Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je možný nahradit kapříka za řízek v případě Vánočního pobytu? A máte případně volno ještě v termínu 23–25.12.? Děkuji za odpověď.
Dobrý den paní Lucko,
zajisté ja tato výměna možná. Termín 23.-25.12.2014, je ještě volný.
V případě dotazů, anebo samotné rezervace, prosím kontaktujte recepci
hotelu a to na adrese: recepce@hotelpalcat.cz
Dobrý večer,chtěli by jsme zakoupit woucher na třídenní pobyt z vaší nabídky,v termínu od 31.12. do 2.1.s možností přikoupení sivestrovského rautu.Pokud ano,prosím o rezervaci,číslo woucheru vám zašlem dodatečně.S pozdravem Poupě Luboš tel.720180629
Dobrý den pane Luboši,
bohužel Vám již musím oznámit, že silvestrovský pobyt, již máme zcela
obsazený. V případě zájmu o jiný termín nás prosím kontaktujte na
adrese: recepce@hotelpalcat.cz
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli si mohu masáže rezervovat předem nebo az v dobe pobytu. Děkuji, Hanka
Dobrý večer Hanko,
děkujeme Vám za dotaz. Masáže je lepší rezervovat předem. Kontaktujete
nás na recepce@hotelpalcat.cz.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda je hotel připraven i na hosta s bezlepkovou dietou?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, paní Kristýno pokud napíšete do požadavku na stravu, že má host bezlepkovou dietu, dokážeme přizpůsobit stravu hostovi.
Děkuji za dotaz a přeji příjemný den.