozhořčení a mohu vás ujistit, že nás naše pochybení velmi mrzí.
Zároveň vám chci poděkovat za zpětnou vazbu, byť negativní. Umožnila nám zareagovat a znovu důkladněji proškolit zaměstnanecký tým tak, abychom se podobného omylu již nedopustili a s podobnými pocity neodcházeli další hosté. Stejně tak věříme, že i u vás dostaneme druhou šanci a znovu navštívíte jednu z našich kaváren.