Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

16 párů kotníčkových ponožek s bambusovým vláknem

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Storno podmínky
Danka Hlaváčková

Dobry den, prosim Vas, jak mam postupovat dal, kdyz ponozky jsem jiz zaplatila prevodem z uctu a dnes mi prisel voucher a ja nevim, kam ho mam vlozit, neni tu zadne policko. Dekuji

www.ujardy.cz

Dobrý den,
přímo v akci a na voucheru máte odkaz ve kterém voucher uplatníte. Je třeba na něj kliknout a do příslušného políčka voucher vložit. Pokud si nebudete moci poradit volejte na 702 099 251 nebo napište na obchod@ujardy.cz rádi Vám pomůžeme.
Hezký den, www.ujardy.cz




Eliška Havelková

Dobrý den, objednala jsem si 16 páru těchto ponožek a v žádném případě nedoporučuji!!! V ponožkách je spíše více elastanu neboli umělého vlákna než bambusového.

K.

Zaplatila jsem 2 vouchery a na adrese www.ujardy.cz nemáte ponožky vůbec v nabídce nelze vložit do košíku..

www.ujardy.cz

Dobrý den, přímo v akci a na voucheru máte odkaz ve kterém voucher uplatníte. Je třeba na něj kliknout a do příslušného políčka voucher vložit. Pokud si nebudete moci poradit volejte na 702 099 251 nebo napište na obchod@ujardy.cz rádi Vám pomůžeme. Hezký den, www.ujardy.cz

Marta

Dobrý den, v popisu se pise i o velikosti 35–38 ale v políčku výběru velikosti jsou jen vetsi velikosti, je mozne tedy tuto velikost objednat? Dekuji

www.ujardy.cz

Dobrý den,
ano je možné si objednat vel.35–38 v černé barvě.
Hezký den, www.ujardy.cz

www.ujardy.cz

Velikost si určete po zakoupení voucheru u nás na stránkách dle pokynů v akci a na voucheru.
Hezký den, www.ujardy.cz

Miroslav Kývala

Dobry den, lze pozadovat jen cernou barvu?

Dekuji Kyvala

www.ujardy.cz

Dobrý den,
u zvolené velikosti, zvolte jen černou barvu.
U všech velikostí je možnost pouze černé barvy.
Hezký den, www.ujardy.cz

Hanka

Již opraveno. Děkuji.

www.ujardy.cz

Dobrý den,
moc omlouváme, měli jsme drobnou chybu v implementaci systému na stránkách. Vše je již opraveno.
Děkujeme za vstřícnost a přejeme hezký den.
 www.ujardy.cz

Hanka

Dobrý den,

zakoupila jsem 2 vouchery, ale při objednávce nevidím žádné políčko s možností vložit kód. Můžete mi, prosím, poradit?

Děkuji.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru