2 způsoby odběru: Zboží si můžete vyzvednout v kamenné prodejně (Carlo Romani, Jedová 1360 v Neratovicích) nebo objednat v e‑shopu.
1. Při objednávce přes e‑shop si vyberte produkt, na který jste zakoupili voucher, a klikněte na tlačítko „Koupit“.
2. Přejděte k pokladně. Systém po vás bude požadovat nákup s registrací.
3. Zaregistrujte se a uveďte svůj telefon, e‑mail a adresu pro zaslání zboží. S registrací získáte možnost dalších slev a informací o připravovaných akcích.
4. Zvolte „Způsob platby“ „Zaplacení kuponu přes slevový portál.“
5. Zvolte „Způsob doručení“ ze dvou možností: 1) osobní vyzvednutí v prodejně Carlo Romani nebo 2) doručení Českou poštou.
6. Zadáte „Pokračovat“ a zobrazí se vám přehled zadaných údajů, objednané zboží a způsob platby a doručení.
7. V posledním kroku objednávky napíšete kód voucheru a slovo „Slevomat“ do kolonky „Vaše poznámka nebo vzkaz související s touto objednávkou“.
Následně vám přijde potvrzující e‑mail v plných cenách, sleva bude spočítána individuálně a zaslána v dalším mailu.
Doprava:
Osobní odběr: v prodejně Carlo Romani, Jedová 1360, Neratovice (zdarma)
Doručení Českou poštou: Zašlete poštovné 60 Kč na účet 2900244958/2010. Jakmile částka dorazí na účet, šála bude zaslána na vaši adresu.
Doručení Českou poštou do 5 dnů od objednání.
Lze skládat až 10 voucherů.
Pokud vaše objednávka přesáhne hodnotu voucheru, můžete vše doplatit na místě (osobní odběr), nebo převodem (i s poštovným 60 Kč).
Adresa pro vrácení zboží v zákonné lhůtě: Carlo Romani, Jedová 1360, 277 11 Neratovice 3.
Andrea
Dobrý den,
objednala jsem si 2 šátky a po odeslání objednávky jsem si všimla, že
jsem si spletla tečky a puntíky. Půjde, prosím, udělat výměna?
Děkuji.
Martin
Dobrý den,
Určitě Vám objednávku změníme. Kontaktujte nás prosím na emailové
adrese: carloromani@seznam.cz
s číslem objednávky + požadavkem na změnu.
Hezký den
Hanka J.
jaká je velikost?
Martin
Dobrý den Hanko.
Velikosti jsou vždy uvedeny u vybraného šátku v popisku na našich
stránkách.
Hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
objednala jsem si 2 šátky a po odeslání objednávky jsem si všimla, že jsem si spletla tečky a puntíky. Půjde, prosím, udělat výměna? Děkuji.
Dobrý den,
Určitě Vám objednávku změníme. Kontaktujte nás prosím na emailové adrese: carloromani@seznam.cz s číslem objednávky + požadavkem na změnu.
Hezký den