Před koupí voucheru si ověřte dostupné termíny na tel. 608 369 222 nebo 777 321 234. Termín pak závazně rezervujte na e‑mailu pujcovnark@gmail.com. Uveďte číslo voucheru.
Předání vozu je první den pronájmu 8:30 – 17:00. Vrácení vozu je poslední den pronájmu do 13 hodin (po dohodě možno i v jiný čas).
Možnost bezplatného parkování Vašeho vozu u nás po dobu dovolené.
Obytný vůz předáváme s plnou nádrží, uklizený a vyčištěný. V tomtéž stavu se vůz vrací.
Předání, proškolení a navrácení vozu vyžaduje cca: 30–45 min. Předání i navrácení vozu je na adrese: U jeslí 1, České Budějovice, 37001 (areál Autocentra RK)
Dobrý den, jaké je prosím vybavení karavanu? Myšleno nádobí,
lůžkoviny, na fotografii jsou vidět kempovací stůl a židle, ty jsou také
uvnitř nebo je nutné mít vlastní? A ještě jedna praktická otázka,
rozumím, že se karavan vrací uklizený, ale jak se řeší WC, musíme ho
také vyprázdnit sami? Je problém vyjet s karavanem na dovolenou do
zahraničí, myšleno jestli toto půjčovna umožňuje? Předem děkuji za
odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že vás příspěvek ještě nebyl zodpovězen a pracujeme na tom,
aby se tak co nejrychleji stalo :)
Děkujeme za pochopení.
Hezký den přejeme.
Jarešová Vlaďka
Dobry den, mate jeste volny Fiat Ducato na poslední týden v červenci?
Veronika Šindelářová
Dobry den, ohledne dotazu volejte primo 777321234. Hezky den.
Veronika
Dobrý den, máte ještě volné termíny v srpnu na vůz FIAT DUCATO?
Předem děkuji.
Veronika Šindelářová
Dobry den, ohledne dotazu volejte primo 777321234. Hezky den.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jaké je prosím vybavení karavanu? Myšleno nádobí, lůžkoviny, na fotografii jsou vidět kempovací stůl a židle, ty jsou také uvnitř nebo je nutné mít vlastní? A ještě jedna praktická otázka, rozumím, že se karavan vrací uklizený, ale jak se řeší WC, musíme ho také vyprázdnit sami? Je problém vyjet s karavanem na dovolenou do zahraničí, myšleno jestli toto půjčovna umožňuje? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den,
mrzí nás, že vás příspěvek ještě nebyl zodpovězen a pracujeme na tom, aby se tak co nejrychleji stalo :)
Děkujeme za pochopení.
Hezký den přejeme.