Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Pro připsání 200 Kč zašlete (po navázání svého bankovního účtu) voucher na info@valutomat.cz
- Podmínkou připsání 200 Kč je, aby uživatel navázal na peněženku Valutomatu svůj bankovní účet, který je vedený na stejné jméno, jaké uvedl v registračním formuláři při zakládání účtu.
- Není možné založit více účtů na stejnou osobu.
- Akce je určena jen pro nové uživatele, kteří ještě na Valutomatu nemají založený účet.
- V případě, že si založíte účet na Valutomatu a navážete svůj bankovní účet v Po-Čt později než v 16:00, bude vám 200 Kč připsáno na druhý den. V případě, že to bude v pátek později než v 16:00 nebo v So-Ne, bude částka připsaná v pondělí.
Valutomat si vyhrazuje právo neudělit částku 200 Kč, pokud existuje důvodné podezření na porušení podmínek, nebo snahu o nekalé jednání.
Zkoumal jsem principy Valutomatu a velmi mne zarazila neurcitost informaci o poplatcich. Ve VOP jsou Poplatky jen definovane, ale neni nikde popsano, za co a kolik se plati, ve FAQ je odstavec za co vsechno si provozovatel poplatky neuctuje, ale nikde neni cenik za co si provozovatel poplatky UCTUJE! Povazuji to za klamani uzivatelu. Ocekaval bych bud jasne napsano, ze zadne poplatky provozovatel neuctuje, nebo zverejneni ceniku vsech poplatku.
Dobrý den,
rozhodně není naší cestou informovat klienty pouze o tom, co si
neúčtujeme a zastírat informace o vlastních poplatcích. Situace je
taková, že zatím žádné poplatky nemáme, takže opravdu můžeme klienty
informovat jen o tom, za co neplatí. Užijte si tedy našich služeb bez
poplatků, jediné co v tuto chvíli platíte, jsou poplatky, které si
účtuje Vaše banka (za odeslané a přijaté transakce). Zde je nutné
rozlišovat, zda máte bankovní účet u námi preferovaných bank (https://valutomat.cz/banky-a-prevody-penez/),
u nichž jsou bankovní poplatky v řádu korun. Až se rozhodneme zavést
poplatky za poskytování služeb, budeme naše klienty řádně informovat.
Děkujeme za zájem o naše služby
Tým Valutomat
Dobrý den paní Kateřino,
platba Vám bude připsána nejpozději dnes v odpoledních hodinách.
V případě dalších dotazů či doporučení neváhejte kontaktovat naší
podporu.
+420 910 054 054
podpora@valutomat.cz
Dobrý den,
včera jsem odeslala email s voucherem a stále se mi 200 Kč nepřipsalo,
není nějaký problém? Děkuji.
Dobrý den paní Kateřino,
platba Vám bude připsána nejpozději dnes v odpoledních hodinách.
V případě dalších dotazů či doporučení neváhejte kontaktovat naší
podporu.
+420 910 054 054 podpora@valutomat.cz
Odpovědět
Dobry den,
je mozne tento voucher vyuzit aj ak uz ucet navazany mam a obdrzel som bonus
100 Kc?
Dobrý den,
mohl byste v této otázce, prosím kontaktovat podporu portálu Valutomat (https://valutomat.cz/kontakt/)?
Jistě naleznete společné řešení. Děkujeme za spolupráci.
Pro odeslání oněch 200,– na bankovní účet je nutné provést směnu prostředků? Nebo stačí si pouze založit účet a následně 200,– vyčerpat? O valutomatu uvažuji, aktuálně nemám potřebu peníze směňovat, ale byl by to příjemný bonus za dřívější registraci.
Dobý den, těch 200 Kč je určených k tomu abyste si směnu na Valutomatu vyzkoušeli.
Dobrý den,
když k vám pošlu peníze, zadám kurz, za který chci nakoupit/prodat a to
se nepodaří po nějakém časovém horizontu mohu si peníze zaslat zpět
z vašeho serveru bez poplatku? (krom tedy asi těch 200kč, to chápu)
Děkuji
Ano. Valutomat si neúčtuje žádné poplatky za nabíjení a vybíjení
peněženky. Peníze si můžete kdykoli zaslat zpět a v některých bankách
dokonce zdarma. Když už máte peníze v peněžence, je možná lepší
řešení vystavit si nový kurz za který by se mohla směna uskutečnit.
Zejména u devizových transakcí doporučujeme ověřit, jestli si Vaše banka
nestrhává poplatky. Nejlevnější poplatky za převody jsou mezi Valutomatem
a preferovanými bankami.
Vše důležité o poplatcích za převody se dozvíte zde https://valutomat.cz/banky-a-prevody-penez/
a zde https://valutomat.cz/napoveda/banky-a-prevody/#jak-provest-nejlevnejsi-valutovy-vklad-z-banky-ve-ktere-valutomat-nema-ucet
Zajímavý „Valutomat“ – směňovat valuty nelze, pouze devizové
prostředky? Nebo umožňujete skutečně i výměnu valut, tj. hotovosti
v cizí měně? Pokud ne, tak ten název tedy nedává moc smysl a moc důvěry
to nebudí.
Děkuji
Dobrý den, valuty zatím směňovat nelze, ale v budoucnu tímto směrem chceme jít, takže jistě uznáte, že by bylo nelogické v budoucnu společnost přejmenovávat. Dalším důvodem je, že jsme globální společnost a náš název se odvíjí od naší mateřské společnosti v Polsku.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Jeste dodatek k predchozimu dotazu – nasel jsem jeste zminku ‚V zaváděcím období neúčtujeme poplatky za směny.‘ Toto opet povazuji za neuplnou a nekorektni informaci. Chybi jak dlouho bude trvat zavadeci obdobi a jake poplatky za smeny jsou uctovany mimo toto obdobi.
Dobrý den, v tomto ohledu je nutné vzít v potaz, že jsme dynamicky se vyvíjející společnost, která si postupně definuje specifika českého trhu. Otázka o poplatcích je velice komplexní, musíme vzít v potaz konkurenci i potřeby klientů. Z legislativních důvodů jsme povinni poskytovat klientům přesné a úplné informace o našich službách, proto budeme komunikovat až finální verzi způsobu účtování si poplatků. Ještě jednou si dovolujeme zopakovat, že naši klienti budou o této změně řádně informování.
S pozdravem Tým Valutomat