Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, má restaurace bezbariérový přístup? Děkuji
Je možné v rámci voucheru se rezervovat kdykoliv v sobotu v rámci otvíračky 13–23?
Dobrý den, Jane. Určitě ano , stačí učinit rezervaci, pokud bude místo, problém to nebude.
Dobrý den,
je možné k Vám jít s kočárkem? nemáte u vchodu schody?
Děkuji
Dobrý den, u vchodu jsou bohužel schody.
Dobrý den,
bylo by možné vegetarianská verze – místo kuřete dvakrát zelenina ?
Děkuji
Dobrý den, ano je to možné, při objednání je to však nunté nahlásit předem. Hezký den
Dobry den, chci se zeptat : pokud nedojime obrouvske hmotnost jidlo (150 gr. ryze + 150 gr maso – pro 2 osob !) – muzete zabalit, aby meli jsme jidlo v doma, za jeste 2–3 dny ?
Dobrý den, samozřejmě pokud budete chtít a jídlo nedojíte, obsluha vám zbytek zabalí s sebou. Domluvíte se přímo na místě. Hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer, ráda bych se zeptala co má znamenat věta: „Pro zachování garance poskytunutí služby je nutná rezervace minimálně 7 dní předem a nejpozději 30 dní před koncem platnosti voucheru.“
Znamená to snad, že voucher je využitelný prakticky pouze do 1. 3. a pokud chci rezervaci provést po tomto datu tak to není možné? Je to velmi matoucí, když tuto informaci zákazník dostane až s voucherem a ne předem.
S pozdravem
Markéta V.
Dobrý den, Markéto. Bohužel, poté není možné zaručit, že voucher půjde využít. Ale když budevolné místo, problém to nepůjde. Vše závisí na tom, jak moc zákazníků nechá využití tzv. „na poslední chvíli“ a bohužel, kapacita restaurace je omezená. Proto je lepší vždy učinit rezervaci co nejdříve.