Pohodlné žabky v mnoha letních barvách
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
dnes jsme opět doplnili vyprodané velikosti žabek.
Jedná se o poslední doplnění, jelikož většina druhů již je zcela
vyprodána.
Takže využijte poslední možnosti naskladnění.
Dobrý den,
dnes jsme navýšili vyprodané velikosti.
Na vědomí všem,
z důvodu velkého zájmu o žabky budou vyprodané velikosti nejpozději do
2 dnů doplněny.
Kde a jak mam ziskat voucher?
Dobrý den,
trochu nerozumíme otázce,nicméně voucher si zakoupíte na slevomat.cz a
zboží si poté objednáte na eshopu www.moderni-boty.cz, kde do komentáře
(poznámky) ten kód voucheru napíšete.
rada bych se jeste zeptala…
objednala jsem si zabky ale omylem jsem se na strankach zaregistrovala.i tak
jsem do komentare vlozila cislou voucheru a objednala.ale cekaji na mou platbu
199kc.co delat kdyz uz jsem zabky platila 119kc pres slevomat ?
dekuji
Dobrý den,
že jste zaregistrovala vůbec nevadí.
Při dokončení objednávky jste zvolila „platba předem“, z toho důvodu
Vám přišel automatický email s bankovním převodem.
U vaší objednávky č.11396 je status „Připraveno k odeslání“ a jako
způsob dopravy jste si zvolila výdejní místo Plzeň, takže zboží Vám
bude odesláno na tuto pobočku.
Za zboží ani dopravu nic neplatíte.
Dobrý den, bohužel žádné nejsou ve vel. 42. Nebude nějaká akce na větší velikosti? Děkuji.
Dobrý den,
bohužel žabky nenabízíme ve velikosti 42, nicméně můžete vyzkoušet
velikost 41 a když Vám nebude sedět, tak ji můžete ZDARMA vrátit.
http://www.moderni-boty.cz/informace/1-vymena-vraceni-reklamace
Dobrý den, bohužel žádné nejsou ve vel. 42. Nebude nějaká akce na větší velikosti? Děkuji.
Dobrý den,
bohužel žabky nenabízíme ve velikosti 42, nicméně můžete vyzkoušet
velikost 41 a když Vám nebude sedět, tak ji můžete ZDARMA vrátit.
http://www.moderni-boty.cz/informace/1-vymena-vraceni-reklamace
take bych rada videla delku stelky
dekuji
Dobrý den,
velikostní tabulka již přidána.
Děkujeme za upozornění.
Dobrý den, nikde nevidím délku stélky u žabek. Prosím o doplnění.
Dobrý den,
velikostní tabulka již přidána.
Děkujeme za upozornění.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Rád by se zeptal na možnost dodání Zásilkovnou.Chtěj jsem si nechal poslat zboží do Ustí nad Orlicí , pobočka Zísilkovny tu je a je uvedena i na jejich www stránkách. Když jsem chtěl zadat při nákupu tuto pobočku tak jsem ji v seznamu nenašel. Proto jsem nákup prozatím přerušil.Proč když je tato pobočka uvedena na stránkách Zásilkovny.
Děkuji
Dobrý den,
náš systém je přímo napojený na modul, který importuje aktuální pobočky zasilkovny. Už jsme poslali dotaz na technické oddělení, kde nastal problém. Než se to vyřeší, bude stačit, když zadáte místo doručení do poznámky, kde napíšete i číslo voucheru a tam Vám to doručíme.
http://www.zasilkovna.cz/point/usti-nad-orlici