Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Špičkové fotoobrazy napnuté na neviditelném dřevěném rámu

Mapa
© OpenMapTiles  © Přispěvatelé OpenStreetMap

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Storno podmínky
Renata

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat do kdy tato akce je platná? Zda múžu zakoupit tuto akci a nechat si vyhotovit fotoplátno až v srpnu děkuji.

Monika Hájková

Dobrý den,
akce je platná do 21.6. a vouchery mají platnost do 31.7.

monika

Dobrý den,děkuji za odpověd,nechám si udělat oba v černobílé variantě a s tím ještě jednu prosbu, bude možné před realizací poslat náhled?

Monika Hájková

Dobrý den,
je možné na vaši žádost zaslat náhled těsně před tiskem.

David Š.

Dobrý den, v jakých formátech je možné zaslat fotografie? Lze TIFF? Jde mi hlavně o to, že to bude tisk 95×45 a chci zachovat co možná nejlepší kvalitu souboru. A druhý dotaz, je třeba před posláním převést barevný režim fotky z RGB do CMYK? Děkuji.

Monika Hájková

Dobrý den,
obojí je možné. Vlastně ideální varianta. JPG soubory převádíme do tiff, a barevný režim převádíme z rgb do cmyk.

monika

dobrý den,chtěla bych si nechat udělat dva fotoobrazy,mám dvě fotky odlišné v odstínu,tak jestli dokážete je odstínově sladit-jde o jednu černobílou a druhá sepie,tak je vyvážit.

Monika Hájková

Dobrý den,
fotografie vám odstínově sladíme do černobílé. Z černobílé fotografie sepiovou neuděláme.

Kateřina

Dají se koupit i obrazy na výšku?

Monika Hájková

Dobrý den,
záleží na Vás jakou zašlete fotografii. Pokud bude fotografie focená na výšku, výsledný obraz bude také na výšku.

Kateřina

Dobrý den,mám stejný dotaz jako Paní Katka.. chtěla jsem se zeptat, zda po zaslání fotky je možné mi potvrdit, že zahýbaný kousek nijak nenaruší snímek – nerada bych, aby to pak vypadalo špatně…Dále se chci zeptat jestli na jedno poštovné je možné zaslat více foto obrazů a jestli ano tak kolik maximálně?A jestli má fotoobraz ze zadu nějaký háček pak na uchycení na stěnu,děkuji za odpověd.

Monika Hájková

Dobrý den Kateřino,
ano, zašlete fotografii emailem na info@obchodkubasek.cz a my ji necháme posoudit grafikem. Na jedno poštovné zasíláme až 10ks fotoobrazů. Obraz nemá žádný háček na zavěšení, ale lze jej zavěsit za rám.

Katka

Děkuji, právě jsem Vám ji na email odeslala. Hned jak mi dáte vědět, že je to OK, vytvořím objednávku dvou snímků (posílám jeden, druhý je úplně v pohodě).

Katka

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda po zaslání fotky je možné mi potvrdit, že zahýbaný kousek nijak nenaruší snímek – nedokážu si to takto představit a nerada bych, aby to pak vypadalo špatně. Místo nahoře sice je, ale jistota je jistota. Doba dodání 10 dní tedy sedí? objednala bych dnes (11), k narozeninám 23.6. by se to tedy stihlo? Děkuji a obratem zakoupím a zašlu.

Monika Hájková

Dobrý den Katko,
zašlete nám fotografii na email info@obchodkubasek.cz, necháme ji posoudit grafikem a budeme Vás informovat.

Ondřej Šebek

Rozumím tomu dobře, že Slevomat smaže veškeré negativní recenze, které se zde objeví? Ty dvě včerejší jsou fuč. Prosím o odpověď.

Zdeněk Kubásek

Dobrý pane Šebku,

děkuji za Vaší reakci k naší akci. Rád bych vše uvedl na pravou míru. Předchozí dvě negativní reakce se netýkali této prodejní akce obchodkubasek.cz a z toho důvodu je portál SLEVOMAT odstranil.

Nezastírám, že jsme měli problémy s objednávkami před Vánocemi 2014, kdy jsme bohužel neodhadli zájem zákazníků o naše služby a byli jsme zahlceni objednávkami, které se nám dařilo jen velmi těžko vykrývat ve slibovaných termínech. Bohužel někteří naši pracovníci tento nápor nezvládli a neplnili své povinnosti a již u nás nepracují. Docházelo tak ke špatné komunikaci se zákazníky. Všem poškozeným zákazníkům jsem se osobně omluvil a domluvili jsme na vyřešení jejich situace a kompenzaci.
K dnešnímu dni však mohu napsat, že veškeré zakázky z tohoto období jsou vyřešeny. Pokud máte vy nebo někdo jiný konkrétní informaci o nedořešené zakázce, pošlete nám ji prosím na email info@obchodkubasek.cz, abychom ji mohli dořešit ke spokojenosti zákazníka (jistě navrhneme nějakou kompenzaci).

Věřím, že se mi podařilo osvětlit Váš dotaz a že pokud se pro nás rozhodnete budete spokojen nejen s výsledným obrazem, ale i s veškerými službami při vyřizování vaší zakázky.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru