Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

2 kg znamenitých kuřecích křídel pro partu kamarádů

U Rumpálu Praha - Nové Město  (mapa) 1 000 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Benefity
Markéta

V restauraci jsme byli cca před 14 dny. Obsluha byla milá. Téměř po dosednutí ke stolu nám přinesli na stůl talířky, misku se studenou vodou a citronem (na omytí rukou by měla být voda alespoň vlažná) a ošatku s chlebem (pouze 6 trochu oschlých půl-krajíců). Museli jsme si říct o další chléb, protože tolik ho k takovému množství masa nestačilo. Vypadalo to, že křídla přinesou za chvíli. Bohužel křídla na stůl dorazila po zhruba hodinovém čekání a byla téměř studená! Rozhodně na stole chyběly ubrousky, které jsou k takovému jídlu víc než potřeba. Chuťově to šlo, porce velká. Ale dlouhé čekání rozhodně neodpovídalo kvalitě.

Jirka

Křídla nebyla chuťově špatná, avšak kuchař je vyndaval z lednice a nedokázal je prohřát-takže nahoře teplá, uvnitř hromádky studená. Křídla byla po žádosti znovů prohřátá a znovu studená.
Pro mne osobně je to důvod do toho podniku již nikdy nejít. To prostě ani jinak nejde-chodím na čerstvé jídlo, ne na „ohřívané žrádlo“. Jinak pivo dobře chlazené a personál byl příjemný a ochotný. Kuchař je však degradoval na blbce.

Milan Skacel

No jako moraváci,n
a podzim-spokojenost…nejsme fajnovíí…a zase si objednáváme..i koč­ky měli něcco z toho …

Hana Vajglová

Zdravím a prosím o odpověď. Jsou křidélka naložená v marinádě a upravená tzv. mokrá, nebo usmažená v oleji v trojobalu tzv. suchá + omáčky?
To jsou otázky mých kamarádů, se kterými bychom měli zájem Vaši restauraci navštívit. Děkuji

Eva Fenková

Dobrý den, musím říct, jsme byli trochu zaskočeni sice docela milou obsluhou, ale hodně pomalou a jak už někdo podotkl v jiných hodnoceních, talíře s kostmi zůstali na stole ještě min.půl hodiny, nepamatuji si restauraci, kdy by se nám toto stalo. Zvala jsem přátelé, o to víc mě to mrzí, navíc jsme nebyli v nekuřáckém prostoru, který jsem výslovně žádala. Možná jsme se jen trefili do „blbé doby“ Jinak ale musím říct, že křídla jsou opravdu skvělá,všem nám chutnala, poctivá, a omáčky též :-)

Tereza

Také mohu tento podnik jen vynachválit. Prvně jsme ho navštívili na základě poukazu, nyní již chodíme opakovaně bez poukazů, vždy je zde milá společnost a jídlo vynikající:).

Těšíme se na další návštěvu.

Dagmar

Dobrý den, budeme na návštěvě v Praze a rádi bychom uplatnili voucher. Můžeme příjít kdykoliv? Budeme mít s sebou i dvouletého syna. Není to problém? Děkuji

U RUMPÁLU

Dobrý den,

zavolejte si prosím předem a proveďte rezervaci. Kapacita restaurace je omezená.
Děkujeme

U RUMPÁLU

⇒ Josef Štefánek
Kdy přijdete ? Mirek
PS.: Dáme si spolu do pamprlíku

Zuza

Dobrý den, předpokládám, že není problém využít voucher i v době oběda a to ve všední den i o víkendu, když píšete, že omezení žádné není. Děkuji předem za odpověď.

Josef Štefánek

Děkuji majiteli za reakci na kritiku. Jak jsem už uvedl před tím jsem tuto akci asi dvakrát navštívil a křídla byla výborná. Věřím, že se nejednalo o úmysl, ale o pochybení někoho druhého a doufám, že při další návštěvě budu opět spokojen. Vážím si tohoto gesta pana majitele a těším se na další návštěvu. S pozdravem Josef

Marek

MOHU TUTO AKCI VŠEM VŘELE DOPORUČIT. SE SYNEM JSME SI MINULE MOC POCHUTNALI. OBROVSKÁ HORA LUXUSNĚ NALOŽENÝCH KŘÍDEL. PŘÍJEMNÁ OBSLUHA I PAN ŠÉF :-)

Jimmy Vorel

Tak ted nevím zda to mám kupovat :O Minule jsme byli také a bylo to výborné.. tak nevím :/

Josef Štefánek

Dne 29.12.2014 jsem navštívil asi po třetí Váš podnik, měl jsem s kamarády křidýlka. Předcházející byla výborná, ale dne 29.12.2014 to byla ostuda. Tvrdé, seschnuté, maso nešlo od kosti a ve friťáku usmažené křidýlka (vlastně suchá drť) pokapané nahoře nějakou červenou omáčkou (pouze vrchní vrstva) měli imitovat marinované křidýlka. U vedlejšího stolu to měli stejné a ani to nejedli jen to ochutnali. Když jsem to reklamoval u číšníka už se u nás víc neukázal až při placení. Konzultoval to s majitelem u baru (nebo vedoucím ?), ale nikdo nepřišel tuto situaci řešit. Když jsem to napsal do diskuze tak jste to smazali. Předcházející křídla byla v pořádku a proto jsem byl velmi zklamán Vašim chováním. Udělal jsem si u kamarádů díky Vám ostudu.

Michaela Kacsenyáková

Vážený pane,myslím,že jsem už na tuto stížnost jednou odpovídal.Na křídla která jste u nás jedli bohužel nemůžu nijak reagovat.Mrzí mě,že píšete,že jsem na provozovně byl a vyhýbal se Vám.Chodím k zákazníkům při každé příležitosti,chvále či stížnosti.Ke křídlům můžu napsat jen tolik,že máme jednoho dodavatele a upravujeme je stále stejným technologickým postupem.S pokorou a omluvou Mirek

PS. Pokud se neurazíte,zvu Vás na jedny křídla na účet podniku.Vaší rezervaci učiňte přímo u mě na tel. 739661085
S ještě větší pokorou Mirek

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru