Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

16 párů kotníčkových ponožek s bambusovým vláknem

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Storno podmínky
Viki

Dobrý den. Zajímalo by mě kolik procent bambusu ponožky obsahují? Bohužel nikde jsem tuto informaci nenašla. Děkuji za odpověď.

www.ujardy.cz

Dobrý den,
35% bambusové vlákno, 60% bavlna, 5% elastan.
Hezký den, www.ujardy.cz

Svetlanka

Dobrý večer, objednala sem panske ponožky a k tomu krem přes slevomat,ráda bych sy vyzvedla osobne na pobočce OC Harfa.Jak mam postupovat dál. Předem děkuji za odpověď.

www.ujardy.cz

Dobrý den,
ponožky lze poslat pouze poštou nebo PPL, dle ceníku na našem webu: www.ujardy.cz. Odběrným místem nedisponujeme.
Hezký prodloužený víkend přeje www.ujardy.cz

Hana Průšová

Dobrý den,
všimla jsem si, že kredity už pozbyly platnosti.

Slevomat.cz

Dobrý den Hano,

ano opravdu kredity propadly 30. 4. 2015 23:59 :-(

Příjemný zbytek dne.

Hana Průšová

Dobrý den,
ráda bych uplatnila slevu 50 kreditů, které mám na tento nákup, ale objednávku jsem již odeslala a nabídka, kde bych kredity mohla použít se nikde neukázala. Lze je nějak z nákupu odečíst? Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den Hano,

bohužel zpětně kredity z objednávky odečíst nelze :-(

Jana Zajícová

Dobrý den,

chtěla bych si objednat dámské ponožky pro vel. 42 a raději bych zvolila vel. 40–43. Ale toto je pánská velikost, tak mám dotaz, zda pánské ponožky jsou širší než ty dámské nebo zda je rozdíl opravdu jen v délce. Děkuji.

www.ujardy.cz

Dobrý den,
rozdíl je víceméně nepatrný jak do šířky tak do délky. Velikost 40–43 by Vám měla bez problémů sedět, zvlášť když máte hraniční velikost 42.
S pozdravem ujardy.cz

Miloš

Dobry den, nemůžu najít ponožky co si chci objednat, vidím pouze jednu položku a to dětské jinak nic.Mam už i kód voucheru, diky.

www.ujardy.cz

Dobrý den,
na voucheru pod fotografií máte odkaz www.ujardy.cz. Na ten klikněte, otevřou se Vám žádané ponožky a tam můžete uplatnit objednávku. Pokud byste si nebyl jistý, volejte na tel.č. 702099251. S poz­dravem www.ujardy.cz

Jindřich Vojč

Dobrý den, jak získám voucher? Ponožky objednám 10. 6. 2015, platbu převodem.
Děkuji Vojčová Miluše

www.ujardy.cz

Dobrý den,
nejsem si jistá, zda jsem pochopila Váš dotaz. Akce bude končit dříve než 10.6.2015. Za­volejte mi na tel. 702 099 250. Dom­luvíme se.
S pozdravem A. Oščátková, www.ujardy.cz

Veronika Vinická

Nemate prosím jen bílé ponožky?

www.ujardy.cz

Dobrý den,
volejte na tel. 702 099 259.
S pozdravem www.ujardy.cz

Martina

Dobrý den, stejný problém mám i já. Zakoupen voucher „mix barev“ po vybrání varianty,velikosti a zadání voucheru se objeví – „Nejdříve vyberte variantu“. Jak tedy voucher uplatnit?
děkuji za odpověď

www.ujardy.cz

Dobrý den,
někdy vznikne problém individuálně v PC nebo v prohlížeči. Pokud se Vám nedaří objednávku dokončit, vepište jí do e-mailu obchod@ujardy.cz.
Poté Vás budeme informovat. V případě nejasností volejte na číslo 702 099 259.
S pozdravem www.ujardy.cz

Jakub

Dobrý den, mám stejný problém jako paní Iveta a Lucie. Do košíku nejde vložit mix barev. Objednávkový formulář stále trvá na vybrání varianty, i když barvu a velikost vybranou mám.

www.ujardy.cz

Dobrý den,
někdy vznikne problém individuálně v PC nebo v prohlížeči. Pokud se Vám nedaří objednávku dokončit, vepište jí do e-mailu obchod@ujardy.cz.
Poté Vás budeme informovat. V případě nejasností volejte na číslo 702 099 259.
S pozdravem www.ujardy.cz

Lucie

Dobrý den,
mám stejný problém jako paní Iveta. Zakoupila jsem voucher na mix barev, ale zboží nejde vložit do košíku – píše mi to Nejdříve vyberte variantu. Tak jsem zkusila dát jen černé a to šlo. Zároveň mi to však oznámilo, že byl voucher uplatněn. Já chci však pro manžela mix barev. Co s tím? Půjde voucher uplatnit znovu?

www.ujardy.cz

Dobrý den,
někdy vznikne problém individuálně v PC nebo v prohlížeči. Pokud se Vám nedaří objednávku dokončit, vepište jí do e-mailu obchod@ujardy.cz.
Poté Vás budeme informovat. V případě nejasností volejte na číslo 702 099 259.
S pozdravem www.ujardy.cz

Martina M.

Dobrý den, jak to bude s poštovným v případě, že jsem si zakoupila voucher na košilku, voucher už jsem uplatnila, ale poštovné ještě nezaslala. Bude se mi moc zboží zaslat společně na jedno poštovné, nebo budu muset hradit poštovné dvakrát?

www.ujardy.cz

Dobrý den,
vouchery si uplatněte a zadejte do košíku. Pak odešlete z košíku hromadnou objednávku. Poštovné budete platit jen jedno. Kdyby vznikl problém nebo jste potřebovala pomoci, volejte na tel. 702 099 259.
S pozdravem www.ujardy.cz

Iveta

Dobrý den, mám 2 vouchery, jednu variantu ponožek už mám v košíku, ale u druhé mi to stále píše po kliknutí na „vložit do košíku“ – „Nejdříve vyberte variantu“ a přitom ji mám vybranou – správně – a správně vloženo druhé číslo voucheru. Přeci nebudu vybírat jinou variantu, když jsem na slevomatu zakoupila mix barev? Děkuji za radu.

www.ujardy.cz

Dobrý den,
někdy vznikne problém individuálně v PC nebo v prohlížeči. Pokud se Vám nedaří objednávku dokončit, vepište jí do e-mailu obchod@ujardy.cz.
Poté Vás budeme informovat. V případě nejasností volejte na číslo 702 099 259.
S pozdravem www.ujardy.cz

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru