Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Vytvořte EXTRA VELKÝ kalendář z vašich fotek. Krásný dárek nejen pro babičku.
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Nečekejte do posledního dne. Zadáním své objednávky dnes se vyhnete přetížením serverů a problémům s dopravci. Objednávky se automaticky zpracovávají dle přijaté platby.
- Postup objednávky:
- 1) Vyberte si formát fotokalendáře na stránce www.bontia.cz/provedeni/fotokalendare dle vašeho poukazu.
2) Vložte fotografie do vašeho kalendáře.
3) Zkontrolujte si zvolený počáteční měsíc kalendáře, a zda jsou vyplněny všechny strany.
4) Objednejte fotokalendář.
5) V košíku zaškrtněte „Mám k dispozici kód poukazu“ a do pole uveďte kód poukazu. Klikněte na „Uplatnit poukaz ›“ a pokračujte v nákupu. - Již vytvořené objednávky na stránkách Bontia nelze spojit.
- Platnost poukazu je do 20. 1. 2015
- Omezení:
- Nelze kombinovat s objednávkou jiných produktů Bontia.
- Tuto slevu není možné kombinovat s jakoukoli jinou slevou od firmy Bontia, včetně slev množstevních.
- Voucher není vyměnitelný za peníze a lze ho použít pouze jednou.
- Na 1 fotokalendář lze uplatnit pouze 1 kupon.
- Aplikace na tvorbu kalendářů je funkční ve všech podporovaných prohlížecích Internet Explorer verze 10 a vyšší, Chrome a Mozilla. Používejte výhradně tyto prohlížeče.
- Doprava:
- POZOR prodlouženo: Dodání do Vánoc garantujeme při uplatnění poukazu a zaplacení dopravného (platební kartou) do 14. 12. 2014, 23:59. Platí pouze pro tuto akci od společnosti Bontia
- Odpovědi na vaše další otázky naleznete na www.bontia.cz/podminky-kalendare.
- Dopravné dle váhy od 99 Kč. Zaslání Českou poštou.
- Osobní odběr není možný.
Doporučujeme platit již výhradně kartou! Bankovní převod trvá až 3 pracovní dny.
Dobry den, mam uplne stejny problem s placenim postovneho jako pan Michal o jeden dotaz vyse. Mohu vam taky poslat doklad o zaplaceni postovneho a doufat, ze se kalendare stihnout vyrobit a poslat? Predem dekuju Bara
Dobrý den, Barboro,
určitě. Samozřejmě se pokusíme Váš kalendář ještě vyrobit, nicméně
jednoznačně garantovat to již opravdu nelze.
Dobrý den, kalendáře mám již ve výrobě , je možné dokoupit ještě
jeden a poslat společně ?? Myslím tím naprosto stejný jako ty
předešlé…platím kartou, voucher bych měla hned. Děkuji Martina
Knopová
OBJEDNÁVKA ČÍSLO 212147962
Dobrý den, Martino,
s ohledem na automatické zpracovávání objednávek není jejich dodatečné
spojování možné. Pokud tedy chcete vytvořit ještě jeden kalendář, bude
nutné jej objednat samostatně. Děkuji Vám za pochopení. Mějte krásné
pondělí.
Dobrý den, kolegovi jsem odpověděl e-mailem a v příloze zaslal
potvrzení o platbě. Doufám že takto vše stačí a objednávka bude
vyřízena a dorazí do Vánoc.
Prosím o potvrzení e-mailem zda je vše v pořádku.
Děkuji Tvarog
Dobrý den, Michale,
děkujeme. Váš kalendář se již vyrábí. Hezký den!
Dobrý den,
Včera se u nás vyskytl na vašich stránkách problém při placení kartou,
kterou jsme vám včera oznamovali a doposud jsme od Vás nedostali odpověď
(číslo dotazu #cz00021902),
jak problém vyřešit. (Při kliknutí na placení kartou skočili stránka na
úvodní stranu a při dalším pokusu o zaplacení hlásilo, že druhý pokus
nelze provést.)
Jelikož jste slibobali vyřízení do Vánoc (pokud objednáme a zplatíme do
půnoci 14.12.), proto jsme si pořídili poukaz právě od vás. Rád bych, aby
se i přes problém na vašich stránkách při placení našlo řešení a
kalendář do Vánoc bude. Mohu Vám ihned poslat poštovné na účet, pokud
zakázku opravdu vyřídíte do Vánoc. Pakliže to tak nebude, rád bych
zakázku zrušil žádám o vrácení peněz.
Hezký den,
Tvarog
Dobrý den, Michale,
bezpečnostní mechanismus platební brány druhý pokus o zaplacení
neumožňuje. Nyní je tedy opravdu třeba zaplatit převodem. Pošlete-li nám
následně potvrzení o zaplacení, Vaši objednávku okamžitě uvolníme do
výroby.
Termín dodání do Vánoc Vám sice nemůžeme jednoznačně garantovat, ale je
stále pravděpodobný. Kolega Vám právě také napsal e-mail. Situaci tedy
můžete dořešit. Přeji Vám pěkný den.
Bohuzel, neumim Vam proste napsat prostrednictvim te stranky,nemuzu nikde najit kam psat,tak jsem o vikendu ho objednala radeji znova. Dekuji
Dobrý den, Terezo,
doporučuji Vám vybrat téma na uvedené stránce. V rámci každého tématu
pak máte možnost prokliku ke kontaktnímu formuláři. Přeji Vám
pěkný den.
Dobrý den, když zakoupím voucher ještě dnes nebo zítra a zaplatím kartou, přijdou vám peníze? Je totiž víkend. Máte uvedeno, že kalendář přijde do Vánoc, pokud se zaplatím do 14. 12. ale platí to i v neděli? Děkuji
Dobrý den,
platba kartou k nám dorazí téměř okamžitě a budete tak moci objednat
14.12. :-)
Hezký den!
Dobry vecer, objednala jsem si dva kalendare, prisly, jsou krasne, ale objednala jsem 2 , kazdy z jinych fotek a prisly mi oba stejne, co ted? Moc dekuji za odpoved
Dobrý den, Terezo,
napište nám, prosím, číslo Vaší objednávky prostřednictvím stránky http://podpora.bontia.cz. Situaci ihned
vyřešíme. Děkuji Vám a přeji Vám příjemné pondělí.
Dobrý den, u informací k této nabídce je uvedena cena za doručení 99,– Ovšem při objednání kalendáře je požadována částka 119,– Ráda bych věděla, kde se stala chyba a proč jsou zákazníci takto klamáni. Děkuji za odpověď
Dobrý den, Lenko,
děkuji Vám za tento dotaz. Naši zákazníci určitě klamáni nejsou. Pokud
si informaci dobře přečtete, zjistíte, že ve skutečnosti uvádíme, že
cena poštovného je od 99 Kč a liší se podle váhy produktu. Jinými slovy
odpovídá ceníku dopravní společnosti. Veškeré informace o váze a
poštovném se zobrazují v objednávce samotné. Pokud byste nám ohledně
výše cen nevěřila, můžete si je samozřejmě ověřit na stránkách
vybraného dopravce. Přeji Vám pěkný den.
Dobrý den, mám problém- koupila jsem si 2 vouchery na kalendář ve
vysokém lesku na výšku, ale nemám dostatečně kvalitní fotky, takže mi
nelze vytvořit a objednat. Udělala jsem tedy kalendář Velký
poznámkový
30 × 46 cm, matný, do kterého ty moje fotky jdou, který je levnější,
ale na něj mi zas nejde poukaz uplatnit. Nevím, jak mám dále postupovat,
nikde není telefon ani mail na výrobce-Bontii, zákaznická podpora nefunguje,
jen lze přečíst odpovědi na otázky, ale otázku poslat nemohu. Jsem
naprosto vystresovaná, strávila jsem u PC půl dne, ale marně… :o(
Dobrý večer, Zuzano,
naše zákaznická podpora funguje takřka neustále. Dotaz nám můžete
položit prostřednictvím stránky http://podpora.bontia.cz. Jak je uvedeno na
samotné stránce, vyberte téma, které Vás zajímá, a pokud nenaleznete
odpověď, v rámci tématu máte možnost prokliknout se ke kontaktnímu
formuláři. Tímto způsobem nás běžně oslovuje tisíce zákazníků.
Pokud jde o Váš požadavek, doporučuji Vám vrátit zakoupený poukaz
Slevomatu a následně si v aktuální akci zakoupit poukaz, který odpovídá
Vašim požadavkům. Přeji Vám příjemný večer.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat a ujistit se, když si zakoupím voucher dnes a uplatním
ho do 14.12.2014 včetně platby, je možné fotokalendář obdržet do
23.12.2014? Děkuji předem za Vaši odpověď.
Dobrý den, Kristýno,
ano. Platbu za poštovné bychom však měli mít již 14. prosince na našem
účtu. V této souvislosti Vám doporučuji platbu kartou. V případě
zvolení platby převodem nám raději zašlete potvrzení o zaplacení.
Objednávku uvolníme do výroby dříve. Přeji Vám příjemné odpoledne.
Fotokalendáře děláme už několik let u jiných firem a vždy bez problémů. Letos jsme si řekli, že vyzkoušíme Bontia, která se nám zdála jako kvalitní varianta – dříve jsme zde dělali už nějaké knihy a byly pěkné. S kalendářem, ale bohužel už několik dní bojujeme. Aplikace se seká, uložený a již hotový kalendář nejde znovu otevřít a museli jsme ho vyrábět znovu. Kdybych neměl voucher tak už dávno dělám kalendář jinde, je to spousta a spousta času a nervů. Zákaznická podpora, kde jsem si chtěl stěžovat bohužel v podstatě neexistuje (telfon ani mail jsme na stránkách nenašli). Takže veliké zklamání a kalendář u Bontia tedy bohužel už asi nikdy…
Dobrý den, Lukáši,
naše zákaznická podpora je k dispozici v podstatě neustále. Kontakt máme
uvedený v kontaktech, případně se na stránky zákaznické podpory můžete
prokliknout pomocí výrazného modrého tlačítka, které Vás doprovází,
ať už se na našem webu pohnete kamkoliv. Prosím, kontaktujte nás
prostřednictvím stránky http://podpora.bontia.cz. Kolegové Vám
pomohou.
Já Vám v tuto chvíli radím aktualizovat Váš prohlížeč, případně
vyzkoušet jiný (ideálně Google Chrome nebo Mozilla Firefox). V drtivé
většině Vámi popisovaných komplikací navrhované řešení pomůže.
Přeji Vám příjemný víkend.
Dobrý den,jakým způsobem uplatním kredity na slevu na kalendář za 169Kč?
Dobrý den, Šárko,
kredity uplatňujete v každém případě až po vložení zboží do košíku
a po stisknutí zeleného tlačítka K objednávce. Následně máte v sekci
platba možnost zaškrtnout kredity k uplatnění.
Přeji příjemný nákup a hezký zbytek dne.
Dobrý den, chci se zeptat jak mám postupovat když chci 6 stejných
kalendářů a mám 6 voucherů. Musím udělat šest objednávek nebo lze
vouchery zadat nějak hromadně? Případně jak?
Předem děkuji.
Dobrý den, Šárko,
pokud chcete kalendáře zaslat najednou a tedy platit pouze jedno poštovné,
vytvořte, prosím, hromadnou objednávku (návod naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/227-jak-vytvo%C5%99it-jednu-objedn%C3%A1vku-n%C4%9Bkolika-kalend%C3%A1%C5%99%C5%AF-s-rozd%C3%ADln%C3%BDm-obsahem).
Poukazy se v takovém případě zadávají postupně v prvním kroku
objednávkového procesu. Přeji Vám příjemný pátek.
Dobrý den, jak mohu zmenšit fotografii v kalendáři při neoptimální velikosti? Nemohu na to v programu přijít. Děkuju
Dobrý večer, Martino,
vložená fotografie nikdy nemůže být menší než rámeček. Pokud se
zmenšení fotky nedaří, znamená to, že alespoň jeden její rozměr
odpovídá velikosti rámečku. Není-li kvalita takové fotografie
dostačující (vidíte červený trojúhelník), doporučuji Vám zvolit fotku
větší. Přeji Vám příjemný zbytek večera.
Dobrý den, kolik bude činit poštovné za sedm A3 kalendářů? Děkuji, Hanka.
Dobrý večer, Hanko,
výše poštovného je závislá na hmotnosti zásilky. Ve Vámi uvedeném
případě by se mělo jednat o částku 119 Kč. Přeji Vám pěkný zbytek
večera.
Tak tento kalendář už nikdy. Dělali jsme ho hodiny, aplikace katastrofální, stále padá nahrávaní, pak se vše smaže, fotky 2MB hlásilo jako nedostatečné rozlišení. No prostě strašný. Jo a ještě je fajn udělat kalendář a pak se přihlásit … Všechno v hajzlu.
Dobrý den,
v případě, že tvůrčí proces není stabilní, doporučuji Vám vyzkoušet
jiný prohlížeč. Tento krok v drtivé většině případů pomůže. Co se
týče kvality fotek, kalendáře nabízí prostor pro opravdu velké snímky,
přirozeně je tak kladen důraz ne velmi dobrou kvalitu. Přeji Vám
pěkný den.
Dobrý den, objednala jsem si dva kalendáře s fotografiemi dětí a
chtěla bych se zeptat, zda je možné v daném měsíci zvýraznit den
narození? Když se dítě narodilo 19.června, tak zvýraznit číslo 19 ?
Děkuji za odpověď.
S pozdravem
Kvapilová
Dobrý večer, Andreo,
v rámci kalendářů lze editovat pouze fotografie. Jiné možnosti
v současné době nejsou dostupné. Váš zajímavý námět nicméně
probereme. Děkuji Vám za něj.
Dobrý den, jsem skutečně jediná které se při nahrávání do
kalendáře zasekne načítání a dál se nedostanu. K tomu to ořezává
nějaké fotky svým způsobem. Na podporu sem psala, zatím bez odezvy. Děkuji
za odpověď. Padne mně to na září nebo říjnu, kromně viditelného ořezu
fota.
Dobrý den, Jano,
zcela jediná nejste, nicméně jedná se o menšinovou situaci, která může
souviset se specifickým nastavením Vašeho prohlížeče, s formáty
fotografií atp.
Doporučuji Vám aktualizovat Váš prohlížeč, případně vyzkoušet jiný,
fotografie vkládejte postupně a nakonec ověřte, zda jsou Vaše fotky
v podporovaném formátu (ideálně jpg) a jestli nepřesahují maximální
povolenou velikost (10 MB). V případě přetrvávajících komplikací se
nám ozvěte. Přeji Vám pěkný den.
Dobrý večer,když si koupím voucher a chtěla bych to stihnout do vánoc,za jak dlouho jste schopni ho vyrobit?Kdy musím poslat fotky?děkuji
Dobrý večer, Hanko,
dodání do Vánoc garantujeme, pokud vytvoříte a zaplatíte (podstatný je
termín, kdy dorazí platba k nám, proto Vám doporučuji zvolit platbu
kartou) objednávku kalendářů do 3. prosince.
V případě, že tento termín nestihnete, je pravděpodobné, že Vám do
Vánoc Vámi objednané produkty dodáme, ale již to nemůžeme garantovat.
Děkuji Vám za dotaz.
Dobrý den. Pokud objednám kalendáře dnes (nebo zítra) a pošlu peníze převodem (v PO 1.12.) a peníze přijdou do středy 3.12. a já ten den vytvořím objednávku a pošlu s čísly voucheru (měla bych zájem o 3 totožné kalendáře) budou mi doručeny do Vánoc? Na tuto skvělou nabídku jsem přišla až dnes a peníze mohu poslat pouze převodem ( a poštovné se bude platit na dobírku)? Děkuji
Dobrý den, Hano,
dodání do Vánoc garantujeme v případě, že vytvoříte a uhradíte
objednávku kalendářů (nikoliv poukazů) do 3. prosince. Pokud využijete
slevové poukazy, zmíněná úhrada objednávky se samozřejmě týká
poštovného. K urychlení platebního procesu Vám doporučuji zvolit platbu
kartou.
Jestliže se Vám to nepodaří uzavřít v avizovaném termínu, stále
existuje velká pravděpodobnost, že produkty do Vánoc obdržíte, nicméně
již to nemůžeme jednoznačně garantovat. Přeji Vám pěkný den.
Dobrý den,
kolik činí dle Vašich zkušeností poštovné po ČR za 5 ks kalendářů A3
na výšku? Děkuji
Dobrý den, Zuzano,
poštovné by v tomto případě mělo být 119 Kč. Přeji Vám příjemný
začátek týdne.
Nelze mi pořád projít registrací, ptám se podruhé, co mám při registraci napsat do políčka „potvrzení emailu“, ještě předtim než tu registracici pošlu, jinak mne to samozřejmě nepustí a na mailu logicky nic nemám. Díky za odpověď…
Dobrý den,
do políčka s názvem „E-mail“ napište Vaši e-mailovou adresu. Do
políčka s názvem „Potvrzení e-mailu“ napište stejný e-mail (jedná se
o bezpečnostní potvrzení, aby nedošlo k zadání chybné adresy).
Podobným způsobem postupujte u hesla. V případě komplikací se, prosím,
obraťte na kolegy z naší zákaznické podpory (http://podpora.bontia.cz.). Děkuji Vám a
přeji Vám pěkný den.
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat co přesně znamená, že kalendář je oboustranný? To
bude mít pouze 6 listů a bude se muset otáčet? Kolik bude mít
listů? Děkuji
Dobrý den, Markéto,
ano. Kalendáře jsou oboustranné. Obsahují vždy první list s fotografií
na čelní straně a následně oboustranně potisknuté listy s jednotlivými
měsíci. Přeji Vám pěkné pondělí.
Dobrý den, je možné text v kalendáři (názvy měsíců, dny v týdnu) udělat i v jiném jazyce (konkrétně v němčině)? Děkuji
Dobrý den,
kalendáře v současné době nabízíme pouze v českém (pokud je
objednáte na stránce www.bontia.cz/provedeni/fotokalendare)
nebo ve slovenském (pokud je objednáte na stránce www.bontia.sk/vyhotovenie/fotokalendare)
jazyce. Přeji Vám pěkný den.
Dobrý den,
musim se zaregistrovat, aby mne to pustilo tvořit si ten kalendář, ale nelze
mi projít registrací. Co se má dát do „potvrzení e-mailu“? Děkuji moc
za odpověď, už se mi i díky tomu vymazal udělaný kalendář-(
Dobrý den,
doporučuji Vám vytvořit si registraci na stránce www.bontia.cz/Prihlaseni. Opětovné
přihlášení by mělo proběhnout bez komplikací. Pokud byste se však stále
nemohla přihlásit, napište, prosím, kolegům prostřednictvím stránky http://podpora.bontia.cz. Celý proces
s Vámi projdou. Přeji Vám příjemný závěr týdne.
Dobrý den, ráda bych si objednala 5 ks stejných kalendářů. Budu poté
platit poštovné 5×?
Děkuji
Dobrý den, Lucie,
pokud všechny tyto kalendáře objednáte v jedné objednávce, bude třeba
uhradit pouze jedno poštovné. Mějte krásný den!
Dobrý den.
Je prosím možné zakoupit u Vás 6ks kalendářů a nakombinovat všechny
3 druhy, které zde nabízíte? A je možné koupit více jak 6ks kalendářů
a nechat je zaslat v jednom balíčku na stejnou adresu? Poštovné se hradí
zvlášť a to kde? A jak zjistím cenu?
Děkuji, Ester.
Dobrý den, Ester,
ano. V jedné objednávce můžete objednat několik typů kalendářů a
rovněž uplatnit všechny Vaše poukazy. Pokud zvolíte tento postup, tedy
objednání všech kalendářů v jedné objednávce, zaplatíte pouze jedno
poštovné.
Co se týče ceny poštovného, liší se dle celkové váhy objednávky a
spodní hranice je 99 Kč. Více informací naleznete na stránce www.bontia.cz/ceny/doprava. Přeji
Vám pěkný den.
Dobry den, prosim Vas je mozne u kalendaru menit pozadi? treba na
cernou?
Dekuji
Petra
Dobrý den, Petro,
pozadí měnit nelze. Kalendáře budou mít takovou podobu, kterou prezentujeme
na našich stránkách (www.bontia.cz/provedeni/fotokalendare).
Přeji Vám příjemné odpoledne.
Dobrý den,
uvažuji o koupi 5ks velkých kalendářů na šířku. Všechny by byly
stejné. Stačí, když ho vytvořím ve vašem programu 1× nebo musím
vytvářet ten samý kalendář 5×?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Silvie,
postačí, když kalendář vytvoříte jednou. V rámci objednávkového
procesu pak můžete zvolit počet kusů. Hezký den!
Dobry den,
když si zakoupím kalendář, který je na výšku, dají se tam dát fotky,
které jsou na šířku? Děkuji.
Dobrý den, Zuzano,
určitě. Počítejte však s tím, že velikost fotografie bude automaticky
upravena s ohledem na rozdílnou orientaci rámečku. Doporučuji Vám tedy
pohlídat si výslednou velikost fotky a především fotografii vhodně
napolohovat. Přeji Vám pěkný den.
Dobry den jde pri vytvoreni kalendare rovnou v programu zapsat udalosti. Jako narozeniny osob atd.. Dekuji za odpoved
Dobrý den, Michale,
nikoliv. V rámci tvůrčího procesu lze do kalendáře vkládat pouze
fotografie. Vše ostatní je potřeba doplnit až po vytisknutí.:) Přeji Vám
příjemné úterý.
Dobrý den, je možné na jednu stranu kalendáře dát více než jednu fotku? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Jaroslavo,
v případě kalendářů pro velké snímky je možné na jednu stranu
umístit až dvě fotografie. Pokud byste jich chtěla mít na jedné straně
ještě více, doporučuji Vám v externím grafickém programu spojit několik
fotek do jednoho dokumentu. Přeji Vám pěkný den.
Dobrý den. Lze odeslat šest kalendářů na jedno poštovné? Mohla bych k jednomu poštovnému přidat i zvlášť zakoupený úzký plánovací kalendář, který není v této nabídce? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Kristýno,
ano. Tento postup je určitě možný. Pokud nevíte, jak hromadnou objednávku
kalendářů vytvořit, doporučuji Vám podívat se na stránku http://podpora.bontia.cz/kb/article/227-jak-vytvo%C5%99it-jednu-objedn%C3%A1vku-n%C4%9Bkolika-kalend%C3%A1%C5%99%C5%AF-s-rozd%C3%ADln%C3%BDm-obsahem.
Přeji Vám hezké pondělí.
Dobrý den, ráda bych se Vás zeptala, jak postupovat, když jsem si koupila dva kalendáře a jednu fotoknihu, a chci, aby vše bylo zasláno na jednu adresu a na jedno poštovné? (v odpovídající výši hmotnosti). Děkuji
Dobrý den, Věro,
s ohledem na specifickou výrobu jednotlivých typů produktů, Vámi
zmíněná možnost není dostupná. Hromadnou objednávku můžete vytvořit
pouze pro stejný typ produktu (knížka nebo fotokalendář). V případě
objednávky dvou kalendářů Vám doporučuji zvolit postup, který je uvedený
na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/227-jak-vytvo%C5%99it-jednu-objedn%C3%A1vku-n%C4%9Bkolika-kalend%C3%A1%C5%99%C5%AF-s-rozd%C3%ADln%C3%BDm-obsahem.
Přeji Vám pěkný den.
Dobrý den,
dnes jsem objednala voucher, ale zároveň bych chtěla zaplatit i poštovné,
lze to? Mohu platit pouze bankovním převodem.
Děkuji
Dobrý den, Adélo. Napřed je potřeba zaplatit za voucher. Poté jej
uplatníte dle instrukcí a poštovné platíte zvlášť na účet společnosti
Bontia, a.s.
Příjemný den.
Dobrý deň, chcem sa spýtať, koľko bude poštovné za fotokalendár na výšku s vysokým leskom – keďže v informáciách uvádzate, že poštovné závisí od hmotnosti zásielky. Ďakujem.
Dobrý den, Jano,
cena poštovného by měla být 4,99 €. Více informací ohledně
poštovného naleznete na stránce www.bontia.sk/ceny/dopravne-a-doba-dodania.
Přeji Vám krásný víkend.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
koupila jsem si voucher na
nabídku č. 2 fotokalendář na výšku s vysokým leskem. Chci se zeptat, jaké mají fotky rozměry (v cm nebo mm), chci na některé stránky poskládat víc fotek do jednoho souboru, tak abych neměla ty krajní ořezané.
Děkuji za odpověd´.
Dobrý den, Aleno,
rozměr obrázků je ve Vámi uváděném případě 270 × 360 mm (3189 px x 4252 px). Přeji Vám příjemný začátek týdne.