Dárečky v hodnotě 1300 Kč v e‑shopu Beate Uhse
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
prosím o vysvětlení následujících rozměrů povlečení: 140×200/220
(60×70). Máme peřiny 140×220 cm a není mi zcela jasné, zda je tedy
děláte taky nebo jen ty 140×200cm. Děkuji moc
Dobrý deň Lucia, povlečenie je vhodné na deky o rozmeroch 140×200. Niektoré typy sú dlhé 220 tieto však nemajú zapínanie ale daných 20cm sa zapravuje pod matrac.
Dobrý den,
kolik ml má prosím parfém lady million?
Děkuji
Dobrý deň Jirka. Daný parfém má 30ml
Dobrý den, včera jsem se dívala na vaše stránky na mini šaty červené
after dinner za 209kč a chtěla bych se zeptat, jestli máte chybu na
stránkách,protože mi stránka s těmito šaty nejde zobrazit nebo jste to
už stáhli..?? Děkuji za odpověď.
Dobrý deň Kristýna,
výpredajový tovar sa rýchlo mína. Je teda možné, že tovar bol vypredaný.
Skúste ešte neskor (ak nejaký zákazník „vyhodí“ tovar z košika, tak
sa ten jeden kus opať objaví ako dostupný.
Dobry den, prosim o radu pri koupi zbozi. Vcera jsem si vybrala osusky „Plody more“. Kdyz jsem klikla na osusku v barve „hneda“, tak se mi ihned zobrazila. Kdyz jsem se vsak vcera behem celeho dne snazila kliknout na osusku v barve „ruzova“, tak mi to hlasilo: Pozadovana stranka nelze zobrazit! Jak mohu tedy osusku v barve „ruzova“ objednat? Predem dekuji za odpoved! Pekny den!
Dobrý deň Luka,
výpredajový tovar sa rýchlo mína. Je teda možné, že tovar bol vypredaný
a preto sa Vám stránka už nezobrazovala. Skúste ešte neskor (ak nejaký
zákazník „vyhodí“ tovar z košika, tak sa ten jeden kus opať objaví
ako dostupný. Ak však farba úplne zmizne z ponuky tak je vypredaný)
Ďakujeme za pochopenie.
Dobrý den, jsou u 3dílná souprava prádla Beauty Queen samotné podvazkové punčochy,nebo si je musím samostatně dokoupit??
Dobrý deň Kristýna,
ako je uvedené v texte, tovar obsahuje tri diely: podrsenku, podvazkový pás
a kalhotky. Punčochy nie sú súčasťou dodávky. Prajeme pekný deň.
Dobrý den, u produktu 3 dílná souprava Art Nouveau lze zvolit pouze velikost kalhotek, jak zvolím velikost podprsenky a košíčků? Děkuji
Dobrý deň Lukáš,
u tejto súpravy je podrsenka zasielaná približne v týchto
veľkostiach:
U S je to cca 70B,
u veľkosti M cca 75B,
U L 80C, XL cca 90C. Veľkosti košičkov sú orientačné. Materiál je
elastický (obsahuje 5% elastánu).
Dobrý den, lze voucher využít na již zlevněné zboží?
Dobrý deň Jana,
voucher možete využiť na celý ponúkaný sortiment.
Dobrý den,
chtěl bych se Vás zeptat jestli u spodního prádla jsou Evropské velikosti?
V Česku kupuji přítelkyňi velikost M a tady nevím jestli ji to bude
sedět..
Děkuji za odpověď, S pozdravem, Dominik.
Dobrý deň Dominik,
veľkosti sú európske. Pre istotu prikladáme odkaz na veľkostnú
tabuľku:
http://www.beate-uhse.cz/sizetabel
Prajeme pekný deň.
Dobrý den, týká se voucher i ložního prádla?
Dobrý deň Šárka,
voucher možete uplatniť na všetok tovar, ktorý máme v ponuke.
Dobrý den, zboží mi bylo doručeno, ale bohužel ho vrátím (nevhodný dárek). Chtěla bych se zeptat, jak probíhá vrácení peněz, když už o nic dalšího zájem nemám? Děkuji za odpověď
Dobrý deň Karol,
prikladáme link na stránku kde nájdete potrebné informácie: http://www.beate-uhse.cz/voucherreturn
Dobrý den, nelze vložit akční kód do příslušného pole – chybí volba „Vložit akční kód“, je tam stále jen „Vymazat kód“, co prosím s tím dělat?
Dobrý deň Mirka, pravdepodobne ste sa preklikli z nejakého reklamného emailu a doplnil sa Vám tam kód danej akcie. Vymažte históriu a cookies vo Vašom internetovom prehliadači a stránku otvorte priamo vpísaním www.beate-uhse.cz (nie preklikom z reklamných emailov). V prípade prolémov nám napíšte email na zákaznícky servis. Prajeme pekný deň.
Dobrý den, omylem jsem odeslal objednávku bez použití voucheru. Jde nějak dodatečně vložit nebo objednávku stornovat?
Dobrý deň Adam,
ako uvádzame vo všetkých informáciách voucher nie je možné do objednávky
doplniť dodatočne. Musí byť uplatnený v nákupnom košíku. Ďakujeme za
pochopenie.
Pokud zakoupim poukaz na slevu, mohu na prvni objednavku zaroven vyuzit i slevu za odebrani newsletru 125,–? Dekuji
Dobrý deň,
v každej objednávke je možné využiť len jeden akčný kód. Ďakujeme za
pochopenie.
Ručníky a osušky, které nabízíte – kolik mají g/m2? Tato podstatná
informace v detailech produktů chybí.
Děkuji. Tomáš
Dobrý den, kde na stránkách najdu seznam objednávek? Myslím, že mi dorazila jiná, než objednaná velikost,ale rád bych to ověřil, než budu reklamovat
Dobrý deň Lukáš,
momentálne nemáme na stránke históriu objednávok. Možete to preveriť
s potvrdením objednávky, alebo jednoducho s faktúrou, ktorá je v balíku
(faktura je vystavená presne tak ako je to v potvrdení objednávky).
Prípadne kontaktujte náš zákaznícky servis, aby sme Vám to preverili
v systéme. Prajeme pekný deň.
Dobrý den, pokud jsem získala slevu 125kč za přihlášení k odběru, dá se tato sleva kombinovat s voucherem? Děkuji za odpověď
Dobrý den Anno,
ne slevy není možné kombinovat, je to uvedeno i v nabídce,
hezký den
Potom nerozumím tomu proč Slevomat prezentuje jako Vánoční produkt, když bude balík doručen až za 14 dní…
Dobrý den, Karolíno. Tato nabídka byla uveřejněna tak, aby to mohl být i vánoční produkt :-) tedy aby zboží stihlo dorazit do Vánoc
Dne 9.12. jsem u Vás objednala zboží a tentýž den Vám byla připsána platba na účet. Dosud mi nebyl odeslán e-mail o odeslání zásilky…Byla bych ráda, kdyby balík byl doručen do Vánoc…kontaktujte mě jak situaci řešíte. Děkuji. Číslo zákazníka:200063778 Ref 751
Dobrý deň Karolína,
Váš balík bol včera podaný na pošte. Ak nemáte podacie číslo (zaslal
Vám ho systém na email 15.12.) napíšte nám na zákaznícky servis. Prajeme
pekný deň
Dobrý den,
pokud si dnes koupím voucher a ještě dnes objednám, přijde mi zboží do
Vánoc?:) Děkuji.
Dobrý den, Petře. Doba dodání je 14 dní od objednání. Děkuji.
Dobrý den,
dnes jsem provedl na Vašich stránkách objednávku, ale v potvrzovacím
emailu mi nesedí dodací adresa. Systém tam pravděpodobně změnil ulici.
Chtěl chtěl bych se tedy zeptat, zda stačí, když Vám pošlu email
s číslem objednávky a opravenou adresou nebo to mám řešit jinak?
Děkuji za odpověď.
Dobrý deň Vojtěch,
napíšte nám email na zakaznicky.servis@beate-uhse.com,
aby sme mohli dohľadať Vaše zákaznícke konto a objednávku a skontrolovať
to.
Ďakujeme za pochopenie.
Dobrý den,
pokud zboží nebude vyhovovat z jakéhokoliv důvodu, zboží vrátím, jakým
způsobem bude provedeno vyúčtování, pokud ho nebudu chtít nahradit
žádným jiným (nic jiného si nevyberu), či vrátím jen poměrnou část
objednávky? Děkuji za informaci
Dobrý deň Petr, kompletnú odpoveď na Váš dotaz nájdete priamo na našej stránke: http://www.beate-uhse.cz/voucherreturn. Prajeme pekný deň.
Když mám v e-mailu od vás datum podaní 19.12.2014, znamená to tedy, že ten den zboží jde teprve ze zahraničí ???
Dobrý deň, 19.12. by mal byť podaný na pošte.
Prajeme pekný deň.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, před 4 měsíci jsem tuto akci využila a maximálně
spokojená. Nyní bych si ráda znovu objednala poukaz, ale hlásí mi to : Tuto
nabídku si již nemůžete přidat do košíku, protože počet kusů na
zákazníka je omezen. Přitom podle stránek by to měla být další nová
akce od doby, co jsem poukaz předtím využila.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Betko. Omlouváme se, ale jedná se o stejnou akci, jako jste zakoupila v listopadu. Proto nelze zboží koupit.
Dobrý den,
z důvodu výpadku serveru mi nebylo umožněno objednávku dokončit a voucher
byl zablokován. Za jak dlouho se znovu aktivuje? Děkuji
Dobrý deň Radek,
napíšte nám email s čislom vouchera na zakaznicky.servis@beate-uhse.com,
aby sme ho skontrolovali a mohli Vám podať presnejšie informácie. Ďakujeme
za pochopenie.
Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat jestli zde existuje možnost doručení zboží na
zásilkovnu. Předem děkuji za odpověď
Dobrý deň Jakub, balíky odosielame ako cenný balík na dobierku. Prvý
krát je balík doručovaný priamo na adresu a následne je uložený na Vašej
pošte, kde si ho možete v priebehu 15 dní vyzdvyhnúť, prípadne
požiadať poštu o opakované doručenie. Bližšie info, nájdete priamo na
stránke pošty: https://www.postaonline.cz/sluzby-pri-dodani
Prajeme pekný deň.
Dobry den, koukam ze je o vouchery veliky zajem…nepremyslite o zvednutu limitu prodanych voucheru potazmo prodlouzeni akce?dekuji za odpoved.
Dobrý den Pavle,
akce se bude prodlužovat, limit 1 voucher na zákazníka se nezmění:)
hezký den
Když si zboží prosím vás objednám dnes … dojde mi do vánoc ??? je tam nějaka garance když to obědnám třeba do 10 tak že je 100% že to přijde ?
Dobrý deň Michal, tovar dodávame do 10 pracovných dní. Ak si objednáte
dnes a tovar je na sklade, tak by mal prísť do Vianoc. Prajeme pekný
deň!
Dobrý den jak je možné prosím vás že na strance je cena 249 protože ja na té věci sleva 50% ale když kliknu a vložím do košíku cena je plná jako 599
Dobrý deň Michal, može byť, že akcia už skončila a ešte to nie je
upravené v obrázku produktu. Platný je vždy cenník a cena, ktorá sa
zobrazí v košíku.
Ďakujeme za pochopenie
Dobrý den. V noci se mi nepodařilo odeslat objednávku z důvodu chyby na
stránkách BU. Mezitím mě systém odhlásil a nyní se nejde ani přihlásit.
Píše mi to:
Došlo k neočekávané chybě. Na odstranění problému se pracuje.
Kdy to prosím spravíte??? Bojím se, že se mi mezitím vyprodá zboží,
kvůli kterému jsem voucher koupila… :-(
Dobrý deň,
Slúste opatovne za pár hodín. Na stránkach stále pracujeme. Ďakujeme za
pochopenie.
Dobrý den, při objednávce se mi podařilo proklikat až ke způsobu platby, ale objednávka nejde odeslat. Objevuje se tam hláška „Server neodpovída. Vyberte znovu způsob platby.“ Způsob platby mám zakliknutý, souhlas s obchodními podmínkami také. Celkově jsou ty stránky hodně pomalé. Zkoušela jsem to i z jiného prohlížeče a také to nejde. Co mám prosím dělat? Je možné objednávku poslat e-mailem, když e-shop nefunguje?
Dobrý deň Veronika, prešli sme na nové stránky a skutočne sa občas vyskytujú problémy. Na stránke sa neustále pracuje, takže servery sú dosť zaťažované. Ak sa Vám nedarí objednávku zadať, skúste to opatovne neskor. (stránka je vačšinou preťažená večer, ak máte možnosť skúste objednávku zadať doobeda) Robíme, čo je v našich silách aby boli problémy minimalizované. Samozrjeme nás možete kontaktovať emailom, aby sme to preverili. Ďakujeme za pochopenie.
Dobrý den,
nakupuji už po několikáté a vždy bez problémů. Teď mně nejde se
přihlásit. Chyba, kterou mi to píše:
Při spojení s www.beate-uhse.cz nastala
chyba. Odpověď od serveru OCSP obsahuje zastaralé informace. (Kód chyby:
sec_error_ocsp_old_response)
Požadovanou stránku nelze zobrazit, protože nelze ověřit autenticitu
přijatých dat.
Kontaktujte prosím vlastníka webového serveru a informujte ho o tomto
problému.
Co s tím? Děkuji.
Dobrý deň Martina, prešli sme na nové stránky a skutočne sa občas vyskytujú problémy. Na stránke sa neustále pracuje, takže servery sú dosť zaťažované. Ak sa Vám nedarí objednávku zadať, skúste to opatovne neskor. (stránka je vačšinou preťažená večer, ak máte možnosť skúste objednávku zadať doobeda) Robíme, čo je v našich silách aby boli problémy minimalizované. Ďakujeme za pochopenie.
Dobrý den pane Luboši, minulý rok měli tu samou akci tak věřím že i dalčí rok ta samá akce bude, nevěřím tomu že by tato akce měla negativní prodej. U nich je důležité si hlídat akci. Co jsem loni od nich nakoupil vždy do týdne po zaplaceni byl balík doma. Tuto akci vřele doporučuji
Vypadá to jako super akce. Dnes objednáno a za 7 dní by mělo být doručeno. Škoda, že je voucher omezen na jednu adresu/jméno. Pokud se bude akce třeba v budoucnu opakovat mohu znovu zakoupit? :-)
Dobrý deň Luboš,
ak sa bude akcia opakovať, samozrejme si možete voucher opať nakúpiť. Bude
to už nová akcia.
Dobrý den,
jste schopni garantovat dodání zboží do Vánoc, či nikoliv?
Děkuji
Dobrý deň František,
doba dodania je 14 dní. Ak tovar objednáte tento, alebo ešte začiatkom
budúcheo týžňa a je na sklade, balík by mal byť do Vianoc doručený.
Prajeme pekný deň.
Dobrý den, při kupování souprav prádla vidím pouze výběr velikosti
podprsenky, jak je to s výběrem velikosti kalhotek v rámci takové
soupravy?
Díky za odpověď :)
Dobrý deň Kateřino,
súpravy vždy výrobca balí štandardne:
U súprav s podprsenkami vo veľkosti 70.. sú zasielané kalhotky S,
u podprseniek 75.. sú kalhotky M,
u 80.. je to L,
u 85.. XL.
V prípade, že Vám štandardné balenia nevyhovujú, odporúčame Vám
radšej si vybrať z ponuky podprseniek a kalhotiek zvlášť. Prajeme
krásny deň!
Dobrý den, chci se zeptat kdy budete mít v provozu stránky neustále se sekají a nejdou vložit věci do košíku. děkuji
Dobrý deň Veronika,
prešli sme na nové stránky a skutočne sa občas vyskytujú problémy. Na
stránke sa neustále pracuje, takže servery sú dosť zaťažované. Ak sa
Vám nedarí objednávku zadať, skúste to opatovne neskor. (stránka je
vačšinou preťažená večer, ak máte možnosť skúste objednávku zadať
doobeda) Robíme, čo je v našich silách aby boli problémy minimalizované.
Ďakujeme za pochopenie.
Dobrý den,
lze uplatnit více voucherů na jednu objednávku, tzn. nakoupit za 2600 a
zaplatit dvěma vouchery?
Děkuji
Dobrý den Lubomir,
na kazdu objednávku je možné využiť len jeden voucher. Nie je možné
vouchery sčítať. Prajeme pekný deň!
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat na velikost flakónků u parfému EDP Euphoria od CK,
bohužel to není ani v popisu ani ve specifikaci produktu uvedeno.
Parfém dostupný z:
http://www.beate-uhse.cz/parfemova-voda-euphoria-calvin-klein/p/349580000?navigationCode=NzI5OTI4Y2EtZTU1Ni00NGI0LWEzODgtODE4ZThkNGI0MzZj
Děkuji za odpověď.
Přeji hezký den.
Dobrý deň Michal,
o probléme vieme a pracujeme na tom, aby to bolo opať viditeľné. Údaje tam
sú, len sa nám bohužiaľ nezobrazujú na stránke.
Čo sa týka parfému Euphoria:
pre dámy (obj. číslo 34958) = 30ml
pre pánov (obj. číslo 34965) = 30 ml
Prajeme pekný deň!
Nebo je to nejspíš tak, že na jeden voucher jedna adresa, že nemůžu rozdělit objednávku. Jsem zmatenej a nechci vypadat hloupě… jen chci mít jistotu
Dobrý deň Václav,
skutočne je to myslené tak, že do jednej domácnosti si možete zakúpiť
jeden voucher. Taktiež sa dá kúpiť len jeden voucher na jednu emailovú
adresu.
Vybrať si možete úplne z celého sortimentu, čo len chcete ;-)
Prajeme krásny deň!
Dobrý den
Na jedné poštovní adrese může voucher uplatnit pouze jedna osoba to
znamená, že přítelkyně která semnou bydlí si nemůže koupit voucher
když si ho koupím já ?
chci koupit dva.. Jeden pro mě a druhý pro přítelkyni je to možné ?
Druhý dotaz : je možné vybýrat z celého sortimentu (katogorie dárky a
vychytávky)
nebo jen obleční,drogérie ?
Předem vám děkuji za odpověd.
V případě kladné odpovědi.
Jsem váš zákazník :)
Dobrý den Václave,
bohužel na jednu adresu lze koupit opravdu pouze jeden voucher. Opatření je
zavedeno kvůli minulým zkušenostem, kdy si maloobchodníci doplňovali
z akce sortiment a přeprodávali jej.
Omlouváme se a děkujeme za pochopení,
Dobrý den,
chtěla bych si objednat šaty, ale nikde nemůžu najít tabulku rozměrů
(velikostí).
Děkuji
Dobrý den Martino,
tabulku velikostí najdete zde:
http://www.beate-uhse.cz/sizetabel
Hezký den
Dobrý den, v podmínkách je uvedeno, že nelze kombinovat s jinými slevami. Znamená to, že zboží, které je na Vašem webu zlevněno, v rámci voucheru koupit nemohu? Děkuji za vysvětlení.
Dobrý den Petro,
nakoupit můžete jakékoli zboží – tedy i to zlevněné. Nelze ovšem
kombinovat více slevových voucherů.
Hezký den
Dorý den, proč neumožňujete osobní odběr ani v Olomouci?
Dobrý den Lucie,
zboží se zasílá od partnera ze zahraničí. Akce je takto nastavena a
osobní odběr bohužel možný není.
Hezký den
Dobry den, jen pro jistotu bych se chtel zeptat, zda je mozne koupit vic veci
v te hodnote voucheru???
Predem dekuji za odpoved.
Dobrý den Honzo,
ano, věcí můžete nakoupit, kolik chcete :)
Hezký den
Dobrý deň Ivana,
žiaľ neuvádzate objednávacie čislo, takže nevieme na 100% o ktorý tovar
ide.
Máme povlečenie dragon obj. čislo 03076. Toto je vyrobéné 100%
z polyesteru.
Druhé je 50512. Toto je vyrobené 100% z bavlny. Obe povlečenia samozrejme
možu pustiť trochu farby. Je potreba prať ich s tmavými vecami a zvoliť
teplotu uvedenú na štítku. Prípadne používať prací prostriedok na tmavé
prádlo. V opačnom prípade čierna farba časom „vybledne“ ako je to
bežné u tmavých vecí.
(ešte informácia: objednávacie čisla produktov ako aj materíal z ktorého
sú vyrobené nájdete na stránke daného produktu na karte
„špecifikácie“). Prajeme krásny deň! S pozdravom
DOBRÝ DEN, PROSÍM O INFORMACI Z JAKÉHO MATERIALU JE POVLEČENÍ DRAGON A ZDALI NEPOUŠTÍ BARVU, DĚKUJI.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Kdyz jsem si pred rokem koupil vas voucher a nyni bych chtel znova tak nemuzu tento koupit jelikoz by to byla stejna emailova adresa a stejna adresa doruceni?
Dobrý deň Jaroslav,
Išlo o novú akciu. Voucher ste si teda mohli zakúpiť.