Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Střih na oživení vlasů nebo úplně nový účes
Hodnocení podniku Salon Viola
Chodím sem často a byla jsem opět maximálně spokojená. Paní Andrea je opravdu profesionálka, moc šikovná a ochotná. Vždy mi najde termín, který mi vyhovuje.
Jedna velká hrůůůůza!! Salon Viola? Už nikdy v životě! Začalo to tím, že kadeřnictví není nijak označeno, takže člověk lítá všude kolem a najde ho až poté, co si musí zavolat na recepci samotného salonu, kde naštěstí cestu poradí a tím ta ochota hasne. Po příchodu do kadeřnictví jste posláni ke stolečku, že si Vás kadeřnice vyzvedne, čekáte 15 min, než si Vás opět vůbec někdo všimne. Pokračuje to dohadováním o střihu a barvě. Člověk jásá, že si zakoupil voucher, ale pak to přejde přímo v na*ranost (omlouvám se za tyto slova, ale nelze to slušně). Kadeřnice s Vámi jedná jak s debilem. Mám z jedné strany velice krátké vlasy a tuto stranu jsem chtěla vyholit a nabarvit. Kadeřnice: " to nepůjde" Já: „důvod?“ Kadeřnice: „je to ruční práce a to nemáte v ceně voucheru“. Já: „Ehm, dobře. Tak bych tedy chtěla alespoň nějaký pramen vlasů nabarvit výraznější barvou. Třeba fialovou“ Kadeřnice: " To taky není v ceně voucheru. To si musíte zaplatit!„. Já: " Jak to? Koupila jsem si voucher Proměna a je zde psáno, že se dělá i barvení, popř. melírování.“ Kadeřnice: „Tohle ale není v ceně voucheru. Ale když si připlatíte…“. Já: „Kolik to bude stát?“. Kadeřnice: „Noooo do 150kč bychom se asi vlezly“. Po tomto výstupu si nadávám, že jsem svůj drahocenný zadek z toho sto let starého křesla nezvedla, neposlala je všechny k šípku a neodebrala se do jiného, určitě kvalitnějšího salonu, než je tento! Salon nabízí služby, které ani z 10% neplní a já nechápu, jak s takovými lidmi může Slevomat.cz spolupracovat? Při „stříhání“ (nebo resp. pětiminutovém zastřihnutí konečků) posloucháte debaty mezi personálem o tom, jak tu byla zase nějaká ženská a nadávala skrz voucher opět a zase ze slevomatu. Tak jí začala zaměstnankyně též nadávat, protože tohle si přece nesmí nechat líbit, ne? Od kadeřnice vylítne odfrknutí a přitakání, že už toho má taky plný zuby a že tu má ještě asi dalších padesát voucherů. Co to je?? Když už na svoji práci člověk nadává, tak určitě ne před zákazníky a tímto stylem, ne? Zajímá vás můj konečný střih a odchod? Z fialového pruhu mám na hlavě rezavou čmouhu, za kterou jsem si ještě připlatila, nasranost a utvrzení v tom, že jestli si někdy v životě koupím voucher na kadeřnictví, hooodně dlouho si to budu rozmýšlet a hlavně si přečtu recenze! Chybou bylo to, že recenze tohoto salonu jsem si přečetla bohužel až po absolvování. Vše co tu zákazníci popisují a stěžují si, opravdu sedí :D Z reakcí (zřejmě paní majitelky) je jasné, že nesnese kritiku a nepřizná fakt, že ona i její personál klame zákazníky. Kdyby se udělala anketa na tento salon s otázkou: „Kdo přišel s voucherem a nemusel nic doplácet?“ By číslo odpovědí bylo nula! Je mi jasné, že pokud bude někdo ze salonu reagovat, budou to výmluvy, řeči typu, že tak to určitě nebylo apod.
Omlouvám se za tento románek, jsem člověk, který toho snese velmi mnoho a většinou si nestěžuju. Ale toto je opravdu hrůza, já vyhodila nehorázné prachy za ..... (no coment) a vlastně díky voucheru nic neušetřila ba naopak, protože vlasy si musím jít nechat opravit do nějakého normálního kadeřnictví.
Vážená slečno/paní,
dovolte abychom Vás upozornili na několik skutečností. V ceně voucheru je barva NEBO melír, stříhání, mytí a foukaná. Vy ve svém komentáři zamlčujete několik zásadních faktů:
1) po kadeřnici jste požadovala k barvě ještě další barevný proužek melíru. Což neuvádíte. Voucher se vztahuje na barvu NEBO melír, nikoli oboje. Měla jste barvení vlasů a barevné proužky melíru jsou službou navíc. Takže pokud požadujete službu navíc, tak je tam samozřejmě doplatek.
2) neuvádíte, že jste chtěla na vystříhané části vlasů udělat ornament a ještě podle předložené fotografie. Součástí voucheru jak jsem výše uvedla je stříhání nikoliv vytváření složitého ornamentu. To je opravdu ruční práce, na kterou se voucher nevztahuje a pokud je tento požadavek, tak musíte počítat s doplatkem, protože se nejedná o žádnou normální úpravu vlasů.
3) Když jdete ke kadeřnici, tak jí taky musíte poskytnou informace jakou barvou se barvíte. Obzvlášť je toto důležité, pokud se barvíte většinou sama doma. Pokud tuto informaci neposkytnete, tak musíte počítat s tím, že výsledný odstín může být zkreslený. Navíc jste nechtěla platit doplatky, takže kadeřnice nemohla použít tzv. stahovačku na melírované prameny, aby požadovaná barva lépe chytla. Doplatky by byly totiž ještě vyšší za další použitý materiál.
4) Pokud se Vám něco nelíbí nebo nejste spokojená, tak to máte sdělit hned kadeřnici, aby mohla provést úpravu. Případně jste mohla druhý den přijít a reklamovat službu. Bylo by Vám vyhověno. Nic z toho jste ale neudělala. Sdělila jste ji, že je to dobré. Takže poněkud nechápeme Vaše jednání.
5) Prosíme všechny klienty, aby pozorně četli obchodní podmínky jak portálu Slevomat.cz, tak i podmínky, za jakých jsou slevy poskytovány a na co se vztahují. Předejde se tak zbytečným nedorozuměním. V případě nejasností máte vždy možnost, zavolat do salónu a informovat se o poskytované slevě.
Majitelka salonu Z. Ulrichová
Perfektní přístup, vše bezvadné.
Strih odpovidal cene
Příjemná paní kadeřnice. Byla jsem s účesem velice spokojena.
Príjemný prístup, žiadne čakanie , skúsená kaderníčka :)
Ze som to teda poriadne dlhp musela hľadať pretože žiadna tabuľa alebo označenie salón viola vonku pred areálom nieje, našla som to úplnou náhodou keď som vošla do tej reštaurácie
Děkujeme za vaše hodnocení - tabuli - ceduli momentálně máme v jednání s majitelem objektu. S pozdravem majitelka salonu Z. Ulrichová
Kadeřnice se nedostavila na dohodnutou hodinu, chápu, že může nastat nečekaný problém, ale čekala bych omluvu. Navíc byl požadován příplatek za druhou barvu ve výši 350 Kč, který se mi zdál neadekvátní, takže mě účes stál celkem 850 Kč, v čemž žádnou slevu nevidím.
Paní kadeřnice Angelika byla velice příjemná a ochotná. Účes, který mi vytvořila byl přesně ten, který jsem si představovala. Jde vidět, že je zkušená. Střih byl moderní a precizně ostříhán. Sice jsem si na ostříhání musela počkat měsíc, ale stálo to za to. Moc ji doporučuji a děkuji!!
PS: Určitě se objednám znovu.
Děkujeme, budeme se i nadále snažit, aby naši zákazníci chodili z našeho salonu spokojeni. Majitelka Zuzana Ulrichová
Paní byla příjemná, střih se mi velmi líbil. Můžu jen doporučit.
Děkujeme. Z. Ulrichová
Přestože jsem musela přijít podruhé, vše proběhlo v pořádku, paní kadeřnice byla moc příjemná, hezky jsme si popovídaly, ostříhala mě podle představy a dala si záležet. Můžu doporučit.
Děkujeme za pochvalu. Snažíme se o to, aby zákazníci odcházeli spokojeni a rádi se k nám vraceli. Majitelka salonu Z. Ulrichová
Doporučuji spíše konzervativnějším lidem, kteří nechtějí změnu a ani příliš zkrátit dělku vlasů. Určitě nepůjdou do ničeho odvážnějšího, ani moc neporadí. Kadeřnice jinak v pohodě, takže nemám větší výtky, takový průměr.
Neochotná kadeřnice, barva melíru nebyla na výběr, prostě oznámila, že dělá jen blond. I když mám krátké vlasy, oznámila mi, že střih udělá jen minimální, protože víc nemám zaplacené. Nakonec to tak oškubala, že to musela tupírovat, aby to nějak vypadalo. Během aplikace jsem slyšela několik tel hovorů, kdy zákaznice odmítala na pozdější termíny s tím, že má obsazeno. Přičemž kadeřnictví má 4 křesla, nikdo jiný tam nebyl a přede mnou ani po mě také nikdo nebyl.
V cenovém rozmezí voucherů máme v nabídce jen světlý melír - v nabídce není zmínka o barevném. Pokud zákaznice má zájem o barevný, může se dohodnout s obsluhou, za případný doplatek a chce to i více času. Salon VIOLA