1. Klikněte u produktu na „Koupit“ a přejděte do košíku.
2. Zaregistrujte se a vyčkejte na potvrzení o registraci.
3. Ve třetím kroku košíku „Adresa“ dole vyplníte do rámečku „Pokud nám chcete nechat komentář“ kód vašeho voucheru.
4. Zvolíte osobní odběr nebo zaslání.
Sleva bude uplatněna při zpracování objednávky – přijde vám potvrzující email.
Doprava:
Osobní odběr zdarma v prodejně Sabores v Praze 6.
Zaslání službou General Parcel je v ceně variant s dopravou.
Na 1 dopravné lze zaslat 1 balení šunky.
V případě zasílání je doba dodání do 5 pracovních dní od potvrzení objednávky, v případě osobního odběru je jamon k vyzvednutí druhý pracovní den od potvrzení objednávky.
Voucher není vyměnitelný za peníze a lze ho použít pouze jednou.
Tomáš Kuča
Dobrý den,
prodávajícího nedoporučuji. Volal jsem do obchodu s dotazem, zda mi
doručí zboží do pátku (volal jsem ve středu) a paní mi řekla, že
doručí, ale akce již skončila. Na dotaz, zda to můžu koupit mimo akci mi
řekla, že je to možné, ale musím to objednat do 30 min, což jsem učinil.
Poštovné mi bylo naúčtováno o 120,–Kč vyšší než bylo v akci.
Večer jsem se koukal opět na slevomat a zjistil jsem, že akce pokračuje dál
a zaplatil jsem tak zbytečně o 120,–Kč více než jsem musel. Paní mě
ještě nařkla, že neumím číst, že tam mají jinou cenu a že řeším
pouze 20,–Kč. Když jsem je upozornil na to, že to tak není a rozdíl je
opravdu 120,–Kč, tak už nereagovali. Následně jsem zaslal druhý email a
na ten už taky nereagovali. Dejte si proto POZOR a neobjednávejte z tohoto
obchodu – VELMI NESERIÓZNÍ JEDNÁNÍ. Nechtěli vrátit 120,–Kč,
i když neplatili žádnou provizi a ještě mě natáhli na poštovném. Takto
se byznys ve vysoce konkurenčním prostředí nedělá. Chtěl jsem si zakoupit
2. kus šunky, ale v žádném případě, raději si koupím vysočinu!!!
Slevomat.cz
Dobrý den, Tomáši. To nás opravdu velmi mrzí. Určitě budeme sledovat
i další hodnocení zákazníků , ohodnoťte tedy i svůj nákup. Věříme,
že se jednalo o jednorázový komunikační šum. V uživatelském účtu
Vás čeká překvapení, věříme, že si učiníte něčím radost. Děkujeme
za pochopení a věříme, že šunka je výborná a vynahradí Vám potíže
z nákupu.
Slevomat.cz
Aha, tak vidíme, že na email, který jste zadal nenakupujete. Můžeme Vás
poprosit o email? Děkujeme.
Petra Valešová
Dobrý den, potřebovala bych šunku až na 26. 6. 2015, bylo by i tak
možno voucher zakoupit a uplatit po skončení platnosti voucheru? Šunka by
byla dárek na svatbu… Nebo když bych si ji vyzvedla 12. 6. vydržela by
v chladu až do 26. 6. ? Děkuji :)
Mojelahudky.cz
Dobrý den, ano, voucher můžete zakoupit nyní a udělat objednávku přes
náš eshop mojelahudky.cz. do poznámky uveďte číslo voucheru a datum, kdy
máme šunku odeslat nebo si chcete vyzvednout.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
prodávajícího nedoporučuji. Volal jsem do obchodu s dotazem, zda mi doručí zboží do pátku (volal jsem ve středu) a paní mi řekla, že doručí, ale akce již skončila. Na dotaz, zda to můžu koupit mimo akci mi řekla, že je to možné, ale musím to objednat do 30 min, což jsem učinil. Poštovné mi bylo naúčtováno o 120,–Kč vyšší než bylo v akci. Večer jsem se koukal opět na slevomat a zjistil jsem, že akce pokračuje dál a zaplatil jsem tak zbytečně o 120,–Kč více než jsem musel. Paní mě ještě nařkla, že neumím číst, že tam mají jinou cenu a že řeším pouze 20,–Kč. Když jsem je upozornil na to, že to tak není a rozdíl je opravdu 120,–Kč, tak už nereagovali. Následně jsem zaslal druhý email a na ten už taky nereagovali. Dejte si proto POZOR a neobjednávejte z tohoto obchodu – VELMI NESERIÓZNÍ JEDNÁNÍ. Nechtěli vrátit 120,–Kč, i když neplatili žádnou provizi a ještě mě natáhli na poštovném. Takto se byznys ve vysoce konkurenčním prostředí nedělá. Chtěl jsem si zakoupit 2. kus šunky, ale v žádném případě, raději si koupím vysočinu!!!
Dobrý den, Tomáši. To nás opravdu velmi mrzí. Určitě budeme sledovat i další hodnocení zákazníků , ohodnoťte tedy i svůj nákup. Věříme, že se jednalo o jednorázový komunikační šum. V uživatelském účtu Vás čeká překvapení, věříme, že si učiníte něčím radost. Děkujeme za pochopení a věříme, že šunka je výborná a vynahradí Vám potíže z nákupu.
Aha, tak vidíme, že na email, který jste zadal nenakupujete. Můžeme Vás poprosit o email? Děkujeme.