Hotel pěkný, jídlo dobré a personál milý.
Co nám však zkazilo dojem z celého pobytu bylo to, že když jsme dopoledne po procedůrách odpočívali na pokoji, nám zničehonic vlezla bez zaklepání do pokoje cizí ženská, která si otevřela přes čipovou kartu. Ženská mluvila rusky a pravděpodobně byla překvapená stejně jako my. Vůbec jsme to nepochopili, protože pokojová služba už tam byla, navíc neměla úbor pokojské. Budilo to v nás dojem, že když si myslí, že hosté jsou ve městě, prolézají pokoje. Další negativum bylo, že první procedůru nám naplánovali už od 8 hod. To by ničemu nevadilo, ale snídaně byla až od 7:30, takže abyste se v klidu nasnídali nebyl prostě čas. Navíc hotel je hodně velký a než jsme se dostali na pokoj a vzali si župany, které na procedůru musely dle instrukcí být, bylo rázem 8:05 a na pokynech bylo napsáno, že se nesmíme o více jak 5 min. zdržet, jinak procedůra propadá. Pouze ochota paní, která minerální lázeň měla na starost, nám to nepropadlo. Vrcholem všeho bylo, že při odjezdu si přímo před hostem kontrolují telefonem z recepce pokoj, zřejmě aby jim tam „Slevomaťáci“ něco neukradli :-))) Třeba starý župan… Tento hotel už opravdu nikdy.
Vyjádření podniku
Před 9 roky
Dobrý den , děkuji za Vaše vyjádření k pobytu v našem hotelu, ráda bych se vyjádřila k poznámce o kontrole pokojů při odjezdu, postupujeme naprosto standartně a stejně při odjezdech všech klientů, určitě nerozlišujeme , kde byl pobyt zakoupen, přístup personálu je vstřícný ke všem
Denisa Čermáková sales manager