Vytvořte EXTRA VELKOU fotoknihu (až 112 stran). Věnujte k Vánocům nejmilejší dárek.
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
objednala jsem si 3 fotoknihy do terminu 25.11. a je uvedeno, že mám nárok
na poukaz na kalendář zdarma po 3.12. Doposud jsem nic neobdržela. Kam se
můžu obrátit? Děkuji
Dobrý den, Pavlo,
zkuste se podívat do složky s nevyžádanou poštou. E-mail s kódem poukazu
tam mohl být zařazen. Pokud jej nenaleznete, napište nám, prosím,
prostřednictvím stránky http://podpora.bontia.cz. Poukaz Vám
samozřejmě zašleme. Přeji Vám pěknou neděli.
Dobrý večer,
mohu použít některý z těchto voucherů na nákup extra velké ČTVERCOVÉ
knihy (310×301)???
Z toho, co je psáno ve slevové nabídce, bych chápal, že ne. Na druhou
stranu v případě vyššího počtu stran taky umíte provést korekci :-)
Umíte to i v případě změn velikosti? Rozdíly v základních cenách
jsou minimální.
Předem děkuji za vaši odpověď.
Dobrý večer,
s ohledem na smluvní podmínky je nutné vycházet ze specifikace produktu
uvedené na poukazu či v rámci akce samotné. Variabilní je pouze počet
stran, formát musí být zachován. Nezlobte se. Přeji Vám
pěkný večer.
Vaše knihy jsou skvělé a objednávám je pravidelně, jen se mi vůbec nezdá ta Vaše garance doručení do Vánoc. Poslední knihu jsem objednávala 12.11. (platila jsem kartou) a doručena mi byla včera 4.12. Doručení ostatně vždy trvalo 3 týdny. Předloni jsem objednávala 2.12. a kniha přišla trapně po Vánocích.
Dobrý den,
za celý náš tým Vám děkuji za pozitivní hodnocení. Pokud z Vaší
strany obdržíme data a platbu (aktuálně nejpozději do 10. prosince,
doporučuji Vám však o něco dřívější termín), dodání do Vánoc
stihneme.
K opačným případům může dojít jen za zcela výjimečných okolností.
Přeji Vám příjemný závěr týdne.
dobry den, ak objednavku 1 knihy najmensi ucinim do konce dnesniho dne (4.12) jaka je pravdepodobnost, ze mi to stihne prijit do 17.12 do Prahy? Je to darek a 18.12 odijzdim z Prahy…Este je moznost to poslat tomu pro koho je to urcene ale radsi by som to predtim videl…
Dobrý den, Romane,
pokud objednáte a zaplatíte ve Vámi uvedeném termínu, knížku Vám
určitě doručíme do Vánoc, nicméně v tuto chvíli nelze zaručit, že to
bude do 17. prosince. Proto bych Vám doporučoval adresovat knížku přímo
tomu, komu je určená. Přeji Vám hezký den.
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, kdy rozešlete poukazy na fotokalendář, který měl
být jako dárek při objednáve tří knih do 25.11.? Udělala jsem dvě
objednávky (každá na tři knihy), ale zatím mi přišel pouze jeden poukaz a
chtěla bych zvládnout ten prodloužený termín objednání do 7.12.
Děkuji za Vaši odpověď Šárka
Dobrý den, Šárko,
zašlete nám, prosím, tento požadavek prostřednictvím stránky http://podpora.bontia.cz. Uveďte také
čísla objednávek, kterých se týká. Druhý poukaz vám samozřejmě
zašleme. Pokud jej uplatníte do konce týdne, dodání do Vánoc stihneme.
Hezký den!
Opravdu? Kam mohu poslat potvrzení? N.H.
Dobrý den, Nelo,
potvrzení o zaplacení, prosím, zašlete kolegům prostřednictvím stránky
http://podpora.bontia.cz. Děkuji Vám a
přeji Vám hezký zbytek dne.
:-) Je to nemilé, leč platbu kartou nemám povolenou… učinila jsem objednávku, zaplatila poštovné převodem až dnes, tak si holt uděláme druhé Vánoce. Nebo se nad námi ježíšek smiluje a stihne to nad plán… Děkuji za rychlé vyřizování dotazů. N.
Dobrý den, Nelo,
pokud nám zašlete potvrzení o zaplacení, Vaši objednávku samozřejmě
uvolníme do výroby a do Vánoc Vaše knížky obdržíte. Těšíme se! Přeji
Vám pěkný den.
Dobrý den, pokud bych dnes odeslala do tisku fotokniku (1 vzorx 5ks) stihnete to prosím do Vánoc? Děkuji
Dobrý den, Zuzano,
v případě, že zaplatíte kartou, dodání do Vánoc Vám můžeme
garantovat. Přeji Vám pěkné odpoledne.
Dobry den,
koupila a zaplatila jsem za slevovy poukaz, do dnesniho dne jsem ale nic
neobdrzela, na koho se mam obratit? zadny kontakt na vasich web strankach jsem
nenasla.
Dekuji
Dobrý den, Dominiko,
vzhledem k tomu, že se jedná o produkt pořízený na těchto stránkách,
je potřeba obrátit se přímo na kontaktní centrum Slevomatu (www.slevomat.cz/kontakt). Přeji Vám
pěkný den.
Dobrý den, když si objednám dnes 3.12.2014 fotoknihu, stihne se doručit do vánoc? Děkuji
Dobrý den,
pokud vytvoříte a zaplatíte objednávku fotoknihy k uvedenému datu,
dodání do Vánoc bude určitě možné. Doporučuji Vám však zvolit platbu
kartou. Zaslanou částku v takovém případě obdržíme ihned. Přeji Vám
pěkný den.
Tak tedy ještě jednou k dotazu – knihu mám vytvořenou, nemohu však učinit (a řádně dokončit) objednávku, když nemám číslo voucheru. Ten mi do zítřka, doufám, dorazí, ale poštovné tedy v žádném případě nemohu stihnout, protože mi ho prostě program ani Vy nemůžete poslat dříve?
Dobrý den, Nelo,
před uzavřením objednávky je určitě potřeba uplatnit poukaz. Pokud
následně objednávku, resp. poštovné zaplatíte kartou, výroba začne
takřka okamžitě. Přeji Vám pěkný den.
Dobrý den, Nelo,
voucher jsme vám právě poslali na váš email, také jej máte ke stažení
na vašem uživatelském profilu.
Příjemný den.
Dobrý den, začala jsem tvořit knihu o 72 stranách, ale ke konci jsem zjistila, že mi budou strany chybět. Proto jsem dala změnit – počet stran…stránky se sice přidaly, ale od té chvíle nelze s knihou pracovat (přidávat fotky, měnit strany…) NIC… Co s tím?? Ikdyž jsem odeslala chybovou hlášku, tak technická podpora zřejmě nestihne zareagovat tak rychle, abych knihu mohla do 3.12. odeslat.
Dobré ráno, Jitko,
Vámi zaslané chybové hlášení jsem vyhledal. Dáme Vám vědět během
dnešního dopoledne. Přeji Vám pěkný den.
Dobrý de,
teď jsem objednala knihu 48 stran. Přišel mi voucher, zaregistrovala jsem se
na http://www.bontia.cz a stáhla si program.
Zaplatila jsem 489 Kč kartou. Knihu musím poslat do 3.12. Kdy a jak mám
zaplatitpoštovné? Na mém účtu na slevomatu je jen voucher, na kterém
ŽÁDNÉ informace o tom, jak zaplatit poštovné nejsou. V mailu od slevomatu
„Vaše objednávka“ je pouze ten samý voucher, kde také NIC opoštovném
není. Abych měla knihu do Vánoc, mám na to 3 dny, dejte prosím vědět jak
mám poštovné zaplatit abych to stihla v termínu. Nechápu, proč není
poštovné v ceně.. Děkuji
Dobrý den, Katko,
poštovné, jehož výše se automaticky vypočítá během objednávkového
procesu, je potřeba uhradit po vytvoření platné objednávky knížky (kartou
nebo převodem).
Poštovné v ceně poukazu být nemůže, neboť jeho výše je pohyblivá.
Pokud také objednáte několik knížek najednou, zašleme Vám je dohromady za
výhodnější cenu. Přeji Vám pěkný den.
Dobry den, bylo by mozne dany voucher uplatnit i na knihu 245 × 301 mm na sirku? Objednavala bych cca sedm knih. Dekuji. KL
Dobrý den, Kateřino, rád bych Vám vyšel vstříc, ale poukazy lze uplatnit výhradně na uvedený typ produktu. Variabilní může být pouze počet stránek. Přeji Vám příjemné pondělí.
Dobrý den,
opravdu doručíte fotoknihu do Vánoc? Budou to dárky, tak bych nerada byla
bez ní.
Velice děkuji.
Dobrý den, Zuzano, pokud knížku stihnete objednat a zaplatit (počítá se datum, kdy bude platba připsána na náš účet) do 3. prosince, dodání do Vánoc Vám garantujeme. Hezký den.
Dobrý den, knihu by ráda do Vánoc – zaplatila jsem dnes, tudíž do 3. 12. bych měla mít v ruce kupon. Údaje o poštovném mi však nepřišli. Vztahuje se tedy termín i na zaplacení poštovného? Pokud ano, ráda bych ho tedy obržela. Děkuji, N. H.
Dobrý den, Nelo,
uvedený termín se týká vytvoření a zaplacení objednávky knížek
(nikoliv poukazů). Souvisí tedy i s datem uhrazení poštovného, které je
třeba zaplatit po vytvoření objednávky knížek. K urychlení celého
procesu Vám doporučuji zaplatit kartou. Přeji Vám pěkný den.
Dobrý den,
je možné rozpracovanou knihu uložit a otevřít ji na jiném PC, kde je
nainstalovaný program Bontia Studio? Nikde jsem to nenašla a podle vašeho
odkazu http://podpora.bontia.cz/kb/article/28-jak-p%C5%99en%C3%A9st-data-vytvo%C5%99en%C3%BDch-knih-na-nov%C3%BD-po%C4%8D%C3%ADta%C4%8D
mi data aplikací v PC najít nejdou. Nerada bych, aby se mi ta část, kterou
už mám vytvořenou smazala a musela jsem jí vytvářet znovu. A nechat
stále zapnutý PC až se k tomu opět dostanu taky nechci.
Dobrý den, Lucie,
postup na Vámi uvedené stránce je správný.
Pokud v uvedené složce nic nevidíte, ale v programu máte vytvořené
knížky, patrně bude složka skrytá. Návod na zobrazení skrytých souborů
a složek naleznete na stránce http://windows.microsoft.com/cs-cz/windows/show-hidden-files#show-hidden-files=windows-7.
Přeji Vám pěkný den.
Dobrý den,
prosím o sdělení zda stínování u levé strany hřbetu bude i ve
vytištěné knize. Je možné ho odstranit?
S pozdravem
Dobrý den, Jaroslave,
ve vytištěné knížce stínování nebude. V programu Bontia Studio vidíte
pouze grafické naznačení skutečnosti, že jednotlivé strany jsou při
otáčení přirozeně lehce ohnuté. Přeji Vám pěkný den.
Prohlizecka sice vypada fajn a splnila by ucel, ale kniha je v ni v prilis malem rozliseni a text neni citelny.
Dobrý den, Lukáši,
v tuto chvíli je to jediná forma sdílení. Kvalita náhledu samozřejmě
souvisí s rychlostí zpracování.
Pokud chcete knížku zobrazovat na více počítačích v plné kvalitě,
alternativou pro Vás může být kopírování dat (více informací naleznete
na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/28-jak-p%C5%99en%C3%A9st-data-vytvo%C5%99en%C3%BDch-knih-na-nov%C3%BD-po%C4%8D%C3%ADta%C4%8D).
Aby však bylo možné prohlížení, je třeba mít vždy nainstalované Bontia
Studio.
Dobry den, krom toho, ze si fotoknihu necham u Vas udelat, rad bych mel i nejakou elektronickou verzi. Stacilo by mne udelat si screenshoty, ale nevim jak vypnout to vyrazne stinovani u hrbetu leve strany. Idealni by byl export do PDF. Nemate pro mne nejakou radu?
Dobrý den, Lukáši,
knížky lze zpracovat a následně objednat výhradně prostřednictvím Bontia
Studia. Pokud však chcete mít Vaši knížku také v elektronické verzi,
abyste ji mohl dále sdílet, doporučuji Vám využít tzv. elektronické
prohlížečky. V Bontia Studiu zvolte položku „Kniha“, následně
„Sdílet“ a nakonec „Vytvořit prohlížečku“. Přeji Vám
pěkný den.
Martine,
pokud mi slíbený poukaz zašlete tento týden, zašlu data do 3.12. a termín
stihnu. Data i poplatek za poštovné všech knih jsem již zaslala, takže
pokud by to nebyl problém, poukaz na kalendář by mohl dorazit i dříve než
po 3.12. jak jste psal :-) Nevím však, jaký je postup u Vás ve
společnosti. Budu tedy doufat. Děkuji.
Dobrý den, Lenko,
zasílání jednotlivých poukazů probíhá automaticky. Vzhledem k velkému
množství objednávek je to ta nejrychlejší možná cesta. Jiný termín Vám
proto garantovat opravdu nemohu. Poukazy však budeme zasílat, co nejdříve to
bude možné. V případě doplňujících dotazů nám, prosím, napište
prostřednictvím stránky http://podpora.bontia.cz. Budeme
se těšit.
Dobrý den Martine,
děkuji za odpověď. Do kdy musím zaslat kalendář k tisku, aby došel do
23.12.? Pokud mi zašlete poukaz na kalendář po 3.12. jak píšete, stihnu
realizovat tento dárek do Vánoc?
Děkuji Lenka
Dobrý den, Lenko,
teoreticky ano, ale garantovat Vám to v tuto chvíli nemohu. Záleží na
množství zpracovávaných objednávek, což zatím nelze jednoznačně
odhadnout. Dodání do Vánoc se týká všech objednávek, které budou
vytvořené a zaplacené do 3. prosince. Hezký den!
Dobrý den,
právě jsem objednala 3 knihy (tři poukazy) na jedné objednávce přes tuto
akci na Slevomatu. Píšete „Při uplatnění 3 a více poukazů kalendář
ZDARMA“ jak to mohu uplatnit? Zátím mám zaslané data a zaplacené
poštovné, ale kromě potvrzení přijetí dat mi nepřišla informace
o kalendáři. Jak bude kalendář zdarma vypadat nebo si ho mohu vytvořit a
jak kalendář získám? Děkuji.
Dobrý den, Lenko,
jak je napsáno na stránce s naší akcí, pokud do 25. listopadu uplatníte
3 a více poukazů z této nabídky v jedné objednávce, obdržíte poukaz
na vytvoření velkého poznámkového kalendáře (300 × 460 mm) v hodnotě
419 Kč (kalendář si můžete prohlédnout a rovněž vytvořit na stránce
www.bontia.cz/provedeni/fotokalendare).
Poukaz Vám zašleme po 3. 12. Přeji Vám příjemný start do
nového týdne.
Dobrý den dnes jsem si objednal 2 foto knihu první kniha mi byla potvrzená a zaplacené poštovné před 3dny.Musím poštovné platit i u 2knihy?
Dobrý den, Martine,
pokud chcete platit jedno poštovné, je potřeba všechny knížky objednat
v rámci jedné objednávky (více informací naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/46-jak-zaplatit-jedno-po%C5%A1tovn%C3%A9-za-v%C3%ADce-knih).
Jestliže jste tedy vytvořil objednávky dvě, bude nutné každou uhradit
zvlášť. Přeji Vám příjemný den.
Dobry den. Fotoalbum mi vyslo na 40 stran. Mohu uplatnit slevu? Kdyz ji nemam na 48?
Dobrý den, Lucie,
ano. Váš poukaz k objednávce přiřadit můžete. Výsledná cena v tomto
případě zůstává stejná. Více informací o možnostech uplatnění
poukazů s ohledem na rozdílný počet stran naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/185-jak%C3%A1-je-v%C3%BDsledn%C3%A1-cena-knihy-s-rozd%C3%ADln%C3%BDm-po%C4%8Dtem-stran.
Přeji Vám hezké pondělí.
Dobrý den,
mám voucher na 112 stran, nicméně program mi neustále ukazuje max.
96 stran a to i pokud chci přidat další strany formou „přidat počet
stran + -“ i v tomto případě se mi ukazuje pouze 96 stran. Zatím teprve
začínám knihu tvořit, bude možné stránky nějak přidat až knihu
naplním? Díky za odpověď.
Dobrý den, Alžběto,
počet stránek můžete spolehlivě navýšit také prostřednictvím položky
v menu s názvem „Kniha“, následně zvolte „Změnit“ a nakonec
„Počet stran“.
V případě, že se Vám možnost navýšení rozsahu na 112 stran stále
nezobrazuje, doporučuji Vám aktualizovat Bontia Studio. Přeji Vám
krásný den.
dobrý den objednala jsem si u vás knihu a budu platit přes internet.mám cenu pošty přičíst k objednávce nebo se platí až při doručení děkuji
Dobrý den, Andreo. U nás jste si objednala voucher, poštovné platíte
poté již přímo společnosti Bontia, a.s. po uplatnění voucheru.
Příjemný den.
Dobrý den,
vytvořila jsem si fotoknihu, která má 80 stran. Koupím tedy voucher na
72 stran s cenou 689. V dotazech jsem se dočetla, že budu doplácet
100 Kč. Zajímalo by mě, jak je to s platbou. Na slevomatu zaplatím
zmíněných 689 Kč a zbylých 100 Kč + poštovné budu doplácet
dodatečně? Nebo jak to funguje?
Dobrý den, Veroniko,
zde si koupíte pouze poukaz za avizovanou cenu. Další platby (poštovné +
doplatek, který bude vypočítán zcela automaticky) pak bude třeba zaplatit
až po objednání Vaší knížky. V případě doplňujících dotazů se na
nás neváhejte obrátit prostřednictvím stránky http://podpora.bontia.cz. Hezký den!
Hezký večer, mám již objednanou a zaplacenou fotoknihu. Původně jsem vytvořila knihu v nabídce Exclusiv, pak jsem ji pouze změnila na Hardcover, kdy formát zůstal stejný a zdálo se, že fotky, až na malé úpravy, zůstaly uložené stejně, bohužel až po odeslání objednávky jsem si všimla, že na třech stránkách se mi fotky zobrazují jinak, že mi tam počítač hodil automaticky jinou šablonu, myslíte, že je ještě nějaká šance to změnit? Děkuji
Dobrý den, Renato,
napište nám, prosím, číslo Vaší objednávky prostřednictvím stránky http://podpora.bontia.cz. V případě, že
ještě nebyl zahájen výrobní proces, pokusíme se zpracovávání
objednávky pozastavit. Děkuji Vám a přeji pěkný den.
Dobrý den,
chtěla bych objednat 3 fotoknihy. 2 s počtem stran 32 (stejné) a jednu
odlišnou s 112 stranami. Bude možné v rámci jedné objednávky uplatit
všechny 3 vouchery? Je také možné zaslat knihy na jedno poštovné?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Aleno,
ano. Všechny poukazy je možné uplatnit v rámci jedné objednávky. Pokud to
učiníte, tedy objednáte všechny Vaše knížky dohromady, poštovné bude
účtováno pouze jednou podle výsledné váhy zásilky. Přeji Vám
příjemný víkend.
Dobrý den, mám dotaz. Jak mám upravit fotky, aby mi to nepsalo nedostatečné rozlišení snímku? Děkuji
Dobrý den, Terezo,
takové fotografie je potřeba zmenšit. Návod naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/6-co-d%C4%9Blat-kdy%C5%BE-se-objev%C3%AD-varov%C3%A1n%C3%AD-%C5%BEe-sn%C3%ADmek-nen%C3%AD-dostate%C4%8Dn%C4%9B-velk%C3%BD.
Přeji Vám příjemný den.
Dobrý den,
zajímalo by mne, zda je možné na stránku knihy vložit jednu fotografii jako
pozadí (vyplnit celou stránku až po okraj a stáhnout výraznost barev) a
přes ni dále přidat další fotografie. Děkuji
Dobrý den,
v zásadě to možné je. Fotografii můžete zvětšit a roztáhnout přes
celou stranu nebo dvoustranu. Před ní pak můžete umístit fotografie
další.
Co se týče výraznosti barev fotografií, takovou operaci je potřeba
realizovat v externím grafickém programu. Pokud s tím však nemáte
zkušenosti, nedoporučuji Vám to. Hezký den!
Dobrý den,
píšete, že se dá uložit více fotek na stránku. Program zkouším a nikde
tato možnost není. Chci fotky, které jsou na šířku dát 2 pod sebe. Jak
to prosím udělat?
Děkuji Pavla
Dobrý den, Pavlo,
postačí, když vložíte dva rámečky snímku na stránku a upravíte je.
Doporučuji Vám podívat se na naše krátká videa (http://podpora.bontia.cz/kb/article/230-jak-vytvo%C5%99it-p%C4%9Bknou-fotoknihu-video-n%C3%A1vody-pro-za%C4%8D%C3%A1te%C4%8Dn%C3%ADky).
Uvidíte tam, jak konkrétně postupovat. Přeji Vám krásný den.
Dobrý den,
muj dotaz se tyka jiného vaseho produktu-nastennych kalendářů. Budete je
jeste pred Vanoci nabízet? ? Nějak jsem zaspala objednání :-(
Děkuji.
Dobrý den, Aleno,
ano. Slevy na nástěnné kalendáře do konce roku plánujeme. Doporučuji Vám
přihlásit se ve Vašem účtu na našem webu k odběru novinek a akcí.
Aktuální nabídky Vám pak budeme zasílat na Váš registrační e-mail.
Přeji Vám pěkný den.
Dobrý den.
Mám objednanou fotoknihu 72 stran, chtěla bych se zeptat, pokud budu mít 88
(96) stran, kolik bych doplácela korun v obou variantách? Omlouvám se, vím
že to máte na webu uvedené, ale nějak jsem to nepochopila :) Předem moc
děkuji za odpověď
Jana
Dobrý den, Jano,
v případě knížky o rozsahu 88 stran by byl doplatek 200 Kč,
v případě rozsahu 96 stran doplatek činí 300 Kč. Přeji Vám
krásný den.
Dobrý den,
knihu bych potřebovala do 5.12. Dá se tento termín stihnout při objednávce
17. nebo 18. 11.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Heleno,
na výrobu knížek si standardně vyhrazujeme až 14 pracovních dnů. Ve
většině případů se nám je však daří expedovat dříve. Vámi uvedený
termín tedy s velkou pravděpodobností můžeme stihnout. Přeji Vám
pěkný den.
Dobry den,
uvadite jedno postovne do 3 kg. Pokud si objednam 6 fotoknih o velikosti
32 stran, je jake postovne? Zaroven mne zajima, zda ziskam dva poukazy na
fotokalendar.
Fotoknihy jsem v minulosti objednavala a jsou uzasne! Dekuji za uchovani
krasnych vzpominek:)
AB
Dobrý den,
cena poštovného je ve Vámi uvedeném případě 119 Kč.
Pokud chcete získat dva poukazy, je potřeba vytvořit dvě objednávky
fotoknížek a v rámci každé z nich uplatit alespoň tři poukazy z této
akce. Přeji Vám krásné úterý.
Dobrý den, dnes jsem zakoupila 3 vouchery na knihy různých velikostí (48, 72 a 112 stran). U voucherů na 72 a 112 je napsána akce s kalendářem zdarma při objednávce do 25.11., u toho na 48 stran to však napsáno není. Znamená to, že je třeba 3 voucherů na knihy o 72 a více stranách, nebo se ten na 48 stran počítá, jen to není napsáno na voucheru? Děkuji za odpověď. Hezký den.
Dobrý den, Anno,
děkuji Vám za tuto otázku. Akce se určitě týká všech poukazů, které
zakoupíte v rámci této akce. Přeji Vám pěkný den.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda je možné, abych vytvořila jednu knihu a poté
dala požadavek na vytvoření dvou dalších zcela stejných (chceme jako
dárek rodině a nerada bych vytvářela jednu a a tutéž foto knihu na
třikrát). Samozřejmě počítám, že bych si objednala v rámci nabídky
tři knihy:) Děkuji. Karolína
Dobrý den, Karolíno,
Vámi uváděný postup je určitě dostupný. Jakmile zahájíte objednávku,
hned v prvním kroku budete mít možnost zvolit si počet kusů
objednávaných knížek. Více informací o objednávkovém procesu naleznete
na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/20-jak-objednat-vytisknut%C3%AD-knihy.
Přeji Vám krásný závěr týdne.
Dobrý den, posílala jsem dotaz na zákaznickou podporu, bohužel bez odezvy. Váš telefon rovněž nefunguje. Proto píši můj dotaz sem, i s kontaktem: brychcinovasarka@centrum.cz a budu doufat, že mi někdo odpoví: mám nový pc a nepodařilo se mi zkopírovat již hotovou knihu ze starého pc ani dle vašich instrukcí na vašich stránkách. Mohli byste, mi, prosím, napsat přesný postup, popř. zaslat telefonní kontakt na technika, se kterým bych to mohla probrat? Zároveň bych se Vás chtěla zeptat, zda jste nezměnili v posledním roce a půl tiskárnu (vzhledem k negativním názorům na kvalitu tisku fotografií ve vašich knihách, které se objevily na netu). Děkuji Vám.
Dobrý den, Šárko,
ověřoval jsem Vaši informaci u kolegů na zákaznické podpoře a mohu Vám
potvrdit, že z Vaší strany, tedy z Vámi uvedeného e-mailu, k nám
žádný požadavek nedorazil. Pokud se na nás obrátíte prostřednictvím
stránky http://podpora.bontia.cz (jak
uvádíme na našich stránkách), kolegové se Vám budou takřka okamžitě
věnovat. Zákaznickou podporu poskytujeme výhradně prostřednictvím
internetu. Jsme tak schopni reagovat efektivněji. Žádný telefonický kontakt
tedy nikde neuvádíme.
Co se týče Vašeho dotazu, postup uvedený na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/28-jak-p%C5%99en%C3%A9st-data-vytvo%C5%99en%C3%BDch-knih-na-nov%C3%BD-po%C4%8D%C3%ADta%C4%8D
je ověřený a plně funkční. Pokud uváděnou složku nevidíte, je možné,
že je tzv. skrytá. Napište, prosím, kolegům, jaký typ Windows
používáte, a oni Vás navedou, jak složku zviditelnit.
Co se týče kvality tisku fotografií, za poslední rok a půl jsme sice
nezměnili tiskárnu, ale přešli jsme na nové technologie, které dovolují
ještě kvalitnější a spolehlivější tisk než dříve.
Pokud jde o negativní reakce na „netu“, kvalitu tisku garantujeme a jasnou
zárukou tohoto faktu je 100% garance tisku. Znamená to, že pokud nebudete
s výslednou kvalitou spokojená, vrátíme Vám peníze. Na negativní reakce
proto hledět v našem případě nemusíte. Také Vám doporučuji podívat se
na hodnocení našich akcí. Uvidíte, že těch negativních je absolutní
minimum. Přeji Vám pěkný den.
Dobrý večer,kde si mohu zkontrolovat ,zda se mi v kalendáři zobrazily všechny fotografie? Ojednávku jsem již zaslala.Ale než provedu platbu chci se ještě ujistit, zda jsou zobrazeny všechny fotografie.Předem děkuji
Dobrý den, Ivano,
doporučuji Vám přihlásit se do Vašeho účtu na našem webu, následně
zvolit položku „Moje kalendáře“ a u vybraného objednaného kalendáře
zvolit „Duplikovat“. Kalendář se Vám následně otevře jako kopie
objednaného. Přeji Vám příjemný pátek.
Dobrý den,
k akci kalendář zdarma – ten je zdarma při objednávce tří kopií
stejné knihy, nebo i při objednávce tří různých knih?
Děkuji.
Dobrý den, Tomáši,
pokud přiřadíte k objednávce minimálně tři poukazy z této akce
(nezáleží na tom, zda budou přiřazeny ke knížkám s různým nebo
odlišným obsahem), máte nárok na poukaz na vytvoření kalendáře. Přeji
Vám pěkný den.
Dobrý den,
máte zde napsáno, že při objednávce tří knih do 25.11. obdržím zdarma
fotokalendář. Při objednání šesti khnih v jedné objednávce budu mít
nárok na dva kalendáře a nebo to musím rozdělit na dvě objednávky?
Předem děkuji za Vaši odpověď Šárka
Dobrý den, Šárko,
ano. Pokud budete chtít získat dva poukazy na vytvoření kalendáře, je
potřeba vytvořit dvě objednávky (každá z nich pak musí obsahovat
alespoň tři knížky vázané na aktuální akci). Přeji Vám
pěkný den.
Dobré dopoledne, v minulých letech jste nabízeli knihy o max. počtu
stran 96. Jednu takovou mám nyní již připravenou v počítači, ale tento
rozsah letos nenabízíte. Zakoupila jsem tedy vouchery na 112 stran a ráda
bych svoji kniihu rozšířila. Bohužel v nabídce – Změnit – Počet
stran – 112ti stránková varianta není. Jak mám postupovat. Děkuji za
odpověď.
Jsem velice nemile překvapena, že již není možné komunikovat s Vámi
prostřednictvím mailu. Ve Vaší „zákaznické podpoře“ nejsem schopna
najít odpověď na svoji otázku ani jakékoli číslo či mail, kam bych svůj
dotaz směřovala.
Dobrý den, Dano,
pokud na stránce http://podpora.bontia.cz nenaleznete
odpověď, kterou hledáte, máte možnost prokliknout se (téměř z každého
článku) na stránku s kontaktním formulářem. Je to de facto stejné jako
s e-mailem pouze s tím rozdílem, že jsme takto schopni reagovat rychleji a
efektivněji.
Co se týče Vašeho dotazu, všechny knížky (až na knihy v měkkých
deskách) je možné vytvořit a objednat ve Vámi uvedeném rozsahu (počet
stran změníte pomocí položky v menu s názvem „Kniha“, následně
kliknete na „Změnit“ a nakonec na „Počet stran“).
Jestliže tam tuto variantu opravdu nevidíte, ověřte, prosím, že
nevytváříte knížku v měkkých deskách, případně aktualizujte Vaše
Bontia Studio. Budete-li neúspěšná, napište nám. Celý proces s Vámi
projdeme. Přeji Vám pěkný den!
Dobrý den, potřebovala bych fotoknihu nejpozději 5.12., má to být dárek ke 30.nar., jenomže to nestihnu tak, aby byla dodržena dodací lhůta 15dnů, tak se chci zeptat, jestli by nebylo možné aby má fotokniha byla dodána do 10ti prac.dnů od obj. Máme od vás již tři fotoknihy a jsme velice spokojeni, proto bych ráda, aby i tahle byla vytvořena u vás.. Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Markéto,
standardní výrobní doba byla nastavena s ohledem na množství
zpracovávaných zakázek a kontrolní mechanismy, které jsou zárukou
maximální možné kvality a minimalizace množství chyb.
Velmi rádi bychom Vám vyšli vstříc, ale na základě výše uvedeného
dřívější termín se 100% jistotou zaručit nemůžeme. Většinou se nám
však daří knížky expedovat o pár dní dříve. S velkou
pravděpodobností to tedy vyjde i ve Vašem případě. Přeji Vám pěkný
zbytek dne.
Opět pouze na výšku?
Dobrý den, Jakube, z důvodu zvýšené poptávky jsme dali opět přednost
tomuto formátu.
Na našich stránkách však běží akce, v rámci které můžete objednat
i formát na šířku. Přeji Vám pěkné odpoledne.
Dobrý den,
mám připravenou knihu s 64 stranami. Tento voucher bohužel teď není
v nabídce. Myslím ale, že byl o stovku levnější. Mohu koupit voucher na
72 stran? Upravila by se mi cena poštovného? Děkuji.
Dobrý den, Andreo,
pokud chcete Váš poukaz využít k objednání knížky s menším počtem
stránek, můžete. Počítejte však s tím, že výsledná cena objednávky
zůstává stejná. Přeji Vám pěkný den!
Dobrý večer, když si koupím 4 vouchery na 48stránkovou knihu. Ve vašem softwaru vytvořím jednu knihu a chci 4 kopie této knihy, zaplatím za poštovné kolik?
Dobrý den,
pokud všechny tyto knížky objednáte v rámci jedné objednávky, zaplatíte
pouze jedno poštovné. V tomto případě by se mělo jednat o cenu 179 Kč.
Přeji Vám krásný den.
Dobrý den,
již tvořím knihu a mám otázku. Co znamená žlutý a co červený
trojúhelník s vykřičníkem, který se mi ukáže při vložení některých
fotografií? Nemyslím si, že by upozorňoval na malou kvalitu… Děkuji.
Dobrý den, Moniko,
výstražné znamení upozorňuje na nedostatečnou kvalitu fotek. Pokud na
trojúhelník najedete kurzorem, objeví se Vám více informací. Doporučuji
Vám spustit si krátké video na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/6-co-d%C4%9Blat-kdy%C5%BE-se-objev%C3%AD-varov%C3%A1n%C3%AD-%C5%BEe-sn%C3%ADmek-nen%C3%AD-dostate%C4%8Dn%C4%9B-velk%C3%BD.
Přeji Vám pěkný den.
Dobrý den,
Opravdu není možné použít kupón na fotoknihu A4 „na šířku“?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Zuzano,
kupóny je potřeba přiřadit výhradně ke knížce, která je specifikována
na poukazu. Variabilní je pouze počet stran.
Nabízená extra velká kniha je o 18 % větší než klasický formát A4. Na
Vaše fotografie tak budete mít více místa. Přeji Vám pěkný den.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, voucher je na knihu o maximální velikosti 112 stran,
tj. 56 listů?
Děkuji
Dobrý den, Radko,
ano. Uvedený rozsah se týká jednotlivých stránek, nikoliv listů. Přeji
Vám krásný den!
Dobrý den, jak prosím vypadá přední strana knihy?díky moc K.
Dobrý den, záleží na tom, jaký design zvolíte (výběr našich designů naleznete na stránce www.bontia.cz/Menu/Designy/Sablony-Bontia). Na titulní stranu rovněž můžete vkládat fotografie. Meze se Vám nekladou. Přeji Vám pěkný den.
Dobrý den, každý rok objednávám fotoknihy s počtem stran 80. Ty letos nebudete nabízet? Ráda bych je měla všechny stejné. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Jano,
varianty produktů se snažíme v rámci jednotlivých akcí střídat.
Fotoknihy o rozsahu 80 stran však pravděpodobně do konce tohoto roku již
nabízet nebudeme.
Doporučuji Vám využít možnosti dokoupení chybějících stránek.
V současné době je cena více než příznivá (více informací na stránce
http://podpora.bontia.cz/kb/article/185-jak%C3%A1-je-v%C3%BDsledn%C3%A1-cena-knihy-s-rozd%C3%ADln%C3%BDm-po%C4%8Dtem-stran).
Přeji Vám příjemný začátek týdne.
A ještě jeden dotaz. Je nutné znovu instalovat program nebo lze použít verzi rok starou? Loni to nechtěl počítač nějak stahovat…
Pokud nemáte novou verzi Studia, stahovat ji nemusíte. Při prvním
spuštění však bude nutné provést aktualizaci, na kterou Vás program
automaticky upozorní. Přeji Vám krásný závěr týdne!
Dobrý večer, píšete, že: „Poštovné se platí předem, více informací obdržíte v e-mailu o objednávce.“ Ale v e-mailu o objednávce není o poštovném ani slovo. Bude zmíněno až v mailu, potvrzujícím přijetí platby, zároveň se zasláním voucherů? Nebo jak to je? A další dotaz mám na zpracování knihy. Možná jen hloupý nápad, ale šlo by zkopírovat již jednou použité zpracování knihy (uspořádání a počet fotek, rámečky, styly a velikost písma…) a „jen“ tam přetáhnout aktuální fotky? Téma knihy je totiž stejné. Nebo se musí vše zpracovat od začátku?
Dobrý den,
informace o konkrétní výši poštovného se Vám zobrazí v rámci
objednávkového procesu. Tj. než s konečnou platností potvrdíte
objednávku, dostanete informaci o celkové ceně včetně všech relevantních
podrobností (vše si pak můžete kdykoliv zkontrolovat ve Vašem účtu na
našem webu). V informačním e-mailu pak obdržíte informaci o celkové
částce k zaplacení, tj. včetně poštovného.
Co se týče Vašeho druhého dotazu, samozřejmě můžete využít již
dříve vytvořenou knihu. Zkontrolujte však, prosím, zda Vámi dříve
zpracovávaný formát knihy ještě stále nabízíme (www.bontia.cz/ceny/knihy-hardcover).
Krásný den!
Dobrý den, protože firma, jejíž produkt nabízíte, nemá na své www
v kontaktech email adresu pro komunikaci, obracím se s technickým dotazem na
vás. Chtěl bych vyrobit knihu tak, aby fotografie v její druhé polovině
včetně fotografie na zadní straně vazby byly převrácené vůči první
polovině knihy. Lze, a pokud ano, pak jak provést převrácení a další
úkony v nabízených šablonách?
Děkuji za info nebo předání kontaktu na firmu.
Dobrý den, Jirko,
kontaktovat nás můžete prostřednictvím stránky http://podpora.bontia.cz (odkaz je uvedený
v kontaktech, případně se na tuto stránku lze dostat pomocí modrého
tlačítka „Zákaznická podpora“, které se nachází na pravé straně
našeho webu).
Co se týče Vašeho dotazu, popisovanou operaci lze provést u každého
snímku samostatně. Kliknete pravým tlačítkem myši na fotografii či
prázdný rámeček snímku a zvolíte variantu „Vlastnosti rámečku
snímku“. V následující nabídce zvolíte horizontální překlopení.
Pokud takovýto rámeček snímků budete kopírovat (CTRL+C a CTRL+V),
vlastnost překlopení mu zůstane, tj. vložená fotografie se automaticky
překlopí. V případě dalších dotazů neváhejte oslovit kolegy na naší
zákaznické podpoře. Reagují takřka okamžitě. Přeji Vám
krásný den.
Dobrý den,
kolik fotografií se cca vejde do takové knihy? O 32 stranách? Děkuji
Dobrý den, Lucie,
na každou stránku můžete umístit až několik desítek fotografií, což
Vám vzhledem k rozměrům stran samozřejmě nedoporučuji. :) Omezena tedy
rozhodně nebudete. Přeji Vám pěkný den.
Dobry den knihu jsem zakoupil a stahnul program ale mam hned na vyber mezi pevne desky mekke a nebo exklusiv.co mam tedy zvolit.Zalezi to na me a nebo uz je to danne .dekuji
Dobrý den,
zvolte pevné desky (hardcover) a následně zakoupený formát. Specifikace
knihy je uvedená na poukazu. Přeji Vám hezké odpoledne!
Dobrý den. Chtěl bych jednu knihu ve 3 kopiích. Stačí koupit 3 poukazy a všechny takto uplatnit?
Dobrý den,
ano. Postup, který uvádíte, je správný. Přeji Vám příjemný den.
Dobrý den,
kolik fotografií se cca vejde do takové knihy?
O 32 stranách? Děkuji
Dobrý den, na kolik by mě vyšla 80stránková kniha? Předem děkuji za infomaci.
Dobrý den,
pokud pořídíte poukaz na knížku o rozsahu 72 stran za 689 Kč, doplatek
za 8 stránek bude 100 Kč. Více informací o doplatcích naleznete na
stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/185-jak%C3%A1-je-v%C3%BDsledn%C3%A1-cena-knihy-s-rozd%C3%ADln%C3%BDm-po%C4%8Dtem-stran.
Hezký den.
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jaké je doporučené rozlišení fotografií, aby fotky v knize a i v kalendáři vypadaly opravdu kvalitně. Moc děkuji! Eva
Dobrý den, Evo,
vkládané snímky by měly být v tiskové kvalitě, tj. měly by mít
300 DPI. Více informací, včetně návodu, jak zjistit kvalitu fotografií,
naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/39-jak-velk%C3%A9-sn%C3%ADmky-jsou-pot%C5%99eba-pro-kvalitn%C3%AD-vytisknut%C3%AD.
Pokud do kalendáře nebo Bontia Studia vložíte snímek v nedostatečné
kvalitě, budete na to upozorněna. Přeji Vám pěkný den.
Dobrý den,
neustále píšete, že je možné na jedno poštovné zaslat až 3 fotoknihy.
Bohužel při objednání se mi tato možnost nikde nenabídne a musím
pokaždé objednat každou fotoknihu zvlášť a za každou zaplatit poštovné.
Když jsem objednávala 3 fotoknihy v jeden den, už mě to docela
naštvalo.
Prosím o vysvětlení, jak přesně postupovat, aby se to příště už
podařilo.
Děkuji, Kateřina
Dobrý den, Kateřino,
další knížky můžete přidat ke stávající objednávce v rámci prvního
kroku objednávkového procesu. Podrobnější návod naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/40-jak-vytvo%C5%99it-jednu-objedn%C3%A1vku-n%C4%9Bkolika-kn%C3%AD%C5%BEek-s-rozd%C3%ADln%C3%BDm-obsahem.
Přeji Vám pěkný den.
Dobrý den, mohu se zeptat na kvalitu stran ? Jaká je gramáž a jestli je provedení v lesku a nebo matu. Děkuji.
Dobrý den, Ivano,
velmi Vám děkuji za tuto otázku. Jedná se o matný křídový papír
170 g/m2. Přeji Vám krásný den.
Už několikrát jsem si u vás nechal v podobné předvánoční akci vyhotovit fotoknihy o 84 stranách. Hlavně mi neodpovězte, že si 12 stran mohu doplatit za běžnou cenu za 1 stranu.
Dobrý den,
v jednotlivých akcích nezle nabízet všechny typy produktů. Proto se
snažíme nabídky kombinovat, aby si každý přišel na své. Pokud máte
zájem o jiný počet stránek a chcete využít této akce, jediným
řešením je opravdu Vámi uvedená varianta. Mějte hezký den.
Ve specifikaci fotoknihy uvádíte počet stran. Jedná se skutečně
o stránky nebo o listy (tedy 2 strany.)
Děkuji
Dobrý den, Olgo,
jedná se skutečně o počet stránek, nikoliv listů. Přeji Vám příjemnou
středu.
Dobrý den, program Bontia nelze použít v operačním systém od applu? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Jano,
Bontia Studio je v tuto chvíli kompatibilní výhradně s operačním
systémem MS Windows. Pokud jej však chcete použít na MAC, tato možnost
existuje. Více se dozvíte na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/15-jak-nainstalovat-bontia-studio-na-mac-os-x.
Na verzi Studia speciálně určené pro MAC pracujeme. Měla by být dostupná
v průběhu následujícího roku. Přeji Vám pěkný den.
Dobrý den, když si koupím voucher na fotoknihu a také na kalendář, budu platit poštovné jednou nebo dvakrát?
Dobrý den, Jano,
zasílání fotoknížek a fotokalendářů najednou není možné. Každý
z těchto produktů je totiž potřeba zasílat ve speciálním balení.
Pokud však chcete najednou zaslat několik fotokalendářů nebo několik
fotoknih (jedno nebo druhé), samozřejmě můžete. Je ovšem nutné všechny
produkty objednat v rámci jedné objednávky. Přeji Vám příjemné
odpoledne.
Dobry den, rada bych se zeptala, zda je mozne k fotografiím psat i text. Dekuji
Dobrý den, Petro,
samozřejmě. Program Bontia Studio obsahuje přehledný textový editor,
pomocí kterého můžete s textem dělat téměř cokoliv. Přeji Vám
pěkné úterý.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, to si teda nejdřív knihu koupim na slevomatu a po té se pak zaregistruji na webovkávch a stáhnu program? Nebo to musím udělat nejdřív a pak si vybrat a zakoupit, kolika stránkovou knihu chci? A rovnou jim to odeslat? Děkuji
Dobrý den, Jarko,
standardní postup je takový, že si nejprve vyberete poukaz na zakoupení
vybraného produktu, následně si na stránkách www.bontia.cz stáhnete program Bontia Studio a
vytvoříte si knížku, která odpovídá specifikaci na poukazu. Poukaz lze
uplatnit pomocí kódu v prvním kroku objednávkového procesu. Přeji Vám
pěkný den.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, je mozne doruceni i mimo CR, konkretne do Spanielska? Prip. za aku cenu…? Diky
Dobrý den, Romano,
mimo Českou republiku naše produkty zasíláme, nicméně v současné době konkrétně do Španělska neexpedujeme. Seznam zemí (včetně cen), do kterých expedujeme, naleznete na stránce www.bontia.cz/ceny/doprava. Přeji Vám příjemný víkend.