Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Osobní ochranní andělé z polodrahokamů
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Objednávky na www.vaseobjednavka.cz
- 1. Vyberte nabídku a zvolte druh a počet kusů – klikněte na Vložit do košíku. Pokud chcete do košíku přidat jinou barvu (druh), či jiné zboží, klikněte na Pokračovat v nákupu, v opačném případě dejte Objednat.
- 2. Jakmile vložíte do košíku všechno zboží, klikněte na košík v pravém horním rohu.
- 3. Objeví se vám souhrn objednávky a cena, kterou jste už zaplatili přes Slevomat.
- 4. Sjeďte na stránce dolů na Účet a zvolte buď objednat bez registrace, nebo registrovat (pro stálé zákazníky, objednávající často). Pokud jste již zaregistrován jako zákazník, přihlašte se.
- 5. Přejděte k bodu 2 – Vložení slevového kupónu. Zde vložte všechny kupóny, které jste obdržel/a ze slev. portálu. (pokud bylo nutno koupit ke zboží kupón na poštovné, vložte zde i kupón na poštovné) Pokud máte více kupónů, oddělte je čárkou.
- 6. Dokončete objednávku a klikněte na Potvrdit objednávku. Pokud nevyplníte adresu, toto tlačítko není k dispozici.
- Vyčkejte na potvrzující e‑mail a elektronickou fakturu.
- Doprava:
- Osobní odběr je možný v Rožnově pod Radhoštěm po dohodě, při objednání zboží.
- Dodání službou Česká pošta (nutné zvlášť zakoupit voucher na poštovné /poslední varianta v tlačítku „Koupit“/ a uplatnit voucher na poštovné společně s ostatními vouchery na Andělíčky). Garance doručení do Vánoc.
- Na jedno poštovné lze objednat neomezené množství kusů.
- Doba dodání do 14 dnů
- Adresa pro případ vrácení zboží v zákonné lhůtě: Revoluční 1704, Rožnov pod Radhoštěm
Mám dotaz,chtěla jsem koupi andělíčky a jsou jako vyprodané.To znamená,že je už nemáte?
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jestli akci s anděly budete do vánoc ještě
opakovat. Děkuji
Dobrý den, výše v příspěvku jste psali, že nabídku rozšíříte o 240kusů. Stále je vyprodáno, kromě jednoho anděla. Bude se tedy nabídka ještě zvyšovat?
Dobrý den,
kusy se vyprodali během pár hodin a již do Vánoc nebudeme navyšovat
Dobrý den, anděl je moc hezký, ale když si objednám jednoho…i kdyby
tři, zaplatit poštovné za 50Kč je naprostá zlodějina!
Svobodová
Dobrý den, jedná se o zvýhodněné poštovné pro naše zákazníky. Je potřeba se seznámit se sazebníkem České pošty a náklady na balení křehkého zboží.
Dobrý den,
cena zásilky pošty je 37 Kč + k tomu DPH, jste na ceně 44,70 Kč plus
bublinková obálka 3 Kč, jste na ceně 47,70, poštovné účtujeme 49 Kč,
co se Vám na to nezdá?
A budete prosím přidávat ještě ty 5 cm?? Děkuji za odpověď:)
Budou obě velikosti,ale ne všechny druhy. Výroba nestačí poptávce.
Dobrý den,
bohužel velké velikosti jsou naprosto vyprodaní u výrobce
Dobrý den, máte všechny andělíčky až na jednoho vyprodané, budete zboží ještě přidávat? Šlo by případně v Rožnově p.R. pímo zakoupit? děkuji
Dobrý den,
budeme ještě navyšovat o 240 kusů dnes
Dobrý den, dnes jsem objednala a zaplatila 4 anděly. Zapomněla jsem ale uhradit poštovné, tak jsem jej objednala a zaplatila později. Co mám udělat proto, aby byly obě objednávky sloučeny? Při objednávce jsem neměla kam zadat adresu na kterou mi má být zásilka doručena. Budu to zadávat až mi zašlete voucher? Děkuji.
Dobrý den, Antonie. Jak je uvedeno v nabídce. Po zaplacení voucherů vám
je pošleme na email a poté provedete objednávku dle instrukcí:
Objednávky na www.vaseobjednavka.cz
- Vyberte nabídku a zvolte druh a počet kusů – klikněte na Vložit do
košíku. Pokud chcete do košíku přidat jinou barvu (druh), či jiné
zboží, klikněte na Pokračovat v nákupu, v opačném případě dejte
Objednat.
- Jakmile vložíte do košíku všechno zboží, klikněte na košík
v pravém horním rohu.
- Objeví se vám souhrn objednávky a cena, kterou jste už zaplatili přes
Slevomat.
- Sjeďte na stránce dolů na Účet a zvolte buď objednat bez registrace,
nebo registrovat (pro stálé zákazníky, objednávající často). Pokud jste
již zaregistrován jako zákazník, přihlašte se.
- Přejděte k bodu 2 – Vložení slevového kupónu. Zde vložte všechny
kupóny, které jste obdržel/a ze slev. portálu. (pokud bylo nutno koupit ke
zboží kupón na poštovné, vložte zde i kupón na poštovné) Pokud máte
více kupónů, oddělte je čárkou.
- Dokončete objednávku a klikněte na Potvrdit objednávku. Pokud
nevyplníte adresu, toto tlačítko není k dispozici.
Příjemný den.
Dobrý večer, děkuji za rychlou reakci :) nicméně odpovědi moc nerozumím – platba kartou je provedena hned? Netrvá také cca 3 dny, jako platba přes účet? Nemám s tím zkušenost, vždy platím vše přes účet… Pokud mi ale zboží díky platbě kartou do 10.12. stoprocentně dorazí, provedu klidně platbu kartou…
Jedná se o popis nejrychlejší objednávky zboží, ale že Vám zboží přijde včas, nikdo nezaručí. česká pošta negarantuje dobu dodání.
Dobrý večer,
ráda bych objednala jednoho andílka, ale potřebovala bych ho mít doma
nejpozději do 10.12.2014. Je nějaká garance toho, že mi dáreček dojde do
tohoto termínu? Ještě nikdy jsem neměla to štěstí, že by mi zboží bylo
v termínu dodáno…Pokud by to bylo možné, poslala bych hned po zaplacení
doklad o provedené platbě, pokud by to odeslání andílka nějak urychlilo..
Děkuji předem za odpověď. S pozdravem Veronika
Dobrý den, v tomto případě doporučujeme platbu kartou, jelikož až po připsání platby za zboží a poštovné obdržíte vouchery od Slevomatu, které uplatníte na www.vaseobjednavka.cz.Do zprávy pro dodavatele uveďte, že dodání spěchá. Andělé jsou skladem, záleží tedy na Vaší reakci.
Dobrý den,pár andílků jsem si objednala,,,bude k nim přiložen i popis kamenů ?
Dobrý den, popis kamenů není součástí nabídky.
Vybrali jsme ale velmi odlišné druhy, snadno je rozeznáte.
Dobrý den,
některé anděle máte na Slevomatu vyprodané a na eshopu skladem, jak to
prosím tedy je. Chtěla bych si objednat některé, které zde na slevomatu
máte již vyprodané. Případně budete někdy nabídku aktualizovat?
Děkuji
PN
Dobrý den, to co je na Slevomatu vyprodáno, již koupit nelze. Rozdíl znamená, že někteří zákazníci ještě neuplatnili voucher na e-shopu.
Dobrý den,
budete mít ještě křišťál 30 mm? Již jsou nedostupné.
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
bohužel více kusů do Vánoc nebudeme mít
Dobrý den,
jen mám dotaz: kdo to jsou OCHRANNÍ ANDĚLÉ ??? Kdyby už – tak anděly
strážné, nebo anděly ochránce znám…vím oč se jedná, ale tohle ?
Čeština se otřásá v základech…nesmysl jako ochranní andělé prosím
raději přepiště na něco rozhodně pochopitelnějšího a česky
správného. Děkuji.
Jedná se o osobní ochranný prvek a spojení těchto slov v množném čísle.
Dobrý den, chci se zeptat,jestli nemáte nějaký obchůdek v Praze.Ráda si kupovaný výrobek prohlédnu.Děkuji za odpověď Štěpánka
Dobrý den, kamenný obchod dodavatel nemá a andělé jsou exkluzivně pro
zákazníky Slevomatu. Zboží můžete do 14 dní bez udání důvodu
vrátit.
Dobrý den, píšete, že fluorit má barvu fialovou a někdy hnědou. Je
tedy možné do objednávky dát poznámku, že chci jen fialový?
Děkuji za odpověď.
Fluorit v naší akci je odrůda s fialově-průzračným zbarvením.
Dobrý den,
bohužel se jedná o přírodní kámen, kdy barva je náhodná
Dobrý den, píšete, že na jedno poštovné lze obj.neomezené množství andělíčků a mě to dál nepustí, když jsem obj.9 ks andělíčků a 1ks poštovné? Jak dál postupovat, děkuji za odpověď.
Počet kusů na jeden nákup je 10.
Dobrý den, právě jsem zaplatila a násladně obdržela vouchery na tyto
andělíčky. Bohužel jsem se překlikla a nemohu se dostat k účtu
k zadání těchto voucherů. Můžete mi, prosím, poradit, jak pokračovat
dál?
Děkuji D.Š.
Dobrý den, Dagmar. Jak uplatnit voucheru máte uvedeno přímo na voucherech
a také zde na stránce s nabídkou:
Objednávky na www.vaseobjednavka.cz
- Vyberte nabídku a zvolte druh a počet kusů – klikněte na Vložit do
košíku. Pokud chcete do košíku přidat jinou barvu (druh), či jiné
zboží, klikněte na Pokračovat v nákupu, v opačném případě dejte
Objednat.
- Jakmile vložíte do košíku všechno zboží, klikněte na košík
v pravém horním rohu.
- Objeví se vám souhrn objednávky a cena, kterou jste už zaplatili přes
Slevomat.
- Sjeďte na stránce dolů na Účet a zvolte buď objednat bez registrace,
nebo registrovat (pro stálé zákazníky, objednávající často). Pokud jste
již zaregistrován jako zákazník, přihlašte se.
- Přejděte k bodu 2 – Vložení slevového kupónu. Zde vložte všechny
kupóny, které jste obdržel/a ze slev. portálu. (pokud bylo nutno koupit ke
zboží kupón na poštovné, vložte zde i kupón na poštovné) Pokud máte
více kupónů, oddělte je čárkou.
- Dokončete objednávku a klikněte na Potvrdit objednávku. Pokud
nevyplníte adresu, toto tlačítko není k dispozici.
Příjemný den.
Dobry den,
Chtel bych se zeptat – u tlacitka pro objednani je u varianty „fluorit“
obrazek bilo-fialoveho andela. U popisu je vsak zda se pruhledne hnedy. Chtel
bych se zeptat, jedna se o omyl (a na obrazku je pravdepodobne ametyst, nevim
jiste) a pri objednani fluoritu dorazi „zlatave hnedy“? Usuzuji tak, protoze
na samotnych strankach daneho fialoveho ani nenabizite, tak bych se jen rad
ujistil jak je to spravne. Dekuji, L. T.
Dobrý den, fluorit má skutečně zbarvení do fialova, jak vidíte nahoře v banneru. Zbarvení dohněda je zkreslené, způsobuje ho nasvícení kamene na černém pozadí.
Dobrý den, bohužel fluority jsou od fialkové po hnědou. Každý je bohužel originál a jinak zabarvený
Dobrý den,
včera jsem u Vás objednávala kožený pánský pásek, i s poštovným.
A dnes jsem si koupila andílky, šlo by to ještě sloučit, nebo bude
potřeba zakoupit poštovné i na andílky?
Děkuji
Dobrý den,
objednávku musíte vytvořil na jednou na našem e-shopu – to je jediná
podmínka pro využití jedno poštovného
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Já mám internetový obchod a jsem schopna takovou věc poslat jako dopor.dopis za cca 25–27Kč.Nejlevnější možnost.Do určité váhy to není problém, u anděla samozřejmě také…
Dobrý den, vemte si bublinkovou obálku a dejte do ni 3 cm šířku produktu a zkuste poslat jako dopis za 25 Kč. Protože popisuje dopis do šířky 0,5 cm. Dále nejste ani plátce DPH