Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Kadeřnické balíčky – střih, barva nebo melír
Hodnocení podniku SunnyGroup
Střih i úprava vlasů OK, jsem spokojená. Dostupnost na MHD také super.
Velmi příjemná, šikovná a pečlivá paní kadeřnice, určitě tam zajdu znova! :-)
V kadeřnictví jsem byla velmi spokojená – ochotná paní kadeřnice, střih se povedl, cítila jsem se příjemně, výborná lokalita kadeřnictví.
byla trošku horší domluva – paní jsem nejdřív nemohla sehnat. Půl hodiny před termínem mi psala, že mám dorazit o 30min.později, než domluveno, stejně jsem pak na místě čekala ještě 15 minut. Mrzelo mne, že se paní neomluvila za tohle zpoždění. Ale jinak pozdější přístup už „při práci“ a střih samotný byl v pořádku. Ale z toho začátku mám smíšené pocity, což vrhá světlo na celou službu
Příjemné prostředí, milá a šikovná kadeřnice. Určitě se vrátím :-)
Bezva lokalita, u metra Karlovo náměstí. Rychlá rezervace termínu. Standartní prostředí. Milá paní kadeřnice.
Paní kadeřnice měla v salonu nějaké kamarádky a vybavovala se s nimi během stříhání, při odchodu, když jsem jí poděkovala, už se opět věnovala kamarádce a sotva pozdravila. Nijak přátelské prostředí, cítila jsem se tam spíš nepříjemně. Už ne.
Nic
Čekání – přišla jsem o 10min dřív ale musela jsem čekat 20min až slečna kadeřnice vyleze ze solária.
Střih – nikdo mě nikdy hůř neostříhal. Zuby a vlasy na jedné straně delší cca 2–3cm.
Z tohoto kadeřnictví jsem nadšená. Už při rezervaci byla paní velice příjemná. Salonek moc pěkný, paní kadeřnice milá. Manžel mi účes moc chválí. Já se cítím výborně. Vlasy dělají člověka a paní přesně pochopila, co chci. Konečně někdo..:-)
Velký bonus je solárko, kam jsem si hned vlezla doplnit baterky ;-) Každopádně doporučuji. Já se tam určitě vrátím…
Mila kadernice
spokojenost se setrihem
30 min cekani nez me vzali
bez omluvy
nenabidnuto piti
neprijemne hlucne myti vlasu diky narazejicimu naramku kadernice o umyvadlo
Práce s lidmi obnáší toleranci. I u lékaře se běžně stává, ač jste objednaná na určitou hodinu, že musíte čekat až lékař odbaví pacienty objednané před vámi. I v kaděřnictví se stane, že zákaznice přijde později, protože jí ujede tramvaj, nebo chce k barvě také ostříhat nebo jiné aspekty. Jestliže tato slečna byla ten den již desátá zákaznice, stalo se, že bohužel musela 30min čekat za což jsem se omluvila hned jak vstoupila do kadeřnictví. Nápoje samozřejmě v našem studiu podáváme, ale nejsou zdarma jak se tato slečna mylně domnívala. A k mému cinkajícímu řetízku na ruce? Co říct , nosím ho již dvacet let a ještě žádné mé stálé zákaznici nezpůsobil nepříjemné zážitky spojené s kadeřnickou péčí....
S kadeřnicí jsem byla spokojená