jediný pozitivní na tomto pobytu byl velmi vstřícný a ochotný personál.
strava, ta byla opravdu otřesná. Neuvěřitelně mastný řízek s hranolkami, moučná gulášová polévka, svíčková, která byla jako polévka s nedovařenou zeleninou a oschlým knedlíkem, brrr
Nulová orientace na zákazníka – neochotná přepracovaná obsluha.
Při příjezdu jsme čekali 30 minut na check-in, na vše jsme se museli doptávat (snídaně, večeře, Wi‑Fi, check-out).
Snídaně jen mezi 8.00–9.00, okolo 8.45 už vyjedeno a vypito, nezájem obsluhy doplnit, dokud o to nebylo požádáno.
Celkově se mi zdá, že majitel si zařídil slevovou akci, ale nepočítal s tím, že do hotelu přijedou hosté.
Vyjádření podniku
Před 9 roky
Jelikož převládají kladné hodnocení našeho podniku, vyplívá z toho jen jedno:
ačkoliv se snažíme všem vždy vyjít vstříc, svých hostů si velice vážíme a ochotně splnit téměř každé přání, jedno ještě neumíme - ovlivnit náladu hosta, který přjijede a už při svém nástupu je negativní a je ve špatné náladě, podrážděný... Pak stačí malé zdržení při zápisu na recepci a špatná recenze je na světě!