Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak je to s poštovným zdarma… Platí včetně ceny bot 499 Kč nebo až od 500 Kč? A bere se cena před slevou nebo po? Děkuji za odpověď, ve městě bydliště vybrané boty nemají, tak musím volit doručení poštou.
Dobrý den, poštovné zdarma je od částky 499 Kč včetně. Cena je brána před slevou. Pěkný den.
Dobrý den,
škoda, že Baťa končí u velikosti 41.
Já, sestra, mamka, švagrová i dost kamarádek máme 42 ( a některá
i vĚTŠÍ ;-)
Dobrý den, Iveto, v nabídce máme i dámské vzory ve vel. 42, nejsou
však mezi nimi ty ze sekce „Jarní kozačky“.
Hezký den.
dobry den po zadání voucheru mi bylo napsáno ze není platný nechápu proč použit nebyl ,dekuji ze vysvětlení
Dobrý den Martine,
obraťte se, prosím, na emailovou adresu kontakt@bata.cz, prověříme
platnost voucheru.
Děkujeme a příjemný zbytek dne.
Dobry den, v pripade ze nesezenu boty v me velikosti ktere jsem si vybrala, co s vouchrem? Dekuji
Dobrý den, v případě, že Vámi požadovaný vzor nebude dostupný a jiný artikl z jarních kozaček si nevyberete, voucher propadá.
Dobrý den, může prosím někdo odpovědět? Měla jsem vyhlédnuté boty, ale bohužel něž mně přišel voucher není má velikost… Budete velikosti ještě nějak doplňovat?
Dobrý den,
velikosti se už doplňovat nebudou.
Dobrý den, také jsem si zakoupila vocher a právě uhradila a budu doufat, že se mně, mnou vyhlídnuté boty neprodají, protože již v tuto chvíli je prodáno přes 600 voucherů. To máte opravdu zakovou zásobu 30 druhů bot? Nebo jak by se potom postupovalo dál?
Dobrý den, Veroniko, pokud by bylo Vámi požadované zboží již vyprodáno a jiný artikl ze sekce „Jarní kozačky“ byste si nevybrala, voucher propadá.
Dobrý den, pokud bych si vybrala z jarní kolekce 2 boty, musím mít zakoupeny 2 kupóny nebo stačí jeden kupón a sleva se mi načte na oboje? Děkuji
Dobrý den,
do jedné objednávky stačí použít jeden voucher, sleva bude odečtena
z každého vzoru jarních kozaček.
Dobrý den, zakoupila jsem si slevu na jarní kozačky. Při objednávce mě to přesměrovalo na platební portál, ale platba se mi nedokončila pravděpodobně že došlo k výpadku internetu. Tak jsem chtěla objednávku zopakovat, ale již nejde sleva uplatnit. protože mi to hlasi že sleva už byla uplatněna. Mužete mi prosím poradit jak mám postupovat dále, abych si mohla boty objednat se slevou. Děkuji za odpověd
Dobrý den, Moniko, zašlete nám prosím na kontakt@bata.cz celý slevový
kód, necháme jej znovu zaktivovat. Jakmile bude opět platný, budeme Vás
informovat. Objednávku bude třeba poté zadat znovu.
Dobrý den,
můžete mi prosím poradit jak mám postupovat. Při objednávce se mi otevřel
platební portál, ale vypadla mi síť a tudíž jsem nedokončila platbu.
Když jsem chtěla objednat zboží znovu, tak již nemůžu uplatnit kod.
Uvadí se, že kod je již použit. děkuji za odpověď
Dobrý den, Moniko,
zašlete nám prosím na kontakt@bata.cz celý slevový
kód, necháme jej znovu zaktivovat. Jakmile bude opět platný, budeme Vás
informovat. Objednávku bude třeba poté zadat znovu.
Dobrý den,
chtěla jsem se prosím zeptat jestli mohu kupon uplatnit i na slovenském
webu, jednalo se mi o konkrétní model, který už v ČR není k dispozici
v požadované velikosti,
děkuji za info, s pozdravem, MČ
Dobrý den, Moniko, je nám líto, akce platí pouze při on-line nákupu
v České republice. Děkujeme za pochopení. Pěkný den.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda lze využít slevu i v případě, že boty nebudou sedět a budu je chtít na prodejně vyměnit za jiné? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Ivo, ano, při výměně zboží na prodejně je možné slevu využít opakovaně. Výměna je však možná pouze v případě, že měníte u stejného artiklu velikost za velikost, případně si vyberete jiný vzor ze stejné sekce – Jarní kozačky. Pěkný den.
Dobrý den,lze uplatnit slevu i na pánskou jarní kolekci? Děkuji
Dobrý den, Anno. Slevu lze uplatnit pouze na dámské jarní kozačky, jak je uvedeno v nadpise. Děkujeme za dotaz, věříme, že je z čeho vybírat :-) Hezký den.
Dobrý den,kde najdu kupón na uplatnění slevy jarních kozaček?
Dobrý den, Libuše. Kupon Vám dorazí do emailu a do uživatelského účtu, jakmile obdržíme platbu.
Dobrý den, v případě nějaké vady je možné botky reklamovat?
Dobrý den, ano, v případě výskytu vady je možné zboží samozřejmě reklamovat, a to na kterékoliv naší prodejně v ČR. Pěkný den.
Dobrý den, co pokud mi kozačky nebudou sedět? Dají se vyměnit za jinou obuv s doplatkem, nebo prostě vrátit?
Vážená paní Dano, nevyhovující nenošené zboží je možné do 30-ti dnů od převzetí vyměnit, případně vrátit na kterékoliv naší prodejně. Při vrácení zboží slevu nenahrazujeme. Pěkný den.
Mohu uplatnit tuto zde zakoupenou slevu i kupon za nasbírané body, který mám za členství v Baťa klubu? Nebo kupony nepůjdou sčítat? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, slevy nelze kombinovat. Děkujeme za pochopení. Pěkný den.
Krásný dobrý den, mohu se zeptat jak je to s případným vrácením? pokud by obuv neseděla?
Vážená paní Štičková, nevyhovující nenošené zboží je možné do 30-ti dnů od převzetí vyměnit, případně vrátit na kterékoliv naší prodejně. Při vrácení zboží se sleva nenahrazuje. Přejeme pěkný den.
Dobry den, mohu si v jedne objednavce objednat i vice paru ,mezi nimi i jedny nepatrici do kategorie v akci? a jak je to v pripade vraceni z duvodu ,ze by nesedly? dekuji
Ano, do objednávky je možné zadat jak zboží ze sekce „Jarní kozačky“, tak i jiný sortiment. Sleva bude odečtena pouze z jarních kozaček. V případě, že Vám zboží nebude z jakéhokoliv důvodu vyhovovat, je možné jej do 30-ti dnů od převzetí vrátit, případně vyměnit. Při vrácení zboží se sleva nenahrazuje.
Dobrý den,
mohu se zeptat zda se slevy sčítají? Např. když jsou kozačky na
stránkách zlevněné o 20%, přičte se mi ještě sleva 30%, tudíž by byly
boty o 50% levnější?
Děkuji za Vaši odpověď.
Tereza
Ano, Terezo. Platí i na zlevněnou obuv. Hezké nákupy.
Omlouvám se, již to vidím v podmínkách uplatnění, že platí i na zlevněnou obuv. Pěkný den.
Užijte si nákup, Ireno.
Dobrý den, sleva platí i na jarní kozačky, kde je již sleva? Děkuji.
Dobrý den, sleva platí na všechny vzory, které jsou v sekci Inspirace – Jarní kozačky.
Jakým jiným způsobem lze boty vybrat, když vám nefunguje web?
Dobrý den, Jano. Asi se jednalo o nějakou jednorázovou chybku, web jsme testovali a je plně funkční. Přejeme fajn nákupy.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den,můžu voucher uplatnit osobně u nás v prodejně??na webu velikost nemáte,ale v kamenném obchodě ano..mám boty i odzkoušené?? děkuji
Dobrý den, slevu je možné uplatnit pouze při zadávání objednávky on-line, při nákupu v kamnenné prodejně to možné není.
Pěkný den.