Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, vcelku mě mrzí, že stálých zákazníků si moc nevážíte, přitom dáváte neustále opakující se akce na slevomat. Poté krabice doplňujete časopisy o bydlení co nemají s jídlem nic společného za cenu 60 Kč nebo potravinami, které mají platnost 1–3 měsíce, přitom v obchodě, když koupím džus nebo bramburky je platnost i půl roku. A co jsem odebírala boxy nikdy nepřesáhly hodnotu 330 Kč. Škoda, že se místo slevových akcí nesnažíte zlepšovat sortiment a dodávku boxů. Když jsem objednávala první box přes slevomat také čekala jsem prostě něco, kde si řeknu „super, to jsem ještě neměla“ bohužel časáky a opakující se značky mě zklamaly:(
Dobrý den Zuzano, nabídka na slevomatu je určena novým zákazníkům a slouží k seznámení s naší službou. Naší prioritou byla a zůstává snaha o pestrost ve složení boxů.
Dobrý den,ráda by jsem si objednala na 3 mesíce ale když propočtu tak 1 box vychází na 189kč,tak to není tak výhodný jako předplatné boxu na 1 měsíc za 149kč.
Dobrý den, Jitko,
předplatné na 3 měsíce je opravdu výhodnější, jelikož po uplynutí
časového limitu předplatného na 1 měsíc předplatné automaticky
pokračuje za cenu 222 Kč/měsíc. Pokud tedy preferujete rovnou min. 3 boxy,
určitě využijte druhou variantu.
Užijte si překvapení z boxu.
Adam
Dobrý den, ráda bych se zeptala jestli není možný jiný způsob platby aktivačního poplatku 1 Kč. Platební kartu nemám, nemohu tedy zaplatit převodem? Děkuji za odpověď
Dobrý den, děkujeme za dotaz, v rámci předplatného „nezávazně spolu“ (předmětem nabídky na slevomatu) lze aktivovat platbu pouze kartou. V nabídce na našem webu máme i jiné formy předplatného, které lze uhradit i bankovním převodem.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
už mi přišel květnový box a musím tedy říct, že jsem docela zklamaná. V boxu mě nic neohromilo, prakticky běžné věci a ještě z toho bylo strašně moc nepořádku – díky pilinám a hoblinkám proti obouchání. Navíc došel kečup, který měl úplně rozbité víčko, takže ani ty hoblinky nepomohly, lepší by byl papír nebo bublinky (nedá se používat – musí se přendat do jiné nádobky). V boxu bylo mnoho podobných věcí (marinády – stačila by 1–2, ale ne 6 – místo některých marinád mohl box obsahovat trochu rozmanitější věci. Byla jsem přesvědčená, že budu v předplatném pokračovat, ale po otevření boxu jsem jej zrušila.
Dobrý den Katko, děkujeme za zprávu, co k tomu říci. Parafrázujeme-li jeden známý citát, odpověděli bychom asi takto: život je jako krabička brandnooz, nikdy nevíš, co ochutnáš..Obsah krabičky je pro všechny stejný a tedy nemusí odpovídat vkusu a chutím každého. Co se týče poškozených produktů, reklamace vždy řešíme individuálně a zasíláme v dalších zásilkách. Jste-li vyloženě nespokojená, můžete zásilku i v zákonné lhůtě vrátit zpět, či obdržet zcela novou. Přejete-li si zásilku, jejíž obsah přesně odpovídat vašim představám, můžeme jen doporučit službu rohlik.cz