Omezení: Voucher lze na vybraný film uplatnit pouze do vyprodání míst v sále. Voucher lze uplatnit na všechny projekce v Praze v kině Světozor a Lucerna, kromě uzavřené projekce dne 9. 4. v 19 h v kině Lucerna.
Voucher nelze uplatnit na speciální sekci Film Flavour v Royal.
Již vyprodané projekce: 9. 4. od 20:45 Další rok 10. 4. od 20:45 Hon 11. 4. od 18:30 Další život mého otce 14. 4. od 18:30 Vysněná země 14. 4. od 18:30 Cesta do školy
Při vyčerpání kapacity 10 míst v malém sále je překročen limit lístků a je potřeba si vybrat jiný film.
dobrý den, do mailu vám měla přijít odpověď. Nedorazila? jukněte
případně i do spamu. Pokud nedorazila, pošlete prosím čísla voucheru, my
se na to podíváme.
Markéta
Dobrý den,
včera jsem posílala rezervaci přes formulář (na tři filmy) a chtěla bych
se zeptat, kdy mi bude potvrzena. Chtěla bych si koupit ještě dva vouchery,
ale asi počkám až na vyřízení předchozích rezervací. Děkuji.
Lucka Prokůpková
Dobrý den,
včera jsem zakoupila a zároveň jsem vytvořila přes vámi uvedený systém
rezervaci na určité filmy, dokonce jsem zasílala email na slevomat@eurofilmfest.cz
bohužel bez žádné odpovědi či potvrzení ohledně rezervace. Prosím
o Vaši odpověď, zda-li mi přijde nějaké potvrzení ohledně
rezervace???
Předem děkuji za Vaši odpověď.
váš DEF
dobrý den, do mailu vám měla přijít odpověď. Nedorazila? jukněte
případně i do spamu. Pokud nedorazila, pošlete prosím čísla voucheru, my
se na to podíváme.
váš DEF
dobry den, a nespadlo vam to do spamu? muzete mi prosim napsat cislo voucheru
a zkontrolujeme v systemu?
Silvie
Dobrý den, rovněž mi po včerejší rezervaci nepřišel potvrzovací
e-mail a nevím tedy, zda má rezervace byla úspěšná. Psala jsem dnes ráno
na podporu slevomatu, ale zatím bez odezvy. Jak mám prosím postupovat? Je
možné, abych si s voucherem zašla vyměnit lístky přímo na pokladnu kina
(pokud bude mnou vybrané představení ještě volné)? Děkuji za
odpověď.
Petra
Dobrý den, také mi po odeslání rezervace nedošel automaticky email.
Poslala jsem dotaz (i s číslem voucheru) na slevomat@eurofilmfest.cz.
Stačí to takto?
ne, nevztahuje. vztahuje se pouze na projekce ve Světozoru a Lucerně
(s výjimkou projekce 9.4. v 19h v Lucerně). Je to napsáno
i v podmínkách zakoupení voucheru. Těšíme se na vás v kině
Po rezervaci nepřichází potvrzovací email? Jak vím, že rezervace
proběhla úspešně?
DEF
dobrý den, to je divné. můžete prosím napsat číslo voucheru,
zkontrolujeme. díky
DEF
prosim, do poznamky napiste, ze objednavate vstupenku na 2 různé filmy a
podrobnosti k 2 vstupence napiste do poznamky. Diky
Jana Krejčová
Jak mám přes online formulář vstupenky na 2 různé filmy objednat? Do
kolonky ‚datum a čas projekce‘ nelze dva termíny zadat.
RG
Dobry den, po odeslani rezervace přes google docs budou vstupenky
k vyzvednuti na jmeno nebo je potřeba sebou vzit do pokladny kina voucher
vytisteny/v mobilu? Dekuji!
DEF
prosim, vezmete s sebou voucher (staci v mobilu). cislo Voucheru se zadava
do systemu slevomatu, bude to jednodussi na administraci. diky
DEF
ano. ale je nutné aby byli v jednom kině.
Jana Krejčová
Dobrý den, lze voucher využít ke koupi vstupenek na 2 různé filmy (tedy
po 1ks vstupenek na film)?
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
včera jsem zakoupila a zároveň jsem vytvořila přes vámi uvedený systém rezervaci na určité filmy, dokonce jsem zasílala email na slevomat@eurofilmfest.cz bohužel bez žádné odpovědi či potvrzení ohledně rezervace. Prosím o Vaši odpověď, zda-li mi přijde nějaké potvrzení ohledně rezervace???
Předem děkuji za Vaši odpověď.
dobrý den, do mailu vám měla přijít odpověď. Nedorazila? jukněte případně i do spamu. Pokud nedorazila, pošlete prosím čísla voucheru, my se na to podíváme.