139 Kč za ČTYŘI protiskluzové nanopodložky do auta i domů včetně poštovného. Spolehlivě udrží mobil i brýle!
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, před dvěma dny jsem si objednala 4 nanopodložky, vše jsem vyplnila i konečná rekapitulace mi přišla, ale nikde se mě to neptalo, zda-li to chci poslat na zadanou adresu. Chtěla bych se zeptat, jak to je, když si to nemůžu vyzvednout osobně. Děkuji.
Dobrý den,
zboží si musíte s pomocí voucheru pak objednat u nás na www.litejbourej.cz, zboží Vám pak
přijde zdarma do 2 dnů na Vaši adresu.
Děkuji.
No, ráno byla situace, jak jsem popsal, včetně toho lístečku. Odpoledne 10 minut před zavíračkou jsem si objednávku bez komplikací vyzvedl. Výsledek dobrý, jenom průběh dost zmatený.
Nano podložky jsem si objednal. Vše šlo jako po másle, do třech dnů se mi objevily ve schránce. Je to vážně super věc, nijak nešpiní a skvěle drží! Ode mne mají velké plus.
Děkujeme za pochvalu.
Martin Janošík – LitejBourej.CZ napsal: „stačí přijít
s voucherem.“
Mohl byste prosím doplnit, kdy je možné přijít? Je už otevřeno? Tohle
celkově opravdu působí velmi zmateně.
Dobrý den,
rozhodně je otevřeno. Maximálně občas kolega na pár minut odběhne do
skladu.
Děkuji za dotaz.
A teď jsem se po telefonu dozvěděl, že k osobnímu vyzvednutí bude objednávka v pondělí. Komentář k zavřenému obchodu žádný, ale třeba se něco dozvíme tady. Jsem zvědav, jak dopadnu v pondělí.
Dobrý den,
opravdu nevím, co to bylo za komplikaci, ale normálně fungujeme.
Můžete se stavit klidně zítra.
Děkuji za dotaz.
Včera jsem koupil voucher a provedl objednávku. Když jsem do večera nedostal potvrzení, že si ji můžu vyzvednout, volal jsem a na čísle 777 736 019 mi bylo sděleno, že objednávku si můžu vyzvednout dnes, od začátku otvírací doby v 10:00. V 10:50 bylo zavřeno a nikdo tam nebyl. Ve dveřích byl lísteček od zákazníka, který říkal „už druhý den máte zavřeno“.
Dobrý den, pokud se rozhodnu o osobní odběr, musím objednávat přes e-shop, nebo mohu rovnou přijít s vytištěným voucherem?
Dobrý den,
stačí přijít s voucherem.
Děkuji za dotaz.
Dobrý den,tak jestli tomu rozumím,tak musím zaplatit vše,včetně poštovného a pak po domluvě na osobním odběru dostanu 1kus navíc?A stačí po telefonické domluvě než si půjdu vyzvednout?Nemusí se písemně?
Dobrý den,
ano, koupíte celý voucher a pak si o to stačí říct na prodejně.
Díky.
Mám problém s objednáním zboží. Zaplatila jsem 3 kupony a ráda bych,
aby mi přišlo vše najednou. Nicméně mi nejde objednat ani jednotlivý
kupon. Zadám množství do košíku, poté přejdu do košíku, ten je
prázdný, ale vpravo nahoře už mám uhradit více než 8.000,– Kč. Navíc
se mi nikde nenabízí možnost vyplnění mých údajů, jak je psáno ve
voucheru.
Díky za radu, jak mám objednat.
Dobrý den,
nevím, kde je chyba, ale dnes jsme expedovali 120 objednávek nanopodložky a
objednávky chodí dál, tak opravdu nevím. Možná to zkuste na jiném
počítači, popř. prohlížeči.
Děkuji za dotaz.
Když si objednávám 2 sady, je možno zadat do okénka 2 ks a vložit čísla obou voucherů, nebo je nutno objednávat po jednom kusu a každý voucher uvádět zvlášť? Jak v tom případě spárovat obě sady do jednoho balíčku, abyste nemuseli hradit 2× poštovné? Děkuji.
Dobrý den,
ano, jdou pohodlně použít oba kupóny najednou.
Nejdříve zadáte jeden, ten se ověří a poté stejným postupem druhý.
Děkuji za dotaz.
Je možné si napsat o barvu nanopodložek. Nebo napište prosím, v jakém barevném provedení set prodáváte. Děkuji
Dobrý den,
nanopodložky nabízíme výhradně v černé barvě.
Děkuji za dotaz.
Dobry den, nedavno probehla na jinem slevovem serveru obdobna akce, ovsem do diskuze se ozyvali lide, kteri si podlozky koupili a byli velice nespokojeni – podlozky nedrzely a padaly i s klici a jinymi vecmi, ktere mely „prikovat na misto“ :-( Jsou tyto podlozky skutecne „drzaci“ nebo tez padaji? Nemate nekdo jiz zkusenost s temito konkretnimi? Diky Lenka
Dobrý den,
tyto podložky drží jako čert, prodáváme originál.
Klidně si to můžete před nákupem do naší prodejny přijít
vyzkoušet.
Děkuji.
Dobrý den,
nabídka – pokud se stavím pro podložky osobně dostanu 4+1 gratis platí
pro všechny? Děkuji
Dobrý den,
ano, stačí se o to přihlásit u obsluhy v prodejně.
Děkuji.
Pokud se pro podložky stavím osobně dostanu 4+1 gratis za nevyužití poštovného zdarma? .o) 139/4 = 35 Kč, předpokládám, že levněji 4ks nezabalíte a nepošlete. Děkuji
Dobrý den,
to zní jako rozumná nabídka.;) Jen se pak připomeňte, až budete na
prodejně, popř. prodavači ukažte tuto diskuzi.
Děkuji za dotaz.
Dobrý den, chci se zeptat, poštovné zdarma platí napřiklád
i u objednávky jedné podložky?
Děkuji
Dobrý den,
poštovné je zdarma při jakémkoliv množství.
Děkuji.
Mohu se zeptat na rozměry podložek? V nabídce jsem je nikde nenašla…
Dobrý den,
rozměr je standartní: 14,5×9 cm.
Děkujeme za dotaz.
Pokud si podložky vyzvednu osobně, odečte se mi cena za poštové?
Dobrý den,
bohužel ne, i kamenná prodejna má určité náklady a nabídka je proto
koncipována takto.
Děkuji.
Mě podložka v autě nefunguje :( nedrží na palubní desce na každým drncáku spadne a mobil s ní. Tak se mi válí doma.
Dobrý den,
pak je problém ve kvalitě Vámi zakoupené nanopodložky.
Můžeme Vás ujistit, že naše nanopodložka drží skutečně velmi velmi
pevně, což Vám rádi předvedeme i na prodejně.
Děkuji za dotaz.
Nanopodložku jsem v již autě měl, nepřežila léto – postupně se
roztekla a začala lepit ke všemu, co se k ní přiložilo. Jak je to
s teplotní odolností? A vztahuje se na ni záruka?
Děkuji
Dobrý den,
existují nanopodložky a jejich kopie, náš originální výrobek je
koncipován tak, aby v létě v autě v pohodě vydržel. Záruka je klasicky
2 roky a vztahuje se na běžné použití, tudíž i na použití v autě
v létě. Ještě se opravdu nám nestalo, že by se naše nanopodložky
roztékali.
Děkuji za dotaz.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den,
podložky jsem objednala. Penízky převedla a tak čekám, až Vám dojdou a budu moci udělat objednávku. Můžu chtít zboží zaslat na jinou adresu než mám uvedenou registraci na slevomatu? Chtěla bych to kamarádovi. Děkuji Lenka
Dobrý den,
určitě, není žádný problém, jakou adresu zadáte do objednánky, tak na tu to pošleme.
Děkuji za dotaz.