Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Uruguayské steaky s přílohami, láhev vína a tatarák pro dva

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Benefity
Michal Franc

Dobrý den,
Chci se zeptat, zda je možné víno vyměnit za pivo, pokud ho máte v nabídce?
Děkuji předem za odpověď

Belle Epoque

Dobrý den, víno je součástí menu a vyměnit za jiný nápoj nejde. Ale samozřejmě můžete si vzít zavřenou láhev sebou domů a v restauraci si objednat jakýkoliv jiný nápoj.

andrea

Dobry den,
Lze si v rámci balicku zmenit cervene vino za bílé? Cervene vino nepijeme.
 Dekuji

Belle Epoque

Dobrý den, v restauraci řekněte při objednávce obsluze, a můžete si červené víno vyměnit za láhev bílého italského Chardonnay DOC.
Hezký večer a těšíme se na vaši návštěvu .

Milan

pani Kenaz: jsem Platinum zakaznikem na Slevomatu uz hodne dlouho a naopak, nikdy jsem vouchery netiskl a uz vubec ne, kdyz to neni v podminkach napsano. Nezijem sto let za opicema. Zijeme v digitalni dobe kdy se vsechno resi pres mobil a pocitac… Nicmene me tisk nevadi, klidne vytisknu kdyz je to vyzadovano v podminkach. Vadi mi pristup tamniho personalu, a proc bylo receno v predchozim prispevku.

emi

Milane tak to je sila, s ti jsem se jeste nesetkala a nikdy mikde nebyl problem ukazat kod v mobilu. Uvazovala jsem o veceri u nich ale nyni opravdu ne, bojim se ze by to nedopadlo… na vic nemam tiskarnu a nekde litat kvuli tomu fakt nehodlam zas takova pecka cena to neni abych se pro jednu veceri nekde po a litala kvuli tiskarne.

Slevomat.cz

Dobrý den, Emi. I nás to mrzí, ale chybovat je lidské i když je to velmi nepříjemné a restaurace celou záležitost vysvětlila, věříme, že Vy si tedy zážitek užijete.

Kenaz

Reakce na prispevek pana Milana: Jsem dlouhodoba zakaznice Slevomatu a vytisteny voucher chteji naprosto vsude, jinak vam sluzbu neposkytnou.Maji to vsak i napsane v popisu uplatneni voucheru, takze pokud jste zde novackem, chapu vase rozhorceni a chyba je na strane toho, kdo slevu zadaval😉

Belle Epoque

Dobrý den, děkuji Vám, že chápete toto nepříjemné nedorozumění. Důvod jsem se snažil vysvětlit v odpovědi o několik řádků výše, i když samozřejmě chápu nespokojenost pana Milana…

Milan

Včera jsme uplatnili voucher, jídlo nebylo špatné ale hodně mě naštvala jedna věc.

Přišli jsme do restaurace s kódem voucheru jen v mobilu. Pánové za barem mi trvdili, že musím mít voucher vytištěný a že je to v podmínkách na stránkách Slevomatu, což vůbec není pravda! Tak mě poslali ven, že si to mám vytisknout někde v hotelu naproti (bylo 9 večer!). V hotelu by mi vytiskli, kdybych jim to poslal na email, tak jsem to tak udělal, ale čekal jsem v hotelu půl hodiny (mezitím na mě čekala přítelkyně v restauraci!), ale emaily jim v hotelu bohužel nechodily. Tak jsem se vrátil zpět do restaurace s holýma rukama a snažil jsem jim vysvětlit, že v podmínkách není nutnost vytištěný. Pánové za barem se mnou stále hádali, že musím prostě to mít vytištěný a basta. Tak jsem jim řekl, ať se kouknou na stránky, že to tam opravdu není. Tak se koukli a kroutili hlavou. Samozřejmě tam nic v podmínkách není a věděli, že mám pravdu, jenže pánové nedokázali prostě uznat svou chybu. Nakonec jsem měl napsat na papír kód voucheru, a že to zkusí, jestli to půjde.

Co mě ale nejvíc zarazilo, že jsem se nikdy nedočkal omluvy, za to, že jsem měl pravdu a že jsem musel pozdě večer běhat po hotelech a shánět tiskárnu, a že přítelkyně na mě musela čekat hodinu sama v restauraci!! A co bylo nejhorší, že jsme měli výročí, a měli jsme z této zkušenosti zkažený celý večer! Takže za mě velké NE, nedoporučuji chodit do restaurace s personálem s tak velkým egem, co nedokáží přiznat chybu a omluvit se.

Belle Epoque

Dobrý den, moc mi mrzí že jsme Vám pokazili večer. Tato nabídka na Slevomatu je naše opravdu první, kde není v podmínkách napsáno,že je nutné přinést vytištěný voucher sebou do restaurace… Obsluha si toho nevšimla, ale přesto bych se Vám chtěl omluvit za způsobené komplikace a za neadekvátní přístup personálu.

Jakub Kalina

Dobrý den, je možné změnit předkrm, pokud nebudeme chtít tatarský biftek? Děkuji

Belle Epoque

Dobrý den, jednotlivé chody v menu bohužel nelze měnit.
Hezký den

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru