Uruguayské steaky s přílohami, láhev vína a tatarák pro dva
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobry den,
Lze si v rámci balicku zmenit cervene vino za bílé? Cervene vino
nepijeme.
Dekuji
Dobrý den, v restauraci řekněte při objednávce obsluze, a můžete si
červené víno vyměnit za láhev bílého italského Chardonnay DOC.
Hezký večer a těšíme se na vaši návštěvu .
pani Kenaz: jsem Platinum zakaznikem na Slevomatu uz hodne dlouho a naopak, nikdy jsem vouchery netiskl a uz vubec ne, kdyz to neni v podminkach napsano. Nezijem sto let za opicema. Zijeme v digitalni dobe kdy se vsechno resi pres mobil a pocitac… Nicmene me tisk nevadi, klidne vytisknu kdyz je to vyzadovano v podminkach. Vadi mi pristup tamniho personalu, a proc bylo receno v predchozim prispevku.
Milane tak to je sila, s ti jsem se jeste nesetkala a nikdy mikde nebyl problem ukazat kod v mobilu. Uvazovala jsem o veceri u nich ale nyni opravdu ne, bojim se ze by to nedopadlo… na vic nemam tiskarnu a nekde litat kvuli tomu fakt nehodlam zas takova pecka cena to neni abych se pro jednu veceri nekde po a litala kvuli tiskarne.
Dobrý den, Emi. I nás to mrzí, ale chybovat je lidské i když je to velmi nepříjemné a restaurace celou záležitost vysvětlila, věříme, že Vy si tedy zážitek užijete.
Reakce na prispevek pana Milana: Jsem dlouhodoba zakaznice Slevomatu a vytisteny voucher chteji naprosto vsude, jinak vam sluzbu neposkytnou.Maji to vsak i napsane v popisu uplatneni voucheru, takze pokud jste zde novackem, chapu vase rozhorceni a chyba je na strane toho, kdo slevu zadaval😉
Dobrý den, děkuji Vám, že chápete toto nepříjemné nedorozumění. Důvod jsem se snažil vysvětlit v odpovědi o několik řádků výše, i když samozřejmě chápu nespokojenost pana Milana…
Včera jsme uplatnili voucher, jídlo nebylo špatné ale hodně mě
naštvala jedna věc.
Přišli jsme do restaurace s kódem voucheru jen v mobilu. Pánové za barem
mi trvdili, že musím mít voucher vytištěný a že je to v podmínkách na
stránkách Slevomatu, což vůbec není pravda! Tak mě poslali ven, že si to
mám vytisknout někde v hotelu naproti (bylo 9 večer!). V hotelu by mi
vytiskli, kdybych jim to poslal na email, tak jsem to tak udělal, ale čekal
jsem v hotelu půl hodiny (mezitím na mě čekala přítelkyně
v restauraci!), ale emaily jim v hotelu bohužel nechodily. Tak jsem se
vrátil zpět do restaurace s holýma rukama a snažil jsem jim vysvětlit, že
v podmínkách není nutnost vytištěný. Pánové za barem se mnou stále
hádali, že musím prostě to mít vytištěný a basta. Tak jsem jim řekl,
ať se kouknou na stránky, že to tam opravdu není. Tak se koukli a kroutili
hlavou. Samozřejmě tam nic v podmínkách není a věděli, že mám pravdu,
jenže pánové nedokázali prostě uznat svou chybu. Nakonec jsem měl napsat
na papír kód voucheru, a že to zkusí, jestli to půjde.
Co mě ale nejvíc zarazilo, že jsem se nikdy nedočkal omluvy, za to, že jsem
měl pravdu a že jsem musel pozdě večer běhat po hotelech a shánět
tiskárnu, a že přítelkyně na mě musela čekat hodinu sama v restauraci!!
A co bylo nejhorší, že jsme měli výročí, a měli jsme z této
zkušenosti zkažený celý večer! Takže za mě velké NE, nedoporučuji
chodit do restaurace s personálem s tak velkým egem, co nedokáží přiznat
chybu a omluvit se.
Dobrý den, moc mi mrzí že jsme Vám pokazili večer. Tato nabídka na Slevomatu je naše opravdu první, kde není v podmínkách napsáno,že je nutné přinést vytištěný voucher sebou do restaurace… Obsluha si toho nevšimla, ale přesto bych se Vám chtěl omluvit za způsobené komplikace a za neadekvátní přístup personálu.
Dobrý den, je možné změnit předkrm, pokud nebudeme chtít tatarský biftek? Děkuji
Dobrý den, jednotlivé chody v menu bohužel nelze měnit.
Hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Chci se zeptat, zda je možné víno vyměnit za pivo, pokud ho máte v nabídce?
Děkuji předem za odpověď
Dobrý den, víno je součástí menu a vyměnit za jiný nápoj nejde. Ale samozřejmě můžete si vzít zavřenou láhev sebou domů a v restauraci si objednat jakýkoliv jiný nápoj.