Rezervace: Termín ošetření si zamluvte výhradně na tel. 493 034 880 nebo 605 535 380.
Kontraindikace: Kardiostimulátor, v případě využití ultrazvuku, astma a dýchací problémy.
Omezení: Voucher uplatněte do 5. 6. 2015 – telefonicky nebo e‑mailem sdělte kód voucheru personálu kliniky. Následně se lze objednat i na pozdější termín. Objednací doba může být 1–2 měsíce, proto objednávky nenechávejte na poslední chvíli.
Po přečtení recenzí bych chtěla vědět, jak se má klient zachovat,
když bude nějaká závada na přístroji…a nebude 100% naplněna služba,
kterou voucher sliboval. Popřípadě i ta paní, která si zakoupila
i pískování, které ji paní doktorka nedoporučila.....tudíž ji ho ani
nedělali. Děkuji za odpověď
Alena Rážová
MUDr.Lucie Beránková
Dobrý den,
v případě poruchy přístroje by Vám měl být dán – měla byste
vyžadovat-nový termín na ošetření, tedy dokončení ošetření
přístrojem u kterého došlo k poruše. V případě kdy došlo
k nedoporučení pískování paní doktorkou, šlo o ochranu klientky před
možným a nežádoucím poškozením zubů . Neboť i vouchery na DH+Air flow
si kupují lidé trpící přehnanou péčí o svůj chrup. V tomto případě
by šlo o poškození zdraví pacienta.Trvala byste-li i v tomto případě
na ošetření, pak jen po Vašem písemném souhlasu s možným poškozením,
nežádoucími účinky.
S pozdravem
Petruna Vodičková
Delate i rovnatka?
Lucie Beránková
Dobrý den. Rovnátka neděláme, dentální hygienu u pacientů
s rovnátky ano.
Lucie
Dobrý den, zajímalo by mě, zda před budovou není problém
s parkováním. Děkuji za odpověď.
Lucie Beránková
Dobrý den. Parkování je stejné jako jinde v centru Hradce Králové.
Někdy je místo hned před vchodem, jindy je o kousek dále.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Po přečtení recenzí bych chtěla vědět, jak se má klient zachovat, když bude nějaká závada na přístroji…a nebude 100% naplněna služba, kterou voucher sliboval. Popřípadě i ta paní, která si zakoupila i pískování, které ji paní doktorka nedoporučila.....tudíž ji ho ani nedělali. Děkuji za odpověď
Alena Rážová
Dobrý den,
v případě poruchy přístroje by Vám měl být dán – měla byste vyžadovat-nový termín na ošetření, tedy dokončení ošetření přístrojem u kterého došlo k poruše. V případě kdy došlo k nedoporučení pískování paní doktorkou, šlo o ochranu klientky před možným a nežádoucím poškozením zubů . Neboť i vouchery na DH+Air flow si kupují lidé trpící přehnanou péčí o svůj chrup. V tomto případě by šlo o poškození zdraví pacienta.Trvala byste-li i v tomto případě na ošetření, pak jen po Vašem písemném souhlasu s možným poškozením, nežádoucími účinky.
S pozdravem