Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
28 kousků vynikajícího sushi s rozvozem v ceně
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Po zakoupení voucheru si sushi objednejte prostřednictvím online formuláře.
- Rozvoz zdarma v ceně voucheru na místa ze seznamu.
- 1. Vložte do košíku počet sad dle zakoupeného počtu voucherů.
- 2. Klikněte na objednat.
- 3. Kód voucheru vepište do kolony Komentář ve třetím kroku objednávky
- 4. Klikněte znovu na objednat.
- 5. Srolujte dolů a vyplňte políčka Rychlé objednávky.
- 6. Zadejte jméno, e‑mail, doručovací adresu a telefon pro potřeby doručení.
- 7. Vyberte si termín dodání.
- 8. Znovu klikněte na objednat.
- 9. Vyberte možnost platby v hotovosti.
- 10. Potvrďte objednávku.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Naše stravenka – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Dnes jsme obdrželi Sushi do ruky. Objednávám si sushi často a tento set byl oproti jiným setům s 28mi kousky poloviční, maki bylo podprůměrně aby se dodavatel „vlezl“ co ceny a v konečném důsledku žádnou slevu nemusel poskytnout. Pokud to mělo být promo, mohli si dát záležet alespoň na kvalitě. Toto sushi bych si znovu již neobjednal.
Dobrý den.Obědnala jsem si a jsem velice spokojená s dodávkou a ochotou odpovědět na mé otázky.Děkuji a přeji všechny spokojené zákazníky.
Děkujeme!
Voucher jsme uplatnili před týdnem a stále nemůžeme napsat hodnocení,
tak alespoň zde, ať na to nezapomenu:
U „restaurace“, která je zaměřená jen na rozvoz, je doba dodání
nejdříve za dva dny od objednávky, což je tak nějak .. jako špatný vtip.
Snad se to ale časem zlepší.
Dovoz bez chyby, doručovatel milý, sushi donesl až do bytu.
Sushi samotné chuťově nijak neoslnilo, ale ani neurazilo. Hodnocením spíše
jako nižší průměr. Nigiri sake bylo vyloženě nepěkné – špatně
nakrájený kousek lososa plácnutý na rýži. Málo sojové omáčky, která
byla velmi slaná. K setu pro dva jsme obdrželi jedny jídelní hůlky.
Takže za nás – cena odpovídá plus mínus ceně stanovené v akci na
Slevomatu. Za tzv. původní cenu bych si takové sushi určitě nedala.
Dobrý den,
Sushi je připravováno se stejnou péčí a ve stejné kvalitě jako
v restauraci. Sojová omáčka je přímo k sushi a je také stejná jako
v restauraci, v případě potřeby doporučujeme sojovou omáčku naředit a
snížit tak její slanost, kdybychom použili slabší sojovou omáčku
zajisté bychom některé zákazníky zklamali.
Děkujeme za hodnocení.
Teď vidím, že ne… Budete rozšiřovat rozvoz i na další města? Třeba Orlovou? O:)
Dobrý den,
Orlová zatím není v plánu. Kdyžtak dáme vědět:-)
Dobry den, rad bych vedel, jestli je rozvoz v cene mozny i do Orlove? Dekuji
Dobrý den,
Orlová zatím není v plánu. Kdyžtak dáme vědět:-)
dobry den snažim se udelat objednavku,požad mi tam vyskakuje puvodni cena za 2 sety.., nevim kam mam napsat čislo vaučeru,dekuji za odppove
Dobrý den Oksano,
jak je u nabídky a na voucheru uvedeno, tak je potřeba postupovat takto:
- Vložte do košíku počet sad dle zakoupeného počtu voucherů.
- Klikněte na objednat.
- Kód voucheru vepište do kolony Komentář ve třetím kroku
objednávky
- Klikněte znovu na objednat.
- Srolujte dolů a vyplňte políčka Rychlé objednávky.
- Zadejte jméno, e-mail, doručovací adresu a telefon pro potřeby
doručení.
- Vyberte si termín dodání.
- Znovu klikněte na objednat.
- Vyberte možnost platby v hotovosti.
- Potvrďte objednávku.
Hezký den.
Dobrý den,
je možné doručení i do Šenova (u Ostravy) ?
Děkuji
Dobrý den,
je nám líto, ale zatím rozvážíme pouze v těchto lokalitách
http://www.sushidoruky.cz/content/1-kam-rozvazime
Dobrý den, udělala jsem objednávku s použitím dvou voucherů a do mailu mi přišel „detail objednávky“ , v němž je m.j. uvedená položka Celkem k úhradě 208,44 Kč. Co to znamená?
Dobrý den,
Tento formulář nám generuje systém. Vy samozřejmě nic neplatíte!
Proč je to sushi do ruky a ne sushi plus? Co je to za podvod? Stejní majitelé, skoro stejné logo. Sushi vyrábí specialozavaná restaurace ve vašem městě v Ostravě = sushi plus. Proč se schováváte za Mobil systems? Když do nedávna jste byli 100%společníci Sushi plus. Díky za info
Vážený pane Radoslave,
naše společnost zúročuje své zkušenosti a zajišťuje rozvoz sushi po
Ostravě a v následující týdnech bude zajišťovat rozvoz také
v ostatních městech. Specializujeme se na kvalitní, plánovaný a cenově
atraktivní rozvoz pokrmů od prověřených lokálních dodavatelů.
V Ostravě aktuálně odebíráme kvalitní sushi z kamenné restaurace Sushi
Plus, protože známe jejich historii, gastronomické postupy a jsme spokojeni
s jejich kvalitou.
Děkujeme a těšíme se na Vaši objednávku.
Objednání v pondělí nejdříve na středu…
Vím, že jste to tady už psali, ale tedy s takovým systémem při
fungování restaurace jen na dovoz, přeji hodně štěstí. Vždyť to je
nesmysl – nevím, na co budu mít ve středu chuť.
Plánujete to do budoucna měnit?
Dobrý den,
rozhodně máme v plánu zkracovat doby dodání, děkujeme za
připomínku.
Dobrý den, jak dlouho dopředu je třeba udělat objednávku? Chci si
objednat na sobotu 11.7.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
objednávku si dnes můžete udělat na 1.7. Pozdější termíny nejsou
problém.
Děkuji za odpověď a ráda bych se tedy zeptala jestli je doručení do zábřehu zdarma nebo za poplatek a tudíž za kolik.
Dobrý den,
Doprava do Ostravy – Zábřeh je v ceně voucheru. Do kolonky Město stačí
zadat OSTRAVA.
Děkujeme za dotaz
Je možné si objednat sushi do Frýdku-Místku? Případně kolik by stále doprava?
Dobrý den,
Sushi set si můžete zatím objednat pouze po městě Ostrava. Kam rozvážíte
naleznete zde:
http://www.sushidoruky.cz/content/1-kam-rozvazime
Rychlé dodání, velká porce a výborně chutná.Byla jsem velmi spokojena. Doporučuji
Děkujeme
S objednávkou sushi jsem byla spokojená, Sushi bylo výborné :-)
Děkujeme
chtěla jsem se zeptat na rozvoz o-zábřeh???
Dobrý den,
Rozvoz do Zábřehu je samozřejmě možný.
S pozdravem
Upozorňuji, že dnes ve čtvrtek ráno, bylo možné sushi objednat nejdříve na neděli ! Takový malý detail, že jo. :-(
Dobrý den,
Velice se omlouváme, ale jsme z technických důvodů nuceni limitovat rozvoz
Sushidoruky, proto jsme vytvořili objednávací formulář, kde vidíte
možnosti rozvozu a ty jsou momentálně takto.
Nejsem schopná sushi přes on line formulář objednat ! Váš popis
objednávky nefunguje…telefonní číslo jsem taky nenašla :-(
Dobrý den,
obdrželi jsme od Vás e-mail, již jsme Vám odpověděli.
Nejdůležitější je ve formuláři vyplnit u města vypsat pouze
„Ostrava“ nebo ze spodní nabídky vybrat městskou část.
Hezký den
Mohli byste prosím popsat co jednotlivé sushi obsahují? Navíc na obrázku máte 3 druhy Uramaki, ale v setu jsou jen 2 druhy a podle obrázku nepoznám, které to jsou, když nevím co který obsahuje. Sushi mám moc ráda, ale znáte to nakupujeme také očima… :-) Děkuji za odpověď
Dobrý den,
Sushi set obsahuje tyto druhy sushi (uvádíme vždy i alergeny):
Hosomaki Kappa
okurka
Hosomaki Avocado
avocado
Hosomaki Sake
losos – Alergeny: ryby(4)
Uramaki Grill Salmon
grilovaný losos, avokádo, oshinko, philadelphia,
světlý sezam – Alergeny: ryby(4), mléko(7), sezam(11)
Uramaki Stuff Roll
rolka plněná zeleninou dle denní nabídky, philadelphia -Alergeny:
mléko(7)
Nigiri Sake
losos- Alergeny: ryba(4)
Děkujeme za dotaz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Sushi bylo chuťově velmi dobré.
Škoda nemožnosti objednávky přímo na stránkách, nějak to zlobí ..
V balení jsme měli o jedno sushi méně ( takové to s tím sezamem.
Dobrý den,
objednávky přijímáme bez větších problémů, pokud nastane jakýkoliv problém jsme jej schopni velice rychle vyřešit přes e-mail.
Jsme rádi, že vám chutnalo!