Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Wellness pro dva v Bešeňové
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Dostupnost vybraného termínu si ověřte před zakoupením voucheru.
- Rezervace: pobyt rezervujte předem na tel. č. +421 44 439 28 58, +421 44 439 28 57 nebo e‑mailem na fontana@penzionfontana.sk.
- Check in 14:00 hod, check out 10:00 hod.
- Dítě do 2,99 let ubytovaní zdarma (bez nároku na lůžko).
- Dítě do 11,99 let ubytovaní na přistýlce: 10 €/1 noc.
- Doplatek za polopenzi pro dítě do 12 let: 4 € za snídani a 5,50 € za večeři.
- Osoba nad 12 let na přistýlce za poplatek: 13 €/1 noc.
- Doplatek za polopenzi pro osobu nad 12 let: 6 € za snídani a 10 € za večeři.
- Domácí mazlíčci: 20 €/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (monitorované kamerovým systémem)
Při zrušení rezervace nejpozději 5 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace v kratší lhůtě než 5 dní před domluveným termínem voucher propadá v plné výši. Rezervaci je možné změnit max. jedenkrát nebo po dohodě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, měli byste volný termín od 9.08.2015, pokud bych koupila pobyt na 6 dnů a 5 nocí, 2 dospělí + dítě 10. let? Děkuji, K.
Dobrý den , máte prosím volný termín pro akci ze Slevomatu na 3 noci a to od 10.-13.8. pro dva dospělé a dítě 4,5 roku ? Přistýlku nevyžadujeme, ale klidně doplatíme. Pokud ano, za jakých podmínek? Děkuji, MM
Dobrý den,
žiaľ v uvedenom termíne už nemáme voľné izby. Kapacita penzionu je
vypredaná. Možnosť ubytovania je od 15.08.2015.
Prajem pekný letný den.
Dobry den rad bych stravil s dcerou ktere jsou 4 roky 4 dny u vas v penzionu potreboval bych vedet jestli mate volno od 6.8–9.8 abych si to mohl zarezervovat a popripade jakou variantu voucheru zvolit dekuji
Dobrý den,
žiaľ v uvedenom termíne už nemáme voľné izby. Kapacita penzionu je
vypredaná.
Možnosť ubytovania je od15.08.2015.
Prajem pekný letný den.
termín 25–26.7–6dní(5nocí)2×dospělý+dítě9let
je volný?Pokud ano sdělte laskavě kalkulaci.
s díky Petr Luptovec
Dobrý deň,
možnosť ubytovania na 5 nocí je od 29.07.2015.
V prípade záujmu o pobyt nás neváhajte kontaktovať. Ďakujem.
S pozdravom a želaním príjemného dňa
Dobry den chci se zeptat zda je mozno uplatnit příspěvek od zaměstnavatele na pobyt u vás buď prez slevomat nebo sólo objednávka. Děkuji za odpověď S pozdravem Adamec
Dobrý den,
děkujeme za váš zájem! Prosím nejprve vytvořte objednávku na bankovní
převod. Jakmile ji vytvoříte, na e-mail vám pošleme platební údaje. Pokud
potřebujete vystavit proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, se spolu
s našimi platebními údaji obraťte na daného poskytovatele slevy, typicky
hotel nebo cestovní kancelář či agenturu. Kontaktní údaje najdete vždy
u dané nabídky v sekci „Kde uplatnit“.
Následně stačí, když váš zaměstnavatel co nejdříve fakturu
uhradí.
Dobrý deň,
polpenzia je poskytovaná iba v mimosezóne.
Pobytový balík v sezóne zahrňuje iba raňajky.
V každom prípade je v penzione reštaurácia, otvorená každý deň do 22:0
hod. Obed či večeru si môžete zakúpiť na mieste.
Prajem pekný deň.
S pozdravom
jde o pobyt na 5 nocí
V rámci voucheru máte polopenzi, která zahrnuje snídaně formou
švédských stolů a 3chodové večeře (výběr ze 7 hlavních jídel). (toto
píšete u nabídky)
Zakoupila jsem voucher, ale na něm je zmínka pouze o snídani.
Jde tedy o polopenzi nebo ne ?
děkuji
Dobrý deň,
polpenzia je poskytovaná iba v mimosezóne. Pobytový balík v sezóne
zahrňuje iba raňajky. V každom prípade je v penzione reštaurácia,
otvorená každý deň do 22:0 hod. Obed či večeru si môžete zakúpiť na
mieste. Prajem pekný deň. S pozdravom
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,prosím o nejbližší volný termín pro 2 dospělé a jedno dítě 13 let.Děkuji
Dobrý deň,
možnosť ubytovania je od 14.08.2015.
Pekný deň.
S pozdravom