Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,psala jsem Vám mejla,takdoufám,že se vše dořeší a bude to v pořádku.
Dobrý den,mám objednané 3 peněženky,jde to poslat na jedno poštovné nebo musím každou zvlášť?Děkuji
dobrý den,
určitě na jedno poštovné :-)
hezký den, martina
Dobrý den, chtěla jsem si objednat vyprodané peněženky a nevšimla jsem si toho, omylem jsem odklikla a objednala růžové. (Měla jsem týden uložený odkaz a už nekontrolovala) Už jsem i zaplatila. Můžu si počkat na peněženku se cvočkem nebo mám smůlu :-( Děkuji za odpověď
dobrý den,
ted je bohužel nemáme,může se stát,že si někdo zásilku nevyzvedne,ale
zatím se ani jedna nevrátila.Takže bych se spíše domluvila se
slevomatem.Jinak,třeba ta růžová je také krásná :-)
Děkuji
Dobrý den,včera jsem zaplatila poštovné 49 Kč.Kdy se dozvím,že vše proběhlo jak mělo a peněženka bude odeslána?Trošku jsem zazmatkovala při vkládání voucheru do objednávky.Děkuji
DOBRÝ DEN,
kdyžtsk mi dotaz napište do mailu,abych věděla,podle jakého jména mám
hledat.
jinak až dorazí poštovné,budeme mít od vás kod vocheru a kam máme poslat
balíček,odesíláme.
děkuji
Dobrý den,
budete mít ještě k dispozici i již vyprodané druhy peněženek?
Konkrétně tyrkysovou? Děkuji
Dobré ráno,
jsou v plánu a začínají se vyrábět.Určitě je uvidíte na slevomatu
:-)
DĚKUJI, martina
Dobrý den,
do poznámek v objednávce jsem vložila číslo voucheru, ale dala jsem
poštovné na dobírku, ale platbu peněženky jsem nechala na platbu převodem.
Stačí to takto, nebo jsem měla zvolit celou tu objednávku na dobírku?
:)
Děkuji moc
dobrý den,
napište mi to do mailu,prosím.musím si vás najít podle příjmení a
upravit.Takže nám ještě pošlete poštovné,já vám upravím fa,že chcete
převodem a upravím i cenu(slevu),pak odesíláme do dvou dnů.
Děkuji, martina
Dobrý den, objednala jsem si dvě peněženky, napsala do poznámky číslo voucher, ale omylem jsem zavřela stránku vuch, než jsem stihla odeslat poštovné a v potvrzovacím mailu nemůžu nikde najít číslo objednávky, takže nevím variabilní symbol, tím pádem nemůžu odeslat platbu za poštovné. Poradíte mi prosím, co mám dělat?? Je možné mi na mailovou adresu poslat číslo objednávky??
dobrý den,
napište mi vše do mailu,tady nevím,jak vás mám hledat
v objednávkách.
děkuji, martina
Už jsem nejspíš pochopila, omlouvám se za spam.. :)
v pořádku :-)
hezký den, Martina
Bohužel z Vaší odpovědi pořád nevím, na jaký účet uhradit poštovné. „Objednávka“ mi přišla od Vás i od Vuch… :(
Bohužel z Vaší odpovědi pořád nevím, na jaký účet uhradit poštovné. „Objednávka“ mi přišla od Vás i od Vuch… :(
na náš účet,který je na stránkách vuch.cz,
hezký den
DD, nedaří se mi na vašich stránkách dokončit objednávku, už půl hodiny se tam točí kolečko. Co s tím?
můžete se , prosím, obrátit na mail? Pokud to stále nejde,pošlete mi
v mailu všechny podklady a já ji vyřídím za vás a pošlu na mail ke
kontrole.
děkuji, martina
Dobrý den, na jaký účet mám zaplatit poštovné (zásilkovna) na Váš či na účet, který mi přišel od Vuch? Děkuji
Dobrý den,
přesně tak na účet,který vám přišel mailem v obj :-)
Hezký den, Martina
a jestě jeden dotaz :-)
objednala jsem si peněženku která už nyní není v nabídce, pro mě je
ještě k dispozici, nebo už ne?
určitě máte a dostanete tu,kterou jste objednala :-)
Dobrý den, včera jsem zaplatila 249,– za peněženku, kdy mám čekat
další email? (s informacemi o voucheru, apod.) a za jak dlouho cca pak bude
vyřízena objednávka, popř. kdy dorazí peněženka?
Děkuji moc, Veronika D.
dobrý den,
ted budeme čekat,až nám přijde částka za poštovné.Jako VS uvedte
č.obj.nebo příjmení vaše.Pak se snažíme odeslat do dvou dnů,tím pádem
od připsání částky to trvá 4 dny,ale snažíme se co nejdříve.
Děkuji,Martina
Dobrý den,
chci se zeptat, na stránkách vuch.cz jsem tedy po přijetí voucheru dala
znovu objednat peněženky, kdy u vyplňování adresy jsem do poznámek
napsala kódy voucherů, je to takto dostačující? V objednávce totiž byla
uvedena plná cena peněženek. Děkuji.
dobrý den,
ano to je v pořádku,pokud jste vybrala zásilkovnu,pak ještě místo
dodání.Faktura bude upravena po připsání peněz na náš účet,za
poštovné.
Děkuji Martina
Dobrý den,
při nákupu jsem si zvolila českou poštu platbu dobírkou. Ale poslala jsem
vám to na účet. Budu muset dobírku zaplatit ještě jednou při
převzetí? Děkuji
dobrý den, nevím,číslo objednávky ani Vaše údaje.Pošlete mi dotaz
mailem a vše vyřídíme,děkuji,
Martina
Dobrý den.
Peněženka s patentkem již není ve slevomatu? nejde mi tam dát a se zipem
nechci.
Moc děkuji.
Dana
dobrý den,
bohužel je již vyprodána ve všech barvách.
Hezký den, Martina
Dobrý den,
chci se zeptat, jestli se mi do peněženky vejde telefon Apple 4.
Děkuji Michaela
dobrý den,
rozměry peněženek,které jsou ještě k prodeji: 20,5103
cm,peněženka je dost široká,aby se vešel telefon.
hezký den, Martina
Dobrý den chci se zeptat koupila jsem si u vás dva vouchary na ty puntíkaté peněženky zaplatila jsem je a poté jsem si objednala na jejich stránkách ty peněženky a dala do poznámek ty kody jak je to napsané ale ted mi přišel mail že i po slevě budu doplácet 836 kč myslela jsem si když už jsem u Vás zaplatila vouchery, že už budu doplácet pouze dobírku 89 kč, jak je to možné? Děkuji za odpověd
dobrý den,
nebojte se,zaplatíte už jen dobírku 89 kč.Toto vám přišla automaticky
vygenerovaná faktura,až budu posílat peněženku,fa upravím.
Krásný den, Martina
Dobrý den,
je možné objednanou peněženku vyzvednout osobně v provozovně
v Chrudimi?
Děkuji.
dobrý den,
ano,ale musíte objednat stejně přes slevomat,máme totiž určitý počet
kusů nasmlouvaný a potřebuji tedy kod vocheru.
děkuji a přeji hezký den, Martina
Dobrý den, v domění, že se platba neodeslala (mám nové int. bank.,je jiné než předchozí a platba tam nějakou dobu nebyla vidět), jsem tutéž platbu provedla znovu. Takže jsem zaplatila 2× tutéž peněženku. Bude možné mi jednu platbu vrátit zpět? Děkuji za odpověď
* omlouvám se, myslela jsem krémovou s puntíky na cvoček (nepodívala jsem se na přesné názvy zde na stránce)
Dobrý den,
na stránkách vuch.cz je dostupná růžová peněženka s puntíky, ale tady
je napsané, že je již vyprodaná. Brala bych ji ihned, tak se chci zeptat,
jestli bude ještě možné zakoupit na ni voucher?
Děkuji.
dobrý den,
bohužel je vážně vyprodána a jiné puntíkaté nemáme.Pak ještě ty
jednobarevné.
Děkuji a přeji hezký den, Martina
Budou ještě vouchery na puntíkaté peněženky? :)
V blízké době bohužel nebudou.
Hezký den, Martina
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat zda ještě někdy budou k dispozici slevy na tyrkysovou
peněženku s cvočkem. Ráda bych si jí dala k narozeninám.
Děkuji za odpověď.
Hezký den Kristýno,
určitě budeme nechávat další sérii vyrobit. Počítáme že cca do dvou
měsíců by mohla být opět k prodeji. Nejlepší bude když nám napíšete
mail, dáme si Vás stranou a budete mít poté možnost jako jedna z prvních
si peneženku objednat. Díky moc.
Dobrý den, chtěla bych se jen zeptat ohledne barvy. Tady na slevomatu je napsáno, že tyrkysová je vyprodána je to tak? A nebo až u vás v obchodě se vybíra barva? Diky za odpověď.
Hezký den Lucie,
platí informace zde. Na webu to zatím jde objednat, aby si lidi co si koupili
jako jedni z prvních variantu zde mohli voucher uplatnit. Nicméně už jsme
zadali do výroby novou sérii, tak stačí když nám napíšete mail a my se
Vám následně ihned ozvem až bude k dispozici.
Díky moc za dotaz.
Dobrý den, chtěla bych peněženku krémovou a hnědou, ale již jsou vyprodány. Je to definitivní nebo je způsob, jak tyto dvě barvy získat? Děkuji.
Hezký den,
varianty jsou bohužel již vyprodané, nicméně necháváme vyrábět další
sérii, napiště nám prosím na mail a my Vám dáme ihned vědět jakmile
budou k dispozici.
Díky moc
Dobrý den, též bych měla zájem o jakoukoliv s puntíky, je možné si je ještě objednat? Děkuji
Hezký den,
bohužel všechny peněženky s puntíky jsou vyprodané. Nicméně už
necháváme vyrábět další sérii, napiště nám prosím mail a jamile budou
varianty opět k dispozici dáme Vám vědět.
Díky moc.
Dobrý den,
měla bych zájem o tyrkysovou nebo růžovou variantu peněženky, ale již se
nenabízí ke koupi. Je možné si tyto varianty ještě objednat?
Děkuji, Radka
Hezký den Radko,
nyní jsou varianty vyprodány. Budeme rádi když nám napíšete mail a
jakmile naskladníme další kusy tak Vám dáme ihned vědět.
Díky moc.
Do peněženky se cvočkem se vleze vic vizitek, než do té na zip? Děkuji
Hezký den Martino,
záleží samozřejmě jak si to v penežence uspořádáte, ale obě
peneženky mají dostatek přihrádek a různých záložek.
Díky moc.
Dobrý den,
voucher ze slevomatu přijde až se připíše platba na účet?
Děkuji
Hezký den,
ano přesně jak píšete.
Díky moc.
Dobrý den,
takže zaplatím 249,– na účet, přijde mi tedy voucher, a pak na
stránkách vuch.cz objednám peněženku, zadám číslo voucheru, a jak to
bude s platbou za poštovné? :) Děkuji moc
Hezký den Katko,
přesně jak píšete, na webu VUCH si pak vyberete jestli chcete poštovné
platit převodem nebo dobírkou. Pokyny Vám následně příjdou mailem.
Kdyby jste si nebyla s něčím jistá, tak mi klidně napiště na mail, ráda
pomohu.
Díky moc za dotaz.
Dobrý den, uskutečnila jsem objednávku a do poznámek napsala číslo voucheru. Pak už mi ale žádný potvrzovací email nepřišel. Jaký VS mám tedy napsat do platby poštovného (zvolila jsem zásilkovnu)? Děkuji za odpověď.
Hezký den Iveto,
hned zítra se podívám na Vaší objednávku a dám Vám vědět.
Díky moc.
Dobrý den,
vůbec nevím jak mám uskutečnit nakup :-( na slevomatu jsem si koupila
voucher na email mi přišli platební údaje na částku 249Kč tu mám
zaplatit bankovním převodem ano? a jak mám pokračovat dál? Děkuji za
odpověd
Hezký den,
ano zaplatíte zde 249 Kč. Následně Vám příjde voucher který pak u nás
na webu www.vuch.cz při objednávce vložíte
do poznámky a zvolíte si jaké chcete poštovné. Kdyby jste si nebyla jistá,
klidně nám do mailu pošlete telefonní číslo a my Vám cinknem a se vším
poradíme.
Díky moc.
Dobrý den.
Objednala a zaplatila jsem peněženku předem platební kartou a zvolila
doručení na jednu z poboček zásilkovny. Do poznámky jsem to uvedla, ale
nezadala jsem číslo voucheru :-( , omlouvám se. Napsala jsem jim mail a
číslo v něm uvedla. Myslíte, že to tak stačí? Nebo mám zadat novou
objednávku? Děkuji za zodpovězení dotazu.
Hezký den,
mailem nám to stačí a do objednávky si voucher připíšeme. Kdyby byla
nějaká nejasnost tak by jsme Vám určitě v pondělí zavolali. Díky moc za
objednávku.
dobrý den, omylem jsem zaplatila celou částku (708 Kč i s poštovným) vrátí se mi platba za tu peněženku?
dobrý den,
ihned jak peníze přijdou k nám na účet,přepošlu Vám částku za
peněženku,jen nezapomeňte zaplatit vocher na slevomat,což už jistě
máte.
Děkuji a přeji krásný víkend, Martina
Dobrý den,
mám voucher, učinila jsem objednávku u vás přes eshop a doplatila přes
intern.bank 49Kč – zásilkovna. Kdy mohu očekávat doručení
peněženky?
Díky Lucie :)
dobrý den,
ihned jak nám dorazí částka za poštovné,odesílám vaši objednávku a
tím pádem druhý prac.den ji máte na odběrovém místě.
Děkuji a přeji hezký den, Martina
Dobrý den,
poslala jsem objednávku včera a nepřišel mi žádny potvrzovací mail.
Děkuji,
MB
dobrý den,
až se nám připíše částka za poštovné,přijde Vám potvrzovací mail a
peněženku vám odesílám,pokud jste zvolila doručení čp a
dobírkou,posílám peněženku dnes.
Přeji hezký den, Martina
Dobrý večer, pokud jsem již voucher uplatnila a objednávku odeslala, tak teď ještě musím na Váš účet u Fio banky odeslat 49 Kč (pokud jsem si vybrala zásilkovnu)? Děkuji za odpověď, Votavová
dobrý den,
ano,ted jen pošlete 49 kč na náš účet a ihned po připsání částky
posílám peněženku.
Přeji krásný den, Martina
Dobry den,
jake rozmery ma penezenka? Nikde to nemohu dohledat.
Diky
dobrý den,
20 cm,11cm,2,5 cm.
Děkuji za dotaz a přeji hezký den, Martina
Omlouvam se, myslela jsem, ze je penezenka s puntiky na vnejsi strane 😀. Dekuji Iva
Hezký den,
vůbec nic se neděje. Doufáme, že i tak se Vám penženky líbí.
Mějte hezký víkend.
Dobry den, rada bych zakoupila penezenku s puntiky. Neni to mozne?? Dekuji Iva
Hezký den,
určitě je to možné stačí si zde vybrat jednu z prvních třech variant /
krémová, tyrkysová, hnědá / . Ty jsou s puntíky.
Díky moc za Váš dotaz.
Dobrý večer,
Chápu správně, že nejdřív si tady zaplatím jakýsi voucher na
peněženku, poté ji na jejich stránkách objednám. Oni už po mně platbu
nebudou chtít? Nevyznám se v tom :-)
Děkuji za odpověď
Hezký večer,
ano zde si koupíte voucher, který následně uplatníte u nás na webu.
Voucher napište do poznámky a my Vám poté cenu ve faktuře upravíme a
odklikneme, že je zaplacená. Nám už doplatíte pouze 59 Kč za poštovné /
jedno poštovné můžete použít na kolik chcete voucherů / . Instrukce
k platbě příjdou emailem po objednávce. A nebo si můžete zvolit Česká
pošta dobírka a poštovné doplatíte při převzetí / 89 Kč / . Klidně mi
zítra cinkněte kdyby jste si nebyla s něčím jistá.
Díky moc.
Dobrý den, koupil jsem voucher, objednal na stránkách peněženku, dle instrukcí jsem do poznámky uvedl kód voucheru, ale do e-mailu mi přišlo potvrzení objednávky s požadavkem na platbu plné ceny. Proč nedošlo ke zohlednění voucheru? Děkuji za vysvětlení.
Hezký den,
jedná se pouze o automatický email. Slevu uplatníme dodatečně ručně /
budete ji mít ve výsledné faktuře /. Určitě už peněženku neplaťte.
Pokud jste zvolil poštovné předem tak stačí jen ta částka za
poštovné.
Pokud by jste si s něčím nebyl jistý tak jsme Vám k dispozici na telefonu
či emailu.
Díky moc.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, když si objednám peněženku, zaplatím ji převodem, kdy a jak mi bude účtováno poštovné, děkuji!
Hezký den Báro,
poštovné Vám bude naúčtováno když budete uplatňovat voucher na našem
eshopu. Můžete si buď zvolit 59 Kč převodem či 89 Kč na dobírku.
Případně je ještě možnost za 49 Kč si nechat peneženku poslat do
některé z poboček Zásilkovny. Vše si vyberete v druhém kroku objednávky
na webu. Kdyby jste si s něčím nebyla jistá, klidně mi napište mail či
zavolejte od 7:00 do 15:00 a já Vám porádím.
Díky moc
Dobrý den, ráda bych se zeptala zda se mi do peněženky Vuch se cvokem vejde původní typ občanského průkazu. Ještě nemám nový typ ve velikosti např. platební karty či řidičského průkazu. Děkuji
Hezký den Moniko,
ano peněženka je dost velká a stará občanka se do ní určtě vejde.
Díky za Váš dotaz.
Dobry den, pisete, ze se da zbozi zaslat postou na dobirku, postovne se tedy da uhradit na dobirku? Dale pisete, ze nikoliv. Dekuji
Hezký den,
ano dá se zaslat na dobírku. Stačí v eshopu zvolit doručení Česká
pošta – dobírka. Doplatek bude 89 Kč.
Děkujeme za upozornění popisek upravíme.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Dnes mi přišla na email faktura na 338 kč. Měla jsem ale za to že už se bude jen doplacet častka za poštovné 89 kč. Platila jsem už za voucher 249 kč. Děkuji
Ano, přesně tak,jen dobírka tedy 89 kč,ve vašem případě.Fa slouží jako doklad,nelekejte se.
Hezký den, Martina
Dobrý den Moniko,
nemusíte se bát, jak bylo uvedeno na voucheru" Cena bude snížena dodatečně."
Doplácet budete jenom poštovné.
Hezký den.