Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
All inclusive zájezd do Bulharska – záloha na zájezd
Hodnocení podniku CK Experitour
Hodnocená nabídka: All inclusive dovolená v Bulharsku – záloha na zájezd
Luxusní bazén přímo u hotelu. Pohodová all-inclusive se vším všudy. Pokoje malé ale útulné.
Moře bylo trochu dál tak nás to tam netáhlo tolik jako k bazénu, kde byly drinky v ceně all-inclusive.
Hodnocená nabídka: All inclusive dovolená v Bulharsku – záloha na zájezd
Pár detailů, které by stálo za to vylepšit, by se našlo, ale obecně vynikající dovolená, určitě bych doporučil :-)
Hodnocená nabídka: All inclusive dovolená v Bulharsku – záloha na zájezd
Skvělé jednání a velmi profesionální přístup cestovní kanceláře, kvalitní ubytování i strava v hotelu Perunika, příjemné prostředí.
Zájazd bol velkým sklamaním, určite nedoporučujem.
Cesta trvala namiesto avizovaných 22 až 26 hodín, prebiehala pritom plynulo – bez mimoriadnych zdržaní.
Prostredie hotela špinavé, zanedbané.
Strava nezodpovedala štandardu all inclusive u 3* hotela – výber bol velmi obmedzený. Na snídani bol v ponuke vždy 1 (ten istý) syr a 1 údenina (salám typu junior), niektoré dni chýbalo pečivo – bol len toastový chlieb. Na obed a večeru vždy kuracie maso, na jeden sposob. Určite sme nevideli " nekonečný přísun místních lahůdek formou all inclusive", ako je uvedené v poslednom inzeráte. Resp. žiadne miestne lahodky sme nemali, ak sa za ne nepovažujú kuracie srdcia a žalúdky na zelenine :-(.
Balíček nahradzujúci 2× snack a obed ( pri fakultatívnom výlete) pozostával z 1/2 l minerálky, 1 uhorky , 1 rajčiny, 1 malého jablka, 4 plátkov suchého toastového chleba, 1 plátku salámu a 1 plátku syra. Na stravu boli sťažnosti – delegátka však každému tvrdila, že je jediný, ktorý sa sťažuje.
Personál maximálne neochotný – napr. upozornenie, že v postmixe u 2 nápojov z 5 tečie a žiadosť o doplnenie reagoval -" nie je a nebude". Ani nebolo :-(.
CK si na mieste v hotovosti vybrala pobytovú taxu za 8 dní, aj keď z cenníku hotela jasne vyplývalo, že sa má taxa hradiť za 7 dní ( nepočíta sa deň odjazdu)., čo potvrdila aj hotelová recepcia.
Požiadala som o vystavenie pokladničného dokladu a automaticky som bola za „potížistku“.
Delegátka problémy zásadne neriešila, odmietla prijať reklamáciu s odovodnením, že na to nemá kompetencie. Reklamáciu som tak posielala formou sms.
CK sme na mieste informovali, že na nedostatky upozorníme ČOI.
Cesta do Bulharska trvala místo slibovaných 22 hodin, hodin 26, bohatý All-inclusive program totálně neodpovídal, připadal mi spíše jako plná penze, jídlo nedobré o nápojích ani nemluvě, neochotný personál hotelu, cesta k moři minimálně 20 minut a celkové okolí hotelu neudržované a smradlavé díky četným popelnicím. Velké zklamání !
Dobrý den, musíme reagovat na Vaši recenzi. Díky aktuální situaci s běženci se oproti loňsku protáhly hraniční kontroly a u některých turnusů se nám opravdu stalo, že cesta trvala déle. All inclusive program odpovídal přesně tomu, co bylo nabízno. Nebo se Vám nedostalo něčeho, co bylo slíbeno? Kopírujeme z nabídky na Slevomatu: "Snídaně 7.30–10.00 h
Dopolední snack 11.00–12.00 h
Oběd 12.00–14.00 h
Odpolední snack 15.00–17.00 h
Večeře 18.00–20.30 h
Nápoje – nealkoholické nápoje a místní alkoholické nápoje (tvrdý alkohol, na výběr mnoho druhů), točené pivo, červené a bílé víno jsou servírovány denně od 10:30 do 22:30. "
Dále i tyto v nabídce zmíněné služby hotel rovněž skutečně nabízí: "V hotelu je také Wi-Fi, kulečník, směnárna, šipky, dětské hřiště a trezor pro vaše cennosti." Všechny uvedené služby byly poskytovány tak, jak bylo při koupi zájezdu nabízeno. Z letošních cca 950 klientů neevidujeme jedinou reklamaci.
Na dovolenou jsme vyrazili již v červnu, v místě byl klid, málo lidí, počasí nám vyšlo skvělé, opalovali jsme se plavali…chodili na procházky hlavně každodenní procházka do centra dění Zlatých písků se nám moc líbila. Jídlo nám moc chutnalo.
Sprchy na hotelu…neustále nefungovaly jak mají