Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Spodní prádlo a další zboží za 1300 Kč v e‑shopu Beate Uhse
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Objednávky na beate-uhse.cz
- 1. Přihlaste se do svého zákaznického účtu (v případě, že jste nový zákazník u Beate Uhse, se nejprve zaregistrujte a následně přihlaste).
- 2. Vybírejte z celého sortimentu a zboží vložte do košíku.
- 3. V dolní části nákupního košíku, v sekci „Máte akční kód, slevu nebo poukázku na nákup“ klikněte na „+“. Zobrazí se vám pole pro zadání kódu voucheru. Kód vložíte a potvrdíte kliknutím na „Vložit akční kód“. Po úspěšném vložení kódu se sleva zobrazí a zaúčtuje přímo v nákupním košíku.
- 4. Na následující stránce zkontrolujte adresu a zvolte způsob platby (platba za poštovné a balné + částku přesahující hodnotu voucheru) „Na dobírku“.
- 5. Potvrďte obchodní podmínky a odešlete objednávku.
- Důležité:
- Voucher nelze uplatnit na poštovné. Cena dopravy činí 125 Kč.
- Po odeslání již nelze objednávku v eshopu měnit (nelze přidat nebo ubrat zboží, vložit slevový kód nebo objednávku stornovat). Objednávku odešlete pouze v případě, kdy s objednávkou a koncovou cenou bezvýhradně souhlasíte.
- V případě, že po zadání kódu voucheru objednávku nedokončíte, bude kód z bezpečnostních důvodů na několik dní zablokován. Poté bude voucher znovu aktivní a můžete jej využít.
- Voucher lze použít pouze na 1 objednávku a 1 doručovací adresu (na jedné poštovní adrese může voucher uplatnit pouze jedna osoba).
- Vztahuje se na aktuální ceny v den objednání.
- Nelze kombinovat s dalšími slevami / slevovými kupóny.
- Zboží vám bude dodáno do 14 pracovních dní od objednání.
- Do 14 dní máte právo na vrácení zboží. Protože zboží platíte kuponem Beate Uhse, v případě vrácení zboží Vám bude jako vrácená hodnota vygenerován kupon na nový nákup na e‑shopu Beate Uhse.
- Nabídka platí pouze pro osoby starší 18 let.
- Doprava:
- Osobní odběr není možný.
- Dodání službou Česká pošta činí 125 Kč na dobírku.
- Na jedno poštovné lze objednat libovolný počet kusů.
- Doba dodání do 14 pracovních dní od objednání.
- Adresa pro vrácení zboží: Beate Uhse, P. O. BOX 350, 779 00 Olomouc 9. Zboží zašlete zpět jako obyčejnou zásilku (nikoliv na dobírku).
Vážený zákazníci,
niektorí z vás nám hlásili problém s uplatňovaním vouchera cez
prehliadač Chrome. Odporúčame preto všetkým zákazníkom, aby ste
objednávky s voucherom radšej zadávali cez klasický Internet Explorer.
Dobrý den,
zakoupil jsem si voucher asi před měsícem,objednal zboží,které
v pořádku dorazilo.
Kdy si budu moci koupit další voucher?
Děkuji.
Dobrý deň Mirek,
ďakujeme za správu. Sme radi, že tovar a akcia splnili Vaše očakávania.
V každej akcii je možné zakúpiť jeden voucher. V prípade, že by sa
akcia opakovala (vouchery by mali iný koniec platnosti), možete si v novej
akcii voucher zakúpiť opatovne. Prajeme príjemný vikend.
Dobrý den, svůj balíček mám již doma a jsem maximálně spokojená! Skvělá akce, Petra
Dobrý den Petro,
moc děkujeme za zpětnou vazbu a jsme rádi, že jste spokojená :-)
Přejeme hezký víkend!
A proc me nekdo neposle vyjadreni jestli to je zruseny nebo ne jak mam dlouho cekat??
Dobrý deň,
v systéme vidíme, že email bol odpovedaný včera. Veríme, že odpoveď
bola doručená. Balík sa žiaľ nepodarilo dohľadať. Mometnálne je na ceste
do Olomouca.
Dokaze to nekdo zrusit nebo me tam vlozte slevu z teho kuponu a ja to vemu to zbozi jinak ne za plnou cenu.a to je problem v dnesni dobe nekam zavolaz a neco viridit???co mam delat kdyz zakaznicky meil je hluchej a nikdo ani neodepise
Podľa informácii zo zákazníckeho servisu bola Vaša emailová požiadavka na zrušenie objednávky preposlaná do skladu.
Odeslal jsem dobre a nic.chci zrusit objednávku pac jsem zapomel dat kod voucheru a nikdo neodpovi co s tim.
Ešte raz pozdravujme. Ako uvádzame v informáciách do objednávok nevieme zasahovať. Objednávky sú vybavené tak, ako je odoslaný nákupný košik. Akonáhle je košík odoslaný, objednávka je doručená priamo do skladu v Holandsku a vybavená tak ako to bolo zadané. Ak zákazník požiada o zrušenie, preposielame to do skladu. Ak sa im balík ešte podari dohľadať ak odchytiť, je to prijaté spať na sklad. Vo vačšine prípadov je však už balík v preprave na poštu a odoslanie nevieme zastaviť. Každá požiadavna na zrušenie je teda vybavovaná a na požiadavku vždy zašleme odpoveď.
Dobry den.uz pisu nekolik meilu do spolecnosti Beate Uhse a nikdo neni schopen odepsat mate nejaky kontakt telefoni? Docela jsem z teho nastvanej.
Dobrý deň,
emaily sú vybavené maximálne do 2 pracovných dní. Momentálne nemáme
žiadny časový sklz. Prosíme Vás, aby ste sa uistili, o správnosti
emailovej adresy, prípadne email odoslali opatovne. (zakaznicky.servis@beate-uhse.com)
Prípadne možete použiť formulár priamo na stránkach: https://www.beate-uhse.cz/contact
Dobrý den,
je možné zakoupit znova tento voucher, když už jsem ho kupovala jednou
v minulosti, když jste měli stejnou akci? :)
Předem děkuji za odpověď!
Dobrý deň Jane,
samozrjeme je to možné. V každej akcii si možete zakúpiť jeden voucher
(ide o novú akciu = inú platnosť voucherov). Prajeme pekný deň.
Dobrý den,
a ta první objednávka mi tedy bude taky doručována?
Aby sme Vám mohli odpovedať, potrebujeme to skontrolovať vo Vašom zákazníckom konte. Napíšte nám email s Vašimi údajmi na zákaznícky servis. Prajeme pekný deň.
Dobrý den,
zadala jsem slevový kód podle návodu a stejně mi na email dorazila faktura
s částkou přes 1400Kč. Co teď s tím? Děkuji za odpověď
Dobrý deň Mirka,
ako je uvedené v inštrukciách, po správnom vložení voucheru sa zľava
zaúčtuje priamo v nákupnom košíku. Voucher sa nedá uplatniť inak.
Jediné riešenie teda je voucher uplatniť v novej objednávke. Ďakujeme za
pochopenie.
Dobrý den, předevčírem, jsem si zboží objednala, ale k mojí smůle jsem zapomněla zadat slevový kód, myslíte, že když jsem na jejich zákaznický email poslala toto číslo opožděně, tak mi tu slevu uznají? Telefonní číslo jsem žádné nenašla a nerada bych toto zboží pak posílala zpět.
Dobrý deň Ajka,
v odoslaných objednávkach nevieme robiť zmeny. Voucher sa dá uplatniť
jedine v nákupnom košíku.
Dobrý den.
Co jsem koukal je to u skoro všech povlečení ale konkrétně se jedná
o číslo objednávky
294550145
Děkuji za prověření
Dobrý deň Michal,
vďaka za info. Dali sme to opraviť a skontolovali aj ostané info.
U veľkosti 46 vždy platí (pri každom povlečení, ktoré máme v ponuke),
že je zasielané jedno povlečenie na prikrývku o rozmeroch 200×200 a dve na
polštář 60×70cm. Prajeme pekný deň.
Dobrý den, dnes mi přišel balík od Beate Uhse. Doba dodání byla slušná (necelý týden). Po rozbalení jsem ovšem zjistila, že ačkoliv jsou hodinky uvedené na faktuře, v balíku nebyly. Ostatní zboží bylo v pořádku. Jaká jsou v tomto případě možná řešení? Ráda bych, aby mi společnost BU na vlastní náklady zbývající čast objednávky dodala.
Dobrý deň Nikola,
mrzí nás táto nepríjemnosť. Zrejme došlo k pochybeniu v sklade.
Kontaktujte emailom priamo náš zákaznícky servis, aby sme to mohli
doriešiť. Ospravedlňujeme sa za nezrovnalosť.
Dobrý den.
Měl bych zájem o ložní prádlo, ale nevím jestli jsem to správně
pochopila, ale třeba velikost 46 je za tu cenu 549 kč opravdu za dvě deky a
dva polštáře? Raději přikládám napsané rozměry. Děkuji za
informaci
Vyberte si správnou velikost: Vel. 45 = pro 1, přikrývka (140 × 200 cm) +
polštář (60 × 70 cm) Vel. 46 = pro 2, 2 přikrývky (200 × 200 cm) +
2 polštáře (60 × 70 cm) Vel. 47 = pro 2, velká přikrývka King Size
(240 × 200 cm) + 2 polštáře (60 × 70 cm)
Dobrý deň Michal,
Ďakujeme za správu. Mohli by ste nám prosíme napísať o ktoré
objednávacie čislo ide? Skutočne je tam preklep. Veľkosť 46 je pre
2 osoby, ale je tam len jedna prikrývka 200×200 a 2 polštáře 60×70.
Vopred ďakujeme a prajeme pekný deň.
Dobrý den,
můžu si balíček nechat poslat na českou poštu??
Děkuji
Dobrý deň Lada,
balíky sú odosielané ako cenné balíky na dobierku. Jeden krát sú vždy
doručované priamo na adresu a ak Vás pošta nezastihne, tak bude balík
15 dní uložený na Vašej pošte, kde si ho možete ísť vyzdvyhnúť.
Prajeme pekný deň.
Dobrý den, mám zakoupený voucher a chtěla bych si balíček poslat do
práce ale co když mi přijde když tam nebudu?? Nešlo abych zaplatila
poštovné online platbou při odeslání objednávky??
Děkuji.
Dobrý deň Katy,
balíky sú odosielané na dobierku. Ak Vás pošta nezastihne, tak bude balík
uložený 15 dní na doručovacej pošte, kde si ho možete prevziať.
Prípadne možete poštu požiadať o opatovné doručenie, alebo doposlanie na
inú adresu. Bližšie info: https://www.postaonline.cz/sluzby-pri-dodani
Prajeme pekný deň.
Dobrý den, mám obdobný dotaz mám na slevomatu objednávku v košíku a
nelze uplatnit kredity.
Co s tím děkuji
Dobrý den Georgi,
objednávku jste prováděl 2.5. ale vaše kredity propadly 30. 4. 2015
v 23:59. Proto Vám již nešly použít.
Příjemný den :-)
Dobrý den,
chtěla bych si zakoupit tento voucher, ale nedokončila jsem objednávku, spadl
mi internet a při zopakování nákupu mi to píše toto „Tuto nabídku si
již nemůžete přidat do košíku, protože počet kusů na zákazníka je
omezen.“ Je možné si voucher ještě nějak koupit? Děkuji
Dobrý den Lenko,
kontroloval jsem voucher a máte ho již uhrazen a voucher byl odeslánna
emailovou adresu.
Věříme, že budete plně spokojená :-)
Dobrý den, dnes mi přišlo zboží, kvalita hrozná, šité na stroji, no nedá se popsat jaká hruza. Nicméně jsem zboží vratila, a psala na Beate, a bylo mi řečeno, že pokud bylo zakoupeno přes voucher, bude mi zaslán nový…doufám že je to jen omyl…poněvadž už bych si nic nekoupila, nehledě na to, že poštovné mně už vyšlo na 200!!!!!
Dobrý deň Renáta. Je nám ľúto, že tovar nesplnil Vaše očakávania. Ako je uvedené aj v informáciách, ak vrátite tovar, my Vám vystavíme nový voucher. Ak si prajete vrátiť peniaze za voucher, kontaktujte potom Slevomat s požiadavkou na stornovanie vouchera (potom ako Vám príde správa z nášho systému o zaevidovaní vrátky). Poštovné 125,– Kč je pri vrátení celej objednávky taktiež automaticky vrátené (bude vrátená složenkou celá dobierková suma).
Kolko stoji postovne na slovensko?
Dobrý deň Peter,
na Slovensko tovar už nedodávame. Slovenská pobočka ukončila zásielkovú
činnosť. Tovar je možné objednať len na adresu v Čechách.
Dobrý den,
při zadávání adresy na stránkách e-shopu mi systém pravděpodobně
v důsledku zastaralé databáze ulic (min. 5 let) nechce vzít tu mojí a
automaticky ji přepisuje na jinou. Nemohu tedy zadat objednávku. Psal jsem
i na zákaznický servis, ale bohužel stále čekám na odpověď. Dalo by se
s tím něco udělat?
Přeji příjemný den.
Dobrý deň Standa,
stačí ak v okne, ktoré Vám stránka vyhodi, zaškrtnete, že chcete
použiť adresu, ktorú ste sám zadali. Ak ste písali aj na zákaznícky
servis, samozrjeme to budeme riešiť a ozveme sa Vám. Prajeme
pekný deň.
Dobrý den, trochu mě mate, proč nejsou u parfémů uvedeny velikosti balení. Mám již objednáno, tak jsem zvědavá, co mi přijde, nerada bych se spálila . . .
Dobrý deň Petra,
informácie o produktoch sú uvedené priamo na stránke kontkrétneho produktu
na karte „špecifikácie“ V prípade dotazov nám samozrejme možete
napísať. Nezabudnite uviesť čislo produktu. Prajeme pekný deň.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, když si koupím tento produkt, (http://www.beate-uhse.cz/balicek-prekvapeni/p/229430000?navigationCode=Y2F0YWxvZzAxX2NhdDZfY2F0NmNhdDVfY2F0NmNhdDVjYXQ0
a využiji tento voucher) tak cena produktu bude započítána jako 799kč nebo
2299kč (tedy cena před slevou?) Děkuji
Dobrý den, Katko,
platí aktuální ceny, které najdete na e-shopu, tedy i ty akční. V tomto
konkrétním případě by se Vám počítala cena 799 Kč.
Hezký den
Dobrý den,
prosím, kde najdu obsahy/velikosti nabízených parfémů?
Děkuji.
Dobrý den, Renáto,
objem parfému najdete po rozkliknutí produktu v záložce Specifikace (vedle
Popisu produktu).
Hezký den
Dobrý den,
je možné se s obchodem spojit i jinak než emailem? Zakoupila sem již
zboží,ale potřebuji menší změnu než ho odešlou (asi v pátek) ale email
mají do 28. mimo provoz… Děkuji
Dobrý den Markét,
objednávku po zaslání již není možné změnit, je to napsáno
i v podmínkách. Takže buď objednávku nepřeberete na poště a ona se
vrátí dodavateli, nebo přeberete a uplatníte reklamaci.
Jiný kontakt než mailem není možný,
hezký den
Děkuji, jsem si ale jistá, že jsem objednávku dokončila, uvidíme tedy, co se bude dít dál :-)
Dobrý den,
nedokončila jsem objednávku a teď, když chci voucher koupit, mám tam
poznámku rezervováno a nemůžu s tím nic dělat. Četla jsem ve Vaší
předchozí reakci, že to půjde až za 24 hodin, ale to už můžou být
vouchery vyprodány. Děkuji předem za radu.
Dobrý den, Miriam,
objednávky zde na Slevomatu fungují v pořádku. Naše předchozí reakce
v diskuzi se týkala uplatnění již zakoupených voucherů na e-shopu
Beate-uhse. Doporučím Vám zkusit jiný internetový prohlížeč, pokud budou
problémy přetrvávat, zkuste se prosím obrátit na naši telefonickou
podporu.
Hezký den
Tak to je úžasné! Již jsem nakoupila, zadala voucher dle instrukcí, ale
v koncové ceně není zohledněn:
Produkt Obj. číslo Cena Počet Součet Dátum podání
Toaletní voda „Le Male“ Gaultier, 75 ml
349640000 1,299 Kč 1 1,299 Kč 26.4.2015
Náklady na zaslání
125 Kč
Součet
125 Kč
Celková sleva
1,299 Kč
Jak je to možné?
Dobrý den, Petro,
pravděpodobně jste objednávku nedokončila včera a voucher se tedy
zablokoval. Do 24 hodin by se měl kód odblokovat a objednávka půjde odeslat
v pořádku.
Hezký den
Dobrý den, mohu i parfémy? Těžko uvěřitelná sleva :-)
Dobrý den, Petro,
ano, můžete nakupovat veškeré zboží, které aktuálně vidíte na e-shopu
:)
Hezký den
Dobrý den,
děkuji za odpověď. Kód se mi nakonec zadat podařilo, z nějakého důvodu
si systém pamatoval kód předešlý, ačkoliv nebyl vidět a jevil se jako
nově zadávaný. Když jsem jej zkusila zadat ručně (nekopírovat), už vše
proběhlo v pořádku.
Krásný den.
Vidím počet zakoupených kuponů 564/1000. Proč tedy nejde voucher zakoupit? Měla bych o něj zájem…
Dobrý den, Kláro,
nabídka by měla jít v pořádku koupit. Zkuste to prosím znovu, případně
vyzkoušejte jiný prohlížeč. Kdyby potíže přetrvávali, zkuste se
obrátit na naši telefonickou podporu.
Hezký den
Dobrý den, také mám obdobný problém, že voucher není platný (koupený před chvilkou) – je třeba jen počkat, než se někde aktivuje a půjde uplatnit, nebo kde mám hledat chybu? Díky
Dobrý den, Jano,
chyba je pravděpodobně na e-shopu partnera, ale problém teprve řešíme.
Jakmile bude vše v pořádku, ozveme se.
Hezký den
Dobrý den, Jano,
platí to stejné jako v předchozím případě. Během 24 hodin by měl být
voucher aktivní. Kdybyste narazila na jakýkoliv problém, dejte nám vědět
na e-mail podpora@slevomat.cz.
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den, snažím se uplatnit voucher, ale při jeho zadání
v objednávce mi systém hlásí: „zadaný akční kód je neplatný“,
ačkoliv jsem ho chvíli před tím zakoupila.
Děkuji za pomoc.
Dobrý den, Adélo,
problém řešíme s partnerem, jakmile bude vše v pořádku, ozveme se.
Hezký den
Dobrý den, Adélo,
váš voucher se pravděpodobně deaktivoval, jelikož jste nedokončila nákup
nebo vystoupila z košíku. Během 24 hodin by měl být znovu zpřístupněn
a měla byste bez problému objednávku dokončit. Pokud by se tak nestalo,
dejte nám prosím vědět na e-mail podpora@slevomat.cz a my
se budeme problémem zabývat.
Děkujeme za pochopení!
Ještě jeden dotaz prosím, např. toto zboží:
http://www.beate-uhse.cz/toaletni-voda-le-male-gaultier-75-ml/p/349640000?navigationCode=Y2F0YWxvZzAxX2NhdDVfY2F0NWNhdDNfY2F0NWNhdDNjYXQx
Mohu také na toto zboží uplatnit? I když cena je 1.299,– Kč a nedosahuje
1.300,–? Děkuji
Dobrý den Mado,
voucher můžete uplatnit na jakékoliv zboží na e-shopu. Když překročíte
částku 1300czk, rozdíl doplatíte spolu s poštovním při dobírce. Jestli
nevyčerpáte celou částku, rozdíl propadá a není možné jej dodatečně
vyčerpat. Voucher se dá uplatnit jenom jednou na jednu objednávku,
hezký den
Dobrý den,
chci se zeptat, u zboží je již sleva 55%, to opravdu je možné i u tohoto
zboží použít další slevu(voucher)? Děkuji. Hezký den.
Dobrý den Mado,
voucher můžete uplatnit na jakékoliv zboží v e-shopu, a platí aktuální
ceny platné v okamžiku nákupu, a i na akční zboží. Ale nemůžete na
tuto objednávku uplatnit jiný další slevový kupon (např.dárek atd).
Takže nakupujete za ceny platné v momentě nákupu a využijete na tuto
objednávku jeden slevový voucher,
hezký den
Dobrý den,
pokud má zboží vyšší hodnotu než 1300,– , lze zboží doplatit kartou
online?
Děkuji
Dobrý den,
Při vyšším nákupu než 1300czk, doplatíte rozdíl spolu s cenou za
poštovné, přímo na poště při dobírce.
hezký den
Dobrý den,
chci se zeptat, zda jde použít více voucherů k jedné objednávce.
Děkuji.
Dobrý deň,
v jednej objednávke sa dá využiť len jeden voucher (alebo akčný kód).
Taktiež je možné zakúpiť a uplatniť len jeden voucher na osobu.
Prajeme pekný deň.
Dobry den,
rada bych voucher zakoupila. Ale koukam ze na strankach jsou docela zmatky. Pri
kliknuti napriklad na korzet je tam cena akcni za 349 a po rozkliknuti jina
cena 539 a tehle vyrobku je takhle spatne oznaceno nespocet. Cili jak se da
tedy nakoupit aby byly ceny takove jake jsou na uvodni strance protoze je to
dosti matouci. Dekuji za odpoved
Dobrý deň Tami. Do včera sme mali platnú akciu v ktorej boli zľavy na vybrané spodné prádlo. Akcii včera skončila platnosť a práve teraz je upravovaný cenník. Platné sú ceny, ktoré sa zobrazia u produktu po jeho rozkliknutí a následne sa doplnia do košíka. Do 24 hodín bude stránka kompletne aktualizovaná.
Dobrý den prosím platí tato sleva i již na zlevněné produkty
v e-shopu?
Děkuji
Dobrý den, Pavlo,
ano, sleva se vztahuje na jakékoli produkty na e-shopu. Tedy i na ty
s akční cenou.
Hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, za předpokladu, že jsem si objednal špatnou velikost zboží, je možné vrátit jenom to a zažádat o jinou velikost, nebo je třeba vrátit celou zásilku zakoupenou s voucherem a po jeho navrácení, vše nakoupit znova?
Dobrý deň,
ak Vám nesedí len nejaký kús, nemusíte vracať celú objednávku. Stačí ak vrátite nevyhovujúci tovar. Systém Vám potom vystaví nový voucher len na hodnotu vráteného tovaru. Ak by ste si priali zadať preobjednávku inej veľkosti, napíšte nám potom email. Ak si prajete objednať niečo úplne iné je potreba zadať úplne novú objednávku a vyuźiť v nej daný nový voucher. Prajeme pekný deň.