Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
zakoupila jsem jantarové, ale na belinda.cz objednat již nejdou jelikož jsou
vyprodané…
Dobry den,
zbozi jsme jiz naskladnili, zkuste objednat odpoledne cca kolem 16,00 hod.,
zbozi by jiz melo byt dostupne v pozadovane barve.
Dekuji Vam.
Dobrý den, mám stejný dotaz jako Markéta…objednala jsem 4 páry, ale vouchry mi to neuznává…díky, doufám, že mi spěšně odpovíte, Markéta čeká na odpověď již 8 dnů---:-(
Dobry den,
zaslete nam Vase tel c. na email adresu bohdana.konvicna@bellinda.com,
spojime se s Vami.
Dekuji.
Dobrý večer,pokud chci zadat více voucherů, oddělují čárkou,ale píše mi to, že voucher neexistuje?! Prosím o radu… Děkuji.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, omylem jsem objednala a zaplatila voucher na černé, ale chtěla jsem jantarové. Co s tím mohu udělat, černé vůbec nenosím. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Dano. Peníze jsme Vám vrátili a objednávku stornovali. Vytvořte si prosím novou, s barvou dle Vašich představ. Děkujeme.
Informace „Osobní odběr Praha nebo doručení za 55,– Kč“ jasně evokuje dojem, že buď si osobně ZDARMA odeberu zboží na dané adrese (zde v OC Budějovická), nebo si vyberu uloženku a zaplatím 55,– Kč. Tak, jak jste odpověděli paní Martině, nevím, jaká chybička se vloudila a co je opraveno… Tak je ten odběr zdarma nebo ne?! S díky L.
Dobrý den, mám takový zvláštní dotaz :) Potřebovala bych vědět,
jestli se ponožky neshrnují dolů ke kotníkům??
Moc děkuji a budu moc ráda, když mi tento speciální dotaz
zodpovíte :)
Dobrý den, proč je u nabídky uvedeno doprava zdarma, když tomu tak není?
Dobrý den,
děkujeme za upozornění, chybička se vloudila …
Již je opraveno.
Hezký den!
To asi nebudou „silikonové“ ponožky, že? :-)
Silonkové :-) ale silikonové by mohly být taky zajímavé :-)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, na základě voucheru jsem si tento týden objednala ponožky na www.bellinda.cz, voucher jsem řádně zaplatila, zadala jsem kód voucheru a dnes mi přišel e-mail, že si mám balíček vyzvednout v zásilkovně a že jsi mám připravit hotovost 464 Kč!!!! V internetovém obchodě vůbec neuplatnili můj zaplacený voucher na objednávku. Jak mám teď postupovat? Děkuji vám za odpověď.
Dobrý den, při vytvoření objednávky zřejmě nebylo kliknuto po zadání čísla voucheru na tlačítko „použít“, proto se k nám exportovala špatná částka. Na faktuře je to opraveno, ale do systému zásilkovny se také exportovala špatná částka. Nyní je vše opraveno, na odběrném místě budou požadovat 65,– Kč. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace. Bellinda ČR