Dárečky v hodnotě 1300 Kč v e‑shopu Beate Uhse
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Na vašich stránkách nejsou u parfémů specifikovány objemy. Zajímal by
mě
Gucci Toaletní voda „Guilty“ Gucci
Dolce & Gabbana Parfémová voda „The One“ Dolce & Gabbana
Paco Rabanne Parfémová voda Lady Million Paco Rabanne
Hugo Boss Parfémová voda „Hugo Deep Red“
Estee Lauder Parfémová voda „Pleasures“ Estée Lauder
Victoria Secret Parfém Noir od Victoria Secret
Cacharel Dámská EDT „Noa“ od značky Cacharell
A jestli můžete zaručit originalitu parfemu.
Dobrý deň,
parfémy sú originálne. Čo sa týka objemu, informácie nájdete priamo na
stránke konkrétneho poduktu na karte „špecifikace“ (nachádza sa nad
textom produktu, pod nadpisom). Prajeme pekný deň.
Dobrý den, dnes mi přišlo zboží co jsem si objednala. Přišlo to za cca 10 dní v obyčejné bílé krabici :-) Podle referencí na netu jsem se objednávky obávala, ale přes Slevomat jsem si řekla, že to zkusím. Šaty jsou přeně tak jak na obrázku, jsou krásné a sedí mi. Takže moc děkuji a ráda si u Vás opět někdy objednám.
Dobrý deň Jana,
ďakujeme za Váš príspevok. Prajeme pekný deň.
Dobrý den, chápu správě, že nakoupím za 1300,– a zaplatím 499,–
Dobrý den Barboro,
ano, na Slevomatu koupíte voucher za 499czk, a uplatníte ho na e-shopu beate
uhse, kde můžete nakupovat zboží až do výše 1300czk, a platíte už jenom
dobírku a případný rozdíl, ak překročíte částku 1300czk,
hezký den
Dobrý den,
když zboží objednám ještě dnes, je možné stihnout ho doručit do
12. 2.?
Děkuji?
Dobrý den Dano,
teoreticky je to možné, ale nemůžeme Vám tenhle termín garantovat.
Uvádíme 14 denní dodací lhůtu,
hezký den
Dobrý den,
chápu to dobře, že v případě, že si dnes koupím vooucher, můžu si na
něj kdykoli objednat zboží až do 28.2.2015?
Přeji hezký den
Dobrý den Janino,
ano, je to přesně tak,
hezký den
Dobrý den,
zajímalo by mě, zda jsou objednávky doručovány v diskrétním
provedení?
Děkuji
Dobrý den Terezo,
ano, jsou doručovány v neutrálních obalech, krabicích,
hezký den
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné místo dobírky si zboží vyzvednout ve Vaší pobočce v Olomouci?
Dobrý den Zuzko,
osobní odběr není možný,
hezký den
Dobrý den,
posílal jsem dotaz na email ale nikdo neodepsal mohly by jste napsat telefoni
cislo dekuji
Dobrý den, Michale. Bohužel, telefonní číslo není k dispozici,
zkoušel jste kontaktní formulář?
https://www.beate-uhse.cz/contact
Určitě prosíme o strpení s odpovědí. Děkujeme.
Dobrý den, chtěla jsem si zakoupit voucher, ale při shlédnutí vašich stránek zjišťuji, že téměř nic, o co bych stála, již není v mé velikosti. Plánuje se naskladnění zboží ve všech vyprodaných velikostech do konce platnosti voucheru nebo se voucher vztahuje jen na to, co zbylo?
Dobrý den Míšo,
každý den se naskladňuje nové zboží,takže jenom sledujte stránky,
hezký den
dobrý den,
chci se zeptat do objednavky jsem zadal číslo voucheru ale cena zustala stejna
tak mě zajímá jestli cena voucheru bude odečtena při doručení
Dobrý den Michale,
cena by se při zadání kuponu měla změnit, a také v potvrzení
objednávky, které Vám přišlo mailem, je uvedena sleva a výslední
hodnota.
V případě, že se tak nestalo kontaktujte prosím zákaznicky servis
https://www.beate-uhse.cz/kundenservice
hezký den
Vážení,
včera jsem objednala zboží, jen se trochu bojím, že jeden kus bude
větší. Porovnávala jsem i podle velikostních tabulek a měření, ale bylo
to trochu na hraně. Chci se zeptat, případně, kdyby bylo potřeba vyměnit,
musím zaslat oba kusy nebo stačí jeden a bude mi vyměněn?
s pozdravem
Dobrý deň Jitka,
podrobné informácie o vrátení tovaru plateného voucherom najdete na http://www.beate-uhse.cz/voucherreturn
Prajeme pekný deň.
Zdravim,
je niekto, kto z tohoho eshopu uz objednaval a nedostal email s tym, ze
vyhrava SUPERIOR darcek k dalsej objednavke nad 500Kc? Zda sa mi podozrive, ze
zatial vsetci, ktorych poznam dostali email s rovnakym kodom na darcek…
Dobrý deň Ondrej,
firma si váži svojich zákazníkov a pravidelne ich odmeňuje darčekmi,
bonusmi k ďalšej objednávke, ktoré možete alebo nemusíte využiť.
A aj zamestnanci Slevomatu, sú medzi zákazníkmi Beate-uhse, a tiež
dostávajú podobné ponuky. Je to marketingová podpora.
pekný deň
Dobrý den,
mám hloupý dotaz :-) :-) chápu to správně že si koupím voucher za
499 Kč a na zmíněném e-shopu mohu nakoupit za 1300 Kč ?? Čili že
zaplatím ( 500 Kč ) a nakoupím zboží až za hodnotu 1300 Kč či více a
zbytek doplatím nebo naopak nakoupím jen za 100 a tím pádem 300 Kč
,,propadne,,
Děkuji Vám a omlouvám se za přihlouplý dotaz.
Hezký den
Dobrý den Romane,
ano,je to přesně tak jak píšete:).
hezký den
Mela jsem u vas vyhlidnuty korzet,mela jsem vo vlozeny v kosiku a jen jsem cekala az mi prijde kod voucheru. Mezi tim jste slevu na korzet zrusili coz ne od koupe odradilo. Jen mala pripominka na vas „pristup“.
Dobrý deň Miša,
to nás veľmi mrzí, ceny sú však upravované bez ohľadu na to, či tovar
má niekto v nákupnom košíku (vačšinou je to aktualizované v noci).
Žiaľ nie je možné kontrolvať nákupné košíky a ceny meniť až potom,
keď v nákupných košíkoch nie sú produkty, ktorým sa mení cena. Veríme,
že si vyberiete iný vhodný tovar z našej bohatej ponuky. Ďakujeme za
pochopenie.
a ještě mám jeden dotaz :) jsou hry, které prodáváte v češtině?
Dobrý deň, hry sú vačšinou v angličtine, alebo nemčine. Vačšinou je to uvedené v texte. (v prípade, že tam info chýba napíšte nám na zákaznícky servis obj. čislo, aby sme Vám to zistili) Prajeme pekný deň.
Dobrý večer, mohu k voucheru dostat i valentýnský dárek?
Dobrý deň, v každej objednávke sa dá uplatniť len jeden akčný/zľavový kód. Bude teda uplatníte voucher, alebo uplatníte akčný kód nejakej inej akcie. Prajeme pekný deň.
Dobrý den,
v případě nákupu špatné velikosti korzetu či podprsenky je možné
zboží vyměnit za velikost jinou případně za jiný typ zboží?
Děkuji
Dobrý deň Martin, podrobné informácie o vrátení tovaru plateného
voucherom najdete na http://www.beate-uhse.cz/voucherreturn
Prajeme pekný deň.
Dobry den, zajímalo by mne, jak je zaruceno, ze nedostanu zboží, které jiz někdo pouzil a vratil (mam na mysli samozrejme zejména eroticke pomucky). dekuji
Dobrý deň,
rozbalené erotické pomocky z hygienických dovodov nie je možné
vrátiť/prijať spať na sklad. Každý vrátený kus je kontrolovaný.
Dobry den, je mozne si na voucher objednat i parfem gucci nebo DG? Diky
Dobrý deň Denisa,
voucher možete využiť na celú ponuku nášho e-shopu. Prajeme
pekný deň.
Dobrý den,
zakoupili jsme zboží s prosincovým voucherem a šaty jsou bohužel moc
velké. Zboží plánujeme vrátit v rámci 14-denní lhůty.
Můj dotaz je, jakým způsobem se bude zboží „refundovat“ (vzhledem
k tomu, že část šatů se platilo jako dobírka a část byla
z voucheru).
Dobrý deň Jan,
potrebné informácie nájdete na našej stránke v sekcii „zakaznícky
servis“ Pre urýchlenie pridávame aj link: http://www.beate-uhse.cz/voucherreturn.
Prajeme pekný deň.
Dobrý den, na obchodní podmínky jsem koukala, ale tam je pouze zahraniční ičo… ráda bych znala to, pod kterým podnikáte v ČR nebo na Slovensku.
Dobrý deň Markéta, to sedí, tak ako je to uvedené v podmienkach. My sme zahraničná firma. Nemáme české IČO. Prajeme pekný deň.
Proč eshop vyžaduje při vracení zboží obyčejnou zásilku? Ty nelze
nijak sledovat a ani dokladovat podání a v případě nedoručení či
poškození během přepravy ani reklamovat.
Citace: „Zboží zašlete zpět jako obyčejnou zásilku (nikoliv na
dobírku).“
Dobrý deň Pavel, „obyčajnou zásielkou“ sa tu myslí „nie na dobierku.“ (Dobierku pošta do P.O.Boxu nedoručí.) Samozrejeme balík zašlite tak, aby ste mali podacie číslo a podací lístok. Ďakujeme za pochopenie.
Dobry vecer, chtela bych se zeptat, jestli je mozne, kdyz objednam dneska aby to doslo do 30. Ledna? Dekuji moc
Dobrý deň Ivet, teoreticky by to malo prísť. Dobu doručenia však uvádzame 14 dní. (http://www.beate-uhse.cz/deliverywhen) Ďakujeme za pochopenie.
Vyborne, hned nakupuji znovu, zboží úžasné a spokojenost nej
Mohu nakoupit i za méně?
Dobrý den Lenko,
ano můžete, rozdíl (nevyužitá částka) propadá, není možné si jej
nárokovat,
hezký den
Mohu nabídku využít, když jsem stejnou zakoupila už v prosinci?
Dobrý den Veroniko,
ano,můžete. Toto je nová nabídka,
hezký den
Dobrý den, díky za odpověď, teď koukám na svůj překlep… myslela jsem datum 23.1., když bych objednávku udělala třeba hned zítra. Díky za upřesnění
Dobry den Sara, do 23.1. žiaľ balík nie je možné doručiť. Doba dodania je cca 14 dní. Ďakujeme za pochopenie. (http://www.beate-uhse.cz/deliverywhen).
Dobrý den,
otázky jsem četla, takže tuším odpověď. Chápu, že na jednu osobu je
možno koupit jen jeden voucher. Co když jsme ale tři kamarádky a chtěly
bychom ušetřit na poštovném. Je možné zadat do košíku tři vouchery?
Děkuji
Dobrý den Lado,
ne to není možný. Maximální limit je 1voucher na 1 osobu. Na jednu
objednávku je možné použít jenom jeden voucher. A každá objednávka se
zpracuje samostatně automaticky v systému a k tomu se platí poštovné.
hezký den
Dobrý den, vybrali jsme dárek pro kamarádku k narozeninám, které slaví
příští víkend, je reálné dodání zboží, které máte skadem do
23.2.?
díky za odpověď.
Dobrý den Sáro,
dodací doba je do 14 dní u zboží skladem, takže reálné to je:)
hezký den
Dobrý den, pokud objednám více zboží, mohu použít i dva vouchery na jedno poštovné?
Dobrý den Dagmar,
jak uvádíme v nabídce, koupit si můžete maximálně 1 voucher, a ten se
použije na jednu objednávku a zaplatíte 1 poštovné,
hezký den
Dobrý den,
v případě, že si objednám jeden produkt za 3000Kč mohu na něj použít
2 vouchery?
Mnohokrát děkuji,
Mia
Dobrý den Mio,
jak uvádíme v nabídce, koupit si můžete koupit maximálně 1 voucher, a
ten se použije na jednu objednávku.
hezký den
Dobrý den,
je možnost dodat objednávku jako balík na poštu?
Dobrý den Pavle,
objednávka je dodávána Českou poštou, a při přebírce doplatíte dopravu
a případný nedoplatek, jestli překročíte v objednávce sumu 1300Czk,
hezký den
Dobrý den,
chápu dobře že na 1 voucher v hodnotě 1 300,– mohu objednat i více
věcí a případný přeplatek se zaplatí při dobírce.
Děkuji za odpověď
Dobrý den Nelo,
ano, přesně tak:)
hezký den
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jek je to s částkou 1300,– pokud se přesně
netrefím do této hodnoty
Dobrý den Jarko,
jestli přesáhnete částku 1300,–CZK, tak tento rozdíl doplatíte spolu
s dopravou při dobírce na poště.
Jestli nevyčerpáte hodnotu 1300,–CZK tak ten rozdíl propadá – protože
voucher platí jenom na jednu objednávku.
hezký den
Dobrý den,
zajímalo by mě, zda tato akce platí i na jíž zlevněné věci –
výprodej.
Děkuji za Vaši odpověď.
Dobrý den Vero,
akce platí na celý sortiment a aktuální ceny na webu, takže i na
zlevněné věci.
hezký den
Dobrý den,
rozumím tomu správně, že na zboží na které e-shop nabízí slevu již
nelze voucher uplatnit?
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den Jano,
voucher lze uplatnit na všechno zboží a na aktuální ceny, které jsou na
webu (i ty akční). Není možné jen sčítat slevové kódy – tím je
myslené použít dva různé slevové kódy na jednu objednávku. Např. když
máte slevový kód na dopravu zdarma, nebo dárek, není možné to zkombinovat
se slevovým kódem/voucherem ze Slevomatu.
Hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.
Mám dotaz na rozměry ložního prádla, protože pokud dobře chápu, tak jsou různé rozměry, ale ve specifikaci jsou čísla jako 45,46,… a podle toho bych chápala, že když si objednám 45 tak je povlečení jenom jedno a když si objednám 46,47 sice za trochu dráž, ale mám tam povlečení pro dvě osoby.
Děkuji za odpověd
Dobrý deň Michal, vždy je zasielané jedno povlečenie na prikrívku. U 45 je to rozmer 140×200 (+ jedno povlečenie na polštár 60×70)
U veľkosti 46 je povlečenie na prikrývku o rozmere 200×200 a dve povlečenia na polštár 60×70. A u veľkosti 47 je romer povelečenia na prikrívku 240×200 a sú dodávané dve povlečenia na polštár o rozmeroch 60×70cm. Prajeme pekný deň.