Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Vytvořte EXTRA VELKÝ kalendář z vašich fotek. Krásný dárek nejen pro babičku.

4,8 / 5 Bontia 5 497 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Alena

Dobrý den,
koupila jsem si voucher na
nabídku č. 2 fotokalendář na výšku s vysokým leskem. Chci se zeptat, jaké mají fotky rozměry (v cm nebo mm), chci na některé stránky poskládat víc fotek do jednoho souboru, tak abych neměla ty krajní ořezané.
Děkuji za odpověd´.

Martin

Dobrý den, Aleno,

rozměr obrázků je ve Vámi uváděném případě 270 × 360 mm (3189 px x 4252 px). Přeji Vám příjemný začátek týdne.

Barbora Drtinova

Dobry den, mam uplne stejny problem s placenim postovneho jako pan Michal o jeden dotaz vyse. Mohu vam taky poslat doklad o zaplaceni postovneho a doufat, ze se kalendare stihnout vyrobit a poslat? Predem dekuju Bara

Aleš

Dobrý den, Barboro,

určitě. Samozřejmě se pokusíme Váš kalendář ještě vyrobit, nicméně jednoznačně garantovat to již opravdu nelze.

Martina Knopová

Dobrý den, kalendáře mám již ve výrobě , je možné dokoupit ještě jeden a poslat společně ?? Myslím tím naprosto stejný jako ty předešlé…platím kartou, voucher bych měla hned. Děkuji Martina Knopová


OBJEDNÁVKA ČÍSLO 212147962

Aleš

Dobrý den, Martino,

s ohledem na automatické zpracovávání objednávek není jejich dodatečné spojování možné. Pokud tedy chcete vytvořit ještě jeden kalendář, bude nutné jej objednat samostatně. Děkuji Vám za pochopení. Mějte krásné pondělí.

Michal Tvarog

Dobrý den, kolegovi jsem odpověděl e-mailem a v příloze zaslal potvrzení o platbě. Doufám že takto vše stačí a objednávka bude vyřízena a dorazí do Vánoc.
Prosím o potvrzení e-mailem zda je vše v pořádku.

Děkuji Tvarog

Martin

Dobrý den, Michale,

děkujeme. Váš kalendář se již vyrábí. Hezký den!

Michal Tvarog

Dobrý den,

Včera se u nás vyskytl na vašich stránkách problém při placení kartou, kterou jsme vám včera oznamovali a doposud jsme od Vás nedostali odpověď (číslo dotazu #cz00021902),
jak problém vyřešit. (Při kliknutí na placení kartou skočili stránka na úvodní stranu a při dalším pokusu o zaplacení hlásilo, že druhý pokus nelze provést.)

Jelikož jste slibobali vyřízení do Vánoc (pokud objednáme a zplatíme do půnoci 14.12.), proto jsme si pořídili poukaz právě od vás. Rád bych, aby se i přes problém na vašich stránkách při placení našlo řešení a kalendář do Vánoc bude. Mohu Vám ihned poslat poštovné na účet, pokud zakázku opravdu vyřídíte do Vánoc. Pakliže to tak nebude, rád bych zakázku zrušil žádám o vrácení peněz.

Hezký den,
 Tvarog

Martin

Dobrý den, Michale,

bezpečnostní mechanismus platební brány druhý pokus o zaplacení neumožňuje. Nyní je tedy opravdu třeba zaplatit převodem. Pošlete-li nám následně potvrzení o zaplacení, Vaši objednávku okamžitě uvolníme do výroby.
Termín dodání do Vánoc Vám sice nemůžeme jednoznačně garantovat, ale je stále pravděpodobný. Kolega Vám právě také napsal e-mail. Situaci tedy můžete dořešit. Přeji Vám pěkný den.

Tereza Stachová

Bohuzel, neumim Vam proste napsat prostrednictvim te stranky,nemuzu nikde najit kam psat,tak jsem o vikendu ho objednala radeji znova. Dekuji

Martin

Dobrý den, Terezo,

doporučuji Vám vybrat téma na uvedené stránce. V rámci každého tématu pak máte možnost prokliku ke kontaktnímu formuláři. Přeji Vám pěkný den.

Míša Hnyková

Dobrý den, když zakoupím voucher ještě dnes nebo zítra a zaplatím kartou, přijdou vám peníze? Je totiž víkend. Máte uvedeno, že kalendář přijde do Vánoc, pokud se zaplatím do 14. 12. ale platí to i v neděli? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den,

platba kartou k nám dorazí téměř okamžitě a budete tak moci objednat 14.12. :-)

Hezký den!

Tereza Stachová

Dobry vecer, objednala jsem si dva kalendare, prisly, jsou krasne, ale objednala jsem 2 , kazdy z jinych fotek a prisly mi oba stejne, co ted? Moc dekuji za odpoved

Martin

Dobrý den, Terezo,

napište nám, prosím, číslo Vaší objednávky prostřednictvím stránky http://podpora.bontia.cz. Situaci ihned vyřešíme. Děkuji Vám a přeji Vám příjemné pondělí.

Lenka

Dobrý den, u informací k této nabídce je uvedena cena za doručení 99,– Ovšem při objednání kalendáře je požadována částka 119,– Ráda bych věděla, kde se stala chyba a proč jsou zákazníci takto klamáni. Děkuji za odpověď

Martin

Dobrý den, Lenko,

děkuji Vám za tento dotaz. Naši zákazníci určitě klamáni nejsou. Pokud si informaci dobře přečtete, zjistíte, že ve skutečnosti uvádíme, že cena poštovného je od 99 Kč a liší se podle váhy produktu. Jinými slovy odpovídá ceníku dopravní společnosti. Veškeré informace o váze a poštovném se zobrazují v objednávce samotné. Pokud byste nám ohledně výše cen nevěřila, můžete si je samozřejmě ověřit na stránkách vybraného dopravce. Přeji Vám pěkný den.

Zuzana Capratová

Dobrý den, mám problém- koupila jsem si 2 vouchery na kalendář ve vysokém lesku na výšku, ale nemám dostatečně kvalitní fotky, takže mi nelze vytvořit a objednat. Udělala jsem tedy kalendář Velký poznámkový
30 × 46 cm, matný, do kterého ty moje fotky jdou, který je levnější, ale na něj mi zas nejde poukaz uplatnit. Nevím, jak mám dále postupovat, nikde není telefon ani mail na výrobce-Bontii, zákaznická podpora nefunguje, jen lze přečíst odpovědi na otázky, ale otázku poslat nemohu. Jsem naprosto vystresovaná, strávila jsem u PC půl dne, ale marně… :o(

Aleš

Dobrý večer, Zuzano,

naše zákaznická podpora funguje takřka neustále. Dotaz nám můžete položit prostřednictvím stránky http://podpora.bontia.cz. Jak je uvedeno na samotné stránce, vyberte téma, které Vás zajímá, a pokud nenaleznete odpověď, v rámci tématu máte možnost prokliknout se ke kontaktnímu formuláři. Tímto způsobem nás běžně oslovuje tisíce zákazníků.
Pokud jde o Váš požadavek, doporučuji Vám vrátit zakoupený poukaz Slevomatu a následně si v aktuální akci zakoupit poukaz, který odpovídá Vašim požadavkům. Přeji Vám příjemný večer.

Kristýna

Dobrý den,

chtěla bych se zeptat a ujistit se, když si zakoupím voucher dnes a uplatním ho do 14.12.2014 včetně platby, je možné fotokalendář obdržet do 23.12.2014? Děkuji předem za Vaši odpověď.

Martin

Dobrý den, Kristýno,

ano. Platbu za poštovné bychom však měli mít již 14. prosince na našem účtu. V této souvislosti Vám doporučuji platbu kartou. V případě zvolení platby převodem nám raději zašlete potvrzení o zaplacení. Objednávku uvolníme do výroby dříve. Přeji Vám příjemné odpoledne.

Lukas Prochazka

Fotokalendáře děláme už několik let u jiných firem a vždy bez problémů. Letos jsme si řekli, že vyzkoušíme Bontia, která se nám zdála jako kvalitní varianta – dříve jsme zde dělali už nějaké knihy a byly pěkné. S kalendářem, ale bohužel už několik dní bojujeme. Aplikace se seká, uložený a již hotový kalendář nejde znovu otevřít a museli jsme ho vyrábět znovu. Kdybych neměl voucher tak už dávno dělám kalendář jinde, je to spousta a spousta času a nervů. Zákaznická podpora, kde jsem si chtěl stěžovat bohužel v podstatě neexistuje (telfon ani mail jsme na stránkách nenašli). Takže veliké zklamání a kalendář u Bontia tedy bohužel už asi nikdy…

ALeš

Dobrý den, Lukáši,

naše zákaznická podpora je k dispozici v podstatě neustále. Kontakt máme uvedený v kontaktech, případně se na stránky zákaznické podpory můžete prokliknout pomocí výrazného modrého tlačítka, které Vás doprovází, ať už se na našem webu pohnete kamkoliv. Prosím, kontaktujte nás prostřednictvím stránky http://podpora.bontia.cz. Kolegové Vám pomohou.
Já Vám v tuto chvíli radím aktualizovat Váš prohlížeč, případně vyzkoušet jiný (ideálně Google Chrome nebo Mozilla Firefox). V drtivé většině Vámi popisovaných komplikací navrhované řešení pomůže. Přeji Vám příjemný víkend.

šárka

Dobrý den,jakým způsobem uplatním kredity na slevu na kalendář za 169Kč?

Slevomat.cz

Dobrý den, Šárko,

kredity uplatňujete v každém případě až po vložení zboží do košíku a po stisknutí zeleného tlačítka K objednávce. Následně máte v sekci platba možnost zaškrtnout kredity k uplatnění.

Přeji příjemný nákup a hezký zbytek dne.

Šárka

Dobrý den, chci se zeptat jak mám postupovat když chci 6 stejných kalendářů a mám 6 voucherů. Musím udělat šest objednávek nebo lze vouchery zadat nějak hromadně? Případně jak?
Předem děkuji.

Martin

Dobrý den, Šárko,

pokud chcete kalendáře zaslat najednou a tedy platit pouze jedno poštovné, vytvořte, prosím, hromadnou objednávku (návod naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/227-jak-vytvo%C5%99it-jednu-objedn%C3%A1vku-n%C4%9Bkolika-kalend%C3%A1%C5%99%C5%AF-s-rozd%C3%ADln%C3%BDm-obsahem). Poukazy se v takovém případě zadávají postupně v prvním kroku objednávkového procesu. Přeji Vám příjemný pátek.

Martina

Dobrý den, jak mohu zmenšit fotografii v kalendáři při neoptimální velikosti? Nemohu na to v programu přijít. Děkuju

Aleš

Dobrý večer, Martino,

vložená fotografie nikdy nemůže být menší než rámeček. Pokud se zmenšení fotky nedaří, znamená to, že alespoň jeden její rozměr odpovídá velikosti rámečku. Není-li kvalita takové fotografie dostačující (vidíte červený trojúhelník), doporučuji Vám zvolit fotku větší. Přeji Vám příjemný zbytek večera.

Hanka Lacinová

Dobrý den, kolik bude činit poštovné za sedm A3 kalendářů? Děkuji, Hanka.

Martin

Dobrý večer, Hanko,

výše poštovného je závislá na hmotnosti zásilky. Ve Vámi uvedeném případě by se mělo jednat o částku 119 Kč. Přeji Vám pěkný zbytek večera.

F.R.

Tak tento kalendář už nikdy. Dělali jsme ho hodiny, aplikace katastrofální, stále padá nahrávaní, pak se vše smaže, fotky 2MB hlásilo jako nedostatečné rozlišení. No prostě strašný. Jo a ještě je fajn udělat kalendář a pak se přihlásit … Všechno v hajzlu.

Martin

Dobrý den,

v případě, že tvůrčí proces není stabilní, doporučuji Vám vyzkoušet jiný prohlížeč. Tento krok v drtivé většině případů pomůže. Co se týče kvality fotek, kalendáře nabízí prostor pro opravdu velké snímky, přirozeně je tak kladen důraz ne velmi dobrou kvalitu. Přeji Vám pěkný den.

Andrea Kvapilová

Dobrý den, objednala jsem si dva kalendáře s fotografiemi dětí a chtěla bych se zeptat, zda je možné v daném měsíci zvýraznit den narození? Když se dítě narodilo 19.června, tak zvýraznit číslo 19 ? Děkuji za odpověď.
S pozdravem
Kvapilová

Martin

Dobrý večer, Andreo,

v rámci kalendářů lze editovat pouze fotografie. Jiné možnosti v současné době nejsou dostupné. Váš zajímavý námět nicméně probereme. Děkuji Vám za něj.

Jana Struncova

Dobrý den, jsem skutečně jediná které se při nahrávání do kalendáře zasekne načítání a dál se nedostanu. K tomu to ořezává nějaké fotky svým způsobem. Na podporu sem psala, zatím bez odezvy. Děkuji za odpověď. Padne mně to na září nebo říjnu, kromně viditelného ořezu fota.

Martin

Dobrý den, Jano,

zcela jediná nejste, nicméně jedná se o menšinovou situaci, která může souviset se specifickým nastavením Vašeho prohlížeče, s formáty fotografií atp.
Doporučuji Vám aktualizovat Váš prohlížeč, případně vyzkoušet jiný, fotografie vkládejte postupně a nakonec ověřte, zda jsou Vaše fotky v podporovaném formátu (ideálně jpg) a jestli nepřesahují maximální povolenou velikost (10 MB). V případě přetrvávajících komplikací se nám ozvěte. Přeji Vám pěkný den.

Hanka

Dobrý večer,když si koupím voucher a chtěla bych to stihnout do vánoc,za jak dlouho jste schopni ho vyrobit?Kdy musím poslat fotky?děkuji

Martin

Dobrý večer, Hanko,

dodání do Vánoc garantujeme, pokud vytvoříte a zaplatíte (podstatný je termín, kdy dorazí platba k nám, proto Vám doporučuji zvolit platbu kartou) objednávku kalendářů do 3. prosince.
V případě, že tento termín nestihnete, je pravděpodobné, že Vám do Vánoc Vámi objednané produkty dodáme, ale již to nemůžeme garantovat. Děkuji Vám za dotaz.

Hana

Dobrý den. Pokud objednám kalendáře dnes (nebo zítra) a pošlu peníze převodem (v PO 1.12.) a peníze přijdou do středy 3.12. a já ten den vytvořím objednávku a pošlu s čísly voucheru (měla bych zájem o 3 totožné kalendáře) budou mi doručeny do Vánoc? Na tuto skvělou nabídku jsem přišla až dnes a peníze mohu poslat pouze převodem ( a poštovné se bude platit na dobírku)? Děkuji

Aleš

Dobrý den, Hano,

dodání do Vánoc garantujeme v případě, že vytvoříte a uhradíte objednávku kalendářů (nikoliv poukazů) do 3. prosince. Pokud využijete slevové poukazy, zmíněná úhrada objednávky se samozřejmě týká poštovného. K urychlení platebního procesu Vám doporučuji zvolit platbu kartou.
Jestliže se Vám to nepodaří uzavřít v avizovaném termínu, stále existuje velká pravděpodobnost, že produkty do Vánoc obdržíte, nicméně již to nemůžeme jednoznačně garantovat. Přeji Vám pěkný den.

Zuzana

Dobrý den,
kolik činí dle Vašich zkušeností poštovné po ČR za 5 ks kalendářů A3 na výšku? Děkuji

Martin

Dobrý den, Zuzano,

poštovné by v tomto případě mělo být 119 Kč. Přeji Vám příjemný začátek týdne.

Peťka

Nelze mi pořád projít registrací, ptám se podruhé, co mám při registraci napsat do políčka „potvrzení emailu“, ještě předtim než tu registracici pošlu, jinak mne to samozřejmě nepustí a na mailu logicky nic nemám. Díky za odpověď…

Martin

Dobrý den,

do políčka s názvem „E-mail“ napište Vaši e-mailovou adresu. Do políčka s názvem „Potvrzení e-mailu“ napište stejný e-mail (jedná se o bezpečnostní potvrzení, aby nedošlo k zadání chybné adresy). Podobným způsobem postupujte u hesla. V případě komplikací se, prosím, obraťte na kolegy z naší zákaznické podpory (http://podpora.bontia.cz.). Děkuji Vám a přeji Vám pěkný den.

Markéta Sušánková

Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat co přesně znamená, že kalendář je oboustranný? To bude mít pouze 6 listů a bude se muset otáčet? Kolik bude mít listů? Děkuji

Aleš

Dobrý den, Markéto,

ano. Kalendáře jsou oboustranné. Obsahují vždy první list s fotografií na čelní straně a následně oboustranně potisknuté listy s jednotlivými měsíci. Přeji Vám pěkné pondělí.

Verka N.

Dobrý den, je možné text v kalendáři (názvy měsíců, dny v týdnu) udělat i v jiném jazyce (konkrétně v němčině)? Děkuji

Aleš

Dobrý den,

kalendáře v současné době nabízíme pouze v českém (pokud je objednáte na stránce www.bontia.cz/provedeni/fotokalendare) nebo ve slovenském (pokud je objednáte na stránce www.bontia.sk/vyhotovenie/fotokalendare) jazyce. Přeji Vám pěkný den.

Peťka Fannysová

Dobrý den,
musim se zaregistrovat, aby mne to pustilo tvořit si ten kalendář, ale nelze mi projít registrací. Co se má dát do „potvrzení e-mailu“? Děkuji moc za odpověď, už se mi i díky tomu vymazal udělaný kalendář-(

Martin

Dobrý den,

doporučuji Vám vytvořit si registraci na stránce www.bontia.cz/Prihlaseni. Opětovné přihlášení by mělo proběhnout bez komplikací. Pokud byste se však stále nemohla přihlásit, napište, prosím, kolegům prostřednictvím stránky http://podpora.bontia.cz. Celý proces s Vámi projdou. Přeji Vám příjemný závěr týdne.

Lucie Žočková

Dobrý den, ráda bych si objednala 5 ks stejných kalendářů. Budu poté platit poštovné 5×?
 Děkuji

Aleš

Dobrý den, Lucie,

pokud všechny tyto kalendáře objednáte v jedné objednávce, bude třeba uhradit pouze jedno poštovné. Mějte krásný den!

Ester

Dobrý den.

Je prosím možné zakoupit u Vás 6ks kalendářů a nakombinovat všechny 3 druhy, které zde nabízíte? A je možné koupit více jak 6ks kalendářů a nechat je zaslat v jednom balíčku na stejnou adresu? Poštovné se hradí zvlášť a to kde? A jak zjistím cenu?

Děkuji, Ester.

Aleš

Dobrý den, Ester,

ano. V jedné objednávce můžete objednat několik typů kalendářů a rovněž uplatnit všechny Vaše poukazy. Pokud zvolíte tento postup, tedy objednání všech kalendářů v jedné objednávce, zaplatíte pouze jedno poštovné.
Co se týče ceny poštovného, liší se dle celkové váhy objednávky a spodní hranice je 99 Kč. Více informací naleznete na stránce www.bontia.cz/ceny/doprava. Přeji Vám pěkný den.

Petra

Dobry den, prosim Vas je mozne u kalendaru menit pozadi? treba na cernou?

Dekuji
 Petra

Martin

Dobrý den, Petro,

pozadí měnit nelze. Kalendáře budou mít takovou podobu, kterou prezentujeme na našich stránkách (www.bontia.cz/provedeni/fotokalendare). Přeji Vám příjemné odpoledne.

Silvie

Dobrý den,
uvažuji o koupi 5ks velkých kalendářů na šířku. Všechny by byly stejné. Stačí, když ho vytvořím ve vašem programu 1× nebo musím vytvářet ten samý kalendář 5×?
Děkuji za odpověď.

Aleš

Dobrý den, Silvie,

postačí, když kalendář vytvoříte jednou. V rámci objednávkového procesu pak můžete zvolit počet kusů. Hezký den!

Zuzana

Dobry den,

když si zakoupím kalendář, který je na výšku, dají se tam dát fotky, které jsou na šířku? Děkuji.

Aleš

Dobrý den, Zuzano,

určitě. Počítejte však s tím, že velikost fotografie bude automaticky upravena s ohledem na rozdílnou orientaci rámečku. Doporučuji Vám tedy pohlídat si výslednou velikost fotky a především fotografii vhodně napolohovat. Přeji Vám pěkný den.

Michal

Dobry den jde pri vytvoreni kalendare rovnou v programu zapsat udalosti. Jako narozeniny osob atd.. Dekuji za odpoved

Martin

Dobrý den, Michale,

nikoliv. V rámci tvůrčího procesu lze do kalendáře vkládat pouze fotografie. Vše ostatní je potřeba doplnit až po vytisknutí.:) Přeji Vám příjemné úterý.

Jaroslava Veselá

Dobrý den, je možné na jednu stranu kalendáře dát více než jednu fotku? Děkuji za odpověď.

Martin

Dobrý den, Jaroslavo,

v případě kalendářů pro velké snímky je možné na jednu stranu umístit až dvě fotografie. Pokud byste jich chtěla mít na jedné straně ještě více, doporučuji Vám v externím grafickém programu spojit několik fotek do jednoho dokumentu. Přeji Vám pěkný den.

Kristýna Kanderová

Dobrý den. Lze odeslat šest kalendářů na jedno poštovné? Mohla bych k jednomu poštovnému přidat i zvlášť zakoupený úzký plánovací kalendář, který není v této nabídce? Děkuji za odpověď.

Aleš

Dobrý den, Kristýno,

ano. Tento postup je určitě možný. Pokud nevíte, jak hromadnou objednávku kalendářů vytvořit, doporučuji Vám podívat se na stránku http://podpora.bontia.cz/kb/article/227-jak-vytvo%C5%99it-jednu-objedn%C3%A1vku-n%C4%9Bkolika-kalend%C3%A1%C5%99%C5%AF-s-rozd%C3%ADln%C3%BDm-obsahem. Přeji Vám hezké pondělí.

Věrka

Dobrý den, ráda bych se Vás zeptala, jak postupovat, když jsem si koupila dva kalendáře a jednu fotoknihu, a chci, aby vše bylo zasláno na jednu adresu a na jedno poštovné? (v odpovídající výši hmotnosti). Děkuji

Aleš

Dobrý den, Věro,

s ohledem na specifickou výrobu jednotlivých typů produktů, Vámi zmíněná možnost není dostupná. Hromadnou objednávku můžete vytvořit pouze pro stejný typ produktu (knížka nebo fotokalendář). V případě objednávky dvou kalendářů Vám doporučuji zvolit postup, který je uvedený na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/227-jak-vytvo%C5%99it-jednu-objedn%C3%A1vku-n%C4%9Bkolika-kalend%C3%A1%C5%99%C5%AF-s-rozd%C3%ADln%C3%BDm-obsahem. Přeji Vám pěkný den.

Adéla Komínová

Dobrý den,

dnes jsem objednala voucher, ale zároveň bych chtěla zaplatit i poštovné, lze to? Mohu platit pouze bankovním převodem.

 Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Adélo. Napřed je potřeba zaplatit za voucher. Poté jej uplatníte dle instrukcí a poštovné platíte zvlášť na účet společnosti Bontia, a.s.

Příjemný den.

Jana Kormanová-Deáková

Dobrý deň, chcem sa spýtať, koľko bude poštovné za fotokalendár na výšku s vysokým leskom – keďže v informáciách uvádzate, že poštovné závisí od hmotnosti zásielky. Ďakujem.

Martin

Dobrý den, Jano,

cena poštovného by měla být 4,99 €. Více informací ohledně poštovného naleznete na stránce www.bontia.sk/ceny/dopravne-a-doba-dodania. Přeji Vám krásný víkend.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru