Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
50 g exkluzivní cibetkové kávy Kopi Luwak
Hodnocení podniku www.kopiluwakoriginal.cz
Neobdrzela jsem zbozi
Káva je opravdu jiná a rozhodně stojí zato ji ochutnat. Jsem moc ráda za tuto možnost.
Trochu komplikovanější osobní vyzvednutí, ale nakonec jsme vše vyřešili v klidu.
I přes dlouhou dodací lhůtu doporučuji. Zástupce obchodu sám posílal zprávy o stavu objednávky a nastalou nepříjemnou situaci kompenzoval. Káva je výborná
osobní vyzvednutí v Praze parádní, a pak snad jen že zboží odpovídá popisu
logisticky(?) nezvládnuté, to co mělo být o Vánocich bylo skoro o měsíc později, nemám co dodat
Přislíbený termín dodání do vánoc se rozhodně nekonal, naopak bylo skoro měsíční zpoždění dodání kávy. Vzhledem k tomu, že to měl být dárek k vánocům a já sama kávu vůbec nepiji, byly to pro mě zbytečně investované peníze. Dárek jsem musela koupit jiný a kávu mám ve skříni a čekám na vhodnou příležitost, takže do té doby již bude stará…
Kávu jsme si objednali v listopadu s tím, že se firma zaručila, že káva dorazí před vánoci 2014. Káva dorazila v půlce ledna 2015. Káva sama osobě je nezapomenutelný zážitek (všem mohu doporučit), bohužel i nezapomenutelným zážitkem je délka doručení této kávy.
Rozhodně nedoporučuju nákup u této podvodné firmy, do dnešního dne nemám ani kávu ani peníze, přitom byla garance dodání do vánoc!!!!!!!!!
Pošlete nám prosím číslo objednávky, ať můžeme prověřit kde je problém. Anonymně pomluvit umí každý, pokud máte problém s dodávkou zboží, tak kontaktujte přímo nás na adrese
http://www.kopiluwakoriginal.cz/contact-us
V žádném případě nejsme žádná podvodná firma, jak tady píšete!!!
Největším průšvihem byla dodací lhůta, která se prodloužila o 14 dní.
Zbozi stale nemam!
Káva byla darovaná jako dárek a chutnala. Jediné mínus byla doba dodání, která se prodlužovala.
Velmi NESPOKOJEN! Kávu jsem objednal jako vánoční dárek ve velkém předstihu s tím, že bylo garantováno doručení do vánoc. Nakonec byla doručena 10. 1. 2015. Jedinou kompenzací od obchodníka bylo, že nabídl slevu 100Kč na další nákup – tedy pouze ukrojení z marže na výrobku… Mrzí mě, že ani Slevomat si toto nehlídá a sám situaci neřešil – takhle garance dodání není nic jiného, než prázdný výrok. Tedy: NEDPOPORUČUJI!
Musím reagovat na Váš komentář. Chápu Vaše zklamání ze zpožděné zásilky, ale také se snažte pochopit i nás dovozce. Objednali jsme si dopravu u velké nadnárodní společnosti, která také garantuje rychlé dodání. Buď kombinovanou nebo leteckou dopravou. Nikdo z nás si ani ve snu nepředstavil, že se po cestě mohou ztratit vývozní a přepravní papíry k zásilce. Místo slíbené expresní dopravy za 6-8 dnů se dodávka protáhla na více jak 3 týdny.
Káva jela přímo kvůli Vaší objednávce přímo od výrobce z Indonésie a pokud by se nestal ten problém s dokumenty, tak by jsme kávu na distribuovali včas před vánoci. My jsme v dobrém úmyslu přislíbili garanci do vánoc, protože jsme si tento scénář nenaplánovali, určitě to nebyla pouze prázdná slova! Chci Vám říci, že všechny garance kdekoliv jsou pouze přísliby a mohou být splněny pouze za podmínek, že se nestane něco s čím se nepočítalo (Vyhoří sklad, zásilka se ztratí, dodavatel zkrachuje atd.)
Přesto, že jsme se všem zákazníkům s nedodrženou garancí již omluvili, tak Vám se omlouváme ještě jednou. Jako kompenzaci jsme Vám nabídli to co můžeme nabídnout. Co by jste si představoval Vy jako adekvátní kompenzaci?
V žádném případě jsme nechtěli nikoho poškodit.
Neobdrzela jsem zbozi
Pošlete nám prosím číslo objednávky, ať můžeme prověřit kde je problém.
žádnou kávu jsem doposud neobdržela :-(
Pošlete nám prosím číslo objednávky, ať můžeme prověřit kde je problém.
Kávu jsem objednával již 15. listopadu jako dárek pod stromeček, ale dorazila až 16. ledna a jako kompenzaci mi byla nabídnuta sleva na další nákup.
Pane Píbr, chápu Vaši kritiku zpožděné dodávky. Za vzniklé zpoždění jsme se upřimně omluvili a dokonce vysvětlili proč se to stalo. Ale příjde mi nefér tu psát, že jste si kávu objednal v polovině listopadu a že jste ji dostal v polovině ledna. VY konkrétně jste si kávu objednal 18.12.2014 a tím pádem pro Vás garance do vánoc ani neplatila. Dle inzerovaných podmínek jste měl kávu obdržet v lednu a to se také stalo. Byla odeslána 9.1.2015. Nikdo zatím nečekal dva měsíce a jsem si jist, že ani Vy ne!!!
Akce na slevomatu běžela od 30.11. do 5.12. a poté byla prodloužena asi o dva týdny bez do cca 20.12. S pozdravem za team Kopi Luwak Original Jakub
Zboží jsem objednávala jako Vánoční dárek (tedy s příslibem doručení do Vánoc), dorazilo 3 týdny po Vánocích. Komunikace ze strany internetového obchodu naprosto nedostatečná a zmatená. Na email téměř nereagovali (a když, tak pouze hromadnou zprávou pro všechny čekající), telefon nikdo nezvedal. Naprosto neosobní přístup. A abych mamince místo kávy dávala k Vánocům dárkový poukaz na kávu, která někdy dorazí… to už na mě bylo také trochu moc.
Paní Pazderová, chápu Vaši kritiku zpožděné dodávky. Za vzniklé zpoždění jsme se upřimně omluvili a dokonce vysvětlili proč se to stalo. Kávu jste si objednala 9.12.2014, ale objednávka nebyla dle inzerovaných podmínek na slevomatu kompletní. Objednávku jste dokončila až doplněním informací a kódu 17.12. večer. Nás obviňujete ze zpoždění, ale o Vaší chybě tady nepíšete ani slovo. Jsme malá firma a díky provozování více eshopů a omezené pracovní síle, jsme nebyly schopni vyřešit každý telefon co zvonil, byly jich stovky týdně. Věřte nám, že jsme dělali co bylo v našich silách.
S pozdravem team Kopi Luwak Original
Ačkoliv bylo garantováno doručení do Vánoc, zboží dorazilo skoro v půlce ledna. Na vánoční dárek je to pozdě a velice nepříjemné. To nenapraví ani „výjimečnost“ kávy.
skluz v dodávce