Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Vytvořte EXTRA VELKOU fotoknihu (až 112 stran). Věnujte k Vánocům nejmilejší dárek.

4,8 / 5 Bontia 8 112 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Roman

Dobry den, je mozne doruceni i mimo CR, konkretne do Spanielska? Prip. za aku cenu…? Diky

Martin

Dobrý den, Romano,

mimo Českou republiku naše produkty zasíláme, nicméně v současné době konkrétně do Španělska neexpedujeme. Seznam zemí (včetně cen), do kterých expedujeme, naleznete na stránce www.bontia.cz/ceny/doprava. Přeji Vám příjemný víkend.

Pavla

Dobrý den,
objednala jsem si 3 fotoknihy do terminu 25.11. a je uvedeno, že mám nárok na poukaz na kalendář zdarma po 3.12. Doposud jsem nic neobdržela. Kam se můžu obrátit? Děkuji

Martin

Dobrý den, Pavlo,

zkuste se podívat do složky s nevyžádanou poštou. E-mail s kódem poukazu tam mohl být zařazen. Pokud jej nenaleznete, napište nám, prosím, prostřednictvím stránky http://podpora.bontia.cz. Poukaz Vám samozřejmě zašleme. Přeji Vám pěknou neděli.

Jan z jihu

Dobrý večer,
mohu použít některý z těchto voucherů na nákup extra velké ČTVERCOVÉ knihy (310×301)???
Z toho, co je psáno ve slevové nabídce, bych chápal, že ne. Na druhou stranu v případě vyššího počtu stran taky umíte provést korekci :-) Umíte to i v případě změn velikosti? Rozdíly v základních cenách jsou minimální.
Předem děkuji za vaši odpověď.

Aleš

Dobrý večer,

s ohledem na smluvní podmínky je nutné vycházet ze specifikace produktu uvedené na poukazu či v rámci akce samotné. Variabilní je pouze počet stran, formát musí být zachován. Nezlobte se. Přeji Vám pěkný večer.

Aja

Vaše knihy jsou skvělé a objednávám je pravidelně, jen se mi vůbec nezdá ta Vaše garance doručení do Vánoc. Poslední knihu jsem objednávala 12.11. (platila jsem kartou) a doručena mi byla včera 4.12. Doručení ostatně vždy trvalo 3 týdny. Předloni jsem objednávala 2.12. a kniha přišla trapně po Vánocích.

Martin

Dobrý den,

za celý náš tým Vám děkuji za pozitivní hodnocení. Pokud z Vaší strany obdržíme data a platbu (aktuálně nejpozději do 10. prosince, doporučuji Vám však o něco dřívější termín), dodání do Vánoc stihneme.
K opačným případům může dojít jen za zcela výjimečných okolností. Přeji Vám příjemný závěr týdne.

Roman

dobry den, ak objednavku 1 knihy najmensi ucinim do konce dnesniho dne (4.12) jaka je pravdepodobnost, ze mi to stihne prijit do 17.12 do Prahy? Je to darek a 18.12 odijzdim z Prahy…Este je moznost to poslat tomu pro koho je to urcene ale radsi by som to predtim videl…

Aleš

Dobrý den, Romane,

pokud objednáte a zaplatíte ve Vámi uvedeném termínu, knížku Vám určitě doručíme do Vánoc, nicméně v tuto chvíli nelze zaručit, že to bude do 17. prosince. Proto bych Vám doporučoval adresovat knížku přímo tomu, komu je určená. Přeji Vám hezký den.

Šárka

Dobrý den,

chtěla jsem se zeptat, kdy rozešlete poukazy na fotokalendář, který měl být jako dárek při objednáve tří knih do 25.11.? Udělala jsem dvě objednávky (každá na tři knihy), ale zatím mi přišel pouze jeden poukaz a chtěla bych zvládnout ten prodloužený termín objednání do 7.12.

Děkuji za Vaši odpověď Šárka

Aleš

Dobrý den, Šárko,

zašlete nám, prosím, tento požadavek prostřednictvím stránky http://podpora.bontia.cz. Uveďte také čísla objednávek, kterých se týká. Druhý poukaz vám samozřejmě zašleme. Pokud jej uplatníte do konce týdne, dodání do Vánoc stihneme. Hezký den!

Nela Hálková

Opravdu? Kam mohu poslat potvrzení? N.H.

Martin

Dobrý den, Nelo,

potvrzení o zaplacení, prosím, zašlete kolegům prostřednictvím stránky http://podpora.bontia.cz. Děkuji Vám a přeji Vám hezký zbytek dne.

Nela Hálková

:-) Je to nemilé, leč platbu kartou nemám povolenou… učinila jsem objednávku, zaplatila poštovné převodem až dnes, tak si holt uděláme druhé Vánoce. Nebo se nad námi ježíšek smiluje a stihne to nad plán… Děkuji za rychlé vyřizování dotazů. N.

Martin

Dobrý den, Nelo,

pokud nám zašlete potvrzení o zaplacení, Vaši objednávku samozřejmě uvolníme do výroby a do Vánoc Vaše knížky obdržíte. Těšíme se! Přeji Vám pěkný den.

Zuzana Zezulová

Dobrý den, pokud bych dnes odeslala do tisku fotokniku (1 vzorx 5ks) stihnete to prosím do Vánoc? Děkuji

Martin

Dobrý den, Zuzano,

v případě, že zaplatíte kartou, dodání do Vánoc Vám můžeme garantovat. Přeji Vám pěkné odpoledne.

Dominika

Dobry den,
koupila a zaplatila jsem za slevovy poukaz, do dnesniho dne jsem ale nic neobdrzela, na koho se mam obratit? zadny kontakt na vasich web strankach jsem nenasla.

 Dekuji

Martin

Dobrý den, Dominiko,

vzhledem k tomu, že se jedná o produkt pořízený na těchto stránkách, je potřeba obrátit se přímo na kontaktní centrum Slevomatu (www.slevomat.cz/kontakt). Přeji Vám pěkný den.

Ondra

Dobrý den, když si objednám dnes 3.12.2014 fotok­nihu, stihne se doručit do vánoc? Děkuji

Martin

Dobrý den,

pokud vytvoříte a zaplatíte objednávku fotoknihy k uvedenému datu, dodání do Vánoc bude určitě možné. Doporučuji Vám však zvolit platbu kartou. Zaslanou částku v takovém případě obdržíme ihned. Přeji Vám pěkný den.

Nela Hálková

Tak tedy ještě jednou k dotazu – knihu mám vytvořenou, nemohu však učinit (a řádně dokončit) objednávku, když nemám číslo voucheru. Ten mi do zítřka, doufám, dorazí, ale poštovné tedy v žádném případě nemohu stihnout, protože mi ho prostě program ani Vy nemůžete poslat dříve?

Martin

Dobrý den, Nelo,

před uzavřením objednávky je určitě potřeba uplatnit poukaz. Pokud následně objednávku, resp. poštovné zaplatíte kartou, výroba začne takřka okamžitě. Přeji Vám pěkný den.

Slevomat.cz

Dobrý den, Nelo,

voucher jsme vám právě poslali na váš email, také jej máte ke stažení na vašem uživatelském profilu.

Příjemný den.

Jitka H.

Dobrý den, začala jsem tvořit knihu o 72 stranách, ale ke konci jsem zjistila, že mi budou strany chybět. Proto jsem dala změnit – počet stran…stránky se sice přidaly, ale od té chvíle nelze s knihou pracovat (přidávat fotky, měnit strany…) NIC… Co s tím?? Ikdyž jsem odeslala chybovou hlášku, tak technická podpora zřejmě nestihne zareagovat tak rychle, abych knihu mohla do 3.12. odeslat.

Aleš

Dobré ráno, Jitko,

Vámi zaslané chybové hlášení jsem vyhledal. Dáme Vám vědět během dnešního dopoledne. Přeji Vám pěkný den.

Katka

Dobrý de,
teď jsem objednala knihu 48 stran. Přišel mi voucher, zaregistrovala jsem se na http://www.bontia.cz a stáhla si program. Zaplatila jsem 489 Kč kartou. Knihu musím poslat do 3.12. Kdy a jak mám zaplatitpoštovné? Na mém účtu na slevomatu je jen voucher, na kterém ŽÁDNÉ informace o tom, jak zaplatit poštovné nejsou. V mailu od slevomatu „Vaše objednávka“ je pouze ten samý voucher, kde také NIC opoštovném není. Abych měla knihu do Vánoc, mám na to 3 dny, dejte prosím vědět jak mám poštovné zaplatit abych to stihla v termínu. Nechápu, proč není poštovné v ceně.. Děkuji

Aleš

Dobrý den, Katko,

poštovné, jehož výše se automaticky vypočítá během objednávkového procesu, je potřeba uhradit po vytvoření platné objednávky knížky (kartou nebo převodem).
Poštovné v ceně poukazu být nemůže, neboť jeho výše je pohyblivá. Pokud také objednáte několik knížek najednou, zašleme Vám je dohromady za výhodnější cenu. Přeji Vám pěkný den.

Katerina Leblova

Dobry den, bylo by mozne dany voucher uplatnit i na knihu 245 × 301 mm na sirku? Objednavala bych cca sedm knih. Dekuji. KL

Aleš

Dobrý den, Kateřino, rád bych Vám vyšel vstříc, ale poukazy lze uplatnit výhradně na uvedený typ produktu. Variabilní může být pouze počet stránek. Přeji Vám příjemné pondělí.

Zuzana

Dobrý den,

opravdu doručíte fotoknihu do Vánoc? Budou to dárky, tak bych nerada byla bez ní.

Velice děkuji.

Aleš

Dobrý den, Zuzano, pokud knížku stihnete objednat a zaplatit (počítá se datum, kdy bude platba připsána na náš účet) do 3. prosince, dodání do Vánoc Vám garantujeme. Hezký den.

Nela Hálková

Dobrý den, knihu by ráda do Vánoc – zaplatila jsem dnes, tudíž do 3. 12. bych měla mít v ruce kupon. Údaje o poštovném mi však nepřišli. Vztahuje se tedy termín i na zaplacení poštovného? Pokud ano, ráda bych ho tedy obržela. Děkuji, N. H.

Martin

Dobrý den, Nelo,

uvedený termín se týká vytvoření a zaplacení objednávky knížek (nikoliv poukazů). Souvisí tedy i s datem uhrazení poštovného, které je třeba zaplatit po vytvoření objednávky knížek. K urychlení celého procesu Vám doporučuji zaplatit kartou. Přeji Vám pěkný den.

Lucie Olšavská

Dobrý den,
je možné rozpracovanou knihu uložit a otevřít ji na jiném PC, kde je nainstalovaný program Bontia Studio? Nikde jsem to nenašla a podle vašeho odkazu http://podpora.bontia.cz/kb/article/28-jak-p%C5%99en%C3%A9st-data-vytvo%C5%99en%C3%BDch-knih-na-nov%C3%BD-po%C4%8D%C3%ADta%C4%8D mi data aplikací v PC najít nejdou. Nerada bych, aby se mi ta část, kterou už mám vytvořenou smazala a musela jsem jí vytvářet znovu. A nechat stále zapnutý PC až se k tomu opět dostanu taky nechci.

Martin

Dobrý den, Lucie,

postup na Vámi uvedené stránce je správný.
Pokud v uvedené složce nic nevidíte, ale v programu máte vytvořené knížky, patrně bude složka skrytá. Návod na zobrazení skrytých souborů a složek naleznete na stránce http://windows.microsoft.com/cs-cz/windows/show-hidden-files#show-hidden-files=windows-7. Přeji Vám pěkný den.

Jaroslav

Dobrý den,
prosím o sdělení zda stínování u levé strany hřbetu bude i ve vytištěné knize. Je možné ho odstranit?
S pozdravem

Martin

Dobrý den, Jaroslave,

ve vytištěné knížce stínování nebude. V programu Bontia Studio vidíte pouze grafické naznačení skutečnosti, že jednotlivé strany jsou při otáčení přirozeně lehce ohnuté. Přeji Vám pěkný den.

Lukas

Prohlizecka sice vypada fajn a splnila by ucel, ale kniha je v ni v prilis malem rozliseni a text neni citelny.

Aleš

Dobrý den, Lukáši,

v tuto chvíli je to jediná forma sdílení. Kvalita náhledu samozřejmě souvisí s rychlostí zpracování.
Pokud chcete knížku zobrazovat na více počítačích v plné kvalitě, alternativou pro Vás může být kopírování dat (více informací naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/28-jak-p%C5%99en%C3%A9st-data-vytvo%C5%99en%C3%BDch-knih-na-nov%C3%BD-po%C4%8D%C3%ADta%C4%8D). Aby však bylo možné prohlížení, je třeba mít vždy nainstalované Bontia Studio.

Lukas

Dobry den, krom toho, ze si fotoknihu necham u Vas udelat, rad bych mel i nejakou elektronickou verzi. Stacilo by mne udelat si screenshoty, ale nevim jak vypnout to vyrazne stinovani u hrbetu leve strany. Idealni by byl export do PDF. Nemate pro mne nejakou radu?

Aleš

Dobrý den, Lukáši,

knížky lze zpracovat a následně objednat výhradně prostřednictvím Bontia Studia. Pokud však chcete mít Vaši knížku také v elektronické verzi, abyste ji mohl dále sdílet, doporučuji Vám využít tzv. elektronické prohlížečky. V Bontia Studiu zvolte položku „Kniha“, následně „Sdílet“ a nakonec „Vytvořit prohlížečku“. Přeji Vám pěkný den.

Lenka Sanitrikova

Martine,

pokud mi slíbený poukaz zašlete tento týden, zašlu data do 3.12. a termín stihnu. Data i poplatek za poštovné všech knih jsem již zaslala, takže pokud by to nebyl problém, poukaz na kalendář by mohl dorazit i dříve než po 3.12. jak jste psal :-) Nevím však, jaký je postup u Vás ve společnosti. Budu tedy doufat. Děkuji.

Martin

Dobrý den, Lenko,

zasílání jednotlivých poukazů probíhá automaticky. Vzhledem k velkému množství objednávek je to ta nejrychlejší možná cesta. Jiný termín Vám proto garantovat opravdu nemohu. Poukazy však budeme zasílat, co nejdříve to bude možné. V případě doplňujících dotazů nám, prosím, napište prostřednictvím stránky http://podpora.bontia.cz. Budeme se těšit.

Lenka Sanitrikova

Dobrý den Martine,

děkuji za odpověď. Do kdy musím zaslat kalendář k tisku, aby došel do 23.12.? Pokud mi zašlete poukaz na kalendář po 3.12. jak píšete, stihnu realizovat tento dárek do Vánoc?

Děkuji Lenka

Martin

Dobrý den, Lenko,

teoreticky ano, ale garantovat Vám to v tuto chvíli nemohu. Záleží na množství zpracovávaných objednávek, což zatím nelze jednoznačně odhadnout. Dodání do Vánoc se týká všech objednávek, které budou vytvořené a zaplacené do 3. prosince. Hezký den!

Lenka Sanitrikova

Dobrý den,
právě jsem objednala 3 knihy (tři poukazy) na jedné objednávce přes tuto akci na Slevomatu. Píšete „Při uplatnění 3 a více poukazů kalendář ZDARMA“ jak to mohu uplatnit? Zátím mám zaslané data a zaplacené poštovné, ale kromě potvrzení přijetí dat mi nepřišla informace o kalendáři. Jak bude kalendář zdarma vypadat nebo si ho mohu vytvořit a jak kalendář získám? Děkuji.

Martin

Dobrý den, Lenko,

jak je napsáno na stránce s naší akcí, pokud do 25. listopadu uplatníte 3 a více poukazů z této nabídky v jedné objednávce, obdržíte poukaz na vytvoření velkého poznámkového kalendáře (300 × 460 mm) v hodnotě 419 Kč (kalendář si můžete prohlédnout a rovněž vytvořit na stránce www.bontia.cz/provedeni/fotokalendare). Poukaz Vám zašleme po 3. 12. Přeji Vám příjemný start do nového týdne.

Martin Koukl

Dobrý den dnes jsem si objednal 2 foto knihu první kniha mi byla potvrzená a zaplacené poštovné před 3dny.Musím poštovné platit i u 2knihy?

Martin

Dobrý den, Martine,

pokud chcete platit jedno poštovné, je potřeba všechny knížky objednat v rámci jedné objednávky (více informací naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/46-jak-zaplatit-jedno-po%C5%A1tovn%C3%A9-za-v%C3%ADce-knih).
Jestliže jste tedy vytvořil objednávky dvě, bude nutné každou uhradit zvlášť. Přeji Vám příjemný den.

Lucie Hennerová

Dobry den. Fotoalbum mi vyslo na 40 stran. Mohu uplatnit slevu? Kdyz ji nemam na 48?

Martin

Dobrý den, Lucie,

ano. Váš poukaz k objednávce přiřadit můžete. Výsledná cena v tomto případě zůstává stejná. Více informací o možnostech uplatnění poukazů s ohledem na rozdílný počet stran naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/185-jak%C3%A1-je-v%C3%BDsledn%C3%A1-cena-knihy-s-rozd%C3%ADln%C3%BDm-po%C4%8Dtem-stran. Přeji Vám hezké pondělí.

Alžběta Vymětalová

Dobrý den,
mám voucher na 112 stran, nicméně program mi neustále ukazuje max. 96 stran a to i pokud chci přidat další strany formou „přidat počet stran + -“ i v tomto případě se mi ukazuje pouze 96 stran. Zatím teprve začínám knihu tvořit, bude možné stránky nějak přidat až knihu naplním? Díky za odpověď.

Martin

Dobrý den, Alžběto,

počet stránek můžete spolehlivě navýšit také prostřednictvím položky v menu s názvem „Kniha“, následně zvolte „Změnit“ a nakonec „Počet stran“.
V případě, že se Vám možnost navýšení rozsahu na 112 stran stále nezobrazuje, doporučuji Vám aktualizovat Bontia Studio. Přeji Vám krásný den.

andrea

dobrý den objednala jsem si u vás knihu a budu platit přes internet.mám cenu pošty přičíst k objednávce nebo se platí až při doručení děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Andreo. U nás jste si objednala voucher, poštovné platíte poté již přímo společnosti Bontia, a.s. po uplatnění voucheru.

Příjemný den.

Veronika

Dobrý den,
vytvořila jsem si fotoknihu, která má 80 stran. Koupím tedy voucher na 72 stran s cenou 689. V dotazech jsem se dočetla, že budu doplácet 100 Kč. Zajímalo by mě, jak je to s platbou. Na slevomatu zaplatím zmíněných 689 Kč a zbylých 100 Kč + poštovné budu doplácet dodatečně? Nebo jak to funguje?

Aleš

Dobrý den, Veroniko,

zde si koupíte pouze poukaz za avizovanou cenu. Další platby (poštovné + doplatek, který bude vypočítán zcela automaticky) pak bude třeba zaplatit až po objednání Vaší knížky. V případě doplňujících dotazů se na nás neváhejte obrátit prostřednictvím stránky http://podpora.bontia.cz. Hezký den!

Renata

Hezký večer, mám již objednanou a zaplacenou fotoknihu. Původně jsem vytvořila knihu v nabídce Exclusiv, pak jsem ji pouze změnila na Hardcover, kdy formát zůstal stejný a zdálo se, že fotky, až na malé úpravy, zůstaly uložené stejně, bohužel až po odeslání objednávky jsem si všimla, že na třech stránkách se mi fotky zobrazují jinak, že mi tam počítač hodil automaticky jinou šablonu, myslíte, že je ještě nějaká šance to změnit? Děkuji

Aleš

Dobrý den, Renato,

napište nám, prosím, číslo Vaší objednávky prostřednictvím stránky http://podpora.bontia.cz. V případě, že ještě nebyl zahájen výrobní proces, pokusíme se zpracovávání objednávky pozastavit. Děkuji Vám a přeji pěkný den.

Alena

Dobrý den,
chtěla bych objednat 3 fotoknihy. 2 s počtem stran 32 (stejné) a jednu odlišnou s 112 stranami. Bude možné v rámci jedné objednávky uplatit všechny 3 vouchery? Je také možné zaslat knihy na jedno poštovné?
Děkuji za odpověď.

Daniel

Dobrý den, Aleno,

ano. Všechny poukazy je možné uplatnit v rámci jedné objednávky. Pokud to učiníte, tedy objednáte všechny Vaše knížky dohromady, poštovné bude účtováno pouze jednou podle výsledné váhy zásilky. Přeji Vám příjemný víkend.

Tereza T.

Dobrý den, mám dotaz. Jak mám upravit fotky, aby mi to nepsalo nedostatečné rozlišení snímku? Děkuji

Aleš

Dobrý den, Terezo,

takové fotografie je potřeba zmenšit. Návod naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/6-co-d%C4%9Blat-kdy%C5%BE-se-objev%C3%AD-varov%C3%A1n%C3%AD-%C5%BEe-sn%C3%ADmek-nen%C3%AD-dostate%C4%8Dn%C4%9B-velk%C3%BD. Přeji Vám příjemný den.

H.

Dobrý den,
zajímalo by mne, zda je možné na stránku knihy vložit jednu fotografii jako pozadí (vyplnit celou stránku až po okraj a stáhnout výraznost barev) a přes ni dále přidat další fotografie. Děkuji

Martin

Dobrý den,

v zásadě to možné je. Fotografii můžete zvětšit a roztáhnout přes celou stranu nebo dvoustranu. Před ní pak můžete umístit fotografie další.
Co se týče výraznosti barev fotografií, takovou operaci je potřeba realizovat v externím grafickém programu. Pokud s tím však nemáte zkušenosti, nedoporučuji Vám to. Hezký den!

Pavla

Dobrý den,
píšete, že se dá uložit více fotek na stránku. Program zkouším a nikde tato možnost není. Chci fotky, které jsou na šířku dát 2 pod sebe. Jak to prosím udělat?
Děkuji Pavla

Aleš

Dobrý den, Pavlo,

postačí, když vložíte dva rámečky snímku na stránku a upravíte je. Doporučuji Vám podívat se na naše krátká videa (http://podpora.bontia.cz/kb/article/230-jak-vytvo%C5%99it-p%C4%9Bknou-fotoknihu-video-n%C3%A1vody-pro-za%C4%8D%C3%A1te%C4%8Dn%C3%ADky). Uvidíte tam, jak konkrétně postupovat. Přeji Vám krásný den.

Alena Orsagova

Dobrý den,
muj dotaz se tyka jiného vaseho produktu-nastennych kalendářů. Budete je jeste pred Vanoci nabízet? ? Nějak jsem zaspala objednání :-(
Děkuji.

Martin

Dobrý den, Aleno,

ano. Slevy na nástěnné kalendáře do konce roku plánujeme. Doporučuji Vám přihlásit se ve Vašem účtu na našem webu k odběru novinek a akcí. Aktuální nabídky Vám pak budeme zasílat na Váš registrační e-mail. Přeji Vám pěkný den.

Jana Zenková

Dobrý den.
Mám objednanou fotoknihu 72 stran, chtěla bych se zeptat, pokud budu mít 88 (96) stran, kolik bych doplácela korun v obou variantách? Omlouvám se, vím že to máte na webu uvedené, ale nějak jsem to nepochopila :) Předem moc děkuji za odpověď
 Jana

Martin

Dobrý den, Jano,

v případě knížky o rozsahu 88 stran by byl doplatek 200 Kč, v případě rozsahu 96 stran doplatek činí 300 Kč. Přeji Vám krásný den.

Helena Podpěrová

Dobrý den,

knihu bych potřebovala do 5.12. Dá se tento termín stihnout při objednávce 17. nebo 18. 11.

Děkuji za odpověď.

Martin

Dobrý den, Heleno,

na výrobu knížek si standardně vyhrazujeme až 14 pracovních dnů. Ve většině případů se nám je však daří expedovat dříve. Vámi uvedený termín tedy s velkou pravděpodobností můžeme stihnout. Přeji Vám pěkný den.

Ala B.

Dobry den,
uvadite jedno postovne do 3 kg. Pokud si objednam 6 fotoknih o velikosti 32 stran, je jake postovne? Zaroven mne zajima, zda ziskam dva poukazy na fotokalendar.
Fotoknihy jsem v minulosti objednavala a jsou uzasne! Dekuji za uchovani krasnych vzpominek:)
 AB

Aleš

Dobrý den,

cena poštovného je ve Vámi uvedeném případě 119 Kč.
Pokud chcete získat dva poukazy, je potřeba vytvořit dvě objednávky fotoknížek a v rámci každé z nich uplatit alespoň tři poukazy z této akce. Přeji Vám krásné úterý.



Anna

Dobrý den, dnes jsem zakoupila 3 vouchery na knihy různých velikostí (48, 72 a 112 stran). U voucherů na 72 a 112 je napsána akce s kalendářem zdarma při objednávce do 25.11., u toho na 48 stran to však napsáno není. Znamená to, že je třeba 3 voucherů na knihy o 72 a více stranách, nebo se ten na 48 stran počítá, jen to není napsáno na voucheru? Děkuji za odpověď. Hezký den.

Aleš

Dobrý den, Anno,

děkuji Vám za tuto otázku. Akce se určitě týká všech poukazů, které zakoupíte v rámci této akce. Přeji Vám pěkný den.

Karolína

Dobrý den,

chtěla bych se zeptat, zda je možné, abych vytvořila jednu knihu a poté dala požadavek na vytvoření dvou dalších zcela stejných (chceme jako dárek rodině a nerada bych vytvářela jednu a a tutéž foto knihu na třikrát). Samozřejmě počítám, že bych si objednala v rámci nabídky tři knihy:) Děkuji. Karolína

Aleš

Dobrý den, Karolíno,

Vámi uváděný postup je určitě dostupný. Jakmile zahájíte objednávku, hned v prvním kroku budete mít možnost zvolit si počet kusů objednávaných knížek. Více informací o objednávkovém procesu naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/20-jak-objednat-vytisknut%C3%AD-knihy. Přeji Vám krásný závěr týdne.

Šárka

Dobrý den, posílala jsem dotaz na zákaznickou podporu, bohužel bez odezvy. Váš telefon rovněž nefunguje. Proto píši můj dotaz sem, i s kontaktem: brychcinovasarka@centrum.cz a budu doufat, že mi někdo odpoví: mám nový pc a nepodařilo se mi zkopírovat již hotovou knihu ze starého pc ani dle vašich instrukcí na vašich stránkách. Mohli byste, mi, prosím, napsat přesný postup, popř. zaslat telefonní kontakt na technika, se kterým bych to mohla probrat? Zároveň bych se Vás chtěla zeptat, zda jste nezměnili v posledním roce a půl tiskárnu (vzhledem k negativním názorům na kvalitu tisku fotografií ve vašich knihách, které se objevily na netu). Děkuji Vám.

Martin

Dobrý den, Šárko,

ověřoval jsem Vaši informaci u kolegů na zákaznické podpoře a mohu Vám potvrdit, že z Vaší strany, tedy z Vámi uvedeného e-mailu, k nám žádný požadavek nedorazil. Pokud se na nás obrátíte prostřednictvím stránky http://podpora.bontia.cz (jak uvádíme na našich stránkách), kolegové se Vám budou takřka okamžitě věnovat. Zákaznickou podporu poskytujeme výhradně prostřednictvím internetu. Jsme tak schopni reagovat efektivněji. Žádný telefonický kontakt tedy nikde neuvádíme.
Co se týče Vašeho dotazu, postup uvedený na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/28-jak-p%C5%99en%C3%A9st-data-vytvo%C5%99en%C3%BDch-knih-na-nov%C3%BD-po%C4%8D%C3%ADta%C4%8D je ověřený a plně funkční. Pokud uváděnou složku nevidíte, je možné, že je tzv. skrytá. Napište, prosím, kolegům, jaký typ Windows používáte, a oni Vás navedou, jak složku zviditelnit.
Co se týče kvality tisku fotografií, za poslední rok a půl jsme sice nezměnili tiskárnu, ale přešli jsme na nové technologie, které dovolují ještě kvalitnější a spolehlivější tisk než dříve.
Pokud jde o negativní reakce na „netu“, kvalitu tisku garantujeme a jasnou zárukou tohoto faktu je 100% garance tisku. Znamená to, že pokud nebudete s výslednou kvalitou spokojená, vrátíme Vám peníze. Na negativní reakce proto hledět v našem případě nemusíte. Také Vám doporučuji podívat se na hodnocení našich akcí. Uvidíte, že těch negativních je absolutní minimum. Přeji Vám pěkný den.

Ivana

Dobrý večer,kde si mohu zkontrolovat ,zda se mi v kalendáři zobrazily všechny fotografie? Ojednávku jsem již zaslala.Ale než provedu platbu chci se ještě ujistit, zda jsou zobrazeny všechny fotografie.Pře­dem děkuji

Aleš

Dobrý den, Ivano,

doporučuji Vám přihlásit se do Vašeho účtu na našem webu, následně zvolit položku „Moje kalendáře“ a u vybraného objednaného kalendáře zvolit „Duplikovat“. Kalendář se Vám následně otevře jako kopie objednaného. Přeji Vám příjemný pátek.

Tomáš Petrů

Dobrý den,

k akci kalendář zdarma – ten je zdarma při objednávce tří kopií stejné knihy, nebo i při objednávce tří různých knih?

Děkuji.

Martin

Dobrý den, Tomáši,

pokud přiřadíte k objednávce minimálně tři poukazy z této akce (nezáleží na tom, zda budou přiřazeny ke knížkám s různým nebo odlišným obsahem), máte nárok na poukaz na vytvoření kalendáře. Přeji Vám pěkný den.

Šárka H.

Dobrý den,

máte zde napsáno, že při objednávce tří knih do 25.11. obdržím zdarma fotokalendář. Při objednání šesti khnih v jedné objednávce budu mít nárok na dva kalendáře a nebo to musím rozdělit na dvě objednávky?

Předem děkuji za Vaši odpověď Šárka

Aleš

Dobrý den, Šárko,

ano. Pokud budete chtít získat dva poukazy na vytvoření kalendáře, je potřeba vytvořit dvě objednávky (každá z nich pak musí obsahovat alespoň tři knížky vázané na aktuální akci). Přeji Vám pěkný den.

Dana

Dobré dopoledne, v minulých letech jste nabízeli knihy o max. počtu stran 96. Jednu takovou mám nyní již připravenou v počítači, ale tento rozsah letos nenabízíte. Zakoupila jsem tedy vouchery na 112 stran a ráda bych svoji kniihu rozšířila. Bohužel v nabídce – Změnit – Počet stran – 112ti stránková varianta není. Jak mám postupovat. Děkuji za odpověď.
Jsem velice nemile překvapena, že již není možné komunikovat s Vámi prostřednictvím mailu. Ve Vaší „zákaznické podpoře“ nejsem schopna najít odpověď na svoji otázku ani jakékoli číslo či mail, kam bych svůj dotaz směřovala.

Aleš

Dobrý den, Dano,

pokud na stránce http://podpora.bontia.cz nenaleznete odpověď, kterou hledáte, máte možnost prokliknout se (téměř z každého článku) na stránku s kontaktním formulářem. Je to de facto stejné jako s e-mailem pouze s tím rozdílem, že jsme takto schopni reagovat rychleji a efektivněji.
Co se týče Vašeho dotazu, všechny knížky (až na knihy v měkkých deskách) je možné vytvořit a objednat ve Vámi uvedeném rozsahu (počet stran změníte pomocí položky v menu s názvem „Kniha“, následně kliknete na „Změnit“ a nakonec na „Počet stran“).
Jestliže tam tuto variantu opravdu nevidíte, ověřte, prosím, že nevytváříte knížku v měkkých deskách, případně aktualizujte Vaše Bontia Studio. Budete-li neúspěšná, napište nám. Celý proces s Vámi projdeme. Přeji Vám pěkný den!

Markéta Ž.

Dobrý den, potřebovala bych fotoknihu nejpozději 5.12., má to být dárek ke 30.nar., jenomže to nestihnu tak, aby byla dodržena dodací lhůta 15dnů, tak se chci zeptat, jestli by nebylo možné aby má fotokniha byla dodána do 10ti prac.dnů od obj. Máme od vás již tři fotoknihy a jsme velice spokojeni, proto bych ráda, aby i tahle byla vytvořena u vás.. Předem děkuji za odpověď.

Martin

Dobrý den, Markéto,

standardní výrobní doba byla nastavena s ohledem na množství zpracovávaných zakázek a kontrolní mechanismy, které jsou zárukou maximální možné kvality a minimalizace množství chyb.
Velmi rádi bychom Vám vyšli vstříc, ale na základě výše uvedeného dřívější termín se 100% jistotou zaručit nemůžeme. Většinou se nám však daří knížky expedovat o pár dní dříve. S velkou pravděpodobností to tedy vyjde i ve Vašem případě. Přeji Vám pěkný zbytek dne.

Jakub

Opět pouze na výšku?

Aleš

Dobrý den, Jakube, z důvodu zvýšené poptávky jsme dali opět přednost tomuto formátu.
Na našich stránkách však běží akce, v rámci které můžete objednat i formát na šířku. Přeji Vám pěkné odpoledne.

Andrea Grajcarová

Dobrý den,
mám připravenou knihu s 64 stranami. Tento voucher bohužel teď není v nabídce. Myslím ale, že byl o stovku levnější. Mohu koupit voucher na 72 stran? Upravila by se mi cena poštovného? Děkuji.

Martin

Dobrý den, Andreo,

pokud chcete Váš poukaz využít k objednání knížky s menším počtem stránek, můžete. Počítejte však s tím, že výsledná cena objednávky zůstává stejná. Přeji Vám pěkný den!

fghacko

Dobrý večer, když si koupím 4 vouchery na 48stránkovou knihu. Ve vašem softwaru vytvořím jednu knihu a chci 4 kopie této knihy, zaplatím za poštovné kolik?

Aleš

Dobrý den,

pokud všechny tyto knížky objednáte v rámci jedné objednávky, zaplatíte pouze jedno poštovné. V tomto případě by se mělo jednat o cenu 179 Kč. Přeji Vám krásný den.

Monika Červinková

Dobrý den,

již tvořím knihu a mám otázku. Co znamená žlutý a co červený trojúhelník s vykřičníkem, který se mi ukáže při vložení některých fotografií? Nemyslím si, že by upozorňoval na malou kvalitu… Děkuji.

Martin

Dobrý den, Moniko,

výstražné znamení upozorňuje na nedostatečnou kvalitu fotek. Pokud na trojúhelník najedete kurzorem, objeví se Vám více informací. Doporučuji Vám spustit si krátké video na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/6-co-d%C4%9Blat-kdy%C5%BE-se-objev%C3%AD-varov%C3%A1n%C3%AD-%C5%BEe-sn%C3%ADmek-nen%C3%AD-dostate%C4%8Dn%C4%9B-velk%C3%BD. Přeji Vám pěkný den.

Zuzana K.

Dobrý den,
Opravdu není možné použít kupón na fotoknihu A4 „na šířku“?
Děkuji za odpověď.

Martin

Dobrý den, Zuzano,

kupóny je potřeba přiřadit výhradně ke knížce, která je specifikována na poukazu. Variabilní je pouze počet stran.
Nabízená extra velká kniha je o 18 % větší než klasický formát A4. Na Vaše fotografie tak budete mít více místa. Přeji Vám pěkný den.

Radka

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, voucher je na knihu o maximální velikosti 112 stran, tj. 56 listů?
Děkuji

Martin

Dobrý den, Radko,

ano. Uvedený rozsah se týká jednotlivých stránek, nikoliv listů. Přeji Vám krásný den!

K.

Dobrý den, jak prosím vypadá přední strana knihy?díky moc K.

Martin

Dobrý den, záleží na tom, jaký design zvolíte (výběr našich designů naleznete na stránce www.bontia.cz/Menu/Designy/Sablony-Bontia). Na titulní stranu rovněž můžete vkládat fotografie. Meze se Vám nekladou. Přeji Vám pěkný den.

Jana M.

Dobrý den, každý rok objednávám fotoknihy s počtem stran 80. Ty letos nebudete nabízet? Ráda bych je měla všechny stejné. Děkuji za odpověď.

Martin

Dobrý den, Jano,

varianty produktů se snažíme v rámci jednotlivých akcí střídat. Fotoknihy o rozsahu 80 stran však pravděpodobně do konce tohoto roku již nabízet nebudeme.
Doporučuji Vám využít možnosti dokoupení chybějících stránek. V současné době je cena více než příznivá (více informací na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/185-jak%C3%A1-je-v%C3%BDsledn%C3%A1-cena-knihy-s-rozd%C3%ADln%C3%BDm-po%C4%8Dtem-stran). Přeji Vám příjemný začátek týdne.

R.

A ještě jeden dotaz. Je nutné znovu instalovat program nebo lze použít verzi rok starou? Loni to nechtěl počítač nějak stahovat…

Aleš

Pokud nemáte novou verzi Studia, stahovat ji nemusíte. Při prvním spuštění však bude nutné provést aktualizaci, na kterou Vás program automaticky upozorní. Přeji Vám krásný závěr týdne!

R.

Dobrý večer, píšete, že: „Poštovné se platí předem, více informací obdržíte v e-mailu o objednávce.“ Ale v e-mailu o objednávce není o poštovném ani slovo. Bude zmíněno až v mailu, potvrzujícím přijetí platby, zároveň se zasláním voucherů? Nebo jak to je? A další dotaz mám na zpracování knihy. Možná jen hloupý nápad, ale šlo by zkopírovat již jednou použité zpracování knihy (uspořádání a počet fotek, rámečky, styly a velikost písma…) a „jen“ tam přetáhnout aktuální fotky? Téma knihy je totiž stejné. Nebo se musí vše zpracovat od začátku?

Aleš

Dobrý den,

informace o konkrétní výši poštovného se Vám zobrazí v rámci objednávkového procesu. Tj. než s konečnou platností potvrdíte objednávku, dostanete informaci o celkové ceně včetně všech relevantních podrobností (vše si pak můžete kdykoliv zkontrolovat ve Vašem účtu na našem webu). V informačním e-mailu pak obdržíte informaci o celkové částce k zaplacení, tj. včetně poštovného.
Co se týče Vašeho druhého dotazu, samozřejmě můžete využít již dříve vytvořenou knihu. Zkontrolujte však, prosím, zda Vámi dříve zpracovávaný formát knihy ještě stále nabízíme (www.bontia.cz/ceny/knihy-hardcover). Krásný den!

Jirka

Dobrý den, protože firma, jejíž produkt nabízíte, nemá na své www v kontaktech email adresu pro komunikaci, obracím se s technickým dotazem na vás. Chtěl bych vyrobit knihu tak, aby fotografie v její druhé polovině včetně fotografie na zadní straně vazby byly převrácené vůči první polovině knihy. Lze, a pokud ano, pak jak provést převrácení a další úkony v nabízených šablonách?

Děkuji za info nebo předání kontaktu na firmu.

Martin

Dobrý den, Jirko,

kontaktovat nás můžete prostřednictvím stránky http://podpora.bontia.cz (odkaz je uvedený v kontaktech, případně se na tuto stránku lze dostat pomocí modrého tlačítka „Zákaznická podpora“, které se nachází na pravé straně našeho webu).
Co se týče Vašeho dotazu, popisovanou operaci lze provést u každého snímku samostatně. Kliknete pravým tlačítkem myši na fotografii či prázdný rámeček snímku a zvolíte variantu „Vlastnosti rámečku snímku“. V následující nabídce zvolíte horizontální překlopení. Pokud takovýto rámeček snímků budete kopírovat (CTRL+C a CTRL+V), vlastnost překlopení mu zůstane, tj. vložená fotografie se automaticky překlopí. V případě dalších dotazů neváhejte oslovit kolegy na naší zákaznické podpoře. Reagují takřka okamžitě. Přeji Vám krásný den.

Lucie

Dobrý den,

kolik fotografií se cca vejde do takové knihy? O 32 stranách? Děkuji

Aleš

Dobrý den, Lucie,

na každou stránku můžete umístit až několik desítek fotografií, což Vám vzhledem k rozměrům stran samozřejmě nedoporučuji. :) Omezena tedy rozhodně nebudete. Přeji Vám pěkný den.

Stony Ondráček

Dobry den knihu jsem zakoupil a stahnul program ale mam hned na vyber mezi pevne desky mekke a nebo exklusiv.co mam tedy zvolit.Zalezi to na me a nebo uz je to danne .dekuji

Martin

Dobrý den,

zvolte pevné desky (hardcover) a následně zakoupený formát. Specifikace knihy je uvedená na poukazu. Přeji Vám hezké odpoledne!

Rendys

Dobrý den. Chtěl bych jednu knihu ve 3 kopiích. Stačí koupit 3 poukazy a všechny takto uplatnit?

Aleš

Dobrý den,

ano. Postup, který uvádíte, je správný. Přeji Vám příjemný den.

Barbora

Dobrý den,

kolik fotografií se cca vejde do takové knihy? O 32 stranách? Dě­kuji

Soňa

Dobrý den, na kolik by mě vyšla 80stránková kniha? Předem děkuji za infomaci.

Martin

Dobrý den,

pokud pořídíte poukaz na knížku o rozsahu 72 stran za 689 Kč, doplatek za 8 stránek bude 100 Kč. Více informací o doplatcích naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/185-jak%C3%A1-je-v%C3%BDsledn%C3%A1-cena-knihy-s-rozd%C3%ADln%C3%BDm-po%C4%8Dtem-stran. Hezký den.

Eva

Dobrý den, ráda bych se zeptala, jaké je doporučené rozlišení fotografií, aby fotky v knize a i v kalendáři vypadaly opravdu kvalitně. Moc děkuji! Eva

Martin

Dobrý den, Evo,

vkládané snímky by měly být v tiskové kvalitě, tj. měly by mít 300 DPI. Více informací, včetně návodu, jak zjistit kvalitu fotografií, naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/39-jak-velk%C3%A9-sn%C3%ADmky-jsou-pot%C5%99eba-pro-kvalitn%C3%AD-vytisknut%C3%AD.
Pokud do kalendáře nebo Bontia Studia vložíte snímek v nedostatečné kvalitě, budete na to upozorněna. Přeji Vám pěkný den.

Kateřina

Dobrý den,
neustále píšete, že je možné na jedno poštovné zaslat až 3 fotoknihy. Bohužel při objednání se mi tato možnost nikde nenabídne a musím pokaždé objednat každou fotoknihu zvlášť a za každou zaplatit poštovné. Když jsem objednávala 3 fotoknihy v jeden den, už mě to docela naštvalo.
Prosím o vysvětlení, jak přesně postupovat, aby se to příště už podařilo.
Děkuji, Kateřina

Martin

Dobrý den, Kateřino,

další knížky můžete přidat ke stávající objednávce v rámci prvního kroku objednávkového procesu. Podrobnější návod naleznete na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/40-jak-vytvo%C5%99it-jednu-objedn%C3%A1vku-n%C4%9Bkolika-kn%C3%AD%C5%BEek-s-rozd%C3%ADln%C3%BDm-obsahem. Přeji Vám pěkný den.

Ivana

Dobrý den, mohu se zeptat na kvalitu stran ? Jaká je gramáž a jestli je provedení v lesku a nebo matu. Děkuji.

Aleš

Dobrý den, Ivano,

velmi Vám děkuji za tuto otázku. Jedná se o matný křídový papír 170 g/m2. Přeji Vám krásný den.

Marcel Čintalan

Už několikrát jsem si u vás nechal v podobné předvánoční akci vyhotovit fotoknihy o 84 stranách. Hlavně mi neodpovězte, že si 12 stran mohu doplatit za běžnou cenu za 1 stranu.

Aleš

Dobrý den,

v jednotlivých akcích nezle nabízet všechny typy produktů. Proto se snažíme nabídky kombinovat, aby si každý přišel na své. Pokud máte zájem o jiný počet stránek a chcete využít této akce, jediným řešením je opravdu Vámi uvedená varianta. Mějte hezký den.

Olga Komzáková

Ve specifikaci fotoknihy uvádíte počet stran. Jedná se skutečně o stránky nebo o listy (tedy 2 strany.)
Děkuji

Aleš

Dobrý den, Olgo,

jedná se skutečně o počet stránek, nikoliv listů. Přeji Vám příjemnou středu.

Jana

Dobrý den, program Bontia nelze použít v operačním systém od applu? Děkuji za odpověď.

Aleš

Dobrý den, Jano,

Bontia Studio je v tuto chvíli kompatibilní výhradně s operačním systémem MS Windows. Pokud jej však chcete použít na MAC, tato možnost existuje. Více se dozvíte na stránce http://podpora.bontia.cz/kb/article/15-jak-nainstalovat-bontia-studio-na-mac-os-x.
Na verzi Studia speciálně určené pro MAC pracujeme. Měla by být dostupná v průběhu následujícího roku. Přeji Vám pěkný den.

Jana Kravarová

Dobrý den, když si koupím voucher na fotoknihu a také na kalendář, budu platit poštovné jednou nebo dvakrát?

Martin

Dobrý den, Jano,

zasílání fotoknížek a fotokalendářů najednou není možné. Každý z těchto produktů je totiž potřeba zasílat ve speciálním balení.
Pokud však chcete najednou zaslat několik fotokalendářů nebo několik fotoknih (jedno nebo druhé), samozřejmě můžete. Je ovšem nutné všechny produkty objednat v rámci jedné objednávky. Přeji Vám příjemné odpoledne.

Petra Kučerová

Dobry den, rada bych se zeptala, zda je mozne k fotografiím psat i text. Dekuji

Martin

Dobrý den, Petro,

samozřejmě. Program Bontia Studio obsahuje přehledný textový editor, pomocí kterého můžete s textem dělat téměř cokoliv. Přeji Vám pěkné úterý.

Jarka

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, to si teda nejdřív knihu koupim na slevomatu a po té se pak zaregistruji na webovkávch a stáhnu program? Nebo to musím udělat nejdřív a pak si vybrat a zakoupit, kolika stránkovou knihu chci? A rovnou jim to odeslat? Děkuji

Martin

Dobrý den, Jarko,

standardní postup je takový, že si nejprve vyberete poukaz na zakoupení vybraného produktu, následně si na stránkách www.bontia.cz stáhnete program Bontia Studio a vytvoříte si knížku, která odpovídá specifikaci na poukazu. Poukaz lze uplatnit pomocí kódu v prvním kroku objednávkového procesu. Přeji Vám pěkný den.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru