Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Filtry
Recenze zákazníků
Štěpánka
únor 2015
1,0/5
Vzhledem k tomu, že jsem krátce před masáží onemocněl, s masérem jsem se domluvila na příštím termínu, avšak, když to zjistila nevím zda to byla majitelka nebo provozní, byla velice nepříjemná, s tím, že z těchto akcí nic nemá, voucher mi odmítla a nechala propadnout.
Vyjádření podniku
Před 9 roky
Dobrý den, je to trochu jinak než říkáte - psal jste mi 2hod před masáží v sobotu, kdy máme víkendy komplet plné, že chcete masáž posunout, že jste nemocný, nezlobte se na mě ale i kdyby to byla pravda a skutečně jste byl nemocný určitě jste to věděl dříve než 2hod před masáží. Na voucheru je jasně napsáno, že storno 48h předem jinak voucher propadá. Vzhledem k tomu, že by mi tam vzniklo prázdné okno a já zaplatila maséry prakticky dvakrát za Vaší masáž, už bych to dělala zadarmo. To co píšete není pravda, s nikým jste se nedomlouval, že masáž přesuneme, komunikoval jste pouze se mnou, já Vám pouze vysvětlila situaci, načež vy jste mi začal psát arogantní zprávy o tom jak tedy příjdete i s infekční nemocí a že je vám jedno kolik lidí nakazíte. SMS konverzaci mám uschovanou, tak příště napište situaci jaká skutečně byla a nesnažte se mě tu očernit. Hezký den