Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Elegantní dámské peněženky z pravé kůže

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Dáša

Koukám, že jsem se překlepla, v nabídce je jen červená:-) V Předchozí diskuzi jsem si všimla, že paní by také chtěla jinou barvu.Bylo by to tedy výjimečně možné i v mém případě? Děkuji za odpověď Dáša

prodejce

Dobrý den,

ano zakupte si voucher který je v akci ještě dostupný a objednejte na e-shopu jakou barvu chcete

Dáša

Dobrý den! Měla bych zájem o koupi peněženky v tyrkysové a růžové barvě. Když chci voucher zakoupit, píše mi to že je v nabídce pouze černá. Na stránkách moje objednávky jsou v nabídce všechny barvy skladem. Na dodání do Vánoc až tak nespěchám, ael ráda bych pouze ty 2 barvy. Děkuji Dáša

prodejce

Dobrý den,

ano zakupte si voucher který je v akci ještě dostupný a objednejte na e-shopu jakou barvu chcete

Valina

Dobrý den, mám dotaz pro prodejce. Potřebovala bych 1 ks černé peněženky. Bylo by to možné v objednávce změnit, když už v nabídce na Slevomatu je v prodeji jen červená? děkuji předem za ochotu.

prodejce

Dobrý den,

ano je to vyjímečně možné

Daniela Ž.

Dobrý den,
peněženka je hezká, ale rozhodně není kožená. Proč v inzerci uvádíte, že ano?

Slevomat.cz

Peněženka je vyrobená z barvené ražené kůže. Slevomat nikdy neuvádí nepravdivé informace. Peněženka má veškeré potřebné atesty od výrobce, které prošly i státní kontrolou.

Martina M.

Děkuji za odpověď, ale zapomněla jsem ve svém dotazu uvést, že tyrkysové peněženky jsouz v tuto chvíli vyprodané. I v tom případě je ještě šance na doručení do Vánoc? Pokud ano, kdy se dá předpokládat jejich doplnění? Mockrát děkuji!

Slevomat.cz

Dobrý den, peněženky budeme opakovat od 19.12., a to všechny barvy, ale rozesílání bude až od 5.1.

Martina M.

Děkuji za odpověď, ale zapomněla jsem ve svém dotazu uvést, že tyrkysové peněženky jsouz v tuto chvíli vyprodané. I v tom případě je ještě šance na doručení do Vánoc? Pokud ano, kdy se dá předpokládat jejich doplnění? Mockrát děkuji!

Slevomat.cz

Současná nabídka již nebude navýšena.

Martina M.

Dobrý den,
měla bych zájem o 2 tyrkysové peněženky, je ještě šance, že by mohly být do Vánoc?
Děkuji!

prodejce

Dobrý den,

počítáme s doručení do Vánoc

Ilona Plačková

Dobrý den vouchery mám uplatnit na www.modnisperky.com?

prodejce

uplatnění probíhá na stránce www.vaseobjednavka.cz

Marina

Dobry den
kde muzu zjistit sledaci číslo? Penezenky jsem si objednala před vic nez týdnem a stále nic nedorazilo…
 dekuji

prodejce

Dobrý den,

napište nám na e-mail dotaz a my Vám zašleme podací číslo

Katerina T.

Dobry den, dnes jsem objednala a zaroven i zaplatila cervenou penezenku. Chtela bych se zeptat jestli je sance na doruceni do vanoc nebo je to uz prilis kratka doba? Dekuji!

prodejce

Dobrý den, neměl by být problém s doručením do Vánoc

Pavla K.

Dobrý den.
I kdž už v nabídce není, rosím o informaci, zda přece jen nemáte ještě 1ks tmavě fialové peněženky.
Děkuji.

prodejce

Dobrý den,

opradu na vyjímku si kupte červenou a do košíku na e-shopu si dejte fialovou. Vaše jméno si poznačíme, že uděláte změnu

Markéta Mejstříková

Dobrý den mám vše zaplaceno,ale zboží nikde již 14 dní

Slevomat.cz

Dobrý den, kontaktujte, prosím, přímo dodavatele odpovědním emailem s číslem Vaší objednávky, aby ji mohl dohledat.

prodejce

Dobrý den,

zboží odesíláme každý den, takže bude chyba ve Vaší objednávce, bud jste neuplatnila kupon, nebo nemáte zaplacené poštovné

Kateřina

DObrý den, envím, proč se v popisu uvádí, že se jedná o pravou kůži, když je peněženka z koženky.

Věřila jsem, že je slevomat 100% loajální společnost, která má pouze ověřené nabídky. Jak vidím, tak to tak není.

Slevomat.cz

Dobrý den, v popisu peněženky uvádíme přesné složení, které deklaruje výrobće certifikátem. Pravost ražené kůže jsme rovněž ověřovali.

prodejce

Dobrý den, máme atest na pravost kůže.

Karol

Dobrý den,
peněženka mi dorazila a je krásná, mohla bych se ale zeptat, zda je opravdu pravá kožená? Děkuji mnohokrát.

prodejce

Dobrý den, máme atest na pravost kůže.

Tibor / Anna Svetkovi

Žádám o potvrzení objednávky na 1 ks peněženky červené za 299 Kč

Dr.Jánského 4588 43001 CHomutov

prodejce

Dobrý den,

takto opravdu potvrdit objednávku nedokážeme

Ondra

Doba dodání do 14 dnů. Pro garanci dodání do Vánoc je třeba zboží objednat nejpozději 18. 12. 2014.

To si nějak protiřečí ne?

prodejce

Dobrý den,

běžně dodáváme do 14 dnů, u Vánoc dodáváme dříve.

Michal_

Dobrý den,

kolik má prosím peněženka kapsiček na karty?

 Děkuji

prodejce

Dobrý den,

8 kapes malých, 2 kapsy velké (pře celou peněženku)

Věra Husáková, Verdunská 39,160 00 Praha 6

Věra H.
Dobrý den ! 8.11.2014 jsem objednávala 3 ks peněženek,zaplatila za ně kartou včetně poštovného, na vše mám vouchery /4 ks/, ale dosud nic nedošlo.Přijde mi zboží do Vánoc ? Díky

Slevomat.cz

Dobrý den, z Vašeho popisu není zřejmé, zda jste vouchery uplatnila u dodavatele na www.vaseobjednavka.cz. Pokud ne, neprodleně tak učiňte dle popisu na akci a na vocuheru.

Kateřina H.

Dobrý den! Zajímá mě, zip mají všechny peněženky zlatý? Nebo je i stříbrný? Díky K

Slevomat.cz

Dobrý den, v popisu je uvedeno, že je zip zlaté barvy.

Jana

Dobrý den,

predevčírem jsem u vás dokončila objednávku, přijde mi peněženka do Vánoc? Děkuji

prodejce

Ano počítáme samozřejmě s doručení do Vánoc

Martina

Všechny body postupu jsem splnila, u objednávky je napsáno, že je zaplacená tak nevím, co dál… Potřebuji někam napsat tu adresu a není kam..

prodejce

Dobrý den,

pokud vlastníte voucher a nevíte si rady, napište objednávku na info@vaseobjednavka.cz

Martina

Dobrý den,

koupila jsem si voucher na peněženku ina poštovné, vše jsem zaplatila, ale nikam jsem nezadávala adresu pro doručení. Jak mám prosím postupovat teď?

prodejce

Dobrý den,

na kuponech, které obdržíte po připsání platby na účet Slevomatu, bude napsaný postup

Lea Müllerová

Dobrý den, po problému s volbou barvy mám další problém. Když zadám číslo voucheru na poštovné, které jsem si zaplatila současně s objednanou peněženkou, objeví se mi, že voucher je chybný. Můžete mi prosím sdělit, proč tomu tak je? Kdybych tušila, co bude problémů s objednávkou, kolik nad ní strávím času, určitě bych si vouchery nezakoupila.

prodejce

Dobrý den,

stačí nám zaslat e-mail info@vaseobjednavka.cz s Vašimi kupony a doručovací adresou

Ludmila Menšíková

Dobrý den, zaplatila jsem peněženku i poštovné, chci pokračovat v nákupu a stále se mi objevuje červená peněženka i když kroužkuji fialovou, co dělám špatně, chtěla bych to už uzavřít. díky

Slevomat.cz

Dobrý den, Ludmilo. Zkuste změnit prohlížeč. Nejčastěji se tato chyba stává při použití prohlížeče Internet Explorer. Doporučujeme Google Chrome.

Příjemný den.

prodejce

Dobrý den, stačí i firefox či případně i novější exploreri. Jestli nemáte možnost, napište nám e-maileme Vaší objednávku

prodejce

Dobrý den,
prosím zkuste si přepnout prohlížeč z exploreru

Děkuji

J. Zezula

Lea Müllerová

Dobrý den, při objednávání peněženky (předplatila jsem si hnědou barvu) se mi automaticky volí barva červená, i když změním barvu na požadovanou hnědou, stejně v košíku je peněženka červená. Jak mám objednávku provést, aby mi přišla skutečně vybraná barva?

Veronika Koukalová

Dobrý den,je možné peněženku vrátit a za jakých podmínek? Děkuji.

prodejce

Dobrý den,
nepoužitou peněženku můžete vrátit do 14 dnů

Petra Jarošová

Dobrý den peněženky jsou pěkné aš na to že jsem si objednala černou a přišla mi červená co s tím?

prodejce

Dobrý den,

obratte se přímo na nás e-mailem, domluvíme se na výměně.

Nikola

Dobrý den,
kde mohu prosím zakoupit voucher na poštovné?
 Děkuji

Slevomat.cz

Poštovné je první varianta v odkaze Koupit

Dáša

Dobrý den
prosím o prověření objednávky 14732, objednala jsem 2ks peněženek a do dnešního dne nepřišly. Děkuji

prodejce

Dobrý den,

dodání máme do 14 dnů, zaslali jsme Vám zboží za 5 pracovních dnů

Marta

Dobrý den, když si objednám zboží, ale ještě jsem jej nezaplatila, proč mi nepřišel mail s údaji kam poslat peníze? je to běžné že mail před nezaplacením nedojde ?

Slevomat.cz

Objednávku na Slevomatu musíte dokončit a zaplatit vybrané zboží a 1× poštovné. Obdržíte čísla voucherů, která uplatníte dle popisu v akci i na voucheru na www.vaseobjednavka.cz.

Hike

Dobrý den, kde je prosím avizované místo pro klíče? Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, klíče vlezou do přihrádky na mobil.

Lucka

Dobrý den,
chci se zeptat… Platbu jsem dnes uskutečnila ale nikde se mne nikdo neptal na mou adresu. Můžu se tedy zeptat jak mám dál postupovat? Odeslala jsem poštovné 49,– a za peněženku 299,–. Předem děkuji za odpověď Lucka

Slevomat.cz

Dobrý den, čísla obou voucherů uplatníte na objednávkovém webu v jediné objednávce na www.vaseobjednavka.cz dle instrukcí. Na jedno poštovné můžete zakoupit všechno zboží z akcí tohoto dodavatele.

Michal

Dobrý den, na objednávkovém listě jsem uplatnil voucher na peněženku, bohužel bez pošty.To jsem si všiml až při potvrzovacím mailu.Snažil jsem se to rychle napravit samostatnou platbou (kartou)za poštovní voucher.Ten mi došel ,ale jak ho uplatnit k již zaplacené (objednané) peněžence bez poštovného :(

prodejce

Dobrý den,

kupon nám dopošlete e-mailem info@vaseobjednavka.cz

Michal

Dobrý den, zboží jsem zaplatil a uplatnil voucher.Všiml jsem si ,že není uhrazeno poštovné formou dalšího voucheru.Ten jsem uhradil zvlášť a platbu provedl kartou.Jak tento voucher " spárovovat" uplatnit k objednávce na peněženku?

Slevomat.cz

Dobrý den, čísla obou voucherů uplatníte na objednávkovém webu v jediné objednávce na www.vaseobjednavka.cz dle instrukcí. Na jedno poštovné můžete zakoupit všechno zboží z akcí tohoto dodavatele.

Jana Sakmárová

stále nedorazila a už je to 14 dní

prodejce

Dobrý den, objednávku máte od 13.11. a byla dnes vyřízena

Alena Ondřichová

Dobrý den,objednala a zaplatila jsem asi před 14dny a peněženka furt nikde

prodejce

Dobrý den, kupony je potřeba i u nás uplatnit dle pokynů a mít zaplacené poštovné

Jana Marešová

Dobrý den,také jsem objednávala dvě peněženky 9.listopadu a doposud nic nedorazilo,jak to vypadá s doručením?
 Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, ohledně doručení je potřeba kontaktovat přímo dodavatele emailem a jako předmět uvést i číslo objednávky. Odeslání zboží dodavatel oznamuje rovněž emailem.

prodejce

Dobrý den, Vaše objednávka byla vyřízen 20.11.

vladunka 17

dobry den papírove bankovky se vlezou do přihradek roztažene nebo se musí přeložit na půlku??

Slevomat.cz

Rozměr peněženky je uveden v akci.

Lenka

Ještě by mě zajímalo, zda je možné, že budete opět nabízet jasně fialovou peněženku, třeba do měsíce nebo případně i později? A červená barva je jasná nebo tmavě červená? Na obrázcích jsou různé odstíny červené. Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, fialová peněženka má tmavý odstín, červená je jasně červená.

Simona

Dobrý den,
chci se zeptat,kde najdu woucher na poštovné.Udělala jsem objednávku a myslela,že někde bude možnost koupit ho,ale nestalo se.Objednávku mám zaplacenou kartou.Můžete mi poradit?
Děkuji

prodejce

Dobrý den,

voucher na poštovné je hned na první místě. Pokud kupon nezakoupíte, stále je možné poštovné platit na našem e-shopu po uplatnění voucheru, Vás vyzveme k platbě. Na našem e-shopu ale není možné platit kartou jako zde na Slevomatu

Lenka

Dobrý den, zajímalo by mě, zda je fialová peněženka tak tmavá jako na obrázku v seznamu níže nebo jestli je možné objednat i jasně fialovou jako je na první fotce, kde je vyobrazeno několik peněženek. A co se týče barvy hnědá srnčí, zda je barva na fotce shodná s reálnou barvou, tedy lehce do zrzava? Děkuji.

prodejce

Dobrý den,

v nabídce je pouze tmavě fialová. hnědá je opravdu trochu do zrzava jako na obrázku

Majka

Dobry den.12.11.2014 sem si objednala penezenku, platba na ucet vam prisla 11.11.2014 a mne este stale penezenka neprisla.

prodejce

Dobrý den, bohužel nemůžeme prověřit, obratte se přímo na nás přes e-mail

Renata Handlova

dobrý den,objednala sem si dvě peněženky,
už jeto víc než 14 dni a pořád nicnedošlo

prodejce

Dobrý den,

balíček je již na cestě: RR9340097002L

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru